Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
O Bkstr, leuk!!! Geniet er onwijs van, het is je gegund! Ik hoop dat je twee heerlijke dagen en nachten hebt!!
@Bkstr geniet van je weekendje weg

@Rooss, wens je weer een heerlijke kattennacht

@Suzy nu eens succes met die leuke foute man!

Hier weer nieuwe Nrs. 2 in beeld. Spannend!
Goedemorgen! Na een lange moeilijke periode die bijna 9 maanden heeft geduurd is het vandaag zover... Mijn minnaar komt voor het eerst bij mij slapen! We hebben elkaar ontmoet toen we beiden nog gebonden waren, ik getrouwd en hij woonde samen. Stiekem elkaar af en toe gezien....ontzettend veel gemaild en gesmst. Verschrikkelijk hard voor elkaar gevallen ....uiteindelijk heb ik het thuis opgebiecht en de scheiding aangevraagd. Hij ook relatie verbroken. Nu is het eindelijk legaal en kunnen we in alle rust gaan bekijken of en hoe wij samen verder gaan! Ik vind het dood eng!!!
Welkom Deedee. Ik kan me voorstellen dat je het doodeng vind. Het klinkt alsof jullie wel heel snel zijn gegaan. Ben je gescheiden voor hem, of omdat je huwelijk niet (meer) goed was?
Hoi Stewardess, hij was het die me deed inzien dat mijn huwelijk echt slecht was, en als ik hem niet was tegengekomen was ik ook wel uit het huwelijk gestapt, misschien niet nu. Ik heb namelijk twee kinders.....en heb heel erg getwijfeld of ik mijn eigen geluk boven dat van hen mocht plaatsen. Diverse keren minnaar aan de kant gezet en lijmpogingen met man gedaan. De liefde, de klik, de band, het verlangen waren echter sterker. Zo bijzonder ......en ook pijnlijk voor de (nu) ex partners... Die hebben er ook voor gevochten, om ons te behouden. Op een gegeven moment was iedereeen met iedereen in contact!
Deedee, ik kan geloven dat het heftig is, maar wel oprecht.

In elke relatie komt sleur, maar de moeilijkheid is om uit te zoeken of het echt over is, of dat er een manier is om elkaar terug te vinden. Tijd maken voor elkaar, niet altijd maar 24/24 gedurende 7/7 bezig zijn met het werk, praten en rekening houden met elkaar behoeftes ? Soms lukt het, soms niet.

Kan een open relatie de schwung er doorjagen ? Heeft een open relatie een meerwaarde ? Ik dacht ooit van wel.

En nu denk ik van niet. Ik baseer me nu even op de verhalen van de kater en van Rooss omdat ze er toch zo open over zijn, waar vinden zij nog tijd om te investeren in hun echte relatie ?

Of is een open relatie feitelijk gewoon afspreken wie er op de kinderen let terwijl de ander gaat daten ?
Heftig altijd dit DeeDee, maar alshet goed voelt dan komt het goed, hoop ik altijd maar:o)

Hier wil ex vab mijn lief nog steeds niet met mij praten, ik ben zelfs 'zij-die-niet-genoemd-mag-worden' bij haar thuis wat dus lastig is voor de kids daar.

Lief 2 heeft het zwaar hier en neemt even afstand, zit er teveel en tediep in, kan het nu niet de juiste plaats geven. SNap ik, heel jammer maar meer dan respecteren kan ik niet. We zien elkaar dus niet, sms en mail met mate.

Oefffffffff
Je bent zelf een theepot
Beetje kort door de bocht Belgenmoppie, om iets te constateren over de tijd die Rooss en zeb in hun relatie kunnen investeren.

Misschien investeren ze juist wel in elkaar door dit soort wegen te bewandelen? Heb hier genoeg uitleg en toelichting van ze voorbij zien komen, dat de open relatie daar uit andere overwegingen is ontstaan. (wat ik er hier dus van gezien en gelezen heb).

Ik lees nog niet zo lang mee dat ik kan weten waarom jij bent teruggekomen van een open relatie? kun je dat kort toelichten?

Ben daar nl. wel heel erg nieuwsgierig naar.
Nu wordt er waarschijnlijk een zinnige reactie van mij verwacht. Ik heb het fenomeen open relatie in onze situatie al meerdere keren belicht, ik heb geen zin om dit weer neer te pennen.

BM, jij hebt een open relatie gehad.. gevalletje been there, done that, got the t shirt. Jij hebt nu een andere keuze gemaakt en kijkt terug op jouw manier. Ik zit er nog middenin en het kan maar zo zijn dat ik er over 5 jaar net zo insta als jij. Best mogelijk. Ik doe het op mijn manier, zeb en ik doen het op onze manier. Misschien ga ik keihard op mijn bek maar het is wel MIJN bek en mijn leerproces.

Ik gun een ieder zijn of haar leer proces en ga ervan uit dat mij het mijne gegund wordt.
Allereerst wil ik met mijn eerder schrijven niemand aanvallen. Ik ben wel de laatste die mij in de positie kan zetten om iemand te veroordelen of om vooroordelen te vellen over iemand. En een rechtzetting, mijn relatie was indertijd niet open, wel op …

Vroeger las ik hier verhalen van misschien wat oudere stellen (of mensen die al lang bij elkaar waren) die hun duffe relatie spicy maakten middels sv’s en swingfeestjes. En dat is leuk voor die mensen.

Ik vind, dat wanneer je date, daar automatisch stress en inzet bij komt kijken en heb je dat niet, dan is hij of zij het daten niet waard. En ik weet ook dat dat heel moeilijk te combineren is met het leven “thuis”. Vandaar dat ik mijn vraag niet zo gek vindt en ook helemaal niet vijandig naar Rooss en Kater toe. Een vaste sv maakt het er niet gemakkelijker op omdat je daar toch rekening mee houdt en dat is wat ik feitelijk wou zeggen.

Verder heb ik liever dat niemand op zijn bek gaat, het leven is al moeilijk genoeg.
En voor Femminile :

In mijn ervaring bleek dat de meest openminded mensen pathologische leugenaars bleken te zijn en misschien wel hetzelfde verwachtten van mij. Niet dus. Tot zover, het verheerlijken van de open relatie en tevens een zeer duidelijk antwoord op jouw vraag, lijkt mij !

Ik ben nog steeds dezelfde, sexy vrouw die geprikkeld wordt door sexy sferen, sexy mensen ...

Maar ik begeef me zelf nu uitsluitend in kringen die niet aan mijn geloofwaardigheid twijfelen. En ik heb gekozen voor een geweldige, vaste, monogame relatie. Niks mis mee, denk ik zo.

En nogmaals, het kon even goed over Anneke en Janneke gaan, nooit intentie gehad om Rooss en haar Kater te kwetsen !
dubbel
quote:Belgenmoppie schreef op 17 april 2011 @ 14:35:

In mijn ervaring bleek dat de meest openminded mensen pathologische leugenaars bleken te zijn en misschien wel hetzelfde verwachtten van mij. Niet dus. Tot zover, het verheerlijken van de open relatie en tevens een zeer duidelijk antwoord op jouw vraag, lijkt mij !

nooit intentie gehad om Rooss en haar Kater te kwetsen !

Dus ik hoef hier niet uit te concluderen dat zeb en ik pathologische leugenaars zijn? Nee dan is het goed en duidelijk zie je... anders zou het wel een klein beetje op een oordeel lijken nietwaar? En kom nu niet met.. wie de schoen past trekke hem aan. Jij kan mij niet kwetsen want ik ken je niet.. ik vind alleen je -op de man persoonlijke posts- niet erg aardig. En het zou ook over Janneke en Tanneke kunnen gaan maar in dit geval noem je mij met naam en toenaam dus vergeef me dat ik me aangesproken voel.

Ik verheerlijk een open relatie niet. Het is het moeilijkste en meest ingewikkelde dat ik de laatste tijd ben aan gegaan. Maar het is ook mooi...
Een goede schrijfster leert eerst lezen alvorens ze schrijft Roos, lees daarom nog eens onze quotes :

Ten eerste : " In mijn ervaring bleek dat de meest openminded mensen pathologische leugenaars bleken te zijn ..."Jullie kwamen in mijn ervaring niet voor, want ik ken jullie niet. en je beaamt dit want je zegt

"Dus ik hoef hier niet uit te concluderen dat zeb en ik pathologische leugenaars zijn? Nee dan is het goed en duidelijk zie je... anders zou het wel een klein beetje op een oordeel lijken nietwaar? En kom nu niet met.. wie de schoen past trekke hem aan. Jij kan mij niet kwetsen want ik ken je niet.."

Ten tweede : je schrijft "ik vind alleen je -op de man persoonlijke posts- niet erg aardig". Ik dacht dat jullie open waren en is dat niet zo, wel, zwijg er dan over. Je schrijft hier op een openbaar forum dat niet alleen Viva-forummers lezen. Ik heb jullie nergens persoonlijk aangevallen. En Rooss en de Kater spreken open over hun dates, dat is jullie vrije keuze, laat mensen dan ook toe te reageren !

En ten derde : "Ik verheerlijk een open relatie niet. Het is het moeilijkste en meest ingewikkelde dat ik de laatste tijd ben aan gegaan. Maar het is ook mooi..."Dat kan ik begrijpen, jammer genoeg gaf je me de kans niet, maar vond jij het wel nodig meteen over mij te oordelen of me te veroordelen.
pff, weer dubbel zeker
Misschien heb je gelijk. Misschien heb ik onze namen en jouw opmerking over pathalogische leugenaars samen getrokken. Maar is dat raar? Jij zet deze termen toch ook in één post. Mensen mogen absoluut een mening hebben over onze situatie want idd, wij schrijven hier en hoge bomen vangen wind. Ik vind het alleen niet leuk dat jij in jouw posts lijkt te generaliseren, het lijkt erop dat je onze relatie als voorbeeld neemt om je standpunt duidelijk te maken maar misschien lees ik ook dat verkeerd.

Ik heb niet het gevoel dat ik je veroordeel, ik zeg je alleen dat wat ik lees niet zo leuk vind, dat mag toch?

Ik heb trouwens nooit beweerd een goede schrijfster te zijn
quote:Rooss4 schreef op 17 april 2011 @ 18:06:

Ik heb trouwens nooit beweerd een goede schrijfster te zijn Rooss, je bent een geweldig schrijfster, maar dan vooral van heerlijke verhalen
Ik heb niet meer alles gelezen hoor, maar tussendoor wat.

Mijn schuldgevoel to van 1 is gezakt, dat maakt plaats voor lust, leugens en creativiteit voor nr 2.

2 en ik hadden na een avond stappen een vluggertje gehad in de auto, echter ik ben hierdoor wel tot de conclusie gekomen dat ik liever echt de tijd neem voor sex, ook met hem.

Verder hebben we wel het eea gedaan in de auto, en vooral ook veel gekletst, ik heb hem beter leren kennen en ook dat doet me goed. Ik vind het toch prettiger als er een 'soort van band is' tussen mij en een sexpartner zeg maar.

Maar nu dus: ik heb een adresje gevonden, maar 15 min. met de auto van hier, waar we voor dit soort doeleinden terecht kunnen voor 3 uurtjes of langer. Volgende week gaan we erheen....en ik kijk me er toch naar uit!
quote:Rooss4 schreef op 17 april 2011 @ 18:06:

Misschien heb je gelijk. Misschien heb ik onze namen en jouw opmerking over pathalogische leugenaars samen getrokken. Maar is dat raar? Jij zet deze termen toch ook in één post. Mensen mogen absoluut een mening hebben over onze situatie want idd, wij schrijven hier en hoge bomen vangen wind. Ik vind het alleen niet leuk dat jij in jouw posts lijkt te generaliseren, het lijkt erop dat je onze relatie als voorbeeld neemt om je standpunt duidelijk te maken maar misschien lees ik ook dat verkeerd.

Ik heb niet het gevoel dat ik je veroordeel, ik zeg je alleen dat wat ik lees niet zo leuk vind, dat mag toch?

Ik heb trouwens nooit beweerd een goede schrijfster te zijn

Neen, was afzonderlijke post in antwoord op Femminile waar ik antwoord waarom ik mijn mening heb herzien, gebaseerd op persoonlijke feiten.

Ik ga er verder over ophouden is voor niemand niet gezellig.

Ik houd het op een Babylonische spraakverwarring en wens jullie nog hete dates toe
Ben te moe geweest vanavond, om inhoudelijk te reageren BM, spraakverwarring of niet, het doet iedere keer hier weer stof opwaaien.... Hoeft niet te zijn in *eens of niet eens*, het is het licht wat eenieder vanuit ZIJN situatie erop gooit....

Daarom leest het soms ook moeilijk, en onstaat er onbegrip...

later! en truste
BM Ik vermoed dat de meeste mensen die jouw posts lezen er net zo over denken zoals als rooss dat doet, het kost echt wat energie en quotes en herlezen om er achter te komen hoe jij dingen ziet. Je schrijft dingen vrij ongenuanceerd, en op een manier die behoorlijk generaliseert.

Ik heb geen open relatie, vind het ook erg moeilijk om in te denken hoe het zou zijn om in zo'n situatie te zitten. Des te meer respect heb ik voor Zeb en Rooss en de wijze waarop zij hun gedachtes en ervaringen hier met ons delen. Nee niet alle open relatie zullen zo verlopen zoals die van hen momenteel verloopt. Maar dat doet je dan ook denken aan de ervaringen die jij hebt 'vernomen' van anderen.. Rooss en Zeb (en er zijn er meer die hier op viva meeschrijven) laten zien hoe mooi het kan zijn. En soms ook de struikelblokken die ze tegenkomen. Ze zijn open en eerlijk, en of dat iets is wat jij zou doen is een tweede..

Jouw meningen en feiten (en niet eens gebaseerd op een eigen open relatie) zijn niet bepalend voor alle open relaties die er zijn. Wees je hier dus van bewust op het moment dat je jouw mening (want meer dan een mening is het niet) hier neerzet. Want je geeft ook nog eens 2 zaken aan in je post.. Open-minded.. en mensen met een open relatie. 2 Totaal verschillende dingen in mijn opzicht.

Je geeft aan dat je jouw vraag naar Rooss en de kater niet zo vreemd vond. Lees hem nog even terug. Het was geen vraag aan hen.. het was een opmerking die begon met "Ik vraag me af" en er stond "Zij" .. Als je hen echt een vraag had willen stellen had je die toch heel anders moeten formuleren. Zeker met de opmerking over het oppassen op de kinderen er achter aan. Dat was iets wat toch niet echt gepast is.
Ik word niet verliefd op mijn neukertjes. Tis voor erbij. Willen ze meer dan hebben ze pech, opzouten. Neuk om te neuken voor het genot, niet voor het gezeik. Ze willen zelf neuken, maar wat mij betreft niet meer dan dat.
Dank je sense.

BM, we laten het idd rusten, alles is gezegd.

Strakkebal, ben ik even godsgruwelijk blij dat jij mijn minnaar/neukertje niet bent zeg.
quote:strakkebal schreef op 18 april 2011 @ 00:00:

Ik word niet verliefd op mijn neukertjes. Tis voor erbij. Willen ze meer dan hebben ze pech, opzouten. Neuk om te neuken voor het genot, niet voor het gezeik. Ze willen zelf neuken, maar wat mij betreft niet meer dan dat.TSjonge jonge... SB...! dit is wel de ongenuanceerdheid ten top. Ga je mond eens ff spoelen.....!
quote:strakkebal schreef op 18 april 2011 @ 00:00:

Ik word niet verliefd op mijn neukertjes. Tis voor erbij. Willen ze meer dan hebben ze pech, opzouten. Neuk om te neuken voor het genot, niet voor het gezeik. Ze willen zelf neuken, maar wat mij betreft niet meer dan dat.Hey lieverd, ben je er weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven