Gebogen penis in erectie

09-05-2014 16:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zijn penis staat gebogen naar beneden. Voorheen had ik er geen last van maar de laatste maanden lijkt het wel alsof ik steeds minder voel.. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik merk dat het bij begint te irriteren en heb vaak gewoon geen zin meer.. Wat te doen?

Plaatje voor de beeldvorming: gebogen penis
quote:WellieB schreef op 21 mei 2014 @ 10:31:

Haha, nee ik zeg dan wel weer neuken, maar mijn vriend verbetert me dan vaak en zegt dat we vrijen.Wat lieffffffff
koekies zijn lekker
quote:WellieB schreef op 21 mei 2014 @ 10:05:

En mijn vriend en ik hebben vaak geileneukseks, maar ook vaak gezellige knuffelseks in missionarishouding, dan kijken we elkaar heel verliefd aan en zoenen en vrijen we. Heel 'gezellie' en opwindend. Gelukkig beslissen stellen zelf wat ze fijn vinden, maar die teksten van jou zijn werkelijk om te kotsen. Ik denk dat mijn vriend acuut een slappe zou krijgen, die vindt het woord 'neuken' al te platvloers.

Ieder z'n ding, maar laat mij gewoon mijn reactie hier geven op TO. doe jij dat ook. nadat je je vloer hebt gedweild omdat je zo moet kotsen van me. ach meid, als ik zo'n vriend had zoals jij die me gaat verbeteren als ik het woord neuken gebruik en dan zegt, nee nee schatje, wij noemen dat hier 'vrijen'... omg dan moet ik niet alleen kotsen, maar schijten tegelijk hahaha.

dat is echt vrij triest, maar je hebt het zelf niet door want je vind jezelf vast een soort ubermens door mij als platvloers weg te zetten haha. nou, ik vind het best hoor, ik gun ieder z'n ding dus ga lekker door met het gezellie vrijen, wel de gordijntjes dicht, dekentje toe en lampje uit doen he
quote:zoetjerminder schreef op 21 mei 2014 @ 10:25:

Hahaha het woord neuken platvloers vinden. Ik heb het idee dat jij dat liever wilt denken dan dat dat echt zo is.

Zoals jij zelf beslist wat je fijn vindt moet Coralie76 dat ook doen toch? Maar probeer het thuis eens in het spel en post zijn reactie hier

misschien moet ze dat van die citroenen weglaten hihi, want ik wil niet op mijn geweten hebben dat die man gillend wegloopt.

het gaat een beetje om het moment denk ik. ik heb zoiets welleens gezegd. het is op dat moment gewoon tijdens geile seks waarbij je hem het gevoel wilt geven dat hij zijn mannelijkheid aan je moet tonen. dan zeg ik dat hij alles moet geven wat hij heeft en kijk er hongerig bij. het zal vast niet voor alle mannen gelden, ik ben ook niet met elke bedpartner even wild maar sommigen spoort het wel aan om jou er eens flink van langs te geven. ik denk dat ze zoiets denken van 'o dus je wilt goed genomen worden, nou dan ken je het krijgen ook'.

dus wel het gewenste effect. en ze kunnen nog zo groot en stoer zijn, uiteindelijk liggen die kerels toch eerder te puffen en bij te komen dan ik. dan kun je plagend nog wel aan z'n zak zitten en zeggen dat je nog meer komt halen.
Ik houd er wel van hoor. ik moet alleen constant aan die ballen uitknijpen als citroenen denken
koekies zijn lekker
quote:melbrw schreef op 20 mei 2014 @ 17:55:

Coralie, ik denk dat de meeste mannen het redelijk bedreigend zullen vinden overkomen als je hun ballen wil uitknijpen als citroenen.

Hoe controleer je trouwens of er nog zaad in ballen zit?

Ik ga kapot van het lachen hier, geweldig!
quote:WellieB schreef op 21 mei 2014 @ 10:02:

Coralie, je slaat de plank zo ontzettend mis hier hè, niet te geloven!

Het gaat hier over een kromme piemel in erectie, niet om een half stijve piemel. Het gaat niet over iemand opwinden (en smaken verschillen, maar jouw platvloerse voorbeeld vind ik wel heel erg stompzinnig en sneu), het gaat hier over hoe je fijn seks kunt hebben ondanks dat die kromming het lastiger maakt.Ja, dat dus. Mevrouwtje komt hier de autoriteit over het oplossen van erectieprobleem uithangen, maar daar gaat het topic in de verste verte niet eens over. Mevrouwtje heeft kennelijk nog niet veel piemels gezien, dat ze stug blijft denken dat een kromme erectie wel een slappe moet betekenen. Verneukt gewoon zo'n topic met dat ongevraagde offtopic advies..
quote:kerol schreef op 23 mei 2014 @ 16:43:

Ja, dat dus. Mevrouwtje komt hier de autoriteit over het oplossen van erectieprobleem uithangen, maar daar gaat het topic in de verste verte niet eens over. Mevrouwtje heeft kennelijk nog niet veel piemels gezien, dat ze stug blijft denken dat een kromme erectie wel een slappe moet betekenen. Verneukt gewoon zo'n topic met dat ongevraagde offtopic advies..Fucking ongezellig idd.
Volgens mij wil je gewoon je ex terug.
wil TO haar ex terug?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven