Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
*
@Deepocean...das idd een tegenvaller dan kan het dan raar lopen....wil je nog wel contact met hem houden ondanks dat ie in echt niks losmaakt bij je??
*
@ Deepocean nee dank je haha heb effe handen vol hiero

Kreeg vanmorgen een sms van een gozer die ik al meer dan een jaar niet heb gesproken en hebben net een half uur lang aan de foon zitten kletsen

Hij is weer vrijgezellie...

Haha komt helemaal goed dus ;)
*
@ deepocean....heb daar geen problemen mee,want hij is geen type voor een relatie hahaha verbaasde me al heel erg toen dat hij ging samenwonen..

Tis echt iemand die graag naar parenclubs enzo toegaat met een vaste vriendin en dat vindt ik dus weer niks ;)

Sex is nog afwachten of ie goed is haha nog nooit gedaan met hem ;)
Met mij is het even minder.

Afronden van een huwelijk hakt er wel in.

Liefde en haat liggen dicht bij elkaar moet ik constateren.

Ook al zijn de kinderen volwassen, ze blijven kind van de rekening.

Waar ik al niet meer reageer, springen zij nog in de bres.

Je hebt ook met (schoon)familie te maken die ieder iets menen en vinden. Pijnlijk allemaal.
@HVJ dat is idd erg zwaar en wat je zegt de kids zijn idd de dupe..hoe je het ook went of keert...weet wat je doormaakt :((

Hier zelfs nog na de scheiding (5jaar) dat ze mn kleine proberen te beinvloeden ex schoonfamilie en die van mij is 6 jaar.

heel veel sterkte ermee
anoniem_150428 wijzigde dit bericht op 09-05-2012 14:50
Reden: typ fout
% gewijzigd
Deepocean, bijzonder hè, hoe het virtueel allemaal helemaal geweldig kan lijken en hoe het dan in real ontzettend tegen kan vallen. Daar zit je dan, wetend wat je allemaal gedeeld hebt, verwachtingen hebt gekweekt. Ik heb dat gelukkig nooit echt aan de hand gehad, wel dat ik een man niet in mijn bed "zag" maar dan had ik per mail ook al twijfels. Andersom daarentegen...

Houvanjezelf, wat vreselijk die moddergooierij. Waarom gunnen mensen elkaar het licht in de ogen niet meer na zoveel jaren lief en leed? Zijn jullie wel klaar om te scheiden, volgens mij wordt iemand een "ex from hell" als er nog emoties, verwachtingen zijn.. als je zo keihard ruzie maakt zit er nog iets, ben je nog niet klaar met elkaar.. onverschillig zou je moeten zijn. En zij ook.

Heel veel sterkte.
...
Zo, ben weer eens helemaal bijgelezen. Hoop heftige dingen allemaal!

Hier is t rustig op date-front, we hebben net nog geprobeerd agenda's af te stemmen, maar dat is heel lastig. Komende weken zullen we minder contact hebben dan normaal, en dat is shit, ik mis m nu al terwijl hij net 2,5 uur van de chat af is...

Herfstig, wat een perikelen allemaal zeg! Je klonk ooit zo in balans, maar nu is het al een poos zo scheef allemaal. Shit dat je man er zo in staat, jou zo overal de schuld van geeft. Wil je er echt nog aan werken dat dat goed komt? Dan zal 1 van beiden heel veel water bij de wijn moeten doen, en zo te lezen ben jij dat blijkbaar...

JanJurk en andere ex-minnaars, niet wegblijven hoor, ik vind jullie huidige inzichten juist wel mooi als spiegel. Ben wel benieuwd hoe bijv JanJurk over 2 jaar erbij zit op het wachtbankje, of in een nieuwe relatie, of wat dan ook. Blijven posten dus svp

Het zet me ook wel weer aan het denken over mijn eigen huwelijk. We kennen het laatste jaar meer downs dan ups, al lijkt het de laatste weken weer even meer up te gaan (ging het in januari ook even). Maar wat zal ik doen als mijn nr1 ontdekt wat ik voel voor nr 2? Ik denk dat een breuk tussen ons dan onvermijdelijk is. Ik heb inmiddels zulke diepe gevoelens voor nr 2 dat ik een breuk met nr 1 echt niet onoverkomelijk meer vind. Ik vind het geloof ik bijna net zo erg dat ik mijn ouders ernstig teleurstel...
Lieve Roos, Lisan, ik kijk nog wel eens op dit topic Kan dat niet laten. Wat zijn vele van ons "oude" garde inmiddels een ander pad gaan lopen. Ik hoor het mezelf en anderen nog zeggen: mn nr 1 relatie is goed, daar ligt het niet aan ....

Stew? Petie? Mrs L? Angel? Marjo? Anderen??? Op de rit een beetje?

Allen? Geniet van je leven x
quote:Rooss4 schreef op 09 mei 2012 @ 11:42:

Houvanjezelf, wat vreselijk die moddergooierij. Waarom gunnen mensen elkaar het licht in de ogen niet meer na zoveel jaren lief en leed? Zijn jullie wel klaar om te scheiden, volgens mij wordt iemand een "ex from hell" als er nog emoties, verwachtingen zijn.. als je zo keihard ruzie maakt zit er nog iets, ben je nog niet klaar met elkaar.. onverschillig zou je moeten zijn. En zij ook.

Heel veel sterkte.

Ik ga niet wachten tot ze er wel klaar voor is.

Dat vind ik geen alternatief...
Vain wow, wat een openhartige post.. Er is wel een stukje wat ik eeeh een beetje spannend vind zeg maar en dat is dit:

Ik heb inmiddels zulke diepe gevoelens voor nr 2 dat ik een breuk met nr 1 echt niet onoverkomelijk meer vind.

Geef je hier nu aan dat je best zou willen scheiden om door te gaan met nummer 2? En stel dat nummer 2 weer uit je leven zou verdwijnen (dat doen nummers 2 namelijk wel eens) in welk gat val je dan? Mijn alarmbellen rinkelen een beetje eigenlijk.

Ninah, jouw woorden spoken altijd door mijn hoofd als ik een nieuwe schrijfster zie posten "er is niks mis met mijn relatie, mis alleen wat spanning". Gelukkig mag iedereen de ruimte nemen zelf te voelen en te ervaren... wij "oude garde" hoeven niet altijd met het hamertje te zwaaien.. maar dat het een flink teken aan de wand is weten we ondertussen!
quote:houvanjezelf schreef op 09 mei 2012 @ 12:14:

[...]

Ik ga niet wachten tot ze er wel klaar voor is.

Dat vind ik geen alternatief...Dat moet je ook niet raar opkijken van het moddergooien. Waar 2 kijven...
*
Ik ben je verhaal een beetje kwijt ocean, date jouw man ook?
*
Bedankt voor je antwoord, ocean. Fijn dat het goed werkt tussen jullie!
*
Het is goed om realistisch te zijn en blijven. En verder is blijven communiceren over dit onderwerp natuurlijk heel belangrijk. Fijn dat aan je aandachtsbehoefte gehoor wordt gegeven, elkaar ruimte geven om te zoeken en te vinden wat de ander nodig heeft is heel belangrijk maar zeer onderschat. Vaak moet de vragende partner zich maar schikken aan de niet-gevende partner.

Misschien loopt het zoals je al eerder schetste, dat je op een bepaald moment niet meer de behoefte hebt om dit aan te gaan.. dat er aan een behoefte is voldaan en dat je er klaar mee bent.
quote:deepocean schreef op 09 mei 2012 @ 11:54:

@rooss is op zich ook nie zo erg, maar als je er dan ineens tijdens date bewust van wordt wat je allemaal hebt gezegd.... hahahaha! Had wel heel even een "ik wil nu in de grond verdwijnen"momentje...ik was even hier ana het lezen... maar in deze situatie kan ik me voorstellen dat je zefl wilde weg toveren....
quote:Rooss4 schreef op 09 mei 2012 @ 12:17:

Vain wow, wat een openhartige post.. Er is wel een stukje wat ik eeeh een beetje spannend vind zeg maar en dat is dit:

Ik heb inmiddels zulke diepe gevoelens voor nr 2 dat ik een breuk met nr 1 echt niet onoverkomelijk meer vind.

Geef je hier nu aan dat je best zou willen scheiden om door te gaan met nummer 2? En stel dat nummer 2 weer uit je leven zou verdwijnen (dat doen nummers 2 namelijk wel eens) in welk gat val je dan? Mijn alarmbellen rinkelen een beetje eigenlijk.

Ik snap dat je alarmbellen rinkelen, ik vind het zelf ook nogal een hele uitspraak.

Ik denk dat ik het anders zie, dat ik niet zou willen scheiden vanwege nr 2, maar dat mijn vreemdgaan en mijn gevoelens voor nr 2 mij hebben doen inzien dat mijn relatie met nr 1 niet meer zo goed is als ik zou willen, als ik jarenlang goed heb gevonden.

En ik werk er wel aan met nr 1, we hebben de afgelopen 8 maanden regelmatig moeilijke gesprekken gehad over hoe we met elkaar omgaan en wat we van de ander verwachten. We hebben samen een patroon opgebouwd waar ik het laatste jaar veel moeite mee heb gekregen, en het valt niet mee om dat weer bij te stellen, om weer tot elkaar te komen op een evenwichtige manier.

Stel dat nr 2 dan weer uit mijn leven zou verdwijnen, dan ben ik niet bang voor een gat, ik zou me ook alleen wel redden. Mijn hele volwassen leven ben ik nooit vrijgezel geweest, is misschien best eens goed voor me...
Hier gaat het niet best, Rooss, Ninah en alle andere belangstellenden. Maar dat lijkt me logisch.

Ik heb niet echt veel teruggelezen maar Vaintje, hoe kun je nou zeggen dat je aan je relatie hebt gewerkt als er een nr 2 in beeld is?
Jammer dat het niet best gaat Stew.

En ik werk aan mijn relatie in de zin van dat ik eindelijk eens met mijn man gesprekken heb over wat me soms dwars zit, en in de zin van dat we seksueel een heel klein beetje aan het experimenteren zijn. Tja, misschien dat ik me er niet voor 100% inzet idd met een nr 2 op de achtergrond. Maar dat zegt dan misschien wel wat over mijn gedachten over mijn huwelijk. Nr 2 heeft heel vaak aangegeven dat hij wel kansen ziet voor mijn huwelijk, en dat hij zich zonder gedoe terugtrekt als ik dat aangeef, als ik daarmee mijn huwelijk wil redden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven