Ervaringen met de We-Vibe2?
vrijdag 13 januari 2012 om 13:38
Voor wat meer spanning tijdens de seks (bijna 15 jaar een relatie) willen wij weleens wat sexspeeltjes uitproberen.
Een vibo gaat er zowiezo komen, nog even uitvogelen welke mij het lekkerste lijkt, maar zo'n We-Vibe2 lijkt me ook wel erg fijn en daar heb je ook beiden stimulatie van.
Iemand ervaringen?
En maakt zo'n ding veel herrie of niet? Want vind dat denk ik best wel storend als het echt veel herrie maakt.
Een vibo gaat er zowiezo komen, nog even uitvogelen welke mij het lekkerste lijkt, maar zo'n We-Vibe2 lijkt me ook wel erg fijn en daar heb je ook beiden stimulatie van.
Iemand ervaringen?
En maakt zo'n ding veel herrie of niet? Want vind dat denk ik best wel storend als het echt veel herrie maakt.
vrijdag 13 januari 2012 om 14:30
@ Dozige Dirk
Lekker boeiend... Waar je je druk om kan maken zeg.
Wat maakt het dat jij het erg vind dat ze een nieuw topic opent? Waarom irriteert dat jou zo dat je geen inhoudelijk antwoord geeft maar wel TO hierop aanspreekt?
Ik bedoel je opent het topic en leest de vraag en dan die reactie..
Als dit nou een topic van een ieder ander was had je dan wel inhoudelijk gereageerd? Of struin je alle net geopende topics af om snel te loepen en te kijken of iemand al wel/niet een topic heeft?
@ To; Ik zou voor de Tarzan gaan!!
Lekker boeiend... Waar je je druk om kan maken zeg.
Wat maakt het dat jij het erg vind dat ze een nieuw topic opent? Waarom irriteert dat jou zo dat je geen inhoudelijk antwoord geeft maar wel TO hierop aanspreekt?
Ik bedoel je opent het topic en leest de vraag en dan die reactie..
Als dit nou een topic van een ieder ander was had je dan wel inhoudelijk gereageerd? Of struin je alle net geopende topics af om snel te loepen en te kijken of iemand al wel/niet een topic heeft?
@ To; Ik zou voor de Tarzan gaan!!
vrijdag 13 januari 2012 om 16:21
zondag 15 januari 2012 om 20:21
zondag 15 januari 2012 om 20:27
wij hebben ook de we-vibe en hij maakt niet veel geluid, beetje zoemen.
Is wel leuk in gebruik, veel variatie mee mogenlijk en ook zitten er zoveel verschillende trillinkjes op, er zit er altijd wel een bij die je op dat moment prettig vind.Voor erbij is het een leuk speeltje.
En als je voor een vib gaat , de tarzan is heel plezierig !!!
Is wel leuk in gebruik, veel variatie mee mogenlijk en ook zitten er zoveel verschillende trillinkjes op, er zit er altijd wel een bij die je op dat moment prettig vind.Voor erbij is het een leuk speeltje.
En als je voor een vib gaat , de tarzan is heel plezierig !!!