Het is zover...... de G-spot

25-04-2012 22:45 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames, het is dan eindelijk zo ver.

Er is nu wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van de G-spot.

Alle ontkenningspogingen van de sceptici ten spijt:

The G-spot

Voor zover bij uzelf nog niet gevonden, doe u voordeel (en eventuele dat van uw partner) er mee.
*do not underestimate the power of stupidity*
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je hebt geen bewijs nodig begrijp ik BGB?
Wat Bianca zegt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Het artikel spreekt over 1 gyn die bij 1 vrouw iets gevonden denkt te hebben en daar verder onderzoek naar wil doen. Het is dus bij lange na nog niet bewezen! (In al die 60 jaar dat men daar onderzoek naar doet niet!)
Ai ai, jullie trekken ook dit wetenschappelijk onderzoek in twijfel begrijp ik?
quote:mind_game schreef op 25 april 2012 @ 22:57:

Ai ai, jullie trekken ook dit wetenschappelijk onderzoek in twijfel begrijp ik?1 gyn en 1 vrouw en nader onderzoek = wetenschappelijk bewijs?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat is hier wetenschappelijk aan?
quote:mind_game schreef op 25 april 2012 @ 22:48:

Je hebt geen bewijs nodig begrijp ik BGB? Ik wilde een paar ballonnen plakken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, ik trek de strekking van de openingspost in twijfel. Jij brengt het als 'eindelijk wetenschappelijk bewezen', maar dat blijkt uit niets uit dat artikel.
Het blijft vreemd ik. Als het echt zou bestaan dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn daar bewijs voor te vinden. De wetenschap kan zoveel. Organen transporteren van het ene naar het andere lichaam bijvoorbeeld, ik noem maar wat. Tegen die achtergrond lijkt de g-spot mij niet zo moeilijk te onderzoeken of bewijzen.

Aan de andere kant kan je zeggen dat de conclusie moet zijn dat de g-spot er dus niet is, want dan had het allang bewezen geweest.

Maar ik weet dat ik hem wel heb, dus dat het bestraat. Voorlopig denk ik dus dat niet iedereen hem heeft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 april 2012 @ 22:46:

[afbeelding]
Nou, bestraat, bestraat.. De wegen zijn nou niet echt geplaveid met G-spots helaas..
Wat heb ik er aan te weten dat ie bestaat maar ik of mijn minnnaar de plek niet kunnen vinden...oninteressante info dus.
Ik heb zelf de Fun Factory G4 Vibe Tiger en met deze vibrator weet ik mijn G-spot moeiteloos te vinden. Echter als ik sex met mijn vriend heb is dat een stuk lastiger te vinden. In mijn ogen hangt het ervan af hoe je je penetratie hebt.
Hmmm. Eerder case study. Het is maar één vrouw. Dat zegt nog niet zoveel. Ik wil wel meer bewijs zien vanuit de wetenschappelijke hoek. En een wetenschappelijk artikel, please.
Bij de naam `Mind Game´ denk ik aan van die enge filmpjes of foto´s, waarbij er vanuit het niets ineens een bak herrie uit de speakers knalt.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Klassiek gevalletje n = 1
quote:_lupine_ schreef op 25 april 2012 @ 23:12:

Het blijft vreemd ik. Als het echt zou bestaan dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn daar bewijs voor te vinden.

Het bestaat, en er is bewijs voor. Een medische instantie heeft in 2002 de G-spot een prostaat genoemd.

Alleen zijn er mensen die geloven dat het niet bestaat, net zoals er mensen zijn die denken dat Baileys (een soort likeur) in combinatie met tonic of een andere frisdrank met prik een dodelijke combinatie vormen. De redenen die ik kan achterhalen is dat de G-spot niet bij iedere vrouw gevoelig is. Dus dan is hun redenatie dat die dan ook niet bestaat.
World of Warcraft: Legion
Ik denk dat je gelijk hebt Hans.
quote:piratorart schreef op 26 april 2012 @ 10:13:

Bij de naam `Mind Game´ denk ik aan van die enge filmpjes of foto´s, waarbij er vanuit het niets ineens een bak herrie uit de speakers knalt.

Vanwaar deze frustratie op voorhand op basis van een nickname....? (zie mijn motto)

En wat is de relevantie met het onderwerp ?

Volgens mij druipt het cynisme af van mijn post. Maar er schrijven hier op dit forum een aantal "dames" die in een soort van blinde woede/frustratie dit niet meer zien.

Op voorhand excuus aan hen die het wel luchtig zagen.

BGB dank voor de ballonnen
quote:mind_game schreef op 26 april 2012 @ 22:26:

[...]

Vanwaar deze frustratie op voorhand op basis van een nickname....? (zie mijn motto)

En wat is de relevantie met het onderwerp ?

Volgens mij druipt het cynisme af van mijn post. Maar er schrijven hier op dit forum een aantal "dames" die in een soort van blinde woede/frustratie dit niet meer zien.

Op voorhand excuus aan hen die het wel luchtig zagen.

Wat een gekke interpretatie, frustratie?

Ik neem aan dat uw perceptie heel anders is dan de mijne, frustratie

Het moet wel zo erg zijn, wil ik op een forum gefrustreerd raken over een of ander topic
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
zelf ervaar ikzelf de g-spot niet op de plek waar hij zou moeten zitten , maar mss heb ik een ander spotje ondekt.

Ook ik wilde dit zelf eens meemaken maar als de g-spot anderhalf vingerkootje diep zou moeten zitten , voelt mijn man en ik zelf genoeg ribbellig weefsel maar geen uniek gevoel.

Daartegen heb ik zelf een genot gevonden waardoor ik als een waterval kom, ik bovenop op hem rondjes draaien en aanspannen,

beetje persen en dan loopt het als het ware langs zijn piemel in grote stromen.

Maar op geen een enkel ander standje kan ik zo klaarkomen alleen zo, wat voor spot zou dit nu zijn?

Hihi maakt me eigenlijk niet veel uit, maar zou het liefst ook op andere standjes zo kunnen klaarkomen.

De piemel van mijn man is licht gebogen naar boven gericht dus hij zal wel een speciaal plekje raken wat mij doet wateren hihihi

heerlijk!
Channie dat is denk ik gewoon je g-spot alleen heb je niet goed gezocht eerder.
Who cares by the way of ze het kunnen bewijzen of niet. Al komen ze met 100 onderzoeken die bewijzen dat hij niet bestaat zijn er massa's vrouwen die toch zeker weten dat er IETS zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven