Advies over seks daten

19-11-2017 19:16 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen

mijn relatie is 2-3 jaar geleden beëindigt en nou is dit het probleem niet zo
ik mis alleen de seks erg. nou vroeg ik me af of er site's zijn waar je gewoon met
mensen af kan spreken om keertje lekker iets te doen aan gezien in ik het hele
relatie gebeuren er omheen nog niet zo will. ik heb al beetje rond gekeken maar het meeste
is gewoon spam/fake of scam. ook zou ik willen weten of dit voor mij leeftijdt normaal is?
ik ben namelijk 20 :/

Tips zijn welkom :) alvast bedankt
MarkSD schreef:
20-11-2017 20:49
Nou, die zwarte vogel was anders naarstig aan het hengelen.

Mijn tip voor jou; niet te krap kijken, want wie krap kijkt, neukt nooit wat.
dat 2de heb je denk ik wel gelijk in maar het lijkt mij niet wijs haar te contacte haha plus dat komt ook raar over en is absoluut niet netjes
Je bent 20, hebt 1 korte relatie gehad en beslist dat zoiets niet meer hoeft. Maar wat heb je te bieden? Veel ervaring met seks heb je niet, je Nederlands is erbarmelijk...

Misschien kan je maar beter je verwachtingen aanpassen en je als gentleman gedragen.
Charles_Gentle28 schreef:
21-11-2017 09:14
Je bent 20, hebt 1 korte relatie gehad en beslist dat zoiets niet meer hoeft. Maar wat heb je te bieden? Veel ervaring met seks heb je niet, je Nederlands is erbarmelijk...

Misschien kan je maar beter je verwachtingen aanpassen en je als gentleman gedragen.
Ho ho terwijl mijn Nederlands schriftelijk slecht is wil dat niet zeggen dat ik niet gewoon normaal Nederlands praat.
ben gewoon een Nederlander wat dat betreft (Dislexy) . daar bij komt ik heb 2 relaties gehad waarvan een 3 jaar lang.
ik heb nergens gezegd dat deze kort was graag niet dingen er bij verzinnen als je iets niet zeker weet vraag het gewoon.

ben hier tenslotte voor advies en niet om afgekat te worden.
Ik heb leuke contacten opgedaan bij Secondlove. Vaak wat hoger opgeleide dames, dus let inderdaad op je spelling.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven