Man laten vreemdgaan

27-02-2024 08:57 183 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen.

Ik zit met een dilemma. Mijn man en ik zijn al bijna 18 jaar samen. Ons seksleven is wisselend. Mijn man heeft een moeilijke jeugd gehad met een vader met psychische problemen die zijn vrouw mishandelde en zijn kinderen psychisch mishandelde. Mijn man was als kind en puber erg teruggetrokken en onzeker. Hierdoor heeft hij weinig ervaring met vriendinnetjes en sex. Ik had voor mijn man 2 relaties en een jongen waarmee ik op vakantie een aantal keer mee naar bed ben geweest. Mijn man en ik leerden elkaar kennen toen we 22 waren.
Mijn man is redelijk jaloers maar omdat we zo verliefd waren en het zo leuk was samen zijn we verder gegaan en werd het een goede relatie. Soms speelde zijn jaloezie op en hadden we moeilijke tijden maar daarna ging het weer goed. Maar hij kan het verschil in onze sexuele voorgeschiedenis maar geen plekje geven.
Door een matig seksleven na de geboorte na ons 2e kind (vermoeidheid en ruzies) en het idee bij hem dat hij op sexueel gebied te weinig geleefd heeft kwamen er steeds meer frustraties.
Soms denk ik, was toen maar paar keer vreemd gegaan maar dat isnuiet gebeurd. Na de zoveelste ruzie en frustratie heb ik geroepen dat hij maar wat ervaring op moet gaan doen want zo kan het niet verder.
Hier hebben we het een aantal keer over gehad maar op onze leeftijd vind je niet zomaar even iemand in de kroeg. Hij vond het een hele moeilijke stap maar nu heeft hij zich in overleg met mij aangemeld op een website en sinds een paar dagen app contact met een dame. Maar ikvind het verschikkelijk. Ik ben zo jaloers en het doet zoveel pijn dat hij straks een ander gaat versieren en bij een ander in bed ligt. We krijgen er allebei veel stress van want ik weet dat hij het aan de ene kant ook niet wil en zijn gezin niet wil bedriegen en mij geen pijn wil doen maar het voelt als kiezen tussen 2 kwaden. Of doorgaan met de frustraties, of vreemdgaan met toestemming.
Iemand die zoiets toevallig ook meegemaakt heeft?
Ik moest dit even van me afschrijven, bedankt voor jullie tijd.
Liefs Miranda
blijfgewoonbianca schreef:
29-02-2024 10:55
Even out of the box denken :



Is het een idee om een rollenspel te doen ?
Je maakt een nieuwe whatsapp aan ( kan dat ? ) en hij moet jou versieren.
Dan spreek je af in een hotelbar ( leuk als je je dan gedraagt en er uit ziet als iemand anders * ) en boek je ter plekke een kamer. ( jij draagt onder je kleding bijv. jarretels en een corset )
Een andere keer moet hij jou versieren in de kroeg en vrijen jullie in de auto ( of verzin iets anders wat jullie nu nooit -meer - doen )



* bestel een paar pruiken en “ bedhakken “ .



Voor meer inspiratie : https://blog.easytoys.nl/25-sexy-rollen ... -proberen/
Je bent echt geweldig. Wat een briljant idee
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh maar dit is echt next level.

Miranda, hoe zie je dit voor je?
1 avontuur en dan is het klaar? 2 avonturen want het is moeilijk af te leren? 100 avonturen want m'n vrouw vind het toch goed en stimuleert het zelfs als ik maar genoeg blijf drammen en dreigen?

Als hij zijn drang naar "nieuwe spanning' groter vind dan zijn gezinsleven dan had ik hem toch echt de deur gewezen. Nieuwe spanning kun je samen ook opzoeken, zoals hier boven al gesuggereerd is.

Een slechte tijd in een relatie, sorry, zal nooit beter worden door het buiten de deur te zoeken. Door het ergens anders te zoeken zal het niet uit zijn systeem gaan, maar er juist in kruipen. En dan?

Jij en je kinderen zijn waardevoller dan 'geleefd hebben'. Onthoud dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het echt alleen om de seks gaat kan hij dit binnen 1 weekend oplossen. Waarom moet er dan een profiel op een datingsite geplaatst worden en geappt?
Alle reacties Link kopieren Quote
pindakaasmetnootjes schreef:
29-02-2024 16:22
Als het echt alleen om de seks gaat kan hij dit binnen 1 weekend oplossen. Waarom moet er dan een profiel op een datingsite geplaatst worden en geappt?
Ik denk niet dat je zomaar in de kroeg een vrouw vindt die meteen met je tussen de lakens duikt
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou tegen hem zeggen dat hij zijn goddelijke gang maar moet gaan maar als hij dit doorzet hij dan vrolijk bij haar mag gaan wonen (en dan dus een scheiding aanvragen). Want eerlijk is eerlijk, hij is vrij om te doen wat hij wil, maar hij moet dan wel weten wat de consequentie is. Want dit ga je toch niet pikken TO?!
Alle reacties Link kopieren Quote
blijfgewoonbianca schreef:
29-02-2024 10:55
Even out of the box denken :



Is het een idee om een rollenspel te doen ?
Je maakt een nieuwe whatsapp aan ( kan dat ? ) en hij moet jou versieren.
Dan spreek je af in een hotelbar ( leuk als je je dan gedraagt en er uit ziet als iemand anders * ) en boek je ter plekke een kamer. ( jij draagt onder je kleding bijv. jarretels en een corset )
Een andere keer moet hij jou versieren in de kroeg en vrijen jullie in de auto ( of verzin iets anders wat jullie nu nooit -meer - doen )



* bestel een paar pruiken en “ bedhakken “ .



Voor meer inspiratie : https://blog.easytoys.nl/25-sexy-rollen ... -proberen/
Als het mijn man was geweest, zou ik nooit meer zin hebben. Niet totdat dit hele obstakel 100+% uit de weg is geruimd. En in mijn geval zou dat waarschijnlijk neerkomen op scheiden. Misschien heeft to een vergeeflijker hart dan ik en is dat voor haar geen reden. Maar ik zou het erg knap vinden als to met dit in haar achterhoofd nog uberhaupt zin kan maken voor haar man. Die zin is de afgelopen jaren verdwenen bij haar en ik snap wel waarom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is dit voor rare oplossing?
Lijkt me beter dat je man in therapie gaat en aan de slag gaat met z’n onverwerkte trauma’s.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is een fantastisch idee inderdaad maar parels voor een zwijnen durf ik te wedden. Erna krijgt ze alleen maar gezeur hiermee. 'Laat jij je echt zo versieren, dat ging je wel heel makkelijk af bla bla'
Ik zou mijn vingers er niet aan branden bij deze moeilijkerd.
Lorem Ipsum

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven