Funwappers, waar vind je die?
maandag 28 december 2009 om 00:04
Ben onlangs een paar keer beland op een WAP feest, die zijn meestal bedoeld om uit te monden in sex, maar als sex juist niet het doel is, dan zijn dit soort feestjes veel leuker.
Mensen die dit alleen voor de gezelligheid en niet voor de sex doen worden ook wel fun-wappers genoemd..
Sites waar je wappers kunt vinden zijn er genoeg, maar waar kun je de fun-wappers vinden?
Heeft iemand hier ervaring mee of weet je er iets van?
Mensen die dit alleen voor de gezelligheid en niet voor de sex doen worden ook wel fun-wappers genoemd..
Sites waar je wappers kunt vinden zijn er genoeg, maar waar kun je de fun-wappers vinden?
maandag 28 december 2009 om 00:08
http://www.google.nl/sear ... ts=1261955171244&aq=f&oq=
http://www.wappen.nl/www/forum/item.php?Id=177
http://www.wappen.nl/www/forum/item.php?Id=177
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 28 december 2009 om 00:11
maandag 28 december 2009 om 00:12
maandag 28 december 2009 om 00:14
quote:goachris schreef op 28 december 2009 @ 00:04:
Ben onlangs een paar keer beland op een WAP feest, die zijn meestal bedoeld om uit te monden in sex, maar als sex juist niet het doel is, dan zijn dit soort feestjes veel leuker.
Doe es in Jip & Janneke taal uitleggen hoe en wat dat nou allemaal is oké?
Doe es in Jip & Janneke taal uitleggen hoe en wat dat nou allemaal is oké?
maandag 28 december 2009 om 01:19
maandag 28 december 2009 om 20:41
quote:goachris schreef op 28 december 2009 @ 00:04:
Lijkt mij dat je beter op een drugsforum kan posten dan hier?
(en ja ik weet meer dan genoeg over swingen enzo)
Lijkt mij dat je beter op een drugsforum kan posten dan hier?
(en ja ik weet meer dan genoeg over swingen enzo)
dinsdag 29 december 2009 om 00:03
Miss. wel een idee, Naomi_Mara, op een drugsforum.
Voor wie er nog nooit van gehoord heeft: funwappen is met een aantal mensen gezellig bij elkaar zijn, beetje kletsen, lekker bij elkaar hangen. Als iedereen nog nuchter is miss. spelletjes doen, en voor de rest lekker koekie zijn met z'n allen. Is dus heel erg leuk met mensen die geen bijbedoelingen hebben en elkaar volledig kunnen vertrouwen.
Kan wel verslavend werken, zo leuk is het. Soms kun je beter nee zeggen als ze vragen of je nog een nachtje blijft, maar als je na een paar dagen niet meer brak bent, ben je toch wel blij dat je gebleven bent.
Voor wie er nog nooit van gehoord heeft: funwappen is met een aantal mensen gezellig bij elkaar zijn, beetje kletsen, lekker bij elkaar hangen. Als iedereen nog nuchter is miss. spelletjes doen, en voor de rest lekker koekie zijn met z'n allen. Is dus heel erg leuk met mensen die geen bijbedoelingen hebben en elkaar volledig kunnen vertrouwen.
Kan wel verslavend werken, zo leuk is het. Soms kun je beter nee zeggen als ze vragen of je nog een nachtje blijft, maar als je na een paar dagen niet meer brak bent, ben je toch wel blij dat je gebleven bent.
dinsdag 29 december 2009 om 00:06
dinsdag 29 december 2009 om 03:56
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 00:06:
Spelletjes doen? Eh..... twister? Zakdoekje leggen?
Hoe moet ik dat voor me zien? En " koekkie " zijn als de drugs begint te werken , neem ik aan?
Over welke drugs hebben we het trouwens ? XTC? GHB?
Of coke...
Btw: sinds wanneer zijn er mensen die dat doen zonder van te voren het idee te hebben dat ze er iets mee gaan doen? Zoiets als ik ga me een stuk in mijn kraag drinken maar ik ben niet van plan dronken te worden....
TS: probeer je ons nu in de maling te nemen of zit je gewoon in de ontkenningsfase?
"Denial is not a river in Egypt"
Spelletjes doen? Eh..... twister? Zakdoekje leggen?
Hoe moet ik dat voor me zien? En " koekkie " zijn als de drugs begint te werken , neem ik aan?
Over welke drugs hebben we het trouwens ? XTC? GHB?
Of coke...
Btw: sinds wanneer zijn er mensen die dat doen zonder van te voren het idee te hebben dat ze er iets mee gaan doen? Zoiets als ik ga me een stuk in mijn kraag drinken maar ik ben niet van plan dronken te worden....
TS: probeer je ons nu in de maling te nemen of zit je gewoon in de ontkenningsfase?
"Denial is not a river in Egypt"
dinsdag 29 december 2009 om 08:59
Als je gewoon naar de parenclub gaat kom je genoeg funwappers tegen. Wij hebben geen drugs nodig om in een bepaalde stemming te komen. Sex met anderen is niet verplicht en ik zie het gewoon als discotheken waar je wat meer mogelijkheden hebt.
80% van de keren dat wij er zijn hebben we geen sex met anderen. (wij sexen ook niet met iedereen,zijn we te kritisch voor) Je kunt ook zonder die sex lol hebben met anderen. En als er dan toevallig een héél lekker stel is kán het altijd wél gebeuren.
Fata Morgana en de Fun4two zijn aanradertjes.
80% van de keren dat wij er zijn hebben we geen sex met anderen. (wij sexen ook niet met iedereen,zijn we te kritisch voor) Je kunt ook zonder die sex lol hebben met anderen. En als er dan toevallig een héél lekker stel is kán het altijd wél gebeuren.
Fata Morgana en de Fun4two zijn aanradertjes.
dinsdag 29 december 2009 om 10:57
quote:darkman schreef op 29 december 2009 @ 08:59:
Als je gewoon naar de parenclub gaat kom je genoeg funwappers tegen.Helaas wel ja. Wat een triestheid zeg, jezelf van de wereld wanen en dan denken dat je ook nog aantrekkelijk genoeg bent voor hen die wel gewoon lekker op de wereld staan. Heb wel eens zo'n meid voorbij zien komen op de dansvloer bij Amourette, die wil ik zelfs nog met geen tang aanraken.
Als je gewoon naar de parenclub gaat kom je genoeg funwappers tegen.Helaas wel ja. Wat een triestheid zeg, jezelf van de wereld wanen en dan denken dat je ook nog aantrekkelijk genoeg bent voor hen die wel gewoon lekker op de wereld staan. Heb wel eens zo'n meid voorbij zien komen op de dansvloer bij Amourette, die wil ik zelfs nog met geen tang aanraken.
woensdag 30 december 2009 om 10:06
Dat is dus weer het nadeel van de funwappers.
We zijn ooit eens dooreen leuk stel meegenomen naar zo'n thuisfeestje. Daar lagen een paar gedrogeerde engerds brrrr.
Daarom gaan wij juist naar een club. Als we naar een thuisfeestje gaan en daar zijn de verkeerde mensen wordt je daar zo mee geconfornteerd dat we binnen 10 minuten weg zijn.
In een club hebben we het tenminste altijd samen gezellig.
We zijn ooit eens dooreen leuk stel meegenomen naar zo'n thuisfeestje. Daar lagen een paar gedrogeerde engerds brrrr.
Daarom gaan wij juist naar een club. Als we naar een thuisfeestje gaan en daar zijn de verkeerde mensen wordt je daar zo mee geconfornteerd dat we binnen 10 minuten weg zijn.
In een club hebben we het tenminste altijd samen gezellig.
woensdag 30 december 2009 om 10:10
Ik snap trouwens niet waarom die mensen perse onder invloed van drugs willen zijn. Recreatief gebruik van drugs, coke,xtc, ghb wordt nogal eens gebagatelliseerd. Ik heb er in de tijd dat ik nog in de horeca werkte er aardig wat mensen door af zien glijden.
Ik wil geil worden door een persoon en niet mbv een pilletje,drankje of poedertje.
Ik wil geil worden door een persoon en niet mbv een pilletje,drankje of poedertje.
woensdag 30 december 2009 om 18:07
quote:goachris schreef op 28 december 2009 @ 00:29:
hey Bianca, thnx voor je reacties. huisfeesten.nl kan wel eens de goeie site zijn.
Op de andere pijlers paste dit helemaal niet, vandaar
Op de sexpijler wel als het je juist niet om de sex gaat?
Ik zou eens gaan kijken op site's als party floc, misschien zitten daar meer funwappers.
hey Bianca, thnx voor je reacties. huisfeesten.nl kan wel eens de goeie site zijn.
Op de andere pijlers paste dit helemaal niet, vandaar
Op de sexpijler wel als het je juist niet om de sex gaat?
Ik zou eens gaan kijken op site's als party floc, misschien zitten daar meer funwappers.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
woensdag 30 december 2009 om 18:16
Het gaat TO niet om de sex dus snap ik niet zo goed waarom men een parenclub aanraad, Ik haal eruit dat hij in intime setting met mensen wil kletsen en afteren na een feestje die daar wat bij gebruiken, Daarbij hoef je ook echt niet altijd van de wereld te zijn.Net als bij drinkers heb je matige gebruikers en mensen die doorzakken. En het gezellig naborrelen kennen we toch ook? Dit zijn mensen die andere middelen gebruiken en ook met de legale middelen slaan mensen door of raken ze verslaafd.
Er zijn echter genoeg mensen die ook hiervan met mate en alleen in het weekeind eens wat gebruiken (en die ook zonder iets het gezellig kunnen maken, maar in de kroeg of op een feestje zie je ook zeer weinig mensen zonder alcohol en peuk)
Maar waar je die mensen vind TO weet ik ook niet zo goed, De funwappers zullen ook elkaar wel treffen, Kijk minder op de erotische swingfeesten en ga meer naar feesten en site's waar dus mensen komen die uitgaan en gebruiken zonder dat ze de erotiek opzoeken.
Er zijn echter genoeg mensen die ook hiervan met mate en alleen in het weekeind eens wat gebruiken (en die ook zonder iets het gezellig kunnen maken, maar in de kroeg of op een feestje zie je ook zeer weinig mensen zonder alcohol en peuk)
Maar waar je die mensen vind TO weet ik ook niet zo goed, De funwappers zullen ook elkaar wel treffen, Kijk minder op de erotische swingfeesten en ga meer naar feesten en site's waar dus mensen komen die uitgaan en gebruiken zonder dat ze de erotiek opzoeken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.