Ervaringen met de We-Vibe2?

13-01-2012 13:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wat meer spanning tijdens de seks (bijna 15 jaar een relatie) willen wij weleens wat sexspeeltjes uitproberen.

Een vibo gaat er zowiezo komen, nog even uitvogelen welke mij het lekkerste lijkt, maar zo'n We-Vibe2 lijkt me ook wel erg fijn en daar heb je ook beiden stimulatie van.

Iemand ervaringen?

En maakt zo'n ding veel herrie of niet? Want vind dat denk ik best wel storend als het echt veel herrie maakt.
En dit kon je niet in een van je andere topics vragen?
Zou je het erg vinden om gewoon in je vorige topics door te gaan? Of heb je moeite die terug te vinden?
Ik ben niet helemaal weg van de We vibe. Hij is wel multifunctioneel maar gewoon niet mijn ding. Kwa geluid valt het best mee, heel zacht gezoem.
Nee echt?
@ Dozige Dirk

Lekker boeiend... Waar je je druk om kan maken zeg.

Wat maakt het dat jij het erg vind dat ze een nieuw topic opent? Waarom irriteert dat jou zo dat je geen inhoudelijk antwoord geeft maar wel TO hierop aanspreekt?

Ik bedoel je opent het topic en leest de vraag en dan die reactie..

Als dit nou een topic van een ieder ander was had je dan wel inhoudelijk gereageerd? Of struin je alle net geopende topics af om snel te loepen en te kijken of iemand al wel/niet een topic heeft?

@ To; Ik zou voor de Tarzan gaan!!
Ik forum mobiel en kan dus niet loepen. Het viel me gewoon op dat dit al minimaal het tweede topic van TO is over vibrators, en misschien al wel het vierde of vijfde over seks binnen een paar dagen. Een beetje onzin om elke keer een nieuw topic te openen als het allemaal met elkaar te maken heeft.
Ach ja, waar het hart van vol is ....
Het is voor ieder verschillend, de 1 is weg van de WE Vibe en voor een ander is het het niet helemaal. Hoe je het ook went of keert, lekker trillen doen ze allemaal.

Ik had zelf laatst bij joyfor2.nl een paar leuke vibo's gezien, denk dat ik daar de durex play discover ga bestellen.
wij hebben ook de we-vibe en hij maakt niet veel geluid, beetje zoemen.

Is wel leuk in gebruik, veel variatie mee mogenlijk en ook zitten er zoveel verschillende trillinkjes op, er zit er altijd wel een bij die je op dat moment prettig vind.Voor erbij is het een leuk speeltje.

En als je voor een vib gaat , de tarzan is heel plezierig !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven