Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

zondag 25 december 2011 om 10:03
Fijne Kerst allemaal!
Bij mij is het niet zo goed begonnen, nr1 heeft pikante mailtjes van mij en gesprekspartner gevonden, en was niet blij... Even on hold dus ook hier, helaas. Denk dat mijn relatie met nr1 er beter uit gaat komen, maar een date met gesprekspartner is voorlopig even van de baan, ik zal veel voorzichtiger moeten zijn.
Bij mij is het niet zo goed begonnen, nr1 heeft pikante mailtjes van mij en gesprekspartner gevonden, en was niet blij... Even on hold dus ook hier, helaas. Denk dat mijn relatie met nr1 er beter uit gaat komen, maar een date met gesprekspartner is voorlopig even van de baan, ik zal veel voorzichtiger moeten zijn.

zondag 25 december 2011 om 10:15
Nope, mijn nr1 weet niets van nr2. Nr2 is ook nog niet echt nr2, alleen virtueel. Ik noem m gesprekspartner, omdat hij me er met heel veel goeie raad doorheen heeft geholpen toen ik het even heel moeilijk had met mijn inmiddels exlover (waar nr1 ook niets van af wist). En van gesprekspartner ontwikkelde het zich heel hard naar soon to be lover. Maar dat is nu dus even on hold, onze eerste meet is tot nader order uitgesteld...
zondag 25 december 2011 om 10:18
Jullie ook allemaal gezellige dagen lieve dames en heren!
Bedankt voor alle openheid die ik hier met jullie kan delen en bedankt voor het nooit nooit nooit veroordelen... wat is dat toch fijn! Zo ziet de wereld er een stuk mooier uit (gooi ff een kerstgedachte er tegenaan ).
Vain!! Help, meid! Hoe gaat ie nu? Lijkt me erg schrikken? Hoe reageert nr1? Tjee, denk dat ik meteen mijn spullen zou kunnen pakken .
Verder stort ik me nu op mn nr1, dus reageren op alles wat weer geschreven is komt later!!
Bedankt voor alle openheid die ik hier met jullie kan delen en bedankt voor het nooit nooit nooit veroordelen... wat is dat toch fijn! Zo ziet de wereld er een stuk mooier uit (gooi ff een kerstgedachte er tegenaan ).
Vain!! Help, meid! Hoe gaat ie nu? Lijkt me erg schrikken? Hoe reageert nr1? Tjee, denk dat ik meteen mijn spullen zou kunnen pakken .
Verder stort ik me nu op mn nr1, dus reageren op alles wat weer geschreven is komt later!!

zondag 25 december 2011 om 10:36
Nr1 reageerde eigenlijk betrekkelijk rustig, ernstig teleurgesteld en met een flinke deuk in het vertrouwen,en in zijn zelfvertrouwen. Hij weet niet dat ik gesprekspartner wil ontmoeten, denkt dat het alleen virtueel was. Hij heeft wel duidelijk aangegeven dat hij dit nooit meer wil zien (beetje flirten, ok, maar zulke expliciete seksuele toespelingen niet), en dat hij nooit meer iets over gesprekspartner wil tegenkomen.
zondag 25 december 2011 om 22:30
@Zammm lief dat je vraagt. Het gaat goed. Rustig kerst vieren met familie en schoonfamilie. Tijd en aandacht voor gezin, dat is ook wel weer even goed. Geen contact met nr 2 maar mis hem wel. Hoe langer de radiostilte hoe erger dat wordt. Maar komt volgend jaar wel weer. Nu even pas op de plaats en dat is goed. Hou mezelf ook in door hem niet te smsen. We zien wel wat 2012 brengt

maandag 26 december 2011 om 11:38
Dank voor het medeleven allemaal
Het is zo gek tussen mijn gesprekspartner en mij, zo bijzonder. We 'kennen' elkaar nu een dikke maand, alleen via internet, mailtjes, smsjes, telefoontjes, webcam, maar we hebben elkaar nog nooit irl gezien, en dat zou ik toch heel graag wel willen. Het voelt erg bijzonder tussen ons.
Maar nu nr1 teveel heeft gezien, weet ik dat ik veeeel voorzichtiger moet zijn. De geplande date met nr2 heb ik dan ook voorlopig uitgesteld. En verder kan ik in deze dagen heel moeilijk communiceren met nr2. Pas morgen, als we weer aan het werk zijn, kunnen we weer wat meer contact zoeken. En dan moeten we het er eerst met z'n tweeën over hebben, over hoe hij en ik het allebei nu verder zien.
Het is gewoon wel een fantastische man, die ik niet wil laten lopen zo. Maar mijn huwelijk is me toch ook nog wel heel veel waard, en dat geldt ook voor hem.
Ik mis hem wel vreselijk...
Het is zo gek tussen mijn gesprekspartner en mij, zo bijzonder. We 'kennen' elkaar nu een dikke maand, alleen via internet, mailtjes, smsjes, telefoontjes, webcam, maar we hebben elkaar nog nooit irl gezien, en dat zou ik toch heel graag wel willen. Het voelt erg bijzonder tussen ons.
Maar nu nr1 teveel heeft gezien, weet ik dat ik veeeel voorzichtiger moet zijn. De geplande date met nr2 heb ik dan ook voorlopig uitgesteld. En verder kan ik in deze dagen heel moeilijk communiceren met nr2. Pas morgen, als we weer aan het werk zijn, kunnen we weer wat meer contact zoeken. En dan moeten we het er eerst met z'n tweeën over hebben, over hoe hij en ik het allebei nu verder zien.
Het is gewoon wel een fantastische man, die ik niet wil laten lopen zo. Maar mijn huwelijk is me toch ook nog wel heel veel waard, en dat geldt ook voor hem.
maandag 26 december 2011 om 14:19
maandag 26 december 2011 om 17:37
quote:vaintje schreef op 26 december 2011 @ 11:38:
Pas morgen, als we weer aan het werk zijn, kunnen we weer wat meer contact zoeken. En dan moeten we het er eerst met z'n tweeën over hebben, over hoe hij en ik het allebei nu verder zien.
Normaal lees en reageer ik niet in deze draad maar toevallig
viel je verhaal me op.
Als ik je een tip mag geven, verbreek ieder contact met nummer 2
als het huwelijk met nummer 1 je heilig is.
In 2010 overkwam me hetzelfde, mijn vrouw werd verliefd op een
ander, ik kwam er achter en ze was zo verstandig afstand te nemen.
Toch nam ze na een maand weer contact op en ze kreeg haar
gevoelens niet meer onder controle.
Hoe het afliep?
Ik vier nu mijn tweede kerst alleen, de kinderen zijn inmiddels
gewend aan de omgangsregeling de oudste loop door alle
toestanden bij maatschappelijk werk.
Ex heeft het met "zo fantastisch" precies 3 maanden uitgehouden
en groen gras bleek niet groener dan ze bij mij had.
Laatst begon ze er over, ze zei letterlijk: "Als ik het over moest
doen had ik in een eerder stadium afstand genomen, sorry dat
ik er zo'n bende van heb gemaakt"
Voor mij is het ook een "leermoment" geweest, maar of ik op
mijn leeftijd met 2 jonge kinderen daar nog op zit te wacht
Pas morgen, als we weer aan het werk zijn, kunnen we weer wat meer contact zoeken. En dan moeten we het er eerst met z'n tweeën over hebben, over hoe hij en ik het allebei nu verder zien.
Normaal lees en reageer ik niet in deze draad maar toevallig
viel je verhaal me op.
Als ik je een tip mag geven, verbreek ieder contact met nummer 2
als het huwelijk met nummer 1 je heilig is.
In 2010 overkwam me hetzelfde, mijn vrouw werd verliefd op een
ander, ik kwam er achter en ze was zo verstandig afstand te nemen.
Toch nam ze na een maand weer contact op en ze kreeg haar
gevoelens niet meer onder controle.
Hoe het afliep?
Ik vier nu mijn tweede kerst alleen, de kinderen zijn inmiddels
gewend aan de omgangsregeling de oudste loop door alle
toestanden bij maatschappelijk werk.
Ex heeft het met "zo fantastisch" precies 3 maanden uitgehouden
en groen gras bleek niet groener dan ze bij mij had.
Laatst begon ze er over, ze zei letterlijk: "Als ik het over moest
doen had ik in een eerder stadium afstand genomen, sorry dat
ik er zo'n bende van heb gemaakt"
Voor mij is het ook een "leermoment" geweest, maar of ik op
mijn leeftijd met 2 jonge kinderen daar nog op zit te wacht
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

maandag 26 december 2011 om 19:58
Gijs, ik vind het hartstikke shit voor je dat het zo gelopen is, en ik neem je waarschuwing ter harte, dankjewel.
Maar in mijn geval wil nr2 zijn huwelijk ook niet opzij zetten, net als ik. Het is niet een 'gras is groener' verhaal, ik heb een ontzettend fijne kerel die echt geweldig reageert op dit hele verhaal. Wat ik het liefst zou willen is wat op de vorige pagina door Dirk zo mooi beschreven is, het houden van meerdere mensen tegelijk. Alleen is daar geen ruimte voor bij mijn nr1, helaas...
Maar in mijn geval wil nr2 zijn huwelijk ook niet opzij zetten, net als ik. Het is niet een 'gras is groener' verhaal, ik heb een ontzettend fijne kerel die echt geweldig reageert op dit hele verhaal. Wat ik het liefst zou willen is wat op de vorige pagina door Dirk zo mooi beschreven is, het houden van meerdere mensen tegelijk. Alleen is daar geen ruimte voor bij mijn nr1, helaas...
maandag 26 december 2011 om 20:15
quote:vaintje schreef op 26 december 2011 @ 19:58:
Gijs, ik vind het hartstikke shit voor je dat het zo gelopen is, en ik neem je waarschuwing ter harte, dankjewel.
Doe voorzichtig, ik was uiteindelijk ook zo kwaad op dat gedonder
met de nummer 2 van mijn ex dat ik opgestapt ben.
Hij mocht haar hebben en houden.
Pas goed op jezelf.
Doe voorzichtig, ik was uiteindelijk ook zo kwaad op dat gedonder
met de nummer 2 van mijn ex dat ik opgestapt ben.
Hij mocht haar hebben en houden.
Pas goed op jezelf.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

dinsdag 27 december 2011 om 09:35
@vaintje Wat een nachtmerrie. Was nr1 op een of andere manier op zoek gegaan naar iets of ben je heel slordig geweest? Je gaat je nu wel op heel glad ijs begeven als je contact blijft houden met je gesprekspartner.
@Gijs Bedankt dat je jouw ervaringen hier wil delen. Als ik eerlijk ben ken ik niet zo veel verhalen waar "gedonder" met nr2 wel goed afloopt en jouw verhaal bevestigt dat ook weer.
Zat deze kerstdagen toch met een dubbel gevoel aan tafel. Voelde me zo oneerlijk t.o.v. mijn gezin en de rest van de familie. Kreeg van nr1 ook nog twee lieve cadeautjes, voelde me vervolgens echt waardeloos. Had gehoopt een beetje tot rust te komen met de kerst maar ik heb het idee dat de onrust en de twijfels alleen maar erger zijn geworden. Neem onbewust wat afstand van nr1 om vervolgens te merken dat nr2 het ene moment superlieve berichtjes stuurt en het volgende moment weer wat afstand van mij neemt.
@Gijs Bedankt dat je jouw ervaringen hier wil delen. Als ik eerlijk ben ken ik niet zo veel verhalen waar "gedonder" met nr2 wel goed afloopt en jouw verhaal bevestigt dat ook weer.
Zat deze kerstdagen toch met een dubbel gevoel aan tafel. Voelde me zo oneerlijk t.o.v. mijn gezin en de rest van de familie. Kreeg van nr1 ook nog twee lieve cadeautjes, voelde me vervolgens echt waardeloos. Had gehoopt een beetje tot rust te komen met de kerst maar ik heb het idee dat de onrust en de twijfels alleen maar erger zijn geworden. Neem onbewust wat afstand van nr1 om vervolgens te merken dat nr2 het ene moment superlieve berichtjes stuurt en het volgende moment weer wat afstand van mij neemt.
dinsdag 27 december 2011 om 12:38
# Jolanda, dubbel he... Had ik ook. Het waren zulke fijne dagen, maar toch met een naar oneerlijk stemmetje in mijn achterhoofd.
Ik heb nr2 een sms gestuurd, maar niks terug gehad... hum, is stiekem dan toch een kleine grote teleurstelling merk ik (en dat wil ik he-le-maal niet, want ik wil geen verwachtingen hebben. Dat lukte zo goed de laatste periode, maar hij zit nu in mijn systeem en dat overheerst en ik baal daar tegelijk echt van).
# Nicole, knap en goed dat je ff afstand houdt!! Ff rust in de tent? Moet je je vingers er soms niet haast afhakken om niet te sms-en?
# Vain, wat zou dat inderdaad heerlijk zijn... van meerdere mensen mogen houden! Lijkt me geweldig, maar gaat hier helaas ook niet op. Fijn dat je nr1 het zo ´goed´ heeft opgenomen. Kom je een beetje tot rust nu?
# Roza, volgens mij ben jij op het moment de enige echt stabiele factor hier? Fijn!! Genieten!!!
# Cvb72, hoe is het nu? Lijkt me verschrikkelijk eng als de boel bijna op ´uitkomen´ heeft gestaan. Moet er niet aan denken gewoon.
# Hyp, bedankt voor de mooie woorden. De balans ja.... uhhh, hoe ging dat ook alweer? Ben t ff beetje kwijt op het moment.
# Katja, leuk... ff een update van jou (had wel gehoopt op een wat rooskleuriger verhaal, helaas voor jou).
En aan alle anderen... hoop dat jullie leuke dagen hebben gehad en veel liefs xx
Ik heb nr2 een sms gestuurd, maar niks terug gehad... hum, is stiekem dan toch een kleine grote teleurstelling merk ik (en dat wil ik he-le-maal niet, want ik wil geen verwachtingen hebben. Dat lukte zo goed de laatste periode, maar hij zit nu in mijn systeem en dat overheerst en ik baal daar tegelijk echt van).
# Nicole, knap en goed dat je ff afstand houdt!! Ff rust in de tent? Moet je je vingers er soms niet haast afhakken om niet te sms-en?
# Vain, wat zou dat inderdaad heerlijk zijn... van meerdere mensen mogen houden! Lijkt me geweldig, maar gaat hier helaas ook niet op. Fijn dat je nr1 het zo ´goed´ heeft opgenomen. Kom je een beetje tot rust nu?
# Roza, volgens mij ben jij op het moment de enige echt stabiele factor hier? Fijn!! Genieten!!!
# Cvb72, hoe is het nu? Lijkt me verschrikkelijk eng als de boel bijna op ´uitkomen´ heeft gestaan. Moet er niet aan denken gewoon.
# Hyp, bedankt voor de mooie woorden. De balans ja.... uhhh, hoe ging dat ook alweer? Ben t ff beetje kwijt op het moment.
# Katja, leuk... ff een update van jou (had wel gehoopt op een wat rooskleuriger verhaal, helaas voor jou).
En aan alle anderen... hoop dat jullie leuke dagen hebben gehad en veel liefs xx
dinsdag 27 december 2011 om 13:16
Hallo allemaal! Hoop dat jullie toch allemaal leuke dagen hebben gehad, ondanks schuldgevoelens aan de ene kant, en het missen nr2 aan de andere kant....
@Gijs; heel jammer voor dat het zo gelopen is...drukt ons ook weer met de neus op de feiten, t kan altijd uitkomen.
@Nicole; knap dat je je zo goed ingehouden hebt, het is mij niet gelukt i.i.g.
@Vaintje; ik hoop dat je er uitkomt, neem geen overhaaste beslissingen...
Heb zelf een leuke kerst gehad, en soms een paar stiekeme berichtjes verstuurd en gekregen. Wel lastig met een huis vol visite...eigenlijk voor vandaag afgesproken, maar helaas gaat het niet lukken...dus ik baal!!! Nu proberen we voor donderdag iets af te spreken... wordt vervolgd..
liefs,
Petronella
@Gijs; heel jammer voor dat het zo gelopen is...drukt ons ook weer met de neus op de feiten, t kan altijd uitkomen.
@Nicole; knap dat je je zo goed ingehouden hebt, het is mij niet gelukt i.i.g.
@Vaintje; ik hoop dat je er uitkomt, neem geen overhaaste beslissingen...
Heb zelf een leuke kerst gehad, en soms een paar stiekeme berichtjes verstuurd en gekregen. Wel lastig met een huis vol visite...eigenlijk voor vandaag afgesproken, maar helaas gaat het niet lukken...dus ik baal!!! Nu proberen we voor donderdag iets af te spreken... wordt vervolgd..
liefs,
Petronella
dinsdag 27 december 2011 om 14:13
quote:petronella73 schreef op 27 december 2011 @ 13:16:
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en weet je wat het vaak is,
je merkt als man (of vrouw) dat er iets aan de hand is, afwezig
gedrag, veel met mail & mobiel aan de gang enz.
Zelfs als het niet uitkomt is er vaak al schade aangericht en is
zo'n nummer 2 dat waard?
Dat zal ik nooit voor een ander kunnen beslissen hoor
Nu 2 jaar later kan ik het er met mijn ex gewoon over hebben
en zegt ze lettelijk: Na 3 maanden was de glans & glitter er
echt af (ze bedoeld van haar minnaar) de kinderen konden hem
wel schieten, hij zeurde de hele dag en was nog gierig ook.
En dat is het natuurlijk ook, tijdens die schaars contactmomenten die je met een minnaar hebt kan hij natuurlijk een boel toneel spelen, hoe is hij IRL als je hem in het weekend dag en nacht om je heen hebt.
Mijn ex zegt een boel geleerd te hebben, mocht ze ooit weer
binnen een relatie verliefd worden neemt ze een ander nummer en
mail adres en verbreekt het contact.
Ach, we wachten rustig af
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en weet je wat het vaak is,
je merkt als man (of vrouw) dat er iets aan de hand is, afwezig
gedrag, veel met mail & mobiel aan de gang enz.
Zelfs als het niet uitkomt is er vaak al schade aangericht en is
zo'n nummer 2 dat waard?
Dat zal ik nooit voor een ander kunnen beslissen hoor
Nu 2 jaar later kan ik het er met mijn ex gewoon over hebben
en zegt ze lettelijk: Na 3 maanden was de glans & glitter er
echt af (ze bedoeld van haar minnaar) de kinderen konden hem
wel schieten, hij zeurde de hele dag en was nog gierig ook.
En dat is het natuurlijk ook, tijdens die schaars contactmomenten die je met een minnaar hebt kan hij natuurlijk een boel toneel spelen, hoe is hij IRL als je hem in het weekend dag en nacht om je heen hebt.
Mijn ex zegt een boel geleerd te hebben, mocht ze ooit weer
binnen een relatie verliefd worden neemt ze een ander nummer en
mail adres en verbreekt het contact.
Ach, we wachten rustig af
dinsdag 27 december 2011 om 14:26