geil van drank

10-06-2007 19:15 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
worden jullie nou ook geil als je teveel drank op hebt?
Van de drank maar ook als ik een kater heb. Dan heb ik het niet over die katers waar je kotsend boven de wc hang of geen geluid danwel licht kan verdragen door de koppijn maar die lome katers.
Nee, ik word niet geil(er) door drank. Het is stoppen-met-de-pil dat ik snel(ler) geil word.
Avondje uit, lekker drinken en dansen, en volgende dag de hele dag in bed en gewoon tot 5 keer sex hebben. Dat Is een lekker weekend.
quote:Dreamlady schreef op 23 juni 2007 @ 23:32:

Van de drank maar ook als ik een kater heb. Dan heb ik het niet over die katers waar je kotsend boven de wc hang of geen geluid danwel licht kan verdragen door de koppijn maar die lome katers.Hier nog 1 ;)
quote:denhaag87 schreef op 27 september 2014 @ 18:42:

Avondje uit, lekker drinken en dansen, en volgende dag de hele dag in bed en gewoon tot 5 keer sex hebben. Dat Is een lekker weekend.En je dacht, laat ik een zeven jaar oud topic naar boven halen om die boodschap met je medemens te delen?
En dames, wat kan ik voor jullie inschenken?
Van 1 of 2 glaasjes witte wijn in combi met een half jointje word ik bloedgeil, eventuele remmingen zijn dan weg, gevaarlijk soms!
Doe mij maar een paar zoete witte wijntjes. De remmingen verdwijnen en ik wordt er inderdaad bloedje horny van.
Beter te laat dan over tijd.
quote:vinobianco schreef op 10 juni 2007 @ 19:15:

worden jullie nou ook geil als je teveel drank op hebt?nee
Ik drink alleen koffie, thee en karnemelk en nee: daar word ik niet geil van.
Net als blinkie123. Ik word van alcohol hartstikke geil. Meestal ben ik dan ook op zaterdagavond lekker dronken en voel mij daar goed bij. Verder doordeweeks geen alcohol voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven