Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
hellup, deze digibeet, heeft geen werkbalk, boven of onder meer....shift, control, wat mot ik doen?? zeb, beetje windows kennis nog???
Alle reacties Link kopieren
even pc herstarten Fem
hahhaha herstarten, ik krijg niet eens aan en uit ding als ik scroll of zo!! en als ik op de uit knop druk, doet ie het niet meer, lijkt een beetje op Femm, zeg maar

Ik heb nu echt alleen nog viev in beeld!!
ik heb de knoppen gevonden en knip voor mezelf het lampje uit!
eeehm meestal speel je met de knoppen en breng je iets op gang..., maar bij Fem gaat het lampje uit...
Hehe, eindelijk tijd om bij te lezen, samen onderweg geweest en allerlei inkopen gedaan, zodat lief de komende dagen lekker aan de slag kan. Erg benieuwd hoe het gaat worden!

@femm, jou kennende ga je in bed nog ff mobiel forummen, wens je alvast welterusten toe!

De Fam.T liggen natuurlijk al lang op 1 uur! Die wens ik dan alvast maar een hele goedemorgen en hoop voor ze dat ze een beetje slaap hebben ingehaald!

Iedereen een leuk weekend gehad?

En ja, ik was het idd. van de 11, maar ook Suzy65 (samen ook weer 11 )

Mooie kilometerstand, DS!
hahah maya! Truste ! Ik weet de knopjes hoor!
Goeieavond allen....

Beetje rare dag vandaag, maar gelukkig gaat het de goede kant op.

Wie vroeg dat nou van slaap? Uhm... tsja, jonge kinderen hier, dus ben wel wat gewend.... Haal het in de loop van de week wel weer in...

Timmy; leuk dat je er weer bent
thanks zijenhij! Hoewel wat minder tijd dan de gemiddelde hier denk ik (of het komt omdat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen en mannen niet) probeer ik zo nu en dan even deel te nemen aan de hoogstaande conversaties....
Hoogstaand, hahaha!! Of bedoelde je hoge standjes?
Dag allemaal, wees lief voor elkaar en hou de geilheid hoog hier!!

Tot gauw!

Veel plezier, Roossie!

@DS: leuk, zo'n kilometerstandje! (lette je er nu speciaal op omdat we het erover hadden?). Tis geen elfengetal, (nou ja, ergens wel natuurlijk, elvengetal dan) maar een engelengetal, volgens sommigen..

@All: truste!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Oh, ik ga ook slapen.... Moet nog een paar uurtjes inhalen hè
Veel plezier, Roos!
Roos wel ja...:(

Zeb, kater en doorntjes blijven moederziel alleen achter, verstoken van ordelijke tucht en vrouwelijke bekommering.

Kom je langs kater, gaan we een feestje bouwen hier. Bier, BBQ en blote...
Wat blote... zebje??

Wij letten wel op jullie en desnoods nodig je ons even uit voor die BBQ .

Wij houden ook van feestjes hoor!!

Weltrusten allemaal!

*zwaait vanacht naar rooss in het vliegtuig *
*Euhhh, blote dingest Cato, je weet wel, met borsten en ...*

Alleen als je bloot bent dus Cato

Goede morgen allemaal!
Ik ben keurig gekleed! jammer dan zeb!!

En goedemogguh All!!
quote:Mayaelf schreef op 23 mei 2011 @ 22:54:

De Fam.T liggen natuurlijk al lang op 1 uur! Die wens ik dan alvast maar een hele goedemorgen en hoop voor ze dat ze een beetje slaap hebben ingehaald!

Nou we lagen wel in bed maar waren even bezig met een soort van "je raad het nooit". man wat een gedoe, maar we hebben de oplossing gevonden En aangezien we toch nog wakker waren nog maar even gebruik gemaakt van elkaar haha

We zullen je niet meer zo pesten hoor Timmy, we zijn zelf bijna net zo erg af en toe haha

Rooss veel plezier!

Zeb dan ga je nu toch alvast de pre viva meeting regelen? Dames genoeg hier
Schaars gekleed, alla. Maar keurig gekleed.....

Jammer inderdaad. Maar voor wie?
keurig voor een werkdag ;-P
Zeb,geen probleem,ik kom bloot naar jouw bbq en de rest volgt vanzelf haha!
Goeiemorgen allemaal

Gisteren stelde ik me hier voor en plaatste mijn verhaal bij een ander en vervolgens vergat ik hier te kijken...

Bedankt voor de welkomsgroeten.

Ben dus een vrouw, 36jr, 14 jr getrouwd, 2 kids en wat wilden jullie ook weer meer weten... ff truglezen....
timmy wil je email weten !

Bye all, moet gewerkt worden!
werkse Femm.........

Man het is hier nu al chaos, en hoe leuk gaat dat worden als over 2 dagen mijn baas met vakantie is en ik de boel hier moet gaan runnen. heb er nu al zin in NOT!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven