Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Leuk Stew !! Lekker genieten jij

Ik date niet up, ik date. Wel een lekkere date gehad !
O Stew, je bent het niet verleerd, wedden?

Herfstig, een jaar voorspel, elkaar zien en dan koffie en klets en eeeh verder redelijk netjes gehouden? Knap heur..gelukkig mag je volgende week los, dat zal ervan af spatten dan!

Gaar, doe jij maar lekker daten hoor.. als jij mij maar af en toe up date!

En ik ga ook daten.. maar nu nog even niet, nu ga ik hobbyën, ook leuk!
Wat is het verschil Roos?
Stewie.. ik kruip even onder mijn eenzame dekentjes vandaan en vind het een slim plan van je om in deze koude dagen een hetere plek op te zoeken. Clever girl ;) geniet gewoon ernstig, en zo nie.... eh.. ;) lukt je!

ook ik ga maar niet updaten.. geen beginnen aan. Einden daarentegen..
Hier ook een onverwachte heerlijke date gehad
He engeltje!

Hoe is het met je meis?

Dat is lang geleden
quote:Zaff schreef op 01 februari 2012 @ 19:21:

Wat is het verschil Roos?Tussen daten en hobbyën? Nah, dat kom ik je wel een keer in je oortje fluisteren...
Very long time engeltje.. Had je tussendoor nog een berichtje gestuurd .. maar dacht dat jij weggevlogen was... op je wolkje lees ik nu.

zwaai terug naar je! (en alle anderen: ook naar jullie tuurlijk!)
Leuk voor je Stew! Heel veel plezier en genot!
Ik zie het net Engeltje,ik ga je nog antwoorden.

tussendoor vast een dikke
Stew: jij bent lekker op date nu dus je veel plezier wensen heeft niet meer zoveel zin. Hoop dat het helemaal goed gaat en de zenuwen snel weg waren. We horen vast nog hoe het was.

Herfstig: spannend zeg. Ben je ook zenuwachtig? Kan me voorstellen dat na een voorspel van een jaar de zenuwen er ook wel een beetje zijn. Of heeft lust de overhand?

Even korte update van mezelf: ben beetje jaloers op iedereen met dates

Die van mij ging niet door helaas, vanwege werk. Nr. 2 heeft werk wat maakt dat dates kort voor die tijd nog afgezegd kunnen worden. Ik merk dat ik daar wel wat van baal. Niet van hem, maar had me toch verheugd om hem te zien.

Maar ik merk dat ik ook beetje minnaar moe ben. Had al even dat de twijfel groeide. Dat hopen op een berichtje, balen als je niets hoort, vliegen als je wel wat hoort en helemaal zweven als je elkaar hebt gezien. De dip als een date niet doorgaat of als een volgende date lang op zich laat wachten. Dat kan soms mijn dagen zo beheersen, ik ben daar wel even klaar mee. Heb wel heel leuk en lief sms contact gehad met nr 2 vandaag, ondanks dat de date afgezegd werd. Maar ik bedacht me dat deze leuke en lieve berichtjes eigenlijk wel een mooi einde van een mooie periode met nr 2 is. Om die reden heb ik ook geen nieuw voorstel gedaan voor een date.

Ik merk ook dat mijn schuldgevoel begint toe te nemen en ook de angst dat het uitkomt als ik doorga en mijn eigen relatie opblaas. Relatie met nr 1 gaat eigenlijk heel lekker op het moment en het voelt niet langer fijn om zo in beslag te worden genomen door iemand anders.

Dus ik ga even voor rust en zet me hier lekker in de meeleesstand. Wil nl zeker nog volgen hoe de date van Stew was en het vuurwerk van Herfstig.

En Jolanda heb jij je gesprek al gehad met nr 2?
Nicole, het is ook vermoeiend en het kort veel energie, zo'n minnaar. En als het dan niets oplevert is de lol er soms wel af. En dan komt je schuldgevoel wel naar voren. Ben benieuwd hoe het verder loopt bij je.

Zenuwachtig ben ik niet. Voel me inmiddels zo vertrouwd met nr 2 dat dit niet eng is. Alleen maar fijn dus en spannend op een fijne manier .
Klopt helemaal wat je zegt Herfstig. Ben zelf ook benieuwd hoe het verder loopt maar dit voelt nu wel even rustig.

Fijn dat je zo vertrouwd met hem bent dat je niet zenuwachtig bent. Spannend op een fijne manier voelt heerlijk natuurlijk. Lekker genieten volgende week!
Nicole, mooi beschreven en goed besluit! Zeker als de relatie met je nummer 1 in lekker vaarwater zit. Ik kan me voorstellen dat het je af en toe behoorlijk kan beheersen en het is sterk van je dat je afstand of misschien wel afscheid neemt. Laat je af en toe je bevallige neusje wel even zien? Vond je wel een toevoeging eigenlijk.. en eeeh bedankt voor de mooie, nieuwe term: "minnaar-moe".

Het gaat je goed meisje!

Lekker hoor herfstig, wanneer gaat het waaien en stormen? Donderen en bliksemen? Als volgende week de toppen van de bomen krom staan weet ik dat jij aan het daten bent!
Hier ook weer eens een update, een heerlijke middag.. na al die jaren nog steeds overheerlijk, nimmer saai of voorspelbaar.

Wel een emotionele afsluiting.. bij zoveel heerlijks komt ook wel weer het besef boven van hoe je je af en toe voelt..Ik heb mogen huilen, ik heb mogen zeggen wat ik voel, wat ik voor hem voel.. en dan die heerlijke sterke armen om me heen die me troosten, ogen die het zelfde zeggen als de mijne..

@Nicole, ik begrijp erg goed wat je bedoeld, ook ik leefde zo tussen dates, en was zo teleurgesteld als er werd afgezegd, of niet konden plannen.. het gaat je leven op een negatieve manier beinvloeden. Nu wij de intensiteit iets hebben terug geschroefd, en ook minnaar mij net zo goed zijn gemis laat merken, merk ik dat het beter gaat..

Het zal geen gemakkelijke keuze voor je zijn geweest, maar ik hoop dat je kunt genieten van je nr1 relatie en daar alle energie uit kunt halen..
Thanks roos voor je lieve bericht. Ik blijf hier wel rondhangen hoor en zal me er ook nog wel eens mee bemoeien:-)
Klinkt goed, fijn en lekker sense. Mooi dat jullie op deze manier samen kunnen zijn. Het klinkt ook heel intens. Heel heftig. En dat is het.. mooi maar heftig.

En toch ben ik blij dat het in mijn minnaarschap allemaal iets oppervlakkiger gaat. Kan het er ook even slecht bij gebruiken ofzo, al die emoties.

Maar jullie kennen elkaar zo lang en goed.. dat is een minnaar relatie van een héél andere orde.
Sense, dat klinkt heel fijn toch ook, dat dat zo kan, hoe heftig het ook is
Fijn dat je date zo heerlijk was sense en dat r ook ruimte voor emoties was. Nu lekker nagenieten en niet het verdrietige gevoel van afscheid laten overheersen. En bedankt voor je reactie.
Fijn Sense dat dat ietsje meer afstand houden zo goed werkt voor jullie!

En Nicole, klinkt als een goed besluit, rust zoeken en genieten van je goeie relatie met je nr 1. Blijf vooral wel meeschrijven hier hoor!

Ik heb voor het eerst in maanden een smsje gehad van exlover, ga m zo toch maar eens een mailtje sturen denk ik...
@ nicole "minnaarmoe" dekt bij mij ook wel de lading! Als het goed is hebben we morgen een date (ook mijn nr2 zegt nog wel eens op het laatste moment af!). Nu het moment dichterbij komt slaat ook de twijfel weer in alle hevigheid toe. Ik probeer mezelf vooral wijs te maken dat hij mij niet als relatiemateraal ziet, dat we een fijn gesprek hebben en dat we daarna besluiten dat het echt beter is om geen contact meer te hebben. Maar wat nu als hij me helemaal ziet zitten, ben ik dan echt in staat om mijn hele leven op zijn kop te gaan zetten, mijn gevoel zegt van wel maar mijn verstand.....

Het wordt hoe dan ook heftig morgen wat de uitkomst ook is.

Je schreef dat je zelf geen nieuwe afspraak hebt gemaild maar wat als jouw nr2 met een voorstel komt? Of wil je het contact met je nr2 ook helemaal verbreken? Mijn ervaring is dat een beetje contact niet werkt hoe graag ik dat ook wilde.

@vaintje waarom zou je exlover een mailtje sturen?
Jolanda: hij zal niet met een voorstel komen. Dat weet ik inmiddels van hem. Het grootste risico wat er bij ons inzit is dat we elkaar tijdens het stappen tegenkomen en de vlam weer oplaait. Dus ik ga die gelegenheden een tijdje ontwijken. En stel dat hij ineens wel met een voorstel komt of ik hem toch tegenkom en de vlam weer oplaait? Ik weet niet wat ik dan doe. Als ik intussen 1 ding wel heb geleerd is dat je je van alles kan voornemen maar de praktijk vaak anders uitpakt. Het kan zomaar zijn dat ik dan prima in staat ben om afstand te houden, maar het kan ook zomaar zijn dat dit voor geen meter lukt. De tijd zal het leren.

Ik ben erg benieuwd hoe jouw afspraak morgen verloopt. Wat hoop je dat er uitkomt? Het kan ook heel veilig zijn om er vanuit te gaan dat hij zal zeggen jou niet als relatiemateriaal te zien. Dan hoef jij voor jouw gevoel geen keuze te maken. Is het voor jou morgen óf-óf? Of hij wil een volwaardige relatie met je of helemaal niks en verbreek je al het contact? Of is er nog een tussenweg voor je? Ik ben het trouwens even kwijt, maar had jij nou ook kinderen?

Hoe dan ook, ik wens je veel wijsheid toe morgen. Neem niet halsoverkop beslissingen die je hele leven op de kop zullen gooien.

Vaintje, wat vond je ervan dat exlover van zich liet horen. Roept dat weer wat kriebels op?
@ nicole Het is inderdaad of-of. Tussenweg gaat voor mij niet werken heb ik afgelopen jaar ervaren. Het is niet zo dat ik morgen mijn spullen ga pakken hoor. Het gaat mij er vooral om om de intentie naar elkaar uit te spreken uiteindelijk met elkaar verder te willen. Als we allebei die intentie hebben gaat het ook nog een moeilijke en lange weg worden waar onderweg nog van alles mis kan gaan. Dat realiseer ik me echt wel. Maar ik zou er wel voor gaan (zeg ik nu!). Ik heb twee kinderen, dat maakt het ook extra ingewikkeld.
Jolanda: heeft hij ook kinderen eigenlijk? Hij had geen relatie geloof ik, toch? Met kinderen maakt het inderdaad extra ingewikkeld om je eigen relatie te beeïndigen.

En als hij geen kinderen heeft en ze dus ook niet gewend is, dan is dat volgens mij wel een extra hobbel in een evt. relatie.

Stel dat hij morgen zegt geen relatie met je te willen en jullie nemen afstand van elkaar, heb je het idee dat je relatie met je nr 1 nog weer helemaal de oude kan worden? Want als je in je achterhoofd hebt dat je evt. bij hem weg wilt voor een ander dan is er waarschijnlijk ook in je nr 1 relatie iets aan de hand wat niet helemaal naar tevredenheid verloopt.
Tja Jolanda, waarom een mailtje? Omdat ik het toch wel leuk vindt om weer wat van hem te horen.

De kriebels weet ik niet Nicole, maar t streelt me wel. Zo krom eigenlijk, hij was een foute man, ik vond t echt niet leuk hoe hij me op het laatst behandelde, mijn nr 2 nu is een veel betere vent, waar ik heel veel om geef. Maar ergens wil ik dus blijkbaar toch weer contact...

Misschien had ik dat mailtje niet moeten sturen, ben ik me weer in de nesten aan het werken. Stomme ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven