Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Hee haaasje, toch maar niet??

Clearwater, als minnaars heb je elkaar het beste te bieden, bij hem ben ik nooit chagrijnig, immer fris en fruitig en vers gedoucht met mijn leukste kleedje aan en andersom net zo. Dat hou ik voor ogen. Daarbij, mijn leukste sv`s tot nu toe leken in bepaalde opzichten verdraait veel op mijn man, grote kans dus dat ik tegen dezelfde dingen aan zou lopen als met hem.

Maar mocht ik ooit de ideale tegenkomen, dan vraag ik gewoon of ie met me wil trouwen

Mag ik de nieuwe heren/dames schrijvers nogmaals verzoeken een avatar uit te kiezen? Rooss wordt al oud en kan alle grijzebekjes verhalen niet uit elkaar halen!
ah roos dat klinkt iniedergeval logisch

nou ik hoop dat je de ''ware'' vind

verdient iedereen !
quote:haaasje schreef op 21 december 2011 @ 13:02:

fout

Hee !! .... Zagen jullie 'm langskomen, die haas? Zeker op de vlucht voor de slager....

De 'ware', zou die bestaan? Ik moet zeker 5 mannen aan elkaar plakken en daarna ieder partieel herprogrammeren, voordat ik de ideale man gevonden heb hoor...... Of zou ik gewoon niet de ideale vrouw zijn misschien?

@Rooss...je haalt alles door elkaar, ik date alleen horizontaal met m'n minnaar, toch??

@Mariootje...ik snap je redenatie en ik vind het ook altijd spannend om te ontdekken wat er achter de horizon zit, maar voor mezelf geldt dat het opnieuw aangaan van een minnaarschap een behoorlijk zwaarwegende reden heeft hoor. Het is niet uit een soort van verveling of 'variety seeking' of zo. Als dat zo zou zijn, dan zouden we hier beter een soort 'mannenruil' kunnen organiseren, elk seizoen een andere....... geen minnaars meer nodig
Allereerst... sorry dat ik zo egocentrisch ben om even niet op anderen te reageren, maar alleen mijn eigen verhaal kwijt te willen...

Ik ben in verwarring. Afspraak met nr2 gehad. Was geweldig, heerlijk gewoon. We hebben ook goed gesproken met elkaar. Nr2 gaf aan dat hij soms wakker ligt en dan aan mij denkt, mij mist, veel om mij geeft, zijn huwelijk een verbintenis is en niet echt meer dan dat, etc. Ik heb hem gevraagd of hij zijn leven een andere wending zou willen geven vanwege mij. Het kwam er op neer dat dit evt. zou kunnen. Over zijn en mijn relatie gepraat (ik heb een topvent, maar wel een met een gebruiksaanwijzing en dit is niet altijd makkelijk). Mijn God, ik ben in de war. Had nr2 3 weken niet gezien, maar de laatste week wel naar hem verlangt en hem gemist. Het was zo fijn om bij hem te zijn. Het voelt compleet en vertrouwt, los van de seksuele chemie. We hebben dit nog nooit met elkaar besproken. Ik heb de boot altijd afgehouden wbt dit onderwerp en heb ook nooit gedacht dat het überhaupt zo ver zou komen dat we het hier over zouden hebben. Soms dacht ik gewoon een leuke aanvulling te zijn op zijn leven, net zoals hij dat voor mij is (alleen denk ik vaak aan hem en is hij veel gaan betekenen) maar hij was nu heel open en ik weet nu dat ik meer ben dan alleen dat (we gaan nu 3 jaar met elkaar om). Mijn God, wat klinkt dit eng en beangstigend. We waren beiden onder de indruk. Ik weet even niet wat ik er mee aan moet en wil het even kwijt hier omdat ik weet dat er hier niet veroordeeld wordt en we elkaar kunnen steunen. Ik beloof jullie om snel ook weer op jullie verhalen te reageren!

-x-
En ik kan er nu, denk ik, niet meer omheen dat hij voor mij ook erg speciaal is. Ben ik verliefd? Misschien. Ik denk het wel. Hij wel op mij. Dat wil niet zeggen dat we samen een toekomst hebben of aangaan. Ik hou ook veel van mijn nr1. Het zet de boel wel even op trillen voor mij...
@ Secret, lijkt me geen probleem dat je niet op iedereen reageert maar even je verhaal doet en zo te lezen is de boel flink in de war dus. Ik ken jouw geschiedenis niet maar hoe ging dat dan de afgelopen drie jaar? Zijn jullie nooit eerder zo open naar elkaar geweest? Of speelden die gevoelens voor hem toen nog niet en nu wel en is bij hem ineens het kwartje gevallen? En je weet niet zeker of je verliefd bent, je denkt het wel maar hoe ging dat dan de afgelopen drie jaar? Nooit eerder op hem verliefd geweest of zat het er onderhuids wel en geef je er nu meer aan toe omdat hij zo open is geweest? Wat een vragen haha. Maar ik benijd je niet. Hardstikke vervelend die twijfel en dat verwarde gevoel. En hoe nu verder, nog een vervolgdate met hem gepland?

Sterkte!
quote:secret69 schreef op 21 december 2011 @ 17:53:

En ik kan er nu, denk ik, niet meer omheen dat hij voor mij ook erg speciaal is. Ben ik verliefd? Misschien. Ik denk het wel. Hij wel op mij. Dat wil niet zeggen dat we samen een toekomst hebben of aangaan. Ik hou ook veel van mijn nr1. Het zet de boel wel even op trillen voor mij...Whoops !! Geeft niet Secret, we zaten ook te geinen.. nou ja, ik vooral. Dus nu even een serieuze noot: 'da's niet best!'. Ik snap je verwarring, maar verliefdheid hoeft niet te betekenen dat je thuisrelatie wordt bedreigd hoor. Is dit nou de man die altijd tegen jou zei dat je niet verliefd op hem moest worden? En na 3 jaar uit hij z'n gevoel en word je dan ineens verliefd?

Dat het verwarrend is, ok. Laat het even tot je komen en laat je niet gek maken door het gevoel van een ander, hoor! Even tot rust komen en aarden.... dan komen de antwoorden vanzelf.

Sterkte hoor... nooit leuk om even in de verwarring te zijn!
kies gewoon voor 1 waarvan je zeker weet dat je nie flief word

niet TE knap..
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu al iets rustiger, was net ff in de war zeg...

Nicole, we kennen elkaar nu ong. 3 jaar en in die tijd zijn we op geestelijk vlak naar elkaar toegegroeid, hebben we elkaar goed leren kennen en om elkaar gaan geven. Bij ons allebei zijn er in de relatie met nr1 in deze afgelopen periode ook essentiële dingen veranderd (kan er verder niet over uitwijden) door bepaalde ontwikkelingen in het leven van de nrs1 zelf. Ik heb de geestelijke klik nooit als een bedreiging gezien, vind t juist fijn dat we deze klik hebben (anders had ik het contact allang verbroken). Ik kan geen nr2 hebben alleen puur voor de seks.

Ik heb soms wel vlinders gehad, maar ben ook altijd blij geweest met mijn nr1 (en ben ik nog steeds, al ben ik soms bang dat we uit elkaar aan het groeien zijn maar dat staat los van mijn affaire... mijn affaire zal er wel een gevolg van zijn denk ik) waardoor ik het in balans heb kunnen blijven zien. Ik heb heus wel eens gefantaseerd hoe het leven met nr2 zou zijn, maar heb er nooit serieus met hem over gesproken.

Allegaar, ik ben blij dat je zegt dat een verliefdheid de relatie met nr1 niet in gevaar hoeft te brengen en ik ben het zeer zeker met je eens dat ik door zijn uitspraak van zijn gevoel me zeer zeker niet mee moet laten slepen. Ik wil juist bij mijn eigen gevoel blijven, maar die is wel even verwarrend geworden hierdoor. Het was nogal een gesprek tussen ons zeg maar...

En ja, dit is idd de man die tegen mij zei ´wordt niet verliefd op mij´, die dit nu tegen mij zegt. Zijn gevoel voor mij is ook gegroeid en ik ben een wezenlijk onderdeel van zijn leven geworden (en hij van de mijne).

Ik zou graag met nr1 en nr2 allebei door het leven gaan, maar dat is helaas onmogelijk.
Zwartrood, het heeft niets te maken met wel of niet knap zijn. Wij hebben een geestelijke klik (al vanaf de allereerste blik in elkaars ogen... daar waren geen woorden voor nodig) die ik met zeer weinig mensen heb. Ik heb deze ook met mijn nr1 en heb dit buiten nr1 nooit eerder met een andere man gehad, behalve met nr2 dus.
@Secret: ik lees je verhaal en denk meteen: Oh jee, niet weer één. Join the club.

Ik kan me voorstellen hoe het voelt nu er tussen jullie wat is uitgesproken. Ineens moet je er "echt" over gaan nadenken.

Doe rustig aan, laat het op je af komen. Je krijgt je gevoel wel (weer) op een rijtje, maar dat kost wel even wat tijd.
Itsyou... tja pfff.... nooit gedacht dat ik me er zo verward over zou voelen. Dit kan alle kanten op gaan, maar het geeft me wel rust dat er niks hoeft. Ik heb niet het gevoel dat ik nu een keuze moet maken of er nu direct serieus over na moet denken. Er zijn grote woorden uitgesproken, maar ik wil ze eerst laten bezinken en het is voor mij nu niet aan de orde om te kiezen (voor hem ook niet). Misschien komt dat ooit, misschien nooit.

Bedankt voor je reactie!! Wat is dit toch een fijn topic!!!
Ik weet nog wel dat ik toen het net was begonnen met mijn minnaar ik zó de neiging had om hem te zeggen dat ik van hem hield. Maar aangezien ik overal al had gelezen dat dat juist het laatste is wat je ooit moet doen, wil je hem nog eens terug zien, zei ik dus steeds tegen hem: Ik vind je lief.

Dat heb ik niet zo lang volgehouden geloof ik. Op een gegeven moment zei ik: Ik zeg steeds: ik vind je lief maar eigenlijk bedoel ik, ik hou van je.

Ik vroeg hem daarna of hij daarvan schrok.

Hij zei alleen maar, nee hoor, dat klinkt goed. Ik hou ook van jou. Probleem opgelost... of juist niet.
Sorry sorry sorry sorry, ik heb denk ik net de verkeerde regels gelezen van een paar berichten....

En natuurlijk moeten we een keertje met onze neus op de feiten gedrukt worden, is niks mis mee! Maar desalnietemin vind ik het een fijn forum.

@ rooss4; Ik ben het met je eens, je bent bij je nr2 op je best, fris en fruitig, leuk gekleed, leuk etc etc etc. En dat is andersom ook, denk ik. Ik zou het ook echt niet alleen voor de sex kunnen doen, er moet wel eek klik zijn, en dan doe je er ook meer moeite voor, toch?

@nicole626 & miss25hro; heb hem via internet gevonden, via secretflirt, is een leuke site, speciaal voor dit soort gelegenheden. Het was gelijk raak, ik zat er een paar dagen op en kreeg heel veel berichtjes. Ik heb die van hem eruit gepikt op de een of andere manier en gereageerd. Toen verder op de mail en na 3 dagen wilde hij me toch wel zien. Ik had er me niet al te veel van voorgesteld, valt toch vaak tegen, maar nee, hij was geweldig!!!! Hebben nu 2 dates gehad, en morgen maakt hij weer heel even tijd voor mij...en voor volgende week staat er ook al een datum gepland....we voelen ons geweldig op ons gemak bij elkaar, de rest komt vanzelf. Is ook nog geen gelegenheid toe geweest...

Maar het voelt super en ik snap ook wel dat het niet altijd makkelijk zal zijn. But we'll cross that bridge when we get there....
Zo he Petronella, dat zijn al lekker veel dates op korte termijn, leuk!

Secret, heftig, en dat na 3 jaar... Hoe is het nu the day after?
.
Dirk1971: weet jouw nr. 1 van jouw andere tekenvel?
.
Hoelang speelt nr 2 voor jou al? En nr 1 heeft ook geen vermoeden?
@ Secret jeetje wat een wending. Ik weet niet meer wie het pas had over het gevoel in een slechte soap-aflevering te zitten maar dit is er ook weer zo een. Dacht ik toch dat jij redelijk in balans was met de situatie, gebeurt dit. Een deel van mij is zelfs een beetje jaloers, zou willen dat mijn nr2 dit tegen me zou zeggen. Maar tegelijkertijd realiseer ik me dat er dan toch echt (op termijn) keuzes gemaakt zouden moeten worden. Ik heb met veel interesse de discussies gevolgd de afgelopen dagen maar had helaas geen tijd om er aan deel te nemen. Een aantal stellingen hebben me zeker weer aan het denken gezet (ja JJ, zeker die van jou). Maar de komende weken wil ik vooral rust en genieten van mijn kids en de feestdagen. In het nieuwe jaar zie ik wel weer verder.

@nicole hoe is je contact nu met nr2 (na je "boze" sms vorige week)?

@ vaintje helemaal klaar met ex nr2?
quote:itsyou schreef op 21 december 2011 @ 21:59:

Ik weet nog wel dat ik toen het net was begonnen met mijn minnaar ik zó de neiging had om hem te zeggen dat ik van hem hield. Maar aangezien ik overal al had gelezen dat dat juist het laatste is wat je ooit moet doen, wil je hem nog eens terug zien, zei ik dus steeds tegen hem: Ik vind je lief.

Dat heb ik niet zo lang volgehouden geloof ik. Op een gegeven moment zei ik: Ik zeg steeds: ik vind je lief maar eigenlijk bedoel ik, ik hou van je.

Ik vroeg hem daarna of hij daarvan schrok.

Hij zei alleen maar, nee hoor, dat klinkt goed. Ik hou ook van jou. Probleem opgelost... of juist niet.

Ja Itsyou, herkenbaar ... Ik hou ook van mijn nr2. En hij van mij. Dat doet pijn juist. We hebben het 1 keer naar elkaar toe uitgesproken. Ik had tijdens ons laatste gesprek de neiging om het te zeggen, maar heb het niet gedaan. Ik ben bang dat het weer te groots wordt en een van ons het dan niet trekt, bang wordt en het contact verbreekt.

Ik vind seks met nr2 voor mijn gevoel niet een erg groot obstakel naar nr1 toe, hoe vreemd ik dat ook vind, maar wel het ´houden van´. Nr2 benoemde mij laatst ook als liefde in zijn leven, naast zijn nr1. Het houden van maakt het ingewikkeld. Dat gaat verder dan een leuke flirt, een spannende date of een kleine verliefdheid.

Het is de intimiteit waar ik me nu schuldig over voel, de klik die ik met nr2 heb.

Ik dacht het lekker in balans te hebben voor mezelf, maar zo voelt het op het moment ff niet.

De afgelopen 3 weken konden we elkaar niet zien. Ik heb hem voor het eerst echt gemist. Hij was in mijn gedachten, ik wilde hem graag zien, ik verlangde naar zijn aanwezigheid. Ik heb dat nooit eerder zo sterk op die manier gehad in al die tijd dat we met elkaar omgaan. Dat voelt verwarrend.
[quote]xxjolandaxx schreef op 22 december 2011 @ 13:47:

@ Secret jeetje wat een wending. Ik weet niet meer wie het pas had over het gevoel in een slechte soap-aflevering te zitten maar dit is er ook weer zo een. Dacht ik toch dat jij redelijk in balans was met de situatie, gebeurt dit.

Dat dacht ik zelf dus ook .

Maar tegelijkertijd realiseer ik me dat er dan toch echt (op termijn) keuzes gemaakt zouden moeten worden.

Dat is gelukkig niet aan de orde. Ik denk dat ik iet wat verwarrend heb geschreven gisteren hier en dat het daardoor lijkt alsof dit nu aan de orde is, maar dat is het niet. Ik weet ook niet of het ooit zo ver komt.

Fijne dagen voor jou!! Ik begrijp heel goed dat je ff rust wilt op het front en als je hier niet meer schrijft de komende tijd dan wens ik je heel veel plezier de komende dagen!!
Vain, het gaat wel. Ik ben wel heel erg moe van alles. De energie die ik juist uit een minnaar haalde (kreeg) lijkt nu juist wel effe uit me gezogen te zijn.
Na enige tijd meelezen nu toch ook maar een keer mijn verhaal doen.....

even in het kort iets over mij. Begin 30, lange relatie, zoontje van bijna 3....

Altijd gedacht goede relatie te hebben en was heel gelukkig tot ong 3 maanden geleden. Toen was daar ineens nr2 inclusief alle verwarrende gevoelens.....

Tot op heden veel contact via whatsapp en aantal keren korte ontmoetingen. Geen seks, wel heftige zoenpartijen.

Nr2 heeft trouwens ook een nr1.

En nu?? Ik weet het niet meer.....

Had altijd mijn oordeel klaar over vreemdgaan en vind mezelf nu dus ook een afschuwelijk mens....merk ook dat ik gevoelsmatig afstand neem van mijn nr1 terwijl hij echt een geweldige vent is....

Stoppen met nr2 lukt me ook niet, mn hele lijf schreeuwt om hem.....

Het doet me goed dit topic te lezen, herken heel veel in jullie verhalen en dat zet me wel met beide benen op de grond. Had namelijk nogal de neiging te denken dat dit iets heeeel bijzonders is met al die heftige gevoelens maar door hier te lezen merk ik dat andere die gevvoelens ook ervaren...

sorry voor het onsamenhangende verhaal....
Hey Jolanda. Niks meer gehoord. Omdat ikzelf nu niet in de positie ben om hem te smsen en daarmee ook niet die twijfel heb van zal ik iets van me laten horen of zal ik niet... voelt het eigenlijk wel rustig zo. Ik zie wel of en wanneer er reactie van zijn kant komt en vindt het wel even prima zo. Heb op dit moment een nr 1 die enorm zijn best aan het doen is om avonden gezellig te maken, leuke uitjes samen te plannen, tijd voor me vrij te maken (hij is een ontzettende workaholic). Denk niet dat hij vermoedens heeft over een nr 2 maar zal misschien wel wat verandering in mij gemerkt hebben het laatste half jaar. Hoe dan ook, ik mag niet klagen op het moment en ga met een lekker gevoel de feestdagen in.

@ Janedoe, welkom hier. Lastig hè als je jezelf zo tegenkomt en ineens toch ook in staat blijkt te zijn om vreemd te gaan terwijl je dat altijd veroordeelde. Ik hoop dat je iets aan dit forum hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven