Gigolo worden

12-05-2010 15:51 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dillema en wilde graag weten hoe vrouwen daar tegen aan kijken. Ik wil namelijk gigolo worden.

Ik heb geen flauw idee wat vrouwen daar van vinden en/of vrouwen daar behoefte aan hebben. En zoja, hoe moet ik dat aanpakken.

Ik wil wel graag anoniem blijven en aan de andere kant wil ik me presenteren.

Hebben vrouwen hier ervaring met gigolo's ? welke tarieven worden er zoal gehanteerd.

Ik hoor graag op of aanmerkingen en/of suggesties.
quote:GeorgeClumsy schreef op 12 mei 2010 @ 15:51:

Ik zit met een dillema en wilde graag weten hoe vrouwen daar tegen aan kijken. Ik wil namelijk gigolo worden.

Ik heb geen flauw idee wat vrouwen daar van vinden en/of vrouwen daar behoefte aan hebben. En zoja, hoe moet ik dat aanpakken.

Ik wil wel graag anoniem blijven en aan de andere kant wil ik me presenteren.

Hebben vrouwen hier ervaring met gigolo's ? welke tarieven worden er zoal gehanteerd.

Ik hoor graag op of aanmerkingen en/of suggesties.Waarom niet gewoon terug naar school... of werken?...
Alle reacties Link kopieren
quote:napshy schreef op 26 februari 2012 @ 18:43:

Ook "de dames" waren verrukt van mijn "kwaliteiten". En dat alles voor iemand van in de 60! Hoe mooi kan het leven zijn.Sorry lieverd maar de meeste gigoloos verdienen hun geld in de homo wereld.....en het schijnt dat die homo's toch eigenlijk liever jonge marokaantjes willen (uitspraak van Pim Fortuin)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven