Jarretels

13-10-2007 21:15 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vind het super om mijn manneke te verassen met mooie sexy lingerie. Daar horen meestal jarretels bij. Nou lukt het aan de voorkant wel, maar aan de achterkant krijg ik die dingen nooit aan mn kousen vast. Nou heb je gelukkig wel zelfklevende kousen , maar ziet er niet leuk uit als het niet goed zit. wie kan me vertellen hoe ik die dingen vastkrijg.

Heb net weer een mega gevecht gehad, dus goeie tips zijn zeer welkom. X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel zo'n sexy jurkje in de kast hangen en heel soms draag ik het weleens in combinatie met netkousen en high heels.
Alle reacties Link kopieren
@Polletje: jouw vriend/partner kan maar beter heeeeeel gelukkig met jou zijn! Het idee alleen al prikkelt mijn fantasie (om eens een understatement te gebruiken). Ik zou het zo verschrikkelijk gaaf, opwindend, geil vinden als een vrouw, mijn vrouw, zoiets voor mij zou doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ties1968 schreef op 08 augustus 2011 @ 22:06:

@Polletje: jouw vriend/partner kan maar beter heeeeeel gelukkig met jou zijn! Het idee alleen al prikkelt mijn fantasie (om eens een understatement te gebruiken). Ik zou het zo verschrikkelijk gaaf, opwindend, geil vinden als een vrouw, mijn vrouw, zoiets voor mij zou doen.Zou ze dat niet voor je over hebben dan? Draagt ze helemaal geen lingerie? Ik vind het zelf ook wel opwindend hoor, het geeft mij een gevoel van onweerstaanbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
Is inderdaad erg opwindend, ties1968. Ik heb ook het geluk dat mijn vriendin lingerie draagt, ook omdat ze het zelf graag wil.
Alle reacties Link kopieren
Het voordeel van netkousen is, dat ze niet ladderen. Daarom draag ik ze regelmatig. Ook onder een lange broek, want ik heb een hekel aan pantykousjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:polletje81 schreef op 08 augustus 2011 @ 22:10:

[...]



Zou ze dat niet voor je over hebben dan? Draagt ze helemaal geen lingerie? Ik vind het zelf ook wel opwindend hoor, het geeft mij een gevoel van onweerstaanbaarheid.Laat ik het zo zeggen. 's Avonds in bed slaapt ze eigenlijk altijd in een nachthemd (een lang t-shirt met lange mouwen). Ik heb eens zgn. slipdress voor haar gekocht. Die draagt mevrouw een hele enkele keer als ze aan wil geven dat ze sex wil. In dat geval ligt ze al in bed, houdt het dekbed tot aan haar kin opgetrokken (voel dan natuurlijk al iets aankomen) en kom er pas achter als ik naast haar lig en het dekbed open sla. Het is zo iets merkwaardigs. Alsof ze na zoveel jaren samen zich nog steeds voor haar eigen lichaam schaamt. Begrijpen doe ik het niet maar lingerie is niet echt haar ding. Blijft gewoon bij ondergoed. Wat grotendeels serieus verouderd is, en vaal en grijs is geworden.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb ook niet het idee dat ik nou iets heel vrouwonvriendelijks wil. Bovendien moet je als vrouw alleen dragen waar je je goed bij voelt als komt het totaal niet over en heeft het juist een afstoten effect.



Zal dus echt niet vragen of ze een prinses Leia (star wars) kostuum wil dragen (maar leuk lijkt het me wel, helaas....). Maar er moet toch wel iets zijn. Dacht dat eigenlijk alle vrouwen lingerie leuk/opwindend vinden. Hoorde zelfs van een ex-collega dat een hoop vrouwen het juist leuk vinden als een man dat voor ze koopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ties1968 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:02:

[...]

Die draagt mevrouw een hele enkele keer als ze aan wil geven dat ze sex wil.



Oei Ties, "mevrouw"?! Klinkt niet zo fijn.



Maar goed, je hebt het er al met ex-collega over gehad blijkbaar, bespreek je dit ook met je vrouw? Heb je gevraagd wat ze mooi vind, waar ze zich sexy in voelt, wat jij voor háár aan zou kunnen trekken wat haar opwindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:rietje01 schreef op 09 augustus 2011 @ 09:03:

Het voordeel van netkousen is, dat ze niet ladderen. Daarom draag ik ze regelmatig. Ook onder een lange broek, want ik heb een hekel aan pantykousjes.Nou maar daar blijf je weer vaak aan haken waardoor je (grotere) gaten krijgt in je netkousen
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Hi ties1968 heb een setje gekocht bij mb-lingerie en ik was er erg tevreden over! Anders hebben ze ook lingeriebonnen?
Alle reacties Link kopieren
Thankxxx. Ga het eens proberen. Op de site ziet het er erg mooi uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:wupje schreef op 09 augustus 2011 @ 19:17:

[...]





Oei Ties, "mevrouw"?! Klinkt niet zo fijn.



Ik denk dat ties1968 een beetje gefrustreerd is, wupje...
Alle reacties Link kopieren
"quote peet1974: wupje schreef op 09 augustus 2011 @ 19:17 :

[...]





Oei Ties, ;mevrouw;?! Klinkt niet zo fijn.



Ik denk dat ties1968 een beetje gefrustreerd is, wupje..."





.....Wat ik mij overigens wel kan voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Dames, bedankt voor alle goede tips/sites. Ik ga ze morgen eens op mijn gemakje bekijken!



Ik heb verschillende jaretelles, maar dat zijn idd meer die smalle met twee straps. Die met zes straps zien er veel comfortabeler uit. Aangezien ik ze vrijwel dagelijks draag, lijken die zes-straps me een goede aanvulling met meer draagcomfort.



Ik koop mijn kousen altijd bij de bijenkorf of bij een belgische site. De link zal ik nog even opzoeken voor jullie. Ze hebben daar erg mooie kousen en zeer goede service.



Nog een vraagje: heeft iemand ervaring met die echt ouderwetse metalen 'klemmetjes' aan de jaretelle? (zo'n klemmetje met 'tandjes' die je dichtklikt) Tegenwoordig zijn het allemaal van die clips met zo'n bolletje dat je door de clip heen moet frutten, en dat vind ik zo vervelend! Tijdens dat frutten krijg ik sterk het gevoel dat ik een probleem met mijn fijne motoriek of oog-hand coordinatie heb!



Ik zou dus juist graag zo'n klemmetje aan de strap hebben, maar ik kan die dingen nergens vinden! Weten jullie daar misschien een adresje voor en zijn ze inderdaad handiger/beter dan die bolletjes-clips?
Alle reacties Link kopieren
lovette81 ik herken je probleem. in de betere lingeriezaken hebben ze jarretels met metalen klemmen. anders moet je op internet maar eens kijken bij classic charm, die hebben ze ook
Alle reacties Link kopieren
Zwemjuf, bedankt voor je reactie! Ik zal nog eens een nieuwe speurtocht op internet doen naar het merk dat je noemde en eens rondbellen naar lingerie zaken. Bij ons in de buurt verkopen ze ze niet, maar ik zal mijn straal eens verbreden!
Alle reacties Link kopieren
classic charm daar bestel ik ook die hebben wel metalen klips maar met het plastic bolletje en niet zoals lovette dus beschrijft een klip met metalen tandjes. dat zijn bretelssluitingen en die zouden je dure nylons kapot maken, volgens mijn vriend die echt wel een kenner is bestaat een dergelijke gordel ook niet, Je kan natuurlijk wel een stel bretels kopen en ze over zetten,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
nb als je bedenkt dat je handschoentjes bijgeleverd krijgt om je nylons aan te trekken ivm mogelijke haakjes aan nagels, dan snap je wel waarom dergelijke klipjes niet aan gordels zitten mijn echt nylons kosten tussen de 15 en 20 euro de kans op een ladder door zo'n klip zou erg groot zijn,



Maar je hebt gelijk, het is gepiel, misschien moet je dergelijke bretelsklipt eens overzetten en het uitproberen op een paar oude nylons
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Hai Doddie,

Bedankt voor je berichtjes! Als ik naar oude pinup-achtige plaatjes kijk, krijg ik altijd het idee dat aan de gordels die toen gedragen werden wel zo'n soort bretel clip zit/zat. Maar misschien heb ik dat gewoon verkeerd gezien, want wat je zegt over scherpe randjes en dure kousen is natuurlijk ook zo. Mijn kousen zijn idd ook altijd behoorlijk duur en ik baal dan ook behoorlijk als ik ze weer eens stuk loop, laat staan als ik ze met mijn jarretel zou slopen. Daar wordt je écht niet blij van!



Volgens mij zijn er idd kleine bretel achtige clips met een rubber binnenkantje. Ik heb er echt nog nooit aan gedacht om zo'n clip eens te proberen! Ik zal eens bij de fornituren zaak kijken voor zo'n ding, wie weet is het iets!



Nogmaals bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Lovette ik heb zelfs gordels met 12 straps, maar ze blijven draaien, omdat ze als je bukt over je heup weg kunnen rollen,

als je de beste draagcomfort zoekt raad ik je de soort step ins of gaine aan, het is een soort strak rokje met straps er aan daar zitten ze draaivast mee en ik vind het ook wel sexy staan zo;n kort rokje of body. Maar je houd het gedoe met de bolletjes die door de clips moeten.



voorbeelden van zo'n gaine heb ik eerder geplaatst
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie partners boffen maar met zulke sexy vrouwen. Mijn vriendin moet er niks van hebben en draagt altijd gewoon ondergoed
Alle reacties Link kopieren
Ik durf dat dus echt niet. Ik ben niet zo heel slank, en heb dus het gevoel dat het als een vlag op een modderschuit staat. Ik denk wel dat hij het heel leuk zou vinden, maar dan zou ik het wel weer leuk vinden als hij het zou kopen of uitzoeken. Ach misschien dat ik de stoute schoenen (high heels, geen aftrappers) aantrek als ik wat beter in me vel zit.
Alle reacties Link kopieren
MB-lingerie is een website met drie merken namelijk Vipa, Nikol Djumon en Vova. De lingerie is verschillend in prijs en dus ook kwaliteit. De jarretels die ze verkopen hebben 4 straps. Dit is wat we noemen slaapkamer modelletjes. Leuk voor in de slaaplamer om manlief te verrassen maar niet om de hele dag te dragen. Als je dat wilt moet je altijd een 6 straps jarretel gordeltjes kopen.



De 4 straps zijn prima van kwaliteit bij MB-Lingerie maar let dus wel op dat je ze niet de heledag comfortable kan dragen. persoonlijk zou ik de Vipajarretels kopen, hebben erg mooie vind ik maar dat is natuurlijk persoonlijk!!!!





quote:ties1968 schreef op 01 augustus 2011 @ 01:22:

[...]





@Lovexx: Is MB Lingerie een goed merk? Zit het ook lekker of is het zo eentje waarvan het de bedoeling is om deze zo snel mogelijk uit te trekken?



Ik bedoel, de setjes die ik gekocht heb waren zeker zo rond de 100 euro voor BH en slipje. Vraag het maar om een beetje te kunnen vergelijken. Vind het er erg mooi uit zien en zou het zo willen kopen maar als het niet goed zit krijg ik daar weer gezeik over. [Sorry voor mijn taalgebruik maar het is veel te laat, kan niet slapen en mijn eerste poging om er wat van te maken is precies dat gebleven: een poging.]
Alle reacties Link kopieren
Voor dagelijks gebruik moet je echt een goed gordeltje hebben. De meeste zijn inderdaad leuk voor de slaapkamer of een feestje. Ik ben heel tevreden met gossard. Het is een goede prijs/kwaliteits verhouding en heel goed draagbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ook belangrijk is dat je altijd een gordeltje koopt dat misschien net een maatje groter is zodat er niet zo veel druk komt te staan op de straps en de panty!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven