Jarretels

13-10-2007 21:15 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vind het super om mijn manneke te verassen met mooie sexy lingerie. Daar horen meestal jarretels bij. Nou lukt het aan de voorkant wel, maar aan de achterkant krijg ik die dingen nooit aan mn kousen vast. Nou heb je gelukkig wel zelfklevende kousen , maar ziet er niet leuk uit als het niet goed zit. wie kan me vertellen hoe ik die dingen vastkrijg.

Heb net weer een mega gevecht gehad, dus goeie tips zijn zeer welkom. X-D
Alle reacties Link kopieren
ik ga zo even kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn jarretelgordel gekocht bij een iets duurdere lingeriewinkel. In elke grote plaats zit er wel één. Als ik ze draag ben ik toch altijd bang dat iemand ze ziet zitten, vooral als ik op een stoel of iets dergelijks plaatsneem.



Nu we het toch over mooie lingerie hebben...weet iemand toevallig ook waar ik online een mooie stringbody kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Leuke links doddie met mooie spullen (vooral die mince vond ik persoonlijk); blijf eerst nog even rondkijken en snuffelen voor ik weer wat koop (net aantal paar schoenen gekocht, dus weer ff ;) dimmen!) Maar de links staan nu bij mn favorieten voor het geval dit topic weer naar de bodem van de pijler zakt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, sinds een jaar draag ik bijna dagelijks kousen met jarretels. Aangestoken door een vriendin die me een setje leende bij het uitgaan ben ik verslaafd geraakt aan het dragen. Ik voel me meer vrouw en het lijkt er wel op alsof mijn omgeving dat merkt doordat ik me meer zelfverzekerd en vrouwelijker gedraag. Intuïtief misschien wel, al laat ik ook wel eens wat zien. Marilyn Monroe zei het al 'Nylons are a girls best friend'. Ben benieuwd of meer vrouwen deze ervaring hebben, want ik snap eigenlijk niet waarom deze enorme mannen-teaser niet meer wordt ingezet. Van vriendinnen weet ik dat veel het geprobeerd hebben maar inderdaad 'nare' ervaringen hebben met dat losschieten. Een duurdere gordel is dan weer een stap te ver voor ze en houden ze het vaak bij plakkousen. Ik bestel ook bij stockingshq. Zo moest even mijn verhaal kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop weleens lingerie voor mijn vrouw en dan vind ik deze sites erg handig en duidelijk

http://www.lingerietotaal.nl

http://www.ellure.nl, deze site vind ik met name goed omdat je ze alles hebben per merk en serie. Dus je kunt kiezen uit verschillende soorten BH's, slip of string etc.



Ik dacht dat ze ik bij lingerietotaal ook weleens stringbody's van Wolford o.i.d. had gezien. Zijn wel duur, maar ik (en mijn vrouw ook) vind ze erg mooi en van zeer goede kwaliteit. Hier is er een site. Ik heb er zelf nog nooit iets besteld
Alle reacties Link kopieren
o site vergeten http://www.wolford.nl/rea...odies/cb_rtwcb/wolford-nl
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames ik ben lady x54 en nieuw op dit forum

Ik draag al jaren geen panty's meer in de zomer veel te warm als ik uit ga meestal een gordeltje met kousen.

Ik koop ze on line bij [edit].

Daar hebben ze hel mooie retro jaren 60 kijken dus een aanrader
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 06-02-2010 18:56
Reden: reclame
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De meeste gordels hebben maar 1 bandje voor en 1achter op de plek waar de meeste druk komt te staab bij bijv. zitten.

Straps met per been 4 heeft dat niet!



Maar goed, als je dat niet hebt en toch die 2 per been wilt gebruiken dan zijn er wel trucs



Maak de straps zo lang mogelijk. Kousen en gordel aan Buig je been op de stoel/ bedrand en bevestig eerst de achterkant, dan de voorkant. Ga weer recht staan en maak de straps wat strakker maar niet te strak. Controleer dat door weer je been te buigen en de tractie te voelen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel altijd de echte kousen bij classic-charm (com of nl) super site en heel betrouwbaar.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook even bij classic-charm gekeken. Super. prachtige jarretels en mooie kousen hoor.

Maar voor ik mijn dure geld uitgeef: zijn er meer lezeressen met ervaringen bij deze winkel?

Wat zijn jullie ervaringen?
Een zwemjuf in jarretels is altijd goed :-)
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar een jarretelgordel besteld bij Classic charm (UK). Goeie kwaliteit en snel binnen
Alle reacties Link kopieren
Ik draag meestal nylonkousen zonder jarretels. Zwart is mijn favo kleur ook van lingerie. Mijn vriend vindt het geweldig en als ik dan ook nog mijn pumps aantrek....!!
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
wil alleen maar even zeggen dat ik zo verschrikkelijk jaloers ben op jullie mannen en vrienden. Ik kom al een paar jaar nauwelijks aan seks toe. Alleen al de gedachte aan mijn vrouw in jarretels of kousen laat mijn fantasie op hol slaan.
Alle reacties Link kopieren
michelle dat zijn hold ups, jarretels is dus met jarretels en de daarvoor bestemde kousen.



Ik moet zeggen dat sinds ik eenmaal de echte naadkous hebt aangehad ik de hold ups niets meer vind, veel dikker en niet zo ragdun als een nylonkous. En die hold ups is toch een poging om de jarretels te verangen op een maar confortabele manier.

ja en bij die echte kousen heb je dan jarretels nodig om ze op te houden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik draag liever kousen met jarretelles dan panties. Ik heb mijn jarretelgordels gekocht en koop ook mijn kousen, zowel met naad als naadloos bij Branches Online (www.branchesonline.org) Vind ik een erg goed adres.
Alle reacties Link kopieren
quote:ties1968 schreef op 31 juli 2011 @ 16:03:

wil alleen maar even zeggen dat ik zo verschrikkelijk jaloers ben op jullie mannen en vrienden. Ik kom al een paar jaar nauwelijks aan seks toe. Alleen al de gedachte aan mijn vrouw in jarretels of kousen laat mijn fantasie op hol slaan. Is hierover niks bespreekbaar? Weet zij van jouw voorkeur? Hoe is jullie communicatie verder op seksgebied (als ik lees dat er al een paar jaar nauwelijks sprake van seks is)? Ik, wel V dan, ben maar paar jaar ouder maar moet niet denken aan een saai, laat staan ingedut, seksleven.
Alle reacties Link kopieren
lovexx en sheilaxxx, hoe doorzichtig kun je zijn......
Alle reacties Link kopieren
ties 1968: wat jammer zeg...ik heb een sexvriendje en daar draag ik regelmatig jarretels voor. Ik voel me supervrouwelijk.... En mijn sv vindt het fantastisch. Maar een vrouw moet zich er wel fijn bij voelen anders straalt ze niets sensueels uit. Maar ja hoe pak je dat aan. Ik denk dat als ik ze niet zelf had aangeschaft had ik het ook wel spannend had gevonden als mn sv het voor me had gekocht en het bv op mn bed had neergelegd. Maar dring het haar nooit op....

Ik draag nu de meest sexy setjes..als ik het aantrek krijg ik al zin!!!
Alle reacties Link kopieren
Oke, help? Ik moet dalijk iedere dag in mantelpakje(horecaschool) lopen heb dus echt weinig zin in een panty iedere dag dus wil ik ook kousen. Tuurlijk is het sexier, maar ik denk ook 10x handiger misschien. Maar kan ik dan het beste van die plakkers kopen of beter met jarretels? En waar vind ik goede kousen in mooie huidskleur?





Sorry dat het een beetje offtopic is.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan het leven toch onaangenaam zijn toch...??? Het laatste waar ik van wakker zou liggen zouden jarretels zijn...
Alle reacties Link kopieren
@thee: Ik heb inderdaad een behoorlijk ingedut sexleven (zie mijn reacties op andere topics). Al behoorlijk lang en vlieg van frustratie en gevoel van eenzaamheid wel eens tegen de muur. Maar ik heb gewoon teveel mooie dingen om de relatie op te geven.



Pas recent op dit forum en heeft me aan het denken gezet. Ga nu echt proberen en volhouden om wat meer spice erin te krijgen. En een lingeriesetje, zeker jarretels, vind ik nou eenmaal geweldig. Heb enkele jaren geleden verschillende setjes gekocht. En nog wel van dure merken. Had van een ex-collega begrepen dat alle vrouwen dat wel leuk zouden vinden (zij zelf ook vrouw). Nou, dat bleek dus anders te liggen. Anyway, ik ga het echt proberen. Er moet een middenweg te vinden zijn waar zij blij is en ik ook. (Overigens mijn reactie in het topic over ei en vlinder is ook van mij. Lijkt mij verschrikkelijk geil om het eens te proberen.)



Maar om heel eerlijk te zijn, het idee van een SV puur voor de sex en waar dit soort dingen ook kunnen, lijkt me zo heerlijk en makkelijk! Even geen gezeik meer, geen bezwaren en problemen. Maar ja, denk dat je als vrouw zoiets makkelijker vindt dan als getrouwde man.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovexx schreef op 31 juli 2011 @ 19:57:

[...]





Kijk maar eens op www.mb-lingerie.nl



@Lovexx: Is MB Lingerie een goed merk? Zit het ook lekker of is het zo eentje waarvan het de bedoeling is om deze zo snel mogelijk uit te trekken?



Ik bedoel, de setjes die ik gekocht heb waren zeker zo rond de 100 euro voor BH en slipje. Vraag het maar om een beetje te kunnen vergelijken. Vind het er erg mooi uit zien en zou het zo willen kopen maar als het niet goed zit krijg ik daar weer gezeik over. [Sorry voor mijn taalgebruik maar het is veel te laat, kan niet slapen en mijn eerste poging om er wat van te maken is precies dat gebleven: een poging.]
Alle reacties Link kopieren
quote:ties1968 schreef op 01 augustus 2011 @ 01:22:

Sorry voor mijn taalgebruik maar het is veel te laat, kan niet slapen en mijn eerste poging om er wat van te maken is precies dat gebleven: een pogingGezien je al een poging gewaagd hebt. Is het misschien niet verstandig om samen iets uit te zoeken of het te bespreken. Nu weer wat kopen wat de eerste keer al fout is gegaan. Het lijkt mij niet handig, hoewel het idee goed is.
Alle reacties Link kopieren
@Tijntje: dit is nog niet eens opgekomen en was ook niet mijn bedoeling. Komt allemaal wel. Vraag het alleen voor het geval dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven