Jarretels

13-10-2007 21:15 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vind het super om mijn manneke te verassen met mooie sexy lingerie. Daar horen meestal jarretels bij. Nou lukt het aan de voorkant wel, maar aan de achterkant krijg ik die dingen nooit aan mn kousen vast. Nou heb je gelukkig wel zelfklevende kousen , maar ziet er niet leuk uit als het niet goed zit. wie kan me vertellen hoe ik die dingen vastkrijg.

Heb net weer een mega gevecht gehad, dus goeie tips zijn zeer welkom. X-D
Alle reacties Link kopieren
Hi heb vorige week een leuk setje gekocht en deze keer met een jarretelgordeltje. Was de eerste keer maar moet heel eerlijk bekennen dat ik het erg spannend vind deze te dragen. Heb een setje van Vipa-lingerie gekocht in het zwart. De volgende keer koop ik het gordeltje wel in een maatje groter omdat je dan volgens mij inderdaad minder spanning op de straps krijgt.
Mooi setje Sverberg!!
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk kies ik toch altijd liever voor een gordel met minstens 6 jarretels zoals deze van Kiss Me Deadly. Als je trouwens alles over het naadje van de kous / jarretels wilt weten kun je ook een bij My-Elegance kijken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk die links. Dit is een van mijn beste gordeltjes. Draagt lekker en in combinatie met een strakkere rok, jurk geen aftekening ...



http://www.gossard.com/products/Accesso ... ender/Noir
Alle reacties Link kopieren
dit is een andere welke ik graag draag. Ook goed voor de meer spannende feestjes .... Hij kost wat maar is hele mooie kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
ging iets mis ....



http://www.pandoraschoice.com/lady-octa ... 2447-p.asp
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze erg mooi en deze zit ook perfect!



Lorenza Jarretels



Wel jammer dat ze er geen witte jarretels kouzen bij verkopen...
Alle reacties Link kopieren
quote:mvdboogert schreef op 12 augustus 2012 @ 12:42:

Ik vind deze erg mooi en deze zit ook perfect!



Lorenza Jarretels



Wel jammer dat ze er geen witte jarretels kouzen bij verkopen...





Zitten die echt perfect? Ik zou ze nooit besteltellen en kan het me niet voorstellen, ten eerste zijn de jarretels veel te lang en zit de gordel op de heup, een goed zitten jarretel zal in de taille sluiten. te elastisch of te laag op de heup zal er voor zorgen dat de kousen het jarretelgordeltje naar beneden gaan trekken.



Ik geloof je zonder meer als jij het wel perfect vind zitten maar of je dan wel eens een jarretel hebt gepast dat echt goed zit vraag ik me af.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
@mvdb :



Inderdaad een mooi setje maar ik zou dat gordeltje alleen om "te spelen" aan doen. Het is denk ik niet goed voor dagelijks gebruik. Zoals doddie ook zij de "streps" (de klemmetjes) moete van goede kwaliteit zijn om afzakken van je kous te voorkomen. Tevens kan ik je adviseren een gordeltje altijd te passen om te zorgen dat het goed zit en niet gaat klemmen om irriteren bij dagelijks gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Klopt het Vipa lingerie jarretelgordeltje is een slaapkamer modelletje en niet geschikt om hele dagen te dragen. Zelf denk ik dat de meeste een jarretelgordeltje als slaapkamer modelletje gebruikt worden en dan is het niet alleen een mooi gordeltje maar het voldoet prima :-)
Alle reacties Link kopieren
Nou ik draag het echt wel dagelijks en hele avonden. Maar ook voor de slaapkamer ga ik voor betere kwaliteit
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb net een jarretelgordel bij classic charm besteld. Had altijd gordeltjes van 4 straps van hunkemoller, maar wil nu de "echte" wel eens zelf proberen. Ben benieuwd ...... Manlief weet nog van niks, van deze dure uitgave, maar hoop hem te kunnen overtuigen
Alle reacties Link kopieren
Leuk zwemjuf, en heb je hem al aangehad en zijn reactie gezien?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
@doddie :



Ik denk een heerlijke glimlach .. Ken jij een mann die het niet heerlijk vindt om een vrouw in jarreteles te zien ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een paar tegengekomen die aangaven dat ze er niet veel mee hadden :-) Ze komen dus wel voor. Maar gelukkig heb ik meer in mijn mars dan een paar nylons en konden ze daar wel doorheen kijken (het kan tenslotte nog uit ook he)



Maar mannen die houden van een vrouwelijke classy uitstraling zijn vaak ook fans van nylons en jarretels.

(ook wel verwoord als geil met stijl)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 27 augustus 2012 @ 13:37:

Ik ben er een paar tegengekomen die aangaven dat ze er niet veel mee hadden :-) Dat zijn dezelfde mannen die een warme kroket zoeken in de bosjes áchter het tankstation.
Alle reacties Link kopieren
Had laatst een leuke ervaring. Ik zat laatst te wachten en had een iets te korte rok aan. Naast me zat een man welke de hele tijd maar naar mijn benen keek. Toen ik het echt merkte en ook een keek, zag ik dat de bovenkant van mijn kous zichtbaar was. Ik keek hem aan en gaf hem een knipoog .... Hij werd helemaal rood... . Leuk toch ...
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat laatst ook op een verjaardag. Tijdens het zitten zal er blijkbaar ook een boord zichtbaar zijn geweest en 1 van de heren bleek volgens mijn vriend constant er met de ogen naar toe te worden getrokken.



toch was het niet aanstootgevend blijkbaar,. als je ondanks dat van de dames complimenten krijgt over hoe je er uit ziet dan blijft het blijkbaar stijlvol en niet te uitdagend.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Veel dames hebben inderdaad een ander beeld erbij. Veel vriendinnen van mij zijn geen panty fans en dragen meestal hold-ups. Ze vinden kousen met gordel altijd zo een gedoe. Dat klopt ook wel maar oefening baart kunst. Het duurt 's morgens niet meer als 2 minuten en dat is me het draag comfort en betere gevoel meer dan waard. Anyway, wij damen hebben het toch maar goed : jarreteles aan en we winden de mannen om onze vinger ...
Alle reacties Link kopieren
quote:suiteroyal schreef op 27 augustus 2012 @ 15:46:

Anyway, wij damen hebben het toch maar goed : jarreteles aan en we winden de mannen om onze vinger ...



Dat dus.

Een mooie, stijlvolle dame in klasse lingerie benadert voor mij het pakjesavond gevoel wat ik als kind had.



(inclusief kinderlijk enthousiasme, dat moet ik nog eens leren verbergen eigenlijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 27 augustus 2012 @ 09:13:

Leuk zwemjuf, en heb je hem al aangehad en zijn reactie gezien?haha rustig doddie, heb echt net besteld, eind van de week wordt er bezorgd. Dan maar hopen dan het past/bevalt. Ik ga natuurlijk wel stiekem proefdraaien voordat ik een gepast moment uitzoek
Alle reacties Link kopieren
Onder welke kleding dragen jullie de jarretels? Draag je ook de nylons met naad naar werk?

Het lijkt mij zo lekker vrouwelijk om jarretels te dragen maar ik draag meestal broeken.
Alle reacties Link kopieren
@nienie2 :



Ik draag ze altijd als ik een rok of jurk(je) aan heb. Of het nu naar het werk is of zo maar maakt geen verschil. Een uitzondering is natuurlijk als het heel warm is. Het moet niet altijd met naad zijn want er zijn nog veel meer andere varianten
Alle reacties Link kopieren
By the way : onder een broek draag ik ze nooit...
Alle reacties Link kopieren
quote:nienie2 schreef op 28 augustus 2012 @ 21:11:

Onder welke kleding dragen jullie de jarretels? Draag je ook de nylons met naad naar werk?

Het lijkt mij zo lekker vrouwelijk om jarretels te dragen maar ik draag meestal broeken.





Ik draag meestal een broek naar mijn werk en als ik een rok of jurk draag is het vaak mooi weer en blote benen weer, Vind het zelf ook te kostbaar om naar mijn werk te dragen, vaak krijg je ophalen door bureau stoelen enz.



Maar als ik sávonds een jurkje of rok draag heb ik ze wel aan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven