Jarretels

13-10-2007 21:15 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vind het super om mijn manneke te verassen met mooie sexy lingerie. Daar horen meestal jarretels bij. Nou lukt het aan de voorkant wel, maar aan de achterkant krijg ik die dingen nooit aan mn kousen vast. Nou heb je gelukkig wel zelfklevende kousen , maar ziet er niet leuk uit als het niet goed zit. wie kan me vertellen hoe ik die dingen vastkrijg.

Heb net weer een mega gevecht gehad, dus goeie tips zijn zeer welkom.
@nienie2 :

Ik draag ze altijd als ik een rok of jurk(je) aan heb. Of het nu naar het werk is of zo maar maakt geen verschil. Een uitzondering is natuurlijk als het heel warm is. Het moet niet altijd met naad zijn want er zijn nog veel meer andere varianten
By the way : onder een broek draag ik ze nooit...
quote:nienie2 schreef op 28 augustus 2012 @ 21:11:

Onder welke kleding dragen jullie de jarretels? Draag je ook de nylons met naad naar werk?

Het lijkt mij zo lekker vrouwelijk om jarretels te dragen maar ik draag meestal broeken.

Ik draag meestal een broek naar mijn werk en als ik een rok of jurk draag is het vaak mooi weer en blote benen weer, Vind het zelf ook te kostbaar om naar mijn werk te dragen, vaak krijg je ophalen door bureau stoelen enz.

Maar als ik sávonds een jurkje of rok draag heb ik ze wel aan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
@doddie :

Ik herken jouw probleem indien je "dunne"kousen draagt en je rok een beetje te kort is. De meeste rokken/jurkjes draag ik overdag op de zaak en ben dan redelijk business dressed. Dus meestal een langere (koker) rok of jurkje tot knie of net er boven. Als de rok wat korter wordt dan neem ik meestal een wat dikker kous welke sterker is. Bovendien heb je kousen welke redelijk bestand zijn tegen ladders .... ook leuk voor de wat wildere feestjes ...
suiterroyaal moet even kwijt dat ik altijd dacht dat jullie mannelijke helft hier reageerd, moet nu wel omschakelen nu ik snap dat het de vrouwelijke helft is :-)

Maar leuk dat je die passie voor kousen en jarretels deelt met me.
@doddie :

Ben nu 4 jaar in nl en werk als translator voor een multinational doet veel goed aan je schrijfvaardigheden ... Aber konne auch auf deutsch weiter .. Mit strumpfen und strapse ..
Mijn complimenten dan suiterroyal .
Eigenlijk raar dat deze discussie onder "seks"staat en niet onder "Mode & Beauty". Jarretelgordels e.d. zijn toch normale kledingstukken?
Zo worden ze helaas niet door iedereen beschouwd rietje01
is toch eigenlijk best leuk : sommige mensen (vaak mannen) associeren het met sex. Sommige vrouwen als een rompslomp, andere als "gewaagd" en weer andere als comfortable tov panties en/or hold-ups. ...Maar je hebt helemaal gelijk, het is een topic wat onder mode & beauty zou moeten staan.

....
Misschien dat ik dan 1 van de weinige mannen ben die het absoluut niet alleen met seks associëren. Echter dragen veel (de meeste?) vrouwen het alleen tijdens (of in de aanloop naar) seks. Ik ben een groot voorstander van meer dagelijks gebruik hoor!
En waarom dan wel ronrustig? Je ziet er als man als het goed is niets van, je merkt zelf niets van wel of geen draagcomfort, dus blijft er naar mijn idee over dat je het als man een spannend (beter verwoord als geil) idee vind, dus zou het dan toch weer hier moeten.

Ik denk dus dat jarretels tegenwoordig weinig met mode en beauty valt maar dat het toch echt als sexy lingerie wordt gezien door zowel mannen als vrouwen.

in mode beeld zie er er niets van terug en is het toch echt panty en leggings wat de klok slaat, zie jij maar eens in een normale fashion zaak of warenhuis echte nylons en goede jarretels te kopen.

Als het onder mode viel vond je ze wel bij de buienkorf en v&d
Bij de Bijenkorf kan je ze ook vinden. De V&D weet ik niet maar die associeer ik nu ook niet meteen met mode.

Omdat je iets niet meteen ziet is het meteen spannend? Dan is al het ondergoed (incluis de HEMA tent) geil volgens jouw optiek. Hmmmm, sorry, maar ik kan dat zo toch echt niet zien.
@onrustig :

Ik weet niet welke vrouwen jij kent, maar ik ken er genoeg die geen zin hebben in panties. Het alternatief is kousen met of zonder hold-up. De jarreteles welke in aanloop naar de sex gebruikt worden zijn leuke spele dingen maar niet voor dagelijks gebruik.

Zoals doddie al zegt in NL gaat het veel vrouwen alleen om makkelijk. Ik mis als duitse wel eens de styl volle elegante kleding voor vrouwen EN mannen. Kijk hoe de gemiddelde leidinggevende in NL erbij loopt. in vergelijking tot andere landen. Ook verbaas ik me altijd wat je met kerst in de winkels ziet hangen aan "fummels". Willen de meeste mensen dan wel plotseling stylevol zijn en de rest van het jaar legging met uggs ?

Ik denk dat mooie lingerie, kleding, schoenen en kousen de vrouw de godin in de vrouw naar boven haalt. Dat vindt mijn vriend in in elk geval ... geweldige vent heb ik toch !
quote:Onrustig schreef op 30 augustus 2012 @ 17:28:

Bij de Bijenkorf kan je ze ook vinden. De V&D weet ik niet maar die associeer ik nu ook niet meteen met mode.

Nou echt niet dat je daar de echte ff nylons met naad en de goede jarretels vind. Ik ben er zo vaak geweest maar de echte zijn in nederland alleen in bleyswijk te koop en ik bestel ze in tenerife. ik weet dat omdat we swingfeestjes organiseerde en dit als dresscode hadden.

Omdat je iets niet meteen ziet is het meteen spannend? Dan is al het ondergoed (incluis de HEMA tent) geil volgens jouw optiek. Hmmmm, sorry, maar ik kan dat zo toch echt niet zien.

nee uiteraard niet ik zei niet dat het spannend was omdat je het niet zag, ik zei dat ik me niet kon voorstellen wat er voor een man dan als voordeel inzit dat je echte nylons en jarretels draagt. want je ziet het tenslotte niet.

Ik nam aan dat je een man was en voorstander van dagelijks echte nylons en jarretels, ik ga er nu van uit dat ik me vergis en je een vrouwelijke fan bent van jarretels en nylons?

Ik draag ze als vrouw zijnde graag maar zie ze toch wel degelijk als sexy lingerie. iets waar ik me vrouwelijk en mooi in voel.
@suiteroyal, blijkbaar ken ik dan de verkeerde vrouwen. De meeste die ik namelijk ken gaan voor panties of (godbetere) leggings.

@doddie, 100% pure mannelijkheid hier. En ja, het is absoluut sexy en ik kan me voorstellen dat je je als vrouw er supervrouwelijk in voelt. Ik wilde alleen maar aangeven dat ik het niet puur en alleen met seks associeer.
Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk je onderbroek uit te trekken terwijl je jarretels aan hebt? Ik zie die dingen altijd op plaatjes en het lijkt me dat je eerst die jarretels los moet doen voor je onderbroek uit kan. Is dat niet vervelend met naar de wc gaan?

Ik hoop nu eigenlijk dat jullie me uitlachen en zeggen dat het geen probleem is, want dan zal ik ook jarretels gaan dragen.
Zoals ik mijn hulpverloofdes tip als ze dat aan willen naar een parenclub: slipje óver de jaretels. Opgelost.
Dan zal ik ze toch niet kopen, slipje eroverheen vind ik niet mooi of sexy. En dat is uiteindelijk waarom ik ze wil hebben om me mooi en sexy te voelen, maar dan zonder stuntelig gedrag op de wc.
quote:annelaure schreef op 30 augustus 2012 @ 17:45:

Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk je onderbroek uit te trekken terwijl je jarretels aan hebt? Ik zie die dingen altijd op plaatjes en het lijkt me dat je eerst die jarretels los moet doen voor je onderbroek uit kan. Is dat niet vervelend met naar de wc gaan?

die hoort er overheen, als je ze onder de gordel ziet is dat vanwege het verkoop plaatje en om de jarretel te laten zien maar dat is dus niet praktisch.

Ik hoop nu eigenlijk dat jullie me uitlachen en zeggen dat het geen probleem is, want dan zal ik ook jarretels gaan dragen.
quote:annelaure schreef op 30 augustus 2012 @ 17:49:

Dan zal ik ze toch niet kopen, slipje eroverheen vind ik niet mooi of sexy. En dat is uiteindelijk waarom ik ze wil hebben om me mooi en sexy te voelen, maar dan zonder stuntelig gedrag op de wc.sliploos kan ook en anders door het pijpje van het slipje
Doddie, echt waar? Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit jarretels onder de slip gezien. hmm...

zet me wel even aan het denken
quote:doddie schreef op 30 augustus 2012 @ 17:52:

[...]

sliploos kan ook en anders door het pijpje van het slipjeVoor ieder probleem een adequate oplossing die Doddie!
als je even terug scrolt in dit topic zie je de link van nylonsenmore met een uitleg hoe je jarretels hoort te dragen, broekje over de gordel dus omdat je anders vrijwel onmogelijk naar toilet kunt gaan, jouw probleem ermee heeft gemaakt dat je op foto's het andersom laat zien, men vind het niet mooi maar het hoort er dus niet onder.

Je kunt ervoor kiezen het onder je gordel te doen maar dan heb je gedoe met naar de wc gaan, je kunt de juiste slips kiezen die zoals het hoort precies over de gordel heen passen (dus een combi er mee vormen) of je maakt het nog spannender en draagt geen slip.
ik had over die link heengelezen. Bedankt voor de informatie. Ik ga binnenkort gewoon een leuk setje aanschaffen. Ik voel me nu al sexyer. Geen slip vind ik juist meestal niet zo spannend. Maar ik kan een hele hoop met deze info. Bedankt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven