Zo klaar met alleen zijn en datingsite moe

23-06-2020 08:17 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja de titel zegt het al, ik ben het alleen zijn vreselijk zat! Wil gewoon een leuke man om alles mee te delen.
Maar jeetje mina die datingsites pfff
Ik heb nu weer een membership voor een half jaar genomen maar na 2 dagen ben ik er al klaar mee.
Het is echt zoeken naar de welbekende speld in de hooiberg..
Graag jullie ervaringen e/o tips..
Als ik bijvoorbeeld het topic lees: liefde in tijden van corona, denk ik hoe dan, meerdere dates tegelijk en dan ook nog op Tinder off all places..
mimali wijzigde dit bericht op 23-06-2020 08:18
Reden: Typefout
0.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
24-06-2020 10:17
Precies. Verbeter de wereld, begin bij jezelf. :idee:
Juist, dit werkt op zoveel plekken :)
Alle reacties Link kopieren
Kun je omschrijven waarom de laatste tien mannen die jou nu een berichtje hebben gestuurd niks zijn? Lijken ze dom, oppervlakkig, lelijk? Steeds iets anders? Dan krijg je zelf beter inzicht in wat je wilt en in je gedachtes. Heeft mij wel geholpen om wat bewuster te daten.
Vreselijk dat online daten, ik snap dat je daar geen zin in hebt. Het ligt er zo dik bovenop allemaal en het is zo geforceerd, waarom doen toch zoveel mensen dat?

Ik zou je netwerk uitbreiden. Doe dingen waar je plezier in hebt, ga eens naar plekken waar je normaal niet komt, probeer eens een nieuwe sport of hobby waar anderen zijn.

Vraag aan vrienden en misschien ook collega's (als de band goed genoeg is), of zij iemand kennen die vrijgezel is en waarvan ze denken dat hij bij je past. Vaak kunnen mensen die je goed kent dit beter inschatten dan jijzelf en het voordeel is dat vrienden van vrienden vaak al beter aansluiten bij jou, dan zomaar iemand van Tinder.

Als je op date gaat met zo iemand geeft het dan een eerlijke kans. Je hoeft echt niet je eisen bij te stellen, die mogen best hoog zijn, maar waak ervoor dat je iemand te snel afschiet op iets oppervlakkigs. Niemand is perfect, jij ook niet.
Alle reacties Link kopieren
ZoeyMaar schreef:
24-06-2020 15:10
Kun je omschrijven waarom de laatste tien mannen die jou nu een berichtje hebben gestuurd niks zijn? Lijken ze dom, oppervlakkig, lelijk? Steeds iets anders? Dan krijg je zelf beter inzicht in wat je wilt en in je gedachtes. Heeft mij wel geholpen om wat bewuster te daten.
Dat was ik niet die tien berichten heeft gehad, was het maar zo'n feest ;-)
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
24-06-2020 10:11
Het staat je vrij mensen niet te keuren op alleen hun foto.
Ik bedoelde het andersom, ik word soms wel 15 of 20 keer "bekeken" per dag maar daar blijft het dan bij..
Het is toch ook eigenlijk één grote vleeskeuring als je het mij vraagt, om op betaalde sites..
mimali wijzigde dit bericht op 24-06-2020 17:55
16.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TanteOlivia schreef:
24-06-2020 15:22
Vreselijk dat online daten, ik snap dat je daar geen zin in hebt. Het ligt er zo dik bovenop allemaal en het is zo geforceerd, waarom doen toch zoveel mensen dat?

Ik zou je netwerk uitbreiden. Doe dingen waar je plezier in hebt, ga eens naar plekken waar je normaal niet komt, probeer eens een nieuwe sport of hobby waar anderen zijn.

Vraag aan vrienden en misschien ook collega's (als de band goed genoeg is), of zij iemand kennen die vrijgezel is en waarvan ze denken dat hij bij je past. Vaak kunnen mensen die je goed kent dit beter inschatten dan jijzelf en het voordeel is dat vrienden van vrienden vaak al beter aansluiten bij jou, dan zomaar iemand van Tinder.

Als je op date gaat met zo iemand geeft het dan een eerlijke kans. Je hoeft echt niet je eisen bij te stellen, die mogen best hoog zijn, maar waak ervoor dat je iemand te snel afschiet op iets oppervlakkigs. Niemand is perfect, jij ook niet.
Perfect is ook zeker niet wat het moet zijn.. Snap echt wel dat dat niet bestaat en dat ik ook zo mijn
dingen heb die een ander niet leuk vind, daar zijn we mensen voor..
Als je gewoon wat meer leuke reacties wil krijgen moet je misschien je profiel eens onder de loep nemen. Zou heel goed kunnen dat daar meer uit te halen valt.
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat de supermarkt de ideale plek is om een man te ontmoeten.
Misschien je wat meer richten op offline mannen ontmoeten?
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
24-06-2020 18:12
Het schijnt dat de supermarkt de ideale plek is om een man te ontmoeten.
Misschien je wat meer richten op offline mannen ontmoeten?
Haha ik werk al zo'n beetje mijn hele leven in een supermarkt, en ja daar 2 keer een relatie opgedaan(collega's) maar helaas daarna niet meer gelukt ;-)
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
24-06-2020 18:06
Als je gewoon wat meer leuke reacties wil krijgen moet je misschien je profiel eens onder de loep nemen. Zou heel goed kunnen dat daar meer uit te halen valt.
Daar heb ik idd ook over nagedacht, maar ben heel slecht in een pakkende profieltekst schrijven helaas..
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
24-06-2020 18:38
Daar heb ik idd ook over nagedacht, maar ben heel slecht in een pakkende profieltekst schrijven helaas..
Kun je daar geen hulp bij krijgen? Je tekst eens onder de loep laten nemen die iets meer een schrijftalent is zonder voorbij te gaan aan jouw wensen en eisen?
...
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
24-06-2020 14:45
Tip: met kanshebbers niet te lang blijven mailen/ chatten e.d. maar al vrij snel op neutraal terrein afspreken. Alleen IRL weet je of die klik er ook echt is. Is het een afknapper dan kun je verder en verspil je geen tijd en energie aan allerlei onterechte hoge verwachtingen . En bij een klik ... ga ervoor!
Ja, zo deed ik het ook!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-06-2020 18:41
Kun je daar geen hulp bij krijgen? Je tekst eens onder de loep laten nemen die iets meer een schrijftalent is zonder voorbij te gaan aan jouw wensen en eisen?
Vind het eigenlijk wel een beetje een "sneu" idee dat iemand anders mijn "aanprijs"tekst gaat schrijven.. Maar goed als het helpt haha..
Alle reacties Link kopieren
Geen verwachting hebben......en als je t niet leuk vind of het is je type niet ook duidelijk zijn. Dan gaat de selectie hihihi sneller :cheer2:
rozadefloza schreef:
24-06-2020 10:24
Is een paiq een idee? Daarbij zie je niet direct een foto en is het contact meer gericht op een leuk gesprek en pas later verschijnt de foto. Ik vond Paiq altijd wel gezellig om een beetje te kletsen met mensen en bij sommige blijf je wat langer hangen als het een leuk gesprek is en bij sommige nog langer (nu alweer zo'n 4 jaar ;) ).
Paiq was trouwens toen gratis, weet niet of dat nog steeds zo is.

Ja! Ik al een jaar of 8 intussen. Ik vond het ook een hele relaxte manier van daten: beetje kletsen en niet te veel nadruk op fotos. Die zie je in het begin niet. Ik had ook echt wel het idee dat het systeem erachter goed filterde. Maar is misschien wel voor een wat jongere doelgroep?
Daar kwamen mijn leukste dates vandaan. Ik vind Paiq het leukste medium met voor mij de leukere mannen. Onlangs ging ik eens kijken of er wat te kletsen was en ik kwam in gesprek met een leukerd. Dat klikte zo goed dat we zijn gaan bellen. Daarna een date gehad. Bij Paiq zijn er altijd mannen met wie je kunt kletsen, dus wie weet.
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
24-06-2020 18:38
Daar heb ik idd ook over nagedacht, maar ben heel slecht in een pakkende profieltekst schrijven helaas..
Toch is juist een goede tekst belangrijk. Geef vooral aan wat je wel wilt en niet wat je niet wilt. Vertel wat over jezelf, maar wees niet te gedetailleerd.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
24-06-2020 18:50
Vind het eigenlijk wel een beetje een "sneu" idee dat iemand anders mijn "aanprijs"tekst gaat schrijven.. Maar goed als het helpt haha..
Ach, je profielfoto is ook door een ander gemaakt.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
24-06-2020 18:50
Vind het eigenlijk wel een beetje een "sneu" idee dat iemand anders mijn "aanprijs"tekst gaat schrijven.. Maar goed als het helpt haha..
Ik heb dat via een welbekende site zo vaak gedaan! Gewoon een beetje aangescherpt, woordgrapje erin, zo een beetje.
...
Mimali schreef:
24-06-2020 18:50
Vind het eigenlijk wel een beetje een "sneu" idee dat iemand anders mijn "aanprijs"tekst gaat schrijven.. Maar goed als het helpt haha..

Ik zou ook mijn profielfoto's eens door iemand laten 'keuren' (liefst iemand uit de groep die je aan wil spreken, mannen van begin 40?)
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-06-2020 19:28
Ik heb dat via een welbekende site zo vaak gedaan! Gewoon een beetje aangescherpt, woordgrapje erin, zo een beetje.
Bedoel je nou dat je op een site een profieltekst kan (laten) maken? Of snap ik hem niet?
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
24-06-2020 20:55
Ik zou ook mijn profielfoto's eens door iemand laten 'keuren' (liefst iemand uit de groep die je aan wil spreken, mannen van begin 40?)
En waar tover ik een groep mannen vandaan die mijn foto's willen keuren? ;-)

Wat voor foto's doen het volgens jullie wel of niet goed dan?
Ik denk dan aan, gezicht goed in beeld, ook 1 waar je helemaal op staat, geen zonnebril, geen kinderen met een smiley er overheen(dat vind ik echt zo stom) enz..
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
23-06-2020 09:24
Ik denk dat iedere single dit herkent, behalve degenen die niet echt een relatie willen natuurlijk. De meesten zijn niet bewust ( lang) single.
Hoe lang ben je single?
Zou mooi zijn als je dat hele daten kon overslaan he?
Ik ben al een jaar of 5 single, door allerlei gebeurtenissen lange tijd geen behoefte en energie voor gehad.
Nou dat zou zeker mooi zijn maar helaas is het zo simpel niet..
Mimali schreef:
25-06-2020 08:44
En waar tover ik een groep mannen vandaan die mijn foto's willen keuren? ;-)

Wat voor foto's doen het volgens jullie wel of niet goed dan?
Ik denk dan aan, gezicht goed in beeld, ook 1 waar je helemaal op staat, geen zonnebril, geen kinderen met een smiley er overheen(dat vind ik echt zo stom) enz..
Ik wil wel een foto keuren ;)
Alle reacties Link kopieren
Man_87_7 schreef:
25-06-2020 09:16
Ik wil wel een foto keuren ;)
Jij zit niet in de doelgroep ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven