Jarretels
zaterdag 13 oktober 2007 om 21:15
Hoi, ik vind het super om mijn manneke te verassen met mooie sexy lingerie. Daar horen meestal jarretels bij. Nou lukt het aan de voorkant wel, maar aan de achterkant krijg ik die dingen nooit aan mn kousen vast. Nou heb je gelukkig wel zelfklevende kousen , maar ziet er niet leuk uit als het niet goed zit. wie kan me vertellen hoe ik die dingen vastkrijg.
Heb net weer een mega gevecht gehad, dus goeie tips zijn zeer welkom.
Heb net weer een mega gevecht gehad, dus goeie tips zijn zeer welkom.
dinsdag 10 september 2013 om 21:59
Dames dames toch .......
Waar is jullie fantasie gebleven ???
Moet deze ouwe rot dan maar alles weer voorzeggen ??? hehehe
http://www.youtube.com/watch?v=w5_OJqUnKNA
Waar is jullie fantasie gebleven ???
Moet deze ouwe rot dan maar alles weer voorzeggen ??? hehehe
http://www.youtube.com/watch?v=w5_OJqUnKNA

donderdag 12 september 2013 om 12:03
Haha een oud topic van mij . Moest een andere aanmaken, was mn wachtwoord kwijt. Inmiddels, nog steeds tobben met de achterkant. Dus tegenwoordig leuke jurkjes waar de jarretelhaakjes af kunnen. Stay up kousen eronder, en voila.
En wil ik wel jarretels aan, duurt het omkleden wat langer haha .
Wel leuk dat het nog steeds een item is die dingen. En ik blijkbaar niet de enige ben met moeite.
En wil ik wel jarretels aan, duurt het omkleden wat langer haha .
Wel leuk dat het nog steeds een item is die dingen. En ik blijkbaar niet de enige ben met moeite.
dinsdag 15 mei 2018 om 15:33
Ik draag bij een zwarte gordel zwarte en bruine kousen bij de witte gordel een heel lichte kleur van kousen. Tot nu toe heb ik enkel gordels met slechts 4 bandjes, wat is het beste 6 of 8 jarretels? Is dit met 6 of 8 niet vervelend als je neer zit?thee schreef: ↑14-10-2007 00:35Achterkant, zowel van jarretel als kous, iets naar de (buiten)zijkant draaien, vastmaken, terugdraaien en dan de voorkant 'dichtklikken'. Maar het is/blijft idd even stoeien/vechten met die dingen.
Achterkant dichtklikken en dan aantrekken vind ik niet werken.
Dragen jullie jarretel in zelfde kleur als kous of ook wel zwart gordeltje bij andere kleur kousen?
woensdag 16 mei 2018 om 13:08
Is 6 straps niet vervelend bij het zitten?lovette81 schreef: ↑10-08-2011 23:19Dames, bedankt voor alle goede tips/sites. Ik ga ze morgen eens op mijn gemakje bekijken!
Ik heb verschillende jaretelles, maar dat zijn idd meer die smalle met twee straps. Die met zes straps zien er veel comfortabeler uit. Aangezien ik ze vrijwel dagelijks draag, lijken die zes-straps me een goede aanvulling met meer draagcomfort.
Ik koop mijn kousen altijd bij de bijenkorf of bij een belgische site. De link zal ik nog even opzoeken voor jullie. Ze hebben daar erg mooie kousen en zeer goede service.
Nog een vraagje: heeft iemand ervaring met die echt ouderwetse metalen 'klemmetjes' aan de jaretelle? (zo'n klemmetje met 'tandjes' die je dichtklikt) Tegenwoordig zijn het allemaal van die clips met zo'n bolletje dat je door de clip heen moet frutten, en dat vind ik zo vervelend! Tijdens dat frutten krijg ik sterk het gevoel dat ik een probleem met mijn fijne motoriek of oog-hand coordinatie heb!
Ik zou dus juist graag zo'n klemmetje aan de strap hebben, maar ik kan die dingen nergens vinden! Weten jullie daar misschien een adresje voor en zijn ze inderdaad handiger/beter dan die bolletjes-clips?
Kan je aub is die Belgiesche site voor kousen door geven?
Tot slot hier vind je jaretelle met metale klemmetjes: https://www.stockingstogo.nl/.
woensdag 16 mei 2018 om 21:32
Is dat extra bandje per been niet vervelend bij het zitten?Doornroosje75 schreef: ↑14-10-2007 19:38Ik vind eigenlijk de jarretels in de doorsnee lingeriewinkel 3x niks. Van die dunne bandjes, plastic clipjes, kousen die standaard afzakken tot je knieën....
Ik heb nu één goede stevige gordel gekocht, met 6 ipv 4 banden/ (metalen) clips; deze zijn veel makkelijker te bevestigen en de kousen blijven veel beter op zijn plek. Die achterste jarretel zit dan ook wat meer aan de zijkant ipv achter; ideaal.
Ik heb een zwart en draag er zwarte of huidkleurige kousen bij.
woensdag 16 mei 2018 om 21:33
dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
Ik zie weinig recente post, ik stelde de vraag meermaals daar ik geen reactie zag, bedankt voor je antwoord.lollypopje schreef: ↑16-05-2018 21:33@Maya waarom stel je drie x dezelfde vraag en reageer je op een post van meer dan 10 jaar geleden?
Maar om antwoord te geven, nee, het is niet vervelend bij het zitten.