Beppy kwijt

11-08-2016 12:33 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een beppy ingedaan omdat ik nog wat ongesteld ben en we zin hadden in een vluggertje voor de kinderen wakker waren. Vervolgens naar de wc en ik kon m'n beppy toch niet terug vinden. In de wc gekeken ook niets. Terug naar de caravan (we zitten op de camping) en na het ontbijt nog een poging ondernomen. Niets! Kon geen douchestraal proberen want zo werken campingdouches niet. Ding is toch niet opgelost. Uiteindelijk m'n man gevraagd en die heeft in een soort gynaecologische sessie (inclusief zaklamp ) dat ding gevonden terwijl net de jongste van 2 de caravan in banjerde en erg geïnteresseerd keek wat er nou uit mama's plasser kwam

Was me echt nog nooit eerder gebeurd. Jullie ooit zoiets meegemaakt??
quote:Rooss4.0 schreef op 11 augustus 2016 @ 17:09:

Allemachtig, hebben we nu na de ongesteldheidsneukdiscussie de hoehetenpikenkutdiscussie?

Zullen we het nog even over schaamhaar hebben en niet pijpen is ook niet beffen? Dan zijn we weer rond en kan ik gewoon aan het eten beginnen.

Schaamhaar: ja, in bescheiden mate.

Niet beffen = niet pijpen: nee.

Tot zover.

Wat eet jij?

Hier gegrilde kip met sla.

Allemachtig, hebben we nu na de ongesteldheidsneukdiscussie de hoehetenpikenkutdiscussie?

Zullen we het nog even over schaamhaar hebben en niet pijpen is ook niet beffen? Dan zijn we weer rond en kan ik gewoon aan het eten beginnen.Ja euh het regent. We moeten wat.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 augustus 2016 @ 17:12:

[...]

Schaamhaar: ja, in bescheiden mate.

Niet beffen = niet pijpen: nee.

Tot zover.

Wat eet jij?

Hier gegrilde kip met sla.

Schaamhaar, nee, fietsen plus piercing plus stoppels is verrekte eh kut zeg maar.

Niet beffen is niet pijpen, nee. Al heb ik slechts zelden een nonbeffer in mijn sponde gevonden.

Ik zit eraan te denken patat te halen, dat kan ik de doorns mooi laten doen, het regent en ik ben lui.
quote:Jempo schreef op 11 augustus 2016 @ 15:20:

[...]

Wat een gedoe joh. Die snoetenpoetsers van Star daarentegen had ik nog niet aan gedacht, dat kan natuurlijk ook, heb geen kinderen.Snoetenpoetsers kun je gewoon kopen zonder een bewijs te tonen dat je kinderen hebt.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Snoesje666 schreef op 11 augustus 2016 @ 16:03:

Was een condoom niet praktischer geweest voor een "smetvrezerige" man ?En hoe verwijdert hij dan dat condoom als hij smetvrees heeft?

ps.Ik vind de inhoud van zo'n condoom ook niet je-van-het voor iemand met smetvrees.
LOEP ME MAAR aub.
Alleen het woord beppy al!

Lekker fris om zo'n zuigspons er weer uit te trekken
quote:BassGroove schreef op 11 augustus 2016 @ 18:04:

Lekker fris om zo'n zuigspons er weer uit te trekken Daar komen die zuigende visgleuven vandaan?

Lekker fris om zo'n zuigspons er weer uit te trekken Ik stel me dan gelijk het geluid voor: zo lekker zompig geluid
Wish you were beer
quote:Corona67 schreef op 11 augustus 2016 @ 18:21:

[...]

Daar komen die zuigende visgleuven vandaan?Ik zocht de betekenis van visgleuf. Tik dat woord in via google en krijg meteen een paar links van het Viva forum: Napraat24 Napraat 62 enz. met onderaan nog een extra linkje "Meer resultaten van forum.viva..." Daar kan ik het woord dus vinden maar

nu weet ik nog steeds niet wat het is.
LOEP ME MAAR aub.

Lekker fris om zo'n zuigspons er weer uit te trekken Inderdaad. Ik ken een paar dames met de naam Bep/Beppie. Ik moet nou steeds aan hen denken.
LOEP ME MAAR aub.

Zullen we het nog even over schaamhaar hebben en niet pijpen is ook niet beffen? Dan zijn we weer rond en kan ik gewoon aan het eten beginnen.

Schaamhaar: soms stoppeltjes, soms flink stoppels want geen zin in scheren.

Niet pijpen is niet beffen? Nee hoor. Ik pijp als ik dat wil en hoef niet teruggebeft te worden hoor.

Waarschijnlijk ben je al klaar met eten.
quote:missie_m schreef op 11 augustus 2016 @ 18:32:

[...]

Inderdaad. Ik ken een paar dames met de naam Bep/Beppie. Ik moet nou steeds aan hen denken. Mijn buurvrouw ís een bep!
godskelere... ik lees de titel dat Beppy kwijt is en ik denk bij mezelf... Ah gossie... TO is haar vogeltje kwijt. Ook zielig met die regen.

helemaal niet in de smiezen dat het een seks dingetje was.

tijd voor koffie geloof ik.

TO, blij dat je Beppy weer gevonden hebt dan.

Over tot de orde van de dag, ik ben Guus namelijk kwijt.
quote:missie_m schreef op 11 augustus 2016 @ 18:28:

[...]

Ik zocht de betekenis van visgleuf. Tik dat woord in via google en krijg meteen een paar links van het Viva forum: Napraat24 Napraat 62 enz. met onderaan nog een extra linkje "Meer resultaten van forum.viva..." Daar kan ik het woord dus vinden maar

nu weet ik nog steeds niet wat het is.

Open even een topic!

Genoeg oudgedienden (en nieuwgedienden) die het antwoord (denken te) weten gok ik

Mijn treincoupe heeft aardig mogen meegenieten van mijn proestbui.

Briljant topic.

Verder geen ervaring mee...
quote:CaptainJaneway schreef op 11 augustus 2016 @ 18:34:

godskelere... ik lees de titel dat Beppy kwijt is en ik denk bij mezelf... Ah gossie... TO is haar vogeltje kwijt. Ook zielig met die regen.

helemaal niet in de smiezen dat het een seks dingetje was.

tijd voor koffie geloof ik.

TO, blij dat je Beppy weer gevonden hebt dan.

Over tot de orde van de dag, ik ben Guus namelijk kwijt.Ik heb hier vandaag weer wat geleerd. Had nog nooit van een Beppy gehoord. Het is dus een sponsje als je wil vrijen en ongesteld bent.

Ik durf bijna niet te vragen "wat is een Guus?"
LOEP ME MAAR aub.
quote:Woldertje schreef op 11 augustus 2016 @ 18:33:

[...]

Mijn buurvrouw ís een bep! Dat zijn de oma's hier ook (streektaal)
quote:Woldertje schreef op 11 augustus 2016 @ 18:33:

[...]

Mijn buurvrouw ís een bep! Het klinkt vast nooit meer hetzelfde als je haar naam uitspreekt.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Philae schreef op 11 augustus 2016 @ 18:39:

[...]

Dat zijn de oma's hier ook (streektaal) Ik bedoel bep. (Iemand die veel bept dus, want ze is geen oma.)
quote:missie_m schreef op 11 augustus 2016 @ 18:45:

[...]

Het klinkt vast nooit meer hetzelfde als je haar naam uitspreekt.Hoezo, ze heet gewoon Gea hoor.
Je kon geen douchestraal gebruiken schrijf je, maar wat zou je daarmee kunnen doen als Bep pleite is???.

Serieuse vraag!
quote:Eleonora-1 schreef op 11 augustus 2016 @ 15:02:

Ja, ook eens meegemaakt.

Toen mijn huidige verkering en ik nog scharrelden, de menstruatie heel slecht uitkwam en ik nog te truttig was hem daarmee te confronteren.

Naar Christine le D. getogen inderdaad met de vraag of daar dan kruid tegen gewassen was.

Ja hoor, de Beppy.

Willu met of zonder handvatje mevrouw?

Nou doe maar met, dat klinkt zo lekker veilig.

Ik had mijn lover niet op de hoogte gesteld van de ongesteld en niet van de Beppy.

Ik móest hem er later wel van op de hoogte stellen omdat Beppy, compleet met handvat, verdwenen was is de diepe krocht....kwijt dus.

Hij promoveerde daarna cum laude tot spelonkoloog of gynaecoloog en de overige Beppy's blijven gezellig in hun doos wegens 'wat een stomme uitvinding'.Goed verhaal!
TO...énig verhaal!

Herkenbaar ook!

Ik gebruik ze geregeld . Ideaal vind ik ze. Totdat....ik ongeveer een uur op het toilet peentjes zat te zweten omdat " het gaatje van Beppy" niet op de normale plek zat.

Naar de huisarts was me mijn eer te na. Gelukkig kreeg ik na een hoop gedoe en een halve hand naar binnen het " kreng" te pakken.

Het houdt me niet tegen ze gewoon te gebruiken.
Ik heb mijn tampon er wel eens met touwtje in gestopt.

Gewoon vinger er in en er uit halen.

Dat had met die beppie ook wel gekund.

Want als hij met zaklamp een stuk beppie kan zien kan je er gewoon bij.

Je kunt gewoon de volgende keer op je hurken gaan zitten of op de wc of wat dan ook en die beppie er uit vissen.

Ik wist niet dat het zo heette want ik noem het idd een spons.

Maar ik gebruik ze niet.

quote:Froezel schreef op 11 augustus 2016 @ 19:01:

Je kon geen douchestraal gebruiken schrijf je, maar wat zou je daarmee kunnen doen als Bep pleite is???.

Serieuse vraag!Net als een tampon vult 'ie zich met water als er water bij komt. Dan wordt 'ie dus groter, kun je 'm er makkelijk uithalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven