De one and only DGV op seks!
woensdag 5 oktober 2011 om 18:31
Het spel is simpel doch nuttig. Je stelt een vraag, de volgende beantwoord `m en stelt een nieuwe, de volgende beantwoordt `m en stelt een nieuwe, de volgende beantwoordt `m en stelt een nieuwe, de volgende beantwoordt `m en stelt een nieuwe, de volgende beantwoordt `m en stelt een nieuwe, de volgende beantwoordt `m en stelt een nieuwe, de volgende beantwoordt `m en stelt een nieuwe.
Snapt iedereen het??
Vraag van bergkristal:
Doe jij met dit weer nog aan buitenseks?
Snapt iedereen het??
Vraag van bergkristal:
Doe jij met dit weer nog aan buitenseks?
woensdag 5 oktober 2011 om 21:15
Hmm, wat jij schrijft, had ik zelf kunnen schrijven. Ikzelf heb mezelf dus het beste orgasme ooit gegeven om maar meteen antwoord op de vraag te geven.
Maar de meest bijzondere orgasmes heeft m'n huidige vriend 'klaargespeelt', de eerste keer spuiten, huilen, meerdere keren komen waren allemaal met hem; I him
Heb je weleens een trio gehad, en zo ja; welke samenstelling?
Maar de meest bijzondere orgasmes heeft m'n huidige vriend 'klaargespeelt', de eerste keer spuiten, huilen, meerdere keren komen waren allemaal met hem; I him
Heb je weleens een trio gehad, en zo ja; welke samenstelling?
woensdag 5 oktober 2011 om 22:47
Nou... daar ben ik nog niet helemaal over uit... Voor beestachtig lekker neuken heb je geen vaardige tong nodig, dus in dat geval nee. Maar een beetje leuke orale kunsten houden volgens mij toch wel verband met de zoenkunsten, dus in dat geval weer ja. Dus, wat is goeie seks?
Denk jij veel na over seks?
Denk jij veel na over seks?