minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Bkst, mijn minnaar maakt, als hij afzegt, gelijk een nieuwe afspraak.

Was het een gewone date, even een paar uur? Of echt een heerlijke nacht?

ach het maakt niet uit.

weg is al je voor pret.

Wat heeft hij voor reden? Een reden, waar jij misschien in de toekomst rekening mee kan houden? (Schreef het veel te meegaande type:-))

Mgirl... Hij kiest ervoor om te gaan scheiden (en in te trekken bij zijn minnares?)

hij laat er idd geen gras overheen groeien.

Oh... Wat zal jij je klote voelen.

Wat een nachtmerrie. Idd het verdriet van je kids, je eigen verdriet.

Ik weet het even niet... Kan alleen denken dat je alle krachten in je, als vrouw, moeder moet aanspreken om de komende ellende het hoofd te bieden. Veel sterkte.
mystic: wat heftig en kl*te zeg! Sterkte!

Rooss: inderdaad, destructief lijkt t wel. Overdacht de situatie gisteren (en vndg, en vannacht) en t lijkt erop dat ik hem 'omarm' als hij t moeilijk heeft, maar wanneer ik t zwaar heb kan hij 't er niet bij hebben' ofzo.. Hier heb ik zo geen zin in! Er gebeurt al genoeg zonder dit, misschien verwacht ik toch teveel van hem...
Sterker nog, zij was nog eens geen sv, ze hadden pas een ontdekt dat ze verliefd op elkaar zijn en mijn man vertelt thuis dezelfde dag dat hij wil scheiden en is gelijk daarna amper thuis gekomen en bij haar al half ingetrokken. 1/2 week later zijn ze gaan samenwonen en mijn kids moeten haar ook al ontmoeten. Want binnenkort gaan ze voor een weekend naar hem toe.
En mystic waar ben jij in het verhaal? Ik kan me voorstellen dat jij even compleet lam geslagen bent. Ik zou je aanraden om even helemaal geen keuzes te maken. Ook je kinderen niet laten kennismaken met de nieuwe mevrouw. Jij moet eerst dingen op een rijtje zetten. Maar dat zijn mijn 2 cents, je hoeft er niks mee te doen. Ik krijg alleen het gevoel dat de situatie er met jou vandoor gaat en dat vind ik rot voor je!
@rooss: betreft de kennismaking had ik al aangegeven dat dat geen goed idee is, alleen heb ik geen stem in te brengen, zij is er dat weekend gewoon en de kinderen moeten er maar aan wennen.
jeetje mystic: ik vind dat je wel wat meer op je strepen mag gaan staan hoor! Is niet niks voor je kinderen, zo'n break up al niet, maar een confrontatie met een andere liefde dan mama bij papa al helemaal niet!

Wat is t hier stil trouwens! Waar is de rest joh?

In de meeleesstand, gewoon weinig nieuws te melden maar ook nogal druk op het moment.
Ik ben er ook nog! Gewoon even heel druk met werk, veel financieel gezeik, ex-gezeik, sinterklaas-gezeik.. Oftewel, t is niet mijn week
Jan Jurruk zit hier... Ik zat al een paar dagen mee te lezen, zag weinig actie en dacht nu dan maar ff een berichtje.

Ik gooi even een paar halve kokosnoten en een vijgeblad naar Roos, ik zag dat je bezig was met een date en vage kledingeisen..;-).

@Mystic, sterkte! Wat een klote situatie, helemaal zo met de kids die meteen van de ene naar de andere emotie worden geslingerd.

@ bkstr, rot voor je meis, hang in heh, wellicht verwacht je te veel op dit moment? Knuffel!

@ Crea, wat heb jij een gezeik zeg met zelfs met Sint en Piet, dat wil toch wel wat zeggen . Alle gekheid op een stokje, ook klote met al dat gezeik om je heen. Niet even tijd voor een minibreak?

Nou ik kijk wel even naar de nieuwe postings en zal ook maar weer eens wat actiever gaan posten zoals ik al gezegd had...
JJ: misschien heb je gelijk. Ik zit in de modus waarin ik, volgens mij voor het eerst in mijn leven, ook eens durf te leunen op iemand anders. Dat is een drempel voor me, en ik ben aan het oefenen die over te gaan. Als ik die drempel over ben, en het lijkt dan niet 'te vallen' bij de ander, dan ben ik wellicht sneller teleurgesteld dan dat ik zou moeten zijn? Heb me vandaag wel bedacht dat ik allemaal geen zin heb ik gedoe of moeilijkheden; heb genoeg aan mezelf, het missen van exnr1 en mijn oude leven. Sometimes life sucks gewoon, vooral als het sneeuwt, je verlangt naar een warm thuis, een gevoel van thuis en een vertrouwd lijf om tegenaan te kruipen...
Janjurk, wat een vrolijkheid om jou hier te mogen aanschouwen. En goede ideeën as usual. *noteert op boodschappen lijstje: 2 kokosnoten (1 voor de breek) en ehm een vijgeblad*

Bkstr, wat je beschrijft is volgens mij dé keerzijde van scheiden. In het begin een stukje opluchting (alhoewel ik die bij jou nooit heel erg heb gevoeld) en dan het gemis. Het zijn allemaal stadia waar je doorheen moet, hoe kut en cliché ook. Steeds dat stukje besef, steeds dienen er dingen aan die je anders moet doen nu je partner van je zijde verdwenen is. Een eenzaam proces hoor. Hoe lief je vriendinnen en je minnaar ook zijn. Je zal steeds weer terug geworpen worden op jezelf.

En er sterker uitkomen maar rot blijft het!!
vannacht / gisteravond weer met exnr1 het bed gedeeld..... Ben zo in de war, verdrietig eigenlijk. Kan t allemaal niet meer plaatsen
wow, bkstr, dat is heftig? Hoe kwam dat zo? Welk gevoel overheerst (of beschijf ze allemaal)

Veel nieuwe namen maar gelukkig ook nog veel bekenden!

Hi Ladies én Jan

Ik kom maar weer eens even langswippen...

Hoe gaat het allemaal, heb even terug gelezen maar zie geen erg opvallende ontwikkelingen/mededelingen wel? Blijf graag een beetje op de hoogte haha

Bkstr, de melancholische decembermaand... Naar wanneer je met allerlei gevoelens worstelt... Verlang je naar warmte, vertouwdheid = het gevoel, of verlang je naar je ex?
Hee Bindi, wat gezellig dat je even voorbij komt huppelen..met wapperende manen!!

Hoe is het met jou? Met oude en jonge goden? Met ex lovers en ex minnaars?

Tja, het is even rustig hier. Ik heb Stew al een poosje niet gezien, Toytje, Thang.... Maar gelukkig hebben we Jan
hey bindi!

Crea, bindi, ik weet niet wat er overheerst..

Ik ben nu zo zo zo verdrietig, maar dat was ik eigenlijk de hele week al. Donderdags eten ex en ik vaak samen, nu ook. En voor hij naar huis ging knuffelden we wat, en het overkwam me. Ik voel me al een weekje kut; mis een thuis, mis mijn oude vertrouwde (idd bindi) leven, een geborgen gevoel, voel me onbestemd. En dan is t zo fijn om hem weer te voelen, vast te houden. Maar t kost me ook weer zoveel. Ben er zo verdrietig van. En waarom precies? Ik weet t niet...

En rooss: je hebt gelijk vwb die opluchting, die heb ik niet echt gehad. We hebben nooit t punt gehad waarop we elkaar niet meer mochten; ik voelde op een gegeven moment dat ik er geen vertrouwen meer in kon krijgen dat we nog dichter tot elkaar konden komen. Dat was t, en is t nog steeds. Pff, ik ga gewoon naar bed zeg....
Met mij gaat het heel goed eigenlijk!

Minnaar afgezworen, ex in ik hebben leuk contact en er is een aantrekkelijke nieuwe man in mijn leven..! Niets serieus maar wel alle geneugten zullen we maar zeggen (hij bindingsangst, ik happy single, samen stiekem erg leuk )

Hoe gaat het met jou dan? Ik kan me vergissen maar heb ik nu goed gelezen dat er een nieuwe man in je leven is? Je weet ze ook wel om je vinger te winden he, Killer
Bkstr, is het voor jou niet uiteindelijk, door die zure appel heen gezien, makkelijker ex helemaal los te laten? Je lijkt jezelf zoveel pijn te doen..
vandaag voelt dat voor t eerst soms zo ja. Ik slinger heen en weer tussen loslaten en loskomen enerzijds, en heel heel heel erg graag nog in elkaars leven willen blijven als goede vrienden.. Omdat we simpelweg de helft v ons leven gedeeld hebben. Hij is echt belangrijk voor me
Lees je reacties al een tijdje en voel je pijn. Als ik vragen mag, waarom ben je bij no1 weg gegaan? Kwam het door no2? Ben zelf genezende van no1/2 situatie en leer een hoop van dit topic. Ben overigens weer heel gelukkig met mijn no1 maar no2 is regelmatig in mijn gedachten, hoop dat dit overgaat!
hoi anna, nee nr2 had niets met vertrek bij nr1 te maken. Lang verhaal, te lang vr de iphone momenteel.. Welkom overigens!
Bkstr, is het inderdaad niet een idee om even uit nummer1`s leven te verdwijnen? Tot het wat genormaliseerd is en jullie levens "alleen" wat vorm hebben? Ach, ik heb makkelijk praten, ik weet niet hoe het voelt. Maar het gemis blijft zo ontzettend in stand op deze manier. En dat lijkt me zo zwaar, zwaar pijnlijk!

Bindi:
roossje, ik weet dat t misschien echt beter zou zijn, maar ik kan t gewoon (nog?) niet. Het idee alleen al geeft me zo'n angstig gevoel..
dan even een ervaring van mij.

ik heb dus ook een ehhh minnaar sinds een klein jaar.. we vinden elkaar leuk, maar geen verliefdheid... Typisch voorbeeld van wel lusten en niet lasten..

Hij is niet single :$:$, maar als we elkaar zien (niet dagelijks dus) hebben we het ongelooflijk leuk samen
Bkstr, ik snap het. Loslaten is misschien wel het aller engste wat er is.

Angelaatje, ik merk dat ik het steeds lastiger vind om echt te weten wat ik nou voel. Ik voel...dat is een ding dat zeker is. HIj voelt ook! Is het geven om? Is het toch verliefdheid? Ik heb besloten er niet (meer) bang voor te zijn of voor weg te lopen. Als het stopt doet het tóch godvergeten pijn, welke naam er ook bij de gevoelens horen. Dus geniet ik er maar van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven