Beffen

31-03-2012 13:33 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik het er leuk vind om mijn vriendin te beffen en zij er nogal van geniet, was ik benieuwd of er nog tips zijn om het nog leuker te maken voor haar iemand een origineel idee?

En misschien persoonlijk, maar voelt het lekker met een harde tong, of met een ontspannen tong?

Thx!
Ontspannen tong voor mij, anders voel je het te 'hard' en is het minder lekker vind ik. Je lippen erbij betrekken doet het ook goed.
Dat is heel persoonlijk, maar ik ga voor de ontspannen tong. Veel mannen (en vrouwen) gaan tekeer met zo'n hard puntje en dat vind ik echt niks. Hoe is dat in hemelsnaam ontstaan? Lange halen, alsof je aan een ijsje likt! En wat mij helemaal gek kan maken is als mijn lief vlak voor HET moment heel zachtjes gaat zuigen en daarbij langzaam (sorta vacuum) rondjes draait. Mén.

Maar de beste tip is denk ik nog wel, vraag het haar, ontdek samen wat háár wild maakt.

Succes!
Voor tips kijken in een van de andere 87 beftopics?

Gebruik de zoekfunctie aan de rechterkant.
Tja, smaken verschillen. Ik kan hard ook wel waarderen. En ook als de tanden gebruikt worden hoor je mij niet klagen...
Vraag aan je vriendin wat ze lekker vind ik vind een ontspannen tong het lekkerst.
Likken, zuigen, kussen, knabbelen, plagen.

En niet alleen de clit maar de hele omgeving. Alles aandacht geven.

En niet alleen heen en weer gaan met die tong op de clit. Mijn ex dacht dat dat beffen was.

Maar nog belangrijker, vraag het je vriendin want zij weet het beste wat ze fijn vind.
Laat bovenal merken dat je haar om op te eten vindt! Ik vind het heerlijk als mijn vriend zijn handen om mijn billen heen legt en me naar zijn mond toe trekt
Ik had een minnaar die een kussen onder mijn kont schoof, zodat hij er heel goed bij kon. Hij gebruikte dan ook zijn vingers. Ik kon dan achter elkaar hele lange orgasmes krijgen.
zachtjes zuigen, hard, zacht.. als je maar een bepaald ritme houdt op een gegeven moment. Niets zo storend als dat je fijn naar een orgasme gaat en de man in kwestie gaat ineens iets heel anders doen.
En hoe wordt het zuigen aan de schaamlippen ervaren, lees er verschillende meningen over, maar voornamelijk wat minder positieve
Stew, lekker hè?

Ster, dat dus.. hij moet het komen halen.. je niet loslaten voor hij het krijgt. En daarna mag hij er niet meer aankomen en dan toch doen waardoor er een flinke worstelpartij ontstaat, ook zo leuk!

Namelijk zo, daar heb ik helemaal niks mee, ik vind het geluid irritant en het geeft geen meerwaarde omdat er (bij mij) nauwelijks gevoel in zit.
Mijn ervaring is dat dit per vrouw heel erg verschilt. De één heeft een erg gevoelige clitoris en die moet je zeer zachtjes of indirect likken terwijl de ander liever heeft dat je er met volle kracht tegenaan gaat. Sommigen vinden het lekker om daarbij vaginaal en/of anaal gevingerd te worden, anderen hebben dat weer liever niet..

Je zult samen met de vrouw in kwestie er achter moeten komen wat in jullie geval het lekkerste is. Ach, het maakt het iedere keer ook weer nieuw en spannend :-)
quote:namelijkzo schreef op 31 maart 2012 @ 14:15:

En hoe wordt het zuigen aan de schaamlippen ervaren, lees er verschillende meningen over, maar voornamelijk wat minder positieveLekker juist.
Ik vind het fijn als mijn vriend, als ik eenmaal goed opgewonden ben, twee vingers naar binnen doet terwijl hij doorgaat met beffen. Eerst niet bewegen, en als ik dan tegen klaarkomen aanzit, langzaam en dan steeds sneller op en neer.

Krijg spontaan zin!
quote:namelijkzo schreef op 31 maart 2012 @ 14:15:

En hoe wordt het zuigen aan de schaamlippen ervaren, lees er verschillende meningen over, maar voornamelijk wat minder positieve

Zuigen of trekken aan de schaamlippen durf ik niet. Ik ben bang dat ik haar pijn doe. Datzelfde geldt ook voor de clitoris direct met de tong aanraken, zonder dat daar een deel van de schaamlippen tussen zit.

Een andere variant van beffen is met de tong in de eigenlijke vagina, dus met de tong neuken. Er is een geringe kans dat je haar G-spot raakt als deze ondiep in de vagina ligt en jouw tong lang is.
World of Warcraft: Legion
Niets zo leuk als een man die doet wat hij leuk en lekker vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Aan mijn schaamlippen kun je gerust zuigen hoor. Dat doet me echt geen pijn. In principe is het gewoon een kwestie van zacht beginnen en met geduld sneller gaan en harder gaan. Tanden zijn overigens not done!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-04-2012 17:04
Reden: spam
% gewijzigd
Site ziet er op het eerste oog niet verkeerd uit (al vind ik de prijs nogal fors, zeker gezien je uitgangspunt dat het je hobby is) maar je vergist je in 1 ding, dit is spam van de bovenste plank.

Succes met je hobbynevenactiviteiten.
Nou nog even cunnilingus goed spellen, en dan is je site helemaal af!
Mocht dit nu werken vincent25, laat het even weten, dan start ik Dreamweaver ook even op
En over de (overigens wel spam) site: ik zie nergens iets staan over het voorkomen van soa's.... Of ben ik nu een moraalridder??
En meteen het poepgat meenemen.
Ontspannen tong, niet alleen likken maar ook zuigen en soms zachtjes bijten, uiteindelijk vinger erbij in kontje........zoiets werkt voor mij wel

Ow en probeer eens een kussen onder haar billen te schuiven zodat ze wat hoger ligt. Kun je overal net iets beter bij en is lekkeerrrrrrrr :-)

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven