Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
quote:Louba schreef op 10 juli 2013 @ 22:32:

[...]

Zoooo, dus the drama continues? Nu heb je een vaag, het kan alle kanten op app gestuurd dat 'we moeten praten'. Echt, nog een keerjte, je bent 36 jaar? En nu begrijp je weer niet wat je teweeg brengt aan de andere kant van de telefoon met zo'n appje? Werkelijk...+1 en jouw motto als toevoeging.
Alle reacties Link kopieren
Even TO's rol buiten beschouwing gelaten, maarreh...wat een ongelooflijke bokworst moet je toch zijn (en hebben) wil je een kennis van je vrouw een foto sturen van je blote tampeloeris. Wie doet dat nou? Ik bedoel ik kan het me misschien nog voorstellen als je al daadwerkelijk een affaire hebt, maar meteen pats boem? Dafuq?

Wat een lul (hee hee).
Coralie, hoe is het nu?
Ik moet helemaal niks!
quote:Nicky_L schreef op 11 juli 2013 @ 08:46:

Coralie, hoe is het nu?Een hoop drama, ik had beter niets kunnen zeggen.
Heb je nog een vriend, of ben je nu single?
quote:Louba schreef op 11 juli 2013 @ 09:39:

Heb je nog een vriend, of ben je nu single?

Alles wat je doet, komt 3x terugToepasselijke tag, Louba...
quote:coralie76 schreef op 11 juli 2013 @ 09:38:

[...]

Een hoop drama, ik had beter niets kunnen zeggen. Had je iets anders verwacht dan?
Oh jee. Verbazingwekkend hoe ver sommige mensen gaan om de zomerstop van GTST te compenseren.
Ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is.

Je vriend is dus boos geworden begrijp ik maar is hij ook naar jouw vriendin gegaan en haar vriend of dat niet?
Het is een beetje veel, maar samengevat heb ik het verteld en hij werd boos. Flirten zou niet zo erg zijn, hij vond het tijdens de bbq okee, maar dat het daarna nog door ging dus niet want hij haalde zich gelijk van alles in z’n hoofd. Dat ik vreemdgegaan was en zo. Ik zei dus dat het zo niet zit en dat ik echt berichten had gestuurd dat het moest stoppen, maar die zijn gewist en dat hij daarom maar hier op het forum moest lezen hoe het was gegaan.

Blijkt dat al die appjes er gewoon op staan, op de cd kaart dat weer in je telefoon zit. Mijn vriend weet die dingen en heeft toen alles gelezen.

Hij vond dat ik het op tijd gestopt had ook al was hij verders niet blij, maar heeft toen gebeld met die vrienden van ons om daar heen te gaan. Ikke mee, met vette tegenzin. Eerst ging hij (die vriend) zijn deel ontkennen, dat hij alles had afgehouden en ik me had opgedrongen, dat ik een slet was en dat mijn vriend daar niks te zoeken had en hij beter met mij thuis samen een hartig woordje te bespreken hadden, omdat hij alleen een paar grappen had gemaakt op de app en dat ik er verder in was gegaan. Dat was dus echt niet zo, toen liet me vriend die whatsapp zien en toen ging zijn vriendin door het lint. Tegen hem dan. Ze was niet echt blij om te zien dat hij een foto van z’n stijve pik had gestuurd en ook nog wilde afspreken en daarna nog langs was gekomen.

Er werd van alles opgerakeld en het blijkt dat hij dus vaker erotische appjes heeft gestuurd met andere vrouwen, zelfs een keer seks met iemand die ik ook gewoon ken!! Hij had haar beloofd dat het fouten uit het verleden waren en nooit meer zou doen. Zij zei dat hij kon opzouten. Weet niet hoe het is afgelopen want wij gingen uiteindelijk naar huis, mijn vriend nog wel pissed en sliep in de andere kamer maar vanochtend naar z’n werk gegaan en op zich was het toen goed. Nu is het even rustig, heb vriendin vanochtend app gestuurd om sorry te zeggen en gevraagd of ze boos is. Dat is ze, ze wil paar dagen rust zei ze en bepaalt dan of ze met me wil praten.
Ik zeg alleen... lees mijn motto. Je hebt dit volledig zelf veroorzaakt. Wat had je dan gedacht dat je vriend zou doen en zeggen?
Nou, mooi dat het er uit is, is het in ieder geval niet onderhuids verder gaan etteren.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Louba schreef op 11 juli 2013 @ 11:43:

Ik zeg alleen... lees mijn motto. Je hebt dit volledig zelf veroorzaakt. Wat had je dan gedacht dat je vriend zou doen en zeggen?

ik kan niet zo veel met die vragen van jou. ik had niets gedacht van wat hij zou zeggen. ik had alleen besloten dat ik het moest vertellen.

gefeliciteerd met je motto.
quote:coralie76 schreef op 11 juli 2013 @ 11:56:

[...]

ik kan niet zo veel met die vragen van jou. ik had niets gedacht van wat hij zou zeggen. ik had alleen besloten dat ik het moest vertellen.

gefeliciteerd met je motto.Je hebt (wederom) niet nagedacht over de eventuele consequenties. Hoe gaat het nu verder?
Ach, het was wel een beetje te verwachten dat die hansworst het niet alleen bij TO heeft geprobeerd natuurlijk. Wat dat betreft is het voor die vriendin misschien wel goed dat dit uitgekomen is. God weet wat ze op had kunnen lopen door die eikel. Niet dat TO nu kudos verdient, want ook haar gedrag verdient allerminst de schoonheidsprijs natuurlijk.

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met de 'vriendengroep'.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Leest bijna als een roman: een amusante mix van naiviteit, teveel drank en een geile baas! Leuk dat je dit met ons deelt Coralie. Als buitenstaander is het moeilijk oordelen, maar wel vind ik, dat je op een beetje meer begrip van je partner had mogen rekenen nu je zo eerlijk (of misschien wel naief?) was.
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 juli 2013 @ 10:20:

Oh jee. Verbazingwekkend hoe ver sommige mensen gaan om de zomerstop van GTST te compenseren.Nou hé.
Ik zit dit alles toch te lezen met verbazing, dit soort dingen gebeuren altijd op jongere leeftijd, als je 36 bent heb je over het algemeen genoeg meegemaakt en levenswijsheid om te weten hoe dit soort dingen aflopen.

Vanaf het begin bijna kon ik al haast precies uitrekenen dat dit zo zou eindigen.

Sterkte met deze zooi, wel goed dat het open gegooid is, dat was het beste dat er kon gebeuren nu kunnen jullie er tenminste wat mee, en fijn dat die l"l ontmaskerd is.
Jajajajaja, t zal wel allemaal.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:wivabi103 schreef op 11 juli 2013 @ 12:38:

Leest bijna als een roman: een amusante mix van naiviteit, teveel drank en een geile baas! Leuk dat je dit met ons deelt Coralie. Als buitenstaander is het moeilijk oordelen, maar wel vind ik, dat je op een beetje meer begrip van je partner had mogen rekenen nu je zo eerlijk (of misschien wel naief?) was.Had je ook voor begrip gepleit als vriendin hier een topic zou openen met: mijn man verstuurd pikante app-jes naar een kennis?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Hij bevestigt wel het beeld dat ik al van hem had. Wat een ... eh ... nare man. Wel vunzig appen, maar als het uitkomt ben jij de slet!

Of het verstandig was om het aan je vriend te vertellen, zal de tijd leren. Wel lastig dat hij meteen er op af is gegaan. Zo is het wel heel moeilijk om eerlijk te zijn, omdat het meteen grote consequenties heeft voor anderen.

Aan de andere kant heeft man-van-vriendin zelf zijn tampeloeris ge-appt, en is hij m.i. vooral zelf verantwoordelijk voor de shit waar hij nu in zit.

Coralie, richt je lekker op je eigen relatie. Mis je iets, en was je daarom gevoelig voor de aandacht van een andere man?

Trek lering uit wat er nu is gebeurd. Lees nog eens na wat er hier is geschreven. En kijk naar je eigen gedrag. Waar ben je over een grens gegaan? Welke signalen heb je gemist? Hoe zou je dit een volgende keer anders kunnen aanpakken?

Ik wens je sterkte en veel wijsheid.
Ik moet helemaal niks!
quote:alinea schreef op 11 juli 2013 @ 12:52:

Ik zit dit alles toch te lezen met verbazing, dit soort dingen gebeuren altijd op jongere leeftijd, als je 36 bent heb je over het algemeen genoeg meegemaakt en levenswijsheid om te weten hoe dit soort dingen aflopen.

Vanaf het begin bijna kon ik al haast precies uitrekenen dat dit zo zou eindigen.

Sterkte met deze zooi, wel goed dat het open gegooid is, dat was het beste dat er kon gebeuren nu kunnen jullie er tenminste wat mee, en fijn dat die l"l ontmaskerd is.

ik wil verder niets goed praten, maar snap niet zo goed wat er nu leeftijd gebonden is?

in mijn eigen kennisenkring en hier op het forum lees ik dus genoeg over mensen die daadwerkelijk vreemdgaan, kijk maar eens naar al die topics. dat zijn twintigers, dertigers, veertigers, dus is van alle leeftijden.

al die vreemdgaande mensen hebben toch ook eerst uitgedaagd of berichten verstuurd of zoiets?? dus daarvan zijn er dan toch nog veel meer?

dus het feit dat ik op en na dat avondje niet had moeten meegaan in het teasen enzo, dat is dan misschien fout, maar dat gebeurt vast door heel veel andere mensen van in de dertig.

dat ik vervolgens twijfel of het niet fout is wat ik doe en dan stop voordat het verder uit de hand kan lopen, gebeurt vast ook door heel veel ander mensen van in de dertig.

dat ik na wikken en wegen en overleg met collegaatje besluit dat ik het aan mijn vriend moet opbiechten, dat zal ook wel door niet aan leeftijd gebonden zijn. Of wel soms?
quote:boebezoebe schreef op 11 juli 2013 @ 12:58:

[...]

Had je ook voor begrip gepleit als vriendin hier een topic zou openen met: mijn man verstuurd pikante app-jes naar een kennis?Nee..natuurlijk niet...Coralie is hier het slachtoffer (min of meer) en heeft zelf geen stoute foto's per app verstuurd! Het gaat erom dat haar vriend het ook zou kunnen waarderen dat ze zo eerlijk is geweest. Er is niets gebeurd, en fouten maakt iedereen wel eens!
quote:Nicky_L schreef op 11 juli 2013 @ 13:05:

Hij bevestigt wel het beeld dat ik al van hem had. Wat een ... eh ... nare man. Wel vunzig appen, maar als het uitkomt ben jij de slet!

Of het verstandig was om het aan je vriend te vertellen, zal de tijd leren. Wel lastig dat hij meteen er op af is gegaan. Zo is het wel heel moeilijk om eerlijk te zijn, omdat het meteen grote consequenties heeft voor anderen.

Aan de andere kant heeft man-van-vriendin zelf zijn tampeloeris ge-appt, en is hij m.i. vooral zelf verantwoordelijk voor de shit waar hij nu in zit.

Coralie, richt je lekker op je eigen relatie. Mis je iets, en was je daarom gevoelig voor de aandacht van een andere man?

Trek lering uit wat er nu is gebeurd. Lees nog eens na wat er hier is geschreven. En kijk naar je eigen gedrag. Waar ben je over een grens gegaan? Welke signalen heb je gemist? Hoe zou je dit een volgende keer anders kunnen aanpakken?

Ik wens je sterkte en veel wijsheid.

beetje lastig om hier op te antwoorden. in ieder geval vond ik die man leuk, we hadden er met vriendinnen wel eens over gesproken, op welke van onze mannelijke vrienden we het wel zouden kunnen doen. nou, iedereen wilde hem wel. gewoon als grap was dat.

en dan die avond, toen zijn vriendin zo ging opscheppen en ik al melig was van de drank en de lol, toen had ik natuurlijk gewoon stil moeten blijven, maar ik werd toch lichtelijk opgewonden bij die hele gedachten aan hem.

als hij mij niet leuk had gevonden dan was het allemaal beter geweest en had hij niet ingehaakt, maar nu is het denk ik zo dat hij merkte dat ik een zwak voor hem had en daarom juist extra kolen op het vuur gooide door bij de koelkast me nog even aan te tikken enzo.

nou ja, wat na die avond gebeurde heb je al gelezen met de app en dat ik bluf zei en hem daarom juist uitlokte en dat hij een foto stuurde .

mijn vriend draait wel weer bij, die vind alleen dat ik niks achter z'n rug mag doen. dat is ook logisch. terwijl hij zelf wel is vreemdgegaan maar dat ziet hij toch anders.

in ieder geval hadden we afgesproken dat we voortaan alles altijd

zouden bespreken. dus ook als je iemand leuk vind of iets zou willen. zo is ook ooit een trio gekomen. die dingen trekken hem nog meer dan mij. ik wil op zich niet echt met een ander, daarom wilde ik bij dit hele gebeuren ook dat het snel stopte.

vanavond maar kijken hoe het gaat samen. ik heb hem al bericht gestuurd op zijn werk of hij nog pissig is. hij zei 'niet heel erg,je hebt toch op tijd gestopt' en verder vind hij dat ik hem wel een goede beurt verschuldigd ben omdat ik mijn aandacht op zijn pik moet richten en niet op die van een ander, zei hij. Hij klinkt al weer zoals ik hem ken , wat dat betreft
Coralie, dit was nou precies wat ik bedoelde met de "goede raad" om heel dit voorval in de doofpot te steken ipv het te willen gaan bespreken met je vriend, vriendin, enz. Wat heb je nu? Je deed een verkeerd stapje, dat leverde een klein wondje op, en nu heb je er emmers zout overheen gegooid. Iedereen pissig, wie heeft daar nu wat aan?

Eerlijkheid is een mooie deugd, maar vrede ook. Je hebt je vriendin behoed voor verder onheil, door haar duidelijk te maken dat haar man buiten de deur rondneukt? Is het dan niet jouw vriendin die primair in de fout ging? Wie gaat er nu in een vriendenkring in detail opscheppen over de kunstjes en de piemel van haar man? Is het dan echt zo dat je in deze maatschappij in je bloot gat moet rondlopen en je sekspretjes aan de wereld moet uitschreeuwen? Bestaat het woord intimiteit niet meer? Daar ging dus die vriendin al glad zelf in de fout.

Ik hoop dat je het verder redt! Jou treft eigenlijk nog het minst "schuld" van de drie betrokkenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven