Hoe seks spannender maken.

21-03-2015 22:26 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik zit met een probleem, ik.. wij.

Mijn vriendin en ik zijn inmiddels 4 jaar samen, nu kunnen jullie het misschien al wel raden de seks word saai.

Elke keer de zelfde standjes, zelfde spulletjes zoals: veertje, olie(massage/glij), handboeien, geblinddoekt etc.

Die spulletjes gebruiken wij nu ook al 3 jaar ongeveer.

En ik vind het gewoon saai worden, saai is ook niet echt goed geplaatst meer standaard. Steeds hetzelfde.



Nu is mijn probleem en tevens mijn vraag:

Dit heb ik ook al meerdere malen besproken met mijn vriendin, die vind het dus ook standaard worden. Maar mijn vriendin schaamt zich om andere standjes te proberen of andere hulpmiddelen(vibrators, spannende pakjes) noem het maar op.

Ook met gerust stellen en op haar gemak laten voelen helpt het niet. Ze vind het standaard worden maar heeft geen interesse om nieuwe standjes te doen of seksspeeltjes. Dobbelstenen met seks standjes hebben wij ook gekocht, maar bijna niks durft ze of voelt ze zich niet prettig bij.

Begrijp mij niet verkeerd, hier heb ik volle respect voor. Ik push haar ook niet, zo ben ik niet.



Maar ik weet mij geen raad meer. Gerust stellen en alles helpt niet. De seks word minder en ik probeer alles om het spannender te maken. En soms merk ik dat ze zich soms schaamt voor haar lichaam vooral van onderen maar daar is niks mis mee. Maar ik begrijp niet dat je na 4 jaar nog steeds schaamt voor je partners lichaam, we hebben elkaar al zovaak naakt gezien.



Het klinkt allemaal heel raar, dus ik hoop dat jullie het begrijpen en mij/ons kunnen helpen.
quote:maybibi schreef op 22 maart 2015 @ 15:36:

[...]





Maar ik begrijp dat je niet in de sling te lullen bent? Jawel hoor, zeg maar wanneer...
Alle reacties Link kopieren
Ga eens de buitenlucht in. Het weer wordt nu weer beter dus uit die sleur.
Practice what you preach.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg daar altijd zo'n treurig beeld bij. Jonge stellen die na een paar jaar al klagen dat het allemaal zo saai is, met hun pakjes en olie en veertjes en vibrators en blinddoeken en wat niet al.



En dan zelfs denken dat de relatie niet goed meer is, want het moet toch wel spannend blijven. Nou, guttegut, wat een ingekochte spanning in een potje of een doosje.



Heel, heel treurig, dat beeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven