Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Rooss,jij heb je minnaar maar heb je ook nog die sv??
Bkstr, soms gaat het met een uitnodiging maar vaak ook niet hoor! Het maakt het wel lekker officiëel zo, net echt... Angel, SV is nog in beeld maar ik weet niet voor hoe lang als ik eerlijk ben... ben er een beetje klaar mee, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Dan al je pijlen (doorns)maar op minnaar richten Rooss
Alle reacties Link kopieren
@Bkster 12.26 en 13.01 u:

Wat een mooie en wijze woorden. Kan me er helemaal in vinden!Klinkt als een zielsverbondenheid: (heel veel) houden van, bijzondere liefde, maar toch allebei je eigen weg moeten gaan. Omdat gezamenlijke ontwikkeling elkaars individuele ontwikkeling anders belemmert ipv verder stimuleert..

Dat verdriet is een teken dat hij toch heel diep van binnen zit en en er zoveel goeds was/is. Dat is tegelijkertijd ook heel mooi en meer dan vriendschap/maatjes en toch zal je idd vaker dingen zien waardoor je weer weet waarom je toch niet samen verder kon.



18.45 u: hahaha, nou, dat werd weer eens tijd ook, dat was zeker een heel welkome verrassing, he?

Denk dat jij een fijn avondje na te sudderen hebt, geniet ervan!



@Abi: denk dat wat Bkster zegt waar is: of je elkaar ziet of niet, het sijpelt er al doorheen misschien. Eenmaal die bewustwording kan je dat niet meer terugdraaien, dat geldt misschien ook voor jouw minnaar.. enne, het hoeft niet "leven in een leugen" te zijn als ie bij nr 1 blijft, eerder "genoegen nemen met" en de vraag is of je dat volhoudt, ook al kan het een nobel streven zijn en kunnen mensen het samen misschien ook weer oppeppen. Soms is het daar too late voor, soms nog net niet. Goed dat je het/hem ruimte geeft nu. Dat is hoe dan ook het beste/zuiverste wat mogelijk is, zonder enige druk van jouw kant iig.



@Roossje: blijft een bijzondere positie idd binnen het minnaargebeuren, wat heerlijk dat het zo open en eerlijk kan en toch zo lekker spannend blijft, wat een match wat dat betreft! Hoop voor jullie dat het nog lang zo blijft.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal. Speciaal voor deze topic heb ik een andere nick aangemaakt, ik wil toch wel wat meer delen over mijn SV. Ik ben getrouwd, 31 jaar, geen kinderen. Gelukkig getrouwd, trouwens. Maar al jarenlang heb ik een aantrekkingskracht met een vriend van me. Hij is inmiddels ook getrouwd, heeft twee kinderen. Hij woont in het noorden, ik in Zeeland. Contact hebben we af en toe via sms en mail. Twee maanden geleden was het dan eindelijk zover, we spraken af en we hebben sex gehad. Na de sex in elkaars armen gelegen, elkaar gestreeld.



Heerlijk was het, en alhoewel het vooral lust is en was, kan ik mij niet van hem losrukken qua gevoelens. Hij betekent veel voor me. Lastig! Ik mis hem soms zo diep in mijn hart dat ik wel eens denk dat ik gek word! Ik hoop dat ik zo nu en dan mijn gevoelens en wellicht andere afspraakjes hier neer kan zetten en dingen met jullie kan delen.
Heb je je gevoelens besproken met die vriend Susa? Heeft hij die gevoelens ook? Heeft jouw man helemaal niks in de gaten.. ik bedoel, al jarenlang een aantrekkingskracht, dat is niet niks. Is hij ook een vriend van je man trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Wow Rooss.. ben jaloers, hihi, nee hoor gun het jou zo!!!



Heb het nu toch even voor het eerst echt moeilijk. Natuurlijk gun ik hem tijd en ruimte, ik kan en wil niet anders. Maar eigenlijk zouden we elkaar vandaag zien.. En hebben dus vanaf vrijdag geen contact en nu ineens valt het me zwaar! Ik laat dat gevoel ook maar even zijn. Kan gelukkig niet in de verleiding komen te sms-en of bellen want heb bewust alles uit tel gewist (jqa ik ken mezelf). Maar bleh, voelt echt kut nu!! Sorry girls,effe geen sterke Abi..



@ Angel: wijffie hoe is het met jou?? Dikke XX
Alle reacties Link kopieren
Hi Roos! Nee, ik heb mijn gevoelens niet met hem gedeeld. Ik ben bang dat het afstompt, alhoewel ik het idee heb dat hij ook warme gevoelens voor mij heeft. Maar goed, hij kan soms echt een hele tijd geen contact meer met me opnemen.



Mijn man heeft niets in de gaten, hij kent mijn vriend wel van vroeger, maar niet meer dan dat. Ik houd al mijn lust en gevoelens voor me, en deal dus alles in mijn eigen hoofd en hart. Soms draai ik filmpjes in mijn hoofd af van zijn lijf, zijn aanrakingen, zijn geur. En niemand die het weet, niemand die het ziet, behalve ik. Dat is ook wel heel comforting.



En nogmaals, ik houd zielsveel van mijn eigen man, hebben goede sex, maar ik ben simpelweg ook gek op die ander. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Sorry bkstr las net pas vorige post van je terug: you go girl!!!! En dussss, ben je blijkbaar gewoon super lekker wijf!!
Alle reacties Link kopieren
susa: herkenbaar. Ben er ook geweest. Maar ik zou NU stoppen als ik jou was.

Voordat jullie allebei tot over je oren verliefd worden op elkaar.

En dan ben je verder van huis.... Dat wil je echt niet, die rollercoaster van gevoelens.....

Zeker omdat je zegt dat je ook zielsveel van je eigen man houdt.
Alle reacties Link kopieren
Abi,met mij is het zo zo door allerlei omstandigheden.

Ik krabbel rustig op en uiteindelijk komt het best goed met Engel hoor.



Ik moet jou post nog terug lezen dus ik weet even niet hoe het met je gaat maar dikke van mij.
Alle reacties Link kopieren
Thanks lief engeltje!!
Alle reacties Link kopieren
@Abi: begrijpelijk allemaal, maar probeer je bij elkaar te rapen en te houden nu! Geduld is ook bepaald niet mijn ding, maar wel een schone zaak nu. Zoek afleiding, lees een boek, whatever, concentreer je ff op andere dingen.. laatste wat je wil is dat hij je (in alle sores) gaat zien als "nog iemand die aan hem hangt"..



@Susa: je beseft dat je je op glad ijs begeeft? Die gevoelens gaan met je op de loop en dat is nog geen verliefdheid, aan jou de keuze of je dat aanwakkert door alsmaar aan hem/zijn lijf enz te denken of te stoppen.. Dit zal niet beter worden, ook niet als je hem vaker ziet, eerder erger en steeds frustrerender. Houd het nu nog in de hand, ga het niet verder "voeden". Misschien is het nu nog "verlust" maar dat kan je verder aanwakkeren tot verliefd.



Misschien toch tijd om te kijken wat je wil met je leven, je nr 1 en wat je voor je ziet met sv op (grote) afstand.. Het schiet niet op, denk ik. En het zal niet makkelijker worden.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Fijn, heel fijn, jullie reacties. Ik heb nog nooit door iemand anders een spiegel laten voorhouden, ik stel me in deze topic heel kwetsbaar op en het voelt goed om dat te doen.



Het is zeker glad ijs, en soms voelt dat ook verdomd lekker om eerlijk te zijn. Het is killing, het smachten, maar ook verleidelijk. Ik ben waarschijnlijk ontzettend naief en dom, maar ik houd mezelf voorlopig voor dat je in je leven op twee mensen tegelijk gek kunt zijn. Verstandig is het waarschijnlijk niet, en ik merk ook dat jullie dat proberen te zeggen, maar oh, wat is het toch moeilijk om hem uit mijn hoofd te zetten. Dat lukt me niet, al heel lang niet. Ik denk elke dag aan SV, en leef een gelukkig leven met nr1. Maar wat zou ik graag eens een lang weekend met SV willen, in bed, in bad, sex, strelen, kletsen, lachen, slapen. Is haast niet mogelijk vanwege zijn gezin, maar de gedachten eraan maken me opgewonden, blij, maar ook wel treurig zo nu en dan. Het zit er gewoon niet in. Dat weet ik ook wel, maar ja :(
Alle reacties Link kopieren
En zo ben je dan wel veel tijd kwijt met mijmeren over iets wat niet kan, Susa.. hoe lang blijft dat leuk?

(ik ken de kracht van het smachten ook, daar niet van, maar er komt een punt dat je eigenlijk beseft dat het helemaal niet leuk is en alleen maar frustrerend. Ondertussen leef je niet "in het moment", maar in een fantasiewereld.



Dat is tijdelijk heel fijn zweven, dat weet ik ook. Ik hoop dat je niet hard wakker schrikt en merkt dat je zoveel tijd niet aan je werkelijke leven besteedt, waar je zegt dat je gelukkig in bent, maar tegelijkertijd behoefte hebt om aan te ontsnappen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Susa.... wat jij schrijft, zo had ik het een paar maanden geleden op kunnen schrijven.



En ik weet inmiddels ook dat de mensen hier kunnen schrijven wat ze willen, maar je stopt er pas mee als je er zelf aan toe bent.

Maar toch.... is het fijn, die spiegel die je hier voorgehouden wordt. Want het zet je wel aan het denken.



Verder sluit ik me aan bij susy: je leeft (net als ik destijds) in een fantasiewereld. Dat is best leuk, als je maar beseft dat het fantasie blijft en dat je er niet naar gaat smachten om dat weekend bij hem te zijn (wat je nu dus al doet). Je wordt gek in je kop, kan maar aan 1 ding denken. Terwijl je nog een 'echt' leven er naast hebt. En dat zou prioriteit moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
@ Suus: ben weer in control hoor! Je hebt helemaal gelijk! En geen zorgen, ik kan hem niet eens contacten omdat ik alles heb gewist (ken mezelf)!!



@ Susa: ik denk zeker dat je voor meer dan 1 man gevoelens kunt hebben. Vraag is wel, hoe ga je daarmee om, hoe wil je dat vorm geven in je leven. Vindt dat plaats in alle open n eerlijkheid (naar je nr1) of stiekem achter diens rug om. In dat laatste geval begeef je je idd op zeer glad ijs en bij het uiitkomen ervan kan de prijs erg hoog zijn die je betaalt! Lees maar eens de posts door van verschillende forumsters hier. Van beide vind je voorbeelden. Ik denk echt dat je er iets aan zult hebben. Eevenals de discussies over liefde/lust, wel vertellen/ niet vertellen etc. Wil je dieper inzicht, of meekletsen over de achtergronden van vreemdgaan raad ik je aan het topic van Suzy "slapende lust etc." een s door te bladeren. Heel veel sterkte in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
jahoe: wat een wijze woorden zeg, ben het ook helemaal met je eensch!



Susa: welkom! Sterkte, ik reageer later (lees: zodra ik niet via phone schrijf) uitgebreider...
Alle reacties Link kopieren
ja goed he bkstr...... heel wat geleerd de laatste tijd hier en daar en overal ;)
Alle reacties Link kopieren
complimenten jahoe
Alle reacties Link kopieren
bkstr:



het heeft een tijdje geduurd voordat ik deze wijsheid had hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Is het een leven lang vol te houden, gevoelens hebben voor je nr.2, zonder hem vaak te zien? Ik geef mezelf het voordeel van de twijfel, het gaat me lukken. Als ik mezelf deze posts zo zie typen hier, vind ik mezelf naief en masochistisch. En ik geloof natuurlijk jullie ervaringen en wijsheden, en ik zie rationeel gezien ook wel dat dat zo is. Maar ik wil die uitzondering op de regel zijn. Ik wil mijn hart niet voor nr.2 afsluiten. Ik wil voor altijd zijn handen voelen, ook al zou het eens in de tien jaar zijn.



Bah. Als ik bovenstaande teruglees, ben ik het zo oneens met mezelf!
Alle reacties Link kopieren
Je kan het ook niet met iedereen eens zijn Susa, soms ook niet met jezelf
Alle reacties Link kopieren
:D
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je eigenlijk met de uitzondering op de regel Susa?

Welke regel zou dat zijn, als het al een regel is....



En ik sluit m'n hart zelf ook zeker niet af voor nr.2. Daardoor heb ik echt een geweldig intieme relatie met haar, anders kan het nooit zo ver gaan.

Het lijkt me trouwens ook heel moeilijk om je hart af te sluiten, een duidelijke grens te stellen en daar ook nooit over heen te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven