Geen seks

23-11-2017 10:53 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
27/11 update. 👇🏻
anoniem_359370 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 00:26
99.26% gewijzigd
redbulletje schreef:
27-11-2017 16:28
En koop een gieie vieb!
Ik vind toch dat TO beter verdient dan dit. Een vibrator komt niet echt in de buurt van de sensuele ervaring die loskomt tijdens echte seks. Bovendien is het niet zo dat ze zichzelf maar moet behelpen, maar eerlijk recht heeft op regelmatig een stevige beurt. Op je 19de kan je vast tal van jongens krijgen die wél graag seks met je willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Merl0t schreef:
24-11-2017 08:10
Nou zeg, is er eens een TO van 19 die in keurige, bijna poëtische volzinnen schrijft, krijgt ze niet eens een complimentje. Bij deze!
Haha dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Hightower schreef:
24-11-2017 09:08
Zorg dat het zwart op wit komt dat hij het financiële stuk netjes met je afhandelt en maak het uit.

En voor de toekomst: geld uitlenen is iets zakelijks. Zie dat los van de relatie die je hebt.
Dank je wel voor je tip, gelukkig is allemaal vastgelegd bij de notaris 😉
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties... ik heb het de afgelopen dagen even op mij laten inwerken. Het is natuurlijk ook niet niks. Iedereen stuk voor stuk bedankt voor het nemen van de tijd.

Allereerst het gaat nu goed, na een goed gesprek met de beste vriend van mijn vriend ben ik een gesprek met mijn vriend aangegaan. Ik heb aangegeven waarmee ik zat en sinds die dag is het tussen ons verbeterd.

Ik zag tussen de reactie wat vragen over of we elkaar wel een knuffel of kus gaven, dat deden we zeker. Wel minimaal maar we hadden wel die intimiteit en ook de intieme band waarbij we bijna alles met elkaar delen.

De situatie is absoluut niet overdreven maar vooral terechtgekomen in negatief daglicht.
Buiten alle zware dingen die in een jaar hebben meegemaakt, is hij wel de persoon die ook naast mij zal staan als de rest mij in de steek zal laten.

Als 19-jarige in zo’n situatie terechtkomen is absoluut niet niks. Maar voor een ieder die mij in het echt zou kennen zou weten dat ik altijd wel ingewikkelde situaties opzoek. En... de ene 19-jarige is absoluut de andere niet 😉

In het afgelopen jaar is er veel gebeurt, ook veel waarvan ik mij besef dat het niet normaal is in een startende relatie. Maar verliefdheid maakt blind zullen ze maar zeggen. 😬

Hij zal nog veel moeten leren maar voor nu weet hij hoe ik mij erbij voelde, heb ik hem dit laten lezen en.... hebben we intiem contact.
Alle reacties Link kopieren
sammibae schreef:
27-11-2017 16:16
Ik had gisteren alleenstaande sex. Iedereen had sex en ik stond alleen
Ben jij de grappigste thuis? Applaus voor deze flauwe humeur 👏🏻

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven