is hij pedo?

20-04-2015 16:37 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, ik ben hier niet op zoek naar veroordelingen voor mijn keuzes maar zou wel graag jullie mening willen horen op mijn dilemma.

Enige tijd geleden ben ik er namelijk achter gekomen dat mijn man vreemd is gegaan. En wel met een meid van 17 en 2 jaar geleden met eentje van toen 14 (ik ben nu 29 hij 34).

We hebben samen 2 kindjes (jongen en meisje) en een heel fijn koophuis. Hierom en omdat ik nog steeds heel veel van hem hou heb ik hem nog een kans gegeven.

Nou valt het me de laatste tijd op dat hij er moeite mee heeft als ik hem alleen met zijn dochter laat. Hij gaat dan ontzettend zeuren en het komt er kortweg op neer dat hij niet graag alleen met haar is. Ik krijg dan allerlei smoezen zoals, ik heb het druk of ik kan dat niet alleen.

Nou ben ik bang dat ik dit als een soort van noodkreet moet zien. Dat hij niet voor zichzelf instaat. Ik heb hem er in het verleden al vaker op betrapt dat hij liever een uitvlucht voor zijn problemen zoekt dan dat hij ze tegenover mij verwoord. Maak ik me nu terecht zorgen of zie ik spoken?
Ik neem mijn hoed diep voor je af Lilith75. Respect en hulde voor jou.
quote:Doreia schreef op 22 april 2015 @ 21:17:

Ik neem mijn hoed diep voor je af Lilith75. Respect en hulde voor jou.

Dank je , lief van je , maar voor mij was het niet meer dan normaal om mijn dochters te beschermen , en aangifte te doen toen de jongste dingen begon te vertellen.

Ik heb vaker topics voorbij zien komen , heb eigenlijk nooit gereageerd , het blijft pijnlijk en eerlijk is eerlijk het hele proces is vandaag weer voorbij gekomen , dat wat ik weggestopt had om verder te gaan.

Maar bij dit topic moest ik reageren.

Ook omdat ik de angst de wanhoop herken van to , dat je man de vader van je kinderen niet blijkt te zijn wie je dacht dat hij was.

Ik heb overigens nooit aan mijn koophuis en mijn toen nog parttime baan gedacht , wel aan hoe ik me verraadde door hem voelde vies voelde toen ik die kp ontdekte en hem ging observeren , heb me walgelijk gevoeld dat ik met die man was dat hij de vader van mijn kinderen was.

Ik ben gegaan wat ook niet zonder slag of stoot ging , maar blijven was geen optie , nooit.

En ondanks alles kan ik me als ik me laat gaan nog schuldig en vies voelen dat hij mijn man is geweest , ook al weet ik dat niet ik maar hij fout is.

Laat staan hoe een moeder zich voelt die haar hoofd weg draait , haar kop in het zand steekt, waanzinnig onvoorstelbaar dat je daar mee kan leven , hoogverraad aan je eigen kroost.
quote:miss_anonymous schreef op 20 april 2015 @ 17:08:

[...]

Toevallig ken ik dat meisje van 14 heel goed en die wilde het zelf ook maar al te graag.Dus je kent haar.. maar je laat het dus gewoon toe dat je ex sex heeft met haar.. want je weet dat ze het wilde.. maar je hield ze niet tegen.
.
Helemaal eens met Swifty en ik word er echt misselijk van! Geen wonder dat jij met deze man samen bent TO. Hij heeft jou hier namelijk op uitgekozen. Iemand die wel haar mond zal houden of partij voor hem zal kiezen. Walgelijk dit en ik hoop echt dat die 2 kindjes uit huis geplaatst worden. Jammer maar helaas maar jij hebt echt bewezen nu dat je hun geen veilig onderkomen kunt bieden.

Je hebt allerlei aanwijzingen dat je man een pedo is en vervolgens steek je na het erachter komen dat hij seks heeft met een 14 jarige, je kop in het zand en open je een topic waarin je je afvraagt of hij pedo is?

WAT DENK JE ZELF?

Oja jij kan niet denken daarom zit je in deze teringzooi
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Voor geïnteresseerden interessant leesvoer: Partners over hun pedoseksuele man
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Hij houdt van een groen blaadje. In zijn ogen ben je al een bruin afgevallen blad op de grond.
To heeft toch al gezegd dat ze de relatie beëindigd heeft ?
quote:strikjemetstippels schreef op 20 april 2015 @ 17:31:

Wordt leuk als dochter straks met vriendinnetjes naar de disco gaat en papa rijdt.

Al die korte jurkjes met die benen er onder, eerste hakjes en gegiechel over zoenen met jongens, nou, dat wordt warm daar achter het stuur.

Het idee dat je dat wil.
quote:Pretzel66 schreef op 24 april 2015 @ 19:50:

To heeft toch al gezegd dat ze de relatie beëindigd heeft ?Welja. Op pagina 6 al ergens.
quote:Pretzel66 schreef op 24 april 2015 @ 19:50:

To heeft toch al gezegd dat ze de relatie beëindigd heeft ?quote:salinarosseno schreef op 24 april 2015 @ 20:30:

[...]

Welja. Op pagina 6 al ergens.quote:miss_anonymous schreef op 20 april 2015 @ 23:01:

Ik zal jullie even een update geven. Heb hem vanavond geconfronteerd met mijn zorgen, en ook heb ik de relatie beëindigd.

Dit was vier dagen geleden.

Gelijk heb je MissA.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou me terecht zorgen maken..
@Lilith, petje af hoe jij alles opgevangen hebt in je eentje en jouw kinderen na behoren op de eerste plaats hebt gezet.
Girls compete with each other, women empower one another
Wat doe jij nog met hem?

Een meisje van zeventien kan ik nog enigszins begrijpen en maakt hem in ieder geval geen pedofiel (maar hij is wel vreemdgegaan en dat maakt het zeer kwalijk). Een meisje van veertien daarentegen... ik weet dat meisjes van veertien er vaak niet als veertienjarigen uit hoeven te zien en zelf had ik als veertienjarige ook 'vaders' achter me aan, maar het is niet oké.

Wat raar dat je partner zo moeilijk doet over alleen met je dochter zijn. Ik zou dit maar oppikken als signaal. En bij hem weggaan, maar dat ben ik. Koophuis of niet. Dan ga je maar in een flatje drie hoog achter zitten. Maar dan heb je wel je trots en niet je 'intuïtie' genegeerd. De meeste mensen zouden nooit denken dat hun partner in staat zou zijn tot incest(!), maar jij wel, en dat zegt toch iets?
Oh, ik zie nu de update! Zeer verstandig van je!
quote:goddess23 schreef op 24 april 2015 @ 19:40:

Voor geïnteresseerden interessant leesvoer: Partners over hun pedoseksuele man

Interessant.

En opmerkelijk: "De meeste vrouwen blijven bij hun man als het delict is uitgekomen. . "
.
Dubbel
.
quote:impala schreef op 26 april 2015 @ 08:12:

[...]

Interessant.

En opmerkelijk: "De meeste vrouwen blijven bij hun man als het delict is uitgekomen. . "

Wat ook opmerkelijk is, is dat ik nadat ik dit stukje ook heb gelezen al 4 topics ontdekte op dit forum waarin de openingspost van de TS ook sterke kenmerken had zoals beschreven in dit artikel.

TS (jantje pietje klaasje jantje) van het betreffende topic, niet 4 topics van deze TS , dit om misverstanden te voorkomen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
swifty schreef op 22 april 2015 @ 07:42
Nee, hij is geen pedo. Pedofilie is geilen op kinderen in de prepuberale fase. Met 14 jaar zit je juist volop in die puberale fase.

Wel zou hij efebofiel kunnen zijn. Maar maakt het etiketje dat je erop plakt uit? Hij is gewoon strafbaar.
Een heel serieus probleem. Zonder je te veroordelen: onderneem actie. Probeer er eerst achter te komen of hij die gevoelens koestert, hoewel de kans klein is dat hij dat eerlijk toegeeft natuurlijk. Je zult echt moeten breken met hem. In mijn beroepspraktijk vaak genoeg gezien hoe seksueel misbruik kinderen voor altijd beschadigd.

Los daarvan: vreemdgaan is in mijn relatie al een dealbreaker, maar met een msije van 14? Gatverdamme.
quote:impala schreef op 26 april 2015 @ 08:12:

[...]

Interessant.

Omdat , ze afhankelijk zijn , denken het niet zonder ( die ) man te kunnen.

Waanzinnig gewoon.
Is hij inmiddels weg? Hoe zijn je kinderen er onder?

Heb je ook aangifte gedaan of dat niet?
@ miss_anonymous

Heel moedig van je om deze vraag hier te stellen wetende dat je veroordeeld zal worden.

Ik begrijp dat je ondanks dat je van je man houdt heel erg twijfelt. Maar wees heel eerlijk heb je hem nog een kans gegeven of was het meer een kans aan jezelf geven om vast te houden aan wat je hebt, gaat het wel om het "fijne koophuis" of is het een gevoel van falen als je kinderen zonder vader moeten opgroeien. Ik begrijp dat je jezelf wil vastklampen aan de relatie, misschien twijfel je wel aan jezelf omdat je volledig onterecht denkt dat jij je man te weinig aandacht hebt gegeven.

Ik ben zelf ook gescheiden van mijn eerste man, "gewoon" omdat de liefde weg was en we volledig uit elkaar waren gegroeid. Ik zat met dezelfde dilemma's hoe moet het met het huis, de kinderen met een weekend vader ja zelfs "wat moet ik doen als er een spin in huis loopt". Scheiden is een moeilijke beslissing en is een proces waar je doorheen moet. Ook ik zocht redenen waarom de relatie toch kans van slagen had, ook ik zocht redenen die buiten hem lagen om zo proberen de relatie in stand te houden.

Natuurlijk ligt jouw situatie heel beladen, er is sexueel contact met minderjarigen mee gemoeid. !7 is echt heel jong en je kan elk oordeel vellen wat je wil wettelijk is hem niets te verwijten, moreel is een ander verhaal. Een veertienjarige is een hel ander verhaal hiervoor kan hij strafrechtelijk vervolgd worden. Moet jij hiervan aangifte doen? Natuurlijk is het van buiten af heel gemakkelijk te roepen maar de vader van je kinderen aangeven is hele andere koek.

Ik denk dat je al heel veel slapeloze nachten hebt gehad waarin je verstandelijk weet dat je niet meer met deze man wil leven doch de stap zetten is moeilijk en blijft moeilijk. Beste miss_anonymous het is een heel moeilijke situatie en er is geen klip en klaar antwoord op, de enige die het antwoord heeft ben je zelf en ik denk dat je jouw verstand moet volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven