Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Maar stel dat hij alleen seks met zijn vrouw heeft, dan is er nog niet zo veel aan de hand. Het wordt anders als hij meer contacten heeft of als zijn vrouw ook een minnaar heeft waar ze het onveilig mee doet.

Als Itsyou haar minnaar alleen deelt met zijn vrouw, is het nog niet zo ernstig.
Kan allemaal wel zijn noppies.

Maar voor hetzelfde geld... gaat de vrouw van die minnaar vreemd en doet het ook onveilig .
Dat had ik in een van mijn vorige posts ook al geschreven. Maar dit geldt toch voor alle mensen die seks hebben? Binnen hun huwelijk, buiten hun huwelijk, maakt niet uit. Je moet iemand maar geloven op zijn of haar woord.

Mijn minnaars willen meestal liever zonder, ik niet. Als ze bij mij zonder willen, doen ze dat bij andere minnaressen ook.

Denk dat hun vrouwen ook denken dat ze thuis prima zonder kunnen seksen, terwijl hun man helemaal niet zo voorzichtig is.
quote:noppies schreef op 19 mei 2012 @ 19:40:

Mijn minnaars willen meestal liever zonder, ik niet. Als ze bij mij zonder willen, doen ze dat bij andere minnaressen ook.

Denk dat hun vrouwen ook denken dat ze thuis prima zonder kunnen seksen, terwijl hun man helemaal niet zo voorzichtig is.

Toch verbaast mij dat wel, dat mannen in een relatie het zo makkelijk (zonder iets te vragen en iets te weten over het sexleven van zijn minnares) zonder condoom doen. Ik constateer het ook bij mijn minnaar, en toch verbaast het me........

Het zal je in een relatie maar gebeuren.....dat iemand je zo in gevaar brengt, terwijl je diegene je compleet vertrouwt. Ongelooflijk. Het is toch wel het minste dat je mag verwachten, dat iemand jou niet in gevaar brengt. Het zou voor mij in een relatie ook wel echt direct einde oefening zijn, als mijn partner vreemd zou gaan en het onveilig zou hebben gedaan.

Sowieso; veel mannen zijn volgens mij erg zorgvuldig in het verbergen van hun avonturen; voorzichtig met bellen, whatsappen, voorzichtig met het krijgen van bekeuringen op de route naar hun minnares. Iets waar ik (als niet vreemdganger) niet eens bij stil sta.... Maar blijkbaar denken ze er niet over na dat ze door onveilige sex het risico lopen hun vrouw te moeten vertellen dat ze aan de antibiotica moet. Nou, leg dat maar eens uit........
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Veiligheid voor alles, zeker als je thuis nog een nietsvermoedende nr1 hebt. Ik vind alleen pijpen niet zo fijn met condoom, doe ik wel overigens.
Leuke discussie trouwens over jaloezie en het 'delen' van je minnaar met meerdere minnaressen.

Iets waar ik zelf ook tegenaan loop... Ook voor mij geldt dat ik totaal geen moeite heb met de band van mijn minnaar en zijn vrouw. Hij hoort bij haar en hij deelt met haar hele andere dingen. Geen gevoelens van jaloezie.

Na heel veel jaren samen deelt hij met haar alleen niet meer dat gevoel van passie, spanning, kriebels...

Dat hebben wij samen en dat is heerlijk.

Ik heb er echter wel heel veel moeite mee als hij de dingen die hij tegen mij zegt ook tegen andere vrouwen zou zeggen. Een groot deel van waarom ik hem zo leuk vind is namelijk de aandacht, het gevoel dat hij me geeft. Het gevoel dat ik speciaal en bijzonder ben.. Natuurlijk snap ik dat die spanning ook ooit minder wordt. Ook een minnaaarrelatie wordt weer 'gewoon'. Maar in de beginfase zou ik toch erg veel moeite hebben met contact met andere vrouwen...

Bij mij speelt het ook, en dat is voor mezelf dus wel een afweging die ik moet maken (kan ik gewoon genieten van wat wij hebben en me daar niet druk over maken, of lukt me dat niet....).
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Sophie, dat vind ik ook opvallend. Het lijkt me knap lullig als zijn vrouw ineens een soa blijkt te hebben.. Leg dat maar eens uit idd..

Dus nee, we doen fijn met. Pijpen doe ik zonder, dat vind ik zó smerig met! Dan nog liever niet.

Of ik jaloers zou zijn. Geen idee. Ik vraag niet, hij vraagt trouwens ook niet. Oh, nee, dat is niet helemaal waar. Sinds de 4,5 jaar dat we elkaar nu kennen, heeft hij een maand geleden voor het eerst gevraagd naar mijn liefdesleven. Zomaar ineens.

Heb het in het midden gelaten. Mijn liefdesleven is toch om te janken op dit moment, dus dat heb ik gezegd. Maar dat het wel oké is.

Ik hoef dat niet te weten van hem. Hij reist veel, is met gemak drie of vier dagen per week over de grens, dus tja.. De kans dat hij in een van zijn hotels iemand tegenkomt en er een ONS mee heeft, is aanwezig. Hij is een leuke, vlotte vent. Hij kan met werkelijk iedereen een gesprek voeren en ik denk dat hij vrouwen genoeg kan krijgen.
Bedankt voor jullie reacties.

Het ging mij er meer om, hoe ik zal reageren wanneer minnaar sex heeft met een ander, in dit geval zijn vrouw.

Als dat zou gebeuren zou dat misschien betekenen dat hij daar de boel weer op de rit krijgt, en denk ik dat het einde van onze relatie in zicht is, maar dat terzijde.

Juist omdat wij het nu zonder condoom doen, en van elkaar zeker weten dat er geen ander is, hebben we afgesproken dat ALS hij het thuis toch weer een keer met zijn vrouw doet, het condoom meteen weer bij ons gebruikt gaat worden, mochten wij doorgaan met onze verhouding.

Afspraak valt of staat natuurlijk vooral bij de eerlijkheid van mijn minnaar. Gezien de manier waarop hij met zijn lichaam/hygiene omgaat weet ik zeker dat hij wat dat betreft geen risico wil lopen.

In het begin deden we het wel met condoom, hij heeft daar nooit moeilijk over gedaan. Na een jaar ongeveer besloten dat we het fijner vinden zonder.

Ik was toen inmiddels een half jaar bij mijn man weg en had thuis al zeker 6 jaar geen sex meer gehad, voor die tijd.

Ook minnaar heeft thuis geen sex omdat zijn vrouw niet wil.

Hij is inmiddels gestopt met "vragen" en praten hierover.

Ook daar gebeurde al niets meer, maanden voordat wij wat met elkaar kregen.

Misschien klinkt het naief allemaal, maar ik twijfel niet aan zijn eerlijkheid wat dat betreft. (en hij niet aan de mijne, terecht)
over het niet met eigen vrouw sexen (wat vaak wordt verteld) 1 van die chatvrienden die ik had beweerde dat ook, hij deed niets meer met zijn vrouw, Vervolgens date hij met diverse vrouwen en gaf hij aan het zonder condoom te doen. Hij had zeker niet 1 chatcontact en ik ga er van uit dat hij het met meer vrouwen probeerde, ook met mijn chatvriendin die het inderdaad zonder met hem deed (ik heb haar voor rot gescholden voor zoveel naiviteit en domheid)

jaren later belde zijn vrouw mij, ze was met hem in relatie therapie en hij had haar alles opgebiegd, zij vroeg hem naar tel nr van contacten uit die tijd en ze belde mij ook.

Ze gaf aan dat hij beweerde met mij nooit wat te hebben gedaan en ik zei dat dat klopte, maar ze vertelde dus ook dat hij altijd had beweerd met haar geen sex te hebben en hoe boos ze daar over was, dat ze het zelfs bijna elke avond deden omdat hij sexverslaafd was.

vaak is het dus een leugen en komt het in de smoezen top 10 voor van een minnaar.

Nu is het niet zo erg als hij dat inderdaad alleen met zijn vrouw doet, mijn vriend en ik doen het ook met onze partners, het is meer een probleem als er meer buiten die vier zijn die het exclusief met elkaar doen. ;wij houden dat bewust heel klein en overzichtelijk en zijn er ook open over (en vaak erbij)

Maar als je er het fijne niet van weet,( wie weet met wie hij het meer zonder doet of wat zijn vrouw doet?) dan zou ik zelf maar op dat condoom staan.

Maar geloven dat hij het met zijn vrouw niet meer doet, geloof me dat beweren heel veel vreemdgaande mannen, ze geven jou gevoel dat je de enige bent en dat het thuis niets meer voor stelt.

Daarvoor heb ik te veel vreemdgaande mannen gesproken, als je hun moet geloven doen ze nooit meer wat thuis.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Een man van de chat is wel iets anders dan een vaste minnaar en niet een 'bewijs' dat het vaak voorkomt dat daar over gelogen wordt. Tuurlijk wordt er over gelogen, maar het kán waar zijn.

Itsyou kent haar minnaar beter dan wij hier met elkaar samen, dus ze zal echt wel weten waar ze aan begint.

Doddie, jij gelooft jouw man en minnaar toch ook? Daar heb je ook geen garanties in. Denk dat iedereen hier een zeker vertrouwen in de bedpartners heeft.

Waarom zou nu net die van Itsyou niet te vertrouwen zijn? Dat weet ze zelf toch het beste? Je kunt en hoeft mi niet altijd iedereen maar te wantrouwen daarin.

Eigenlijk best een boeiend onderwerp. Vertrouw je een vreemdganger op zijn woord?

Van nature ga ik eigenlijk altijd uit van het goede in de mens. Dat gaat wel eens fout.

Als mijn minnaar zou zeggen dat ik de enige ben, zou ik het geloven, maar in mijn achterhoofd zou wel enige reserve blijven. Ik geloof hem dus niet voor 100%. Hij zegt dat ze apart slapen. Hij slaapt nogal onrustig en komt vaak laat thuis of staat 's nachts op om te werken.

Tja, ik geloof dat wel. Ik denk wel dat ze nog seks hebben, maar daar hebben we het niet over. Seks hebben heeft niets te maken met een gedeelde slaapkamer.
vaak is het dus een leugen en komt het in de smoezen top 10 voor van een minnaar.

Dit vind ik erg kort door de bocht hoor. Omdat jij een notoire liar aan de lijn had liegen mannen hier vaak over? Ik weet ook niet hoe eerlijk mijn minnaars naar mij zijn, ik weet wel dat ik alleen maar verantwoordelijk ben voor mijn eigen gezondheid en zij ook. Willen zij het zekere voor het onzekere nemen dan zullen ze er een rubber om moeten gooien en dat geldt voor mij net zo goed, in die zin moet je eigenlijk alleen jezelf vertrouwen.

Maar uitgaan van het slechte en nooit iemand op zijn blauwe oogjes vertrouwen gaat me te ver.

Nop, ik praat er regelmatig over met mijn minnaars, wat doen we buiten "ons". Ik vertel zelf niet alles.. ga ervan uit dat dat wederzijds is. Is ook niet zo belangrijk eigenlijk.. als het tussen ons maar duidelijk is.
Ik begrijp het wantrouwen wel, aan het woord van een vreemdganger.

In het geval van mij en mijn minnaar is het verschil dat wij elkaar behoorlijk goed kennen, zijn collega's die heel nauw samenwerken. Krijgen beide veel mee van elkaars thuis situatie.

Het liefst zouden we elkaars nr. 1 worden.

Qua gevoel is er dan ook geen ruimte/behoefte aan sex met anderen.

Maar ja, garanties krijgen we niet in dit leven. Denk weer aan de situatie van Vivadiva, je kan nooit weten hoe het loopt.

Ik geloof in ieder geval wel voor 100% dat mijn minnaar nooit, mij of zijn vrouw in gevaar zou brengen, om het toch maar zonder condoom te kunnen doen.
Oja, gisteren heb ik nog aan Vivadiva gedacht! Vergeet helemaal om hier te vragen hoe het gesprek ging!
Rooss, voor de verandering ben ik het weer eens helemaal met je eens .

Maar ik denk dat het ook oke is, om niet alles te vertellen. Het heeft geen meerwaarde, idd.

Als mijn minnaar vertelt dat hij wel eens een ONS heeft onderweg, zou me dat niet verbazen. Ik zou het hem ook gunnen. Prima. Ik vraag er alleen niet naar en hij vertelt het niet uit zichzelf. Was allang verbaasd dat hij er over begon en vroeg hoe mijn liefdesleven er nu eigenlijk voor stond.

Soms vertelt hij wel uit zichzelf iets over zijn vrouw, maar niets bijzonders of intiems. Hij vraagt ook wel naar mijn ex en mijn huwelijk. Dan geef ik eerlijk antwoord. Ik neem aan dat hij ook eerlijk antwoord geeft als ik hem wel eens iets vraag over zijn relatie.

Ik begrijp ook niet waarom je het bed zou willen delen met iemand die je zo wantrouwt. Een chatmeneer die de ene na de andere dame scoort, alleen omdat er een gat in zit, vind ik echt een totaal ander geval dan een vaste minnaar verhouding.
Nop, what`s new

Ook het verrot schelden van iemand die het onveilig doet vind ik not done eigenlijk. Heel lief dat de gezondheid van je vriendin je aan je hart gaat hoor maar is dat niet haar stukje? We zijn allemaal volwassen mensen, wegen (ga ik even vanuit) risicoos af. Daarbij, het leed is geleden, het kwaad geschied, waarschijnlijk voelt zij zichzelf ook vrij dom en naief. Ikzelf ben niet gediend van dat soort bemoeienis.
Zoals..ik al zei ben ik zeker niet op de mooie ogen van mijn vriend af gegaan om het te vertrouwen maar is die beslissing gekomen nadat ik zag hoe hij er in stond en er mee omging.

zijn bewezen geen probleem hebben met een condoom, het feit dat hij er net zo verantwoordelijk mee omging, Niet over 1 dag ijs gaan en alleen mar omdat je de ander wel vertrouwd vanuit gevoel tot zo iets over gaan.

ik denk dat daar wel verschil in zit, ik geloof niet zomaar iemand die dat beweerd en zal altijd afgaan vanuit een mogelijke kans die er in zit. Omdat er meer mensen zijn die in verrouwen in andere zijn teleurgesteld en die net zo overtuigd waren dat die ander wel te vertrrouwen was.

Dat dat wel zo gaat snap lk. dat je soms vanuit gevoel van vertrouwen handel. Maar buitenstaanders zullen voorbeelden hebben van situaties waarin dat mis ging. van mensen die net zo overtuigd waren in hun vertrouwen.

Ik ben er pas toe overgegaan nadat ik ook had ervaren dat mijn vriend er zo in staat.

En andersom ook, toen een keer een condoom scheurde was hij de eerste die dat te horen kreeg en zei ik hem dat we voorlopig tot er weer getest was even veilig gevreeem moest worden/\

met mijn man kan ik een dergelijk iets nog relativeren maar ik moet er niet aan denken dat je iemand moet opbiegten dat je bv hiv hebt opgelopen waar die je had vertrouwd in een afspraak die je met hem maakte.

Het gaat niet meer om mijzelf maar om hem en zijn vrouw die ik daarmee ook meesleep in onveilig gedrag. Die verantwoording voel ik sterk.

En dat hij dan zeggen " dat risico dragen dan samen met jou" is hun beslissing maar wel bewust en vanuit eerlijkheid en openheid.
Doddie, alsjeblieft zeg.

Jij vergelijkt Itsyou's minnaar met die chatidioot van jou! En jouw vriend is boven alle mogelijk achterdocht en argwaan verheven? Hij is toch ook gewoon een mens? Die net als elke andere gezonde man zijn ogen ook niet in zijn zak heeft zitten en als hij het met twee vrouwen doet, kan hij het ook met drie doen. Of vier.

En miss zijn die nr drie en vier wel niet zo moeilijk en doen ze het zonder. Of hebben ze er ook een jaar 'bovenop gezeten' (wat voor garantie is dat trouwens??) voordat hij het zonder met ze deed.

Ik zeg niet dat hij het doet, maar het kan wel. En ondertussen geloof jij hem. Natuurlijk geloof je hem. Omdat je nu eenmaal de mensen van wie je houdt en om wie je geeft, blind vertrouwt.

En dat is de reden waarom Itsyou haar minnaar vertrouwt en ik de mijne en jij de jouwe.

Dat jij zo'n chatidioot jouw telefoonnummer geeft, vind ik dan weer een hele andere kwestie. Zo iemand vertrouw je dan wel weer blind?
Dat klopt ook noppie je zegt dus ook precies wat ik bedoel. Je gaat op vertrouwen af en in mijn geval heb ik genoeg aanwijzingen dat ik goed zit wat mijn gevoel betreft, we zijn nl elke weekeind samen en ik zit er met mijn neus bovenop als hij iets doet met anderen, ik weet dat de chemie alleen tussen ons zo wordt ervaren en kan dat ook zien. Dat ik boven op zit daarmee ook kan zien dat het inderdaad klopt wat hij zegt is alleen geruststellend dat ik blijkbaar goed zit in mijn vertrouwen.

Mijn vriend zit naast me en vraagt zich nu af waarin de tricker zit dat een man voor een minnares kiest, de fysieke verschillen, hebben jullie minnaars daar wel eens een uitlating over gedaan? Waarin je dus anders bent dan zijn vrouw? Dus buiten de emoties om, waar is die lust op gebaseerd?
Fysieke verschillen.. oei, ik heb geen idee hoe de vrouw van Modh eruit ziet.. Lang blond haar versus halflang zwart, dat is het enige dat ik weet.

Voor hem ben ik een leuke aanvulling omdat hij bij mij andere dingen mag dan bij haar. Hij mag zijn dominante kant niet op haar botvieren.. op mij wel.
quote:doddie schreef op 20 mei 2012 @ 17:55:

Mijn vriend zit naast me en vraagt zich nu af waarin de tricker zit dat een man voor een minnares kiest, de fisieke verschillen, hebben jullie minnaars daar wel eens een uitlating over gedaan? Waarin je dus anders bent dan zijn vrouw? Dus buiten de emoties om, waar is die lust op gebaseerd?

Weleens over gehad. Mijn minnaar wou geen minnares.... hij wou eigenlijk gewoon regelmatig bddn met een leuke vrouw.

En nu is ie verliefd . Volgens hem is het chemie .
mag ik vragen wat je met bddn bedoeld?
erg oneerbiedig gezegd: buiten de deur neuken.
quote:noppies schreef op 20 mei 2012 @ 12:12:

Oja, gisteren heb ik nog aan Vivadiva gedacht! Vergeet helemaal om hier te vragen hoe het gesprek ging!Ik heb ook al een paar keer gekeken of er een update was.
Ik ben eigenlijk niet het type qua uiterlijk, waarop mijn vriend in eerste instantie viel.

We leerde elkaar kennen via een profiel op een swingersite en hij beschreef daarin het type vrouw(niet uiterlijk maar in karakter en uitstraling) waar ik me helemaal in herkende, ik dacht "jij moet mij leren kennen" ik vond hem aantrekkelijk en hij had ook het tikje dominante dat ik wel spannend vind.

In de chats vertelde ik al een flirt te zijn en na een tijdje spraken we als kennismaking een keer af.

Ik weet dat hij al gelijk overrompeld was toen ik binnen kwam, hij zat al 12 jaar in het swingerswereldje en had tal van ervaringen met vrouwen, maar vertelde me later dat er met mij iets binnen kwam. Hij ervaarde dat al gelijk als heel bijzonder.

Ik flirte met hem en ik zag dat hij zelfs soms wat verlegen over mijn schouder weg keek, tikje ongemakkelijk en niet wetend wat hij er mee aan moest, maar hij herstelde zich gelukkig wel (anders had ik hem zeker niet leuk gevonden) Hij was het niet gewend en nu zegt hij ook dat vooral mijn uitstraling en die tease voor hem zo anders was, hem zo van slag maakte.

hij heeft later een romantisch verslag van onze ontmoeting gemaakt waarin hij onze geuren die we die avond op hadden had verwerkt. Hij had het geurtje tzar op en ik poeme, en ik kreeg later een smsje waarin hij schreef hoe deze geuren voor elkaar gemaakt leken, : jij bent een gedicht voor een keizer: :-)

ik heb dat verslag in een mail bewaard die ik helaas verloren ben en hij heeft het ook niet meer, zo jammer. maar een stukje eruit kon ik nog terug halen via het forum hier:

Onze eerste echte ontmoeting. Was het het onbekende?, en de aftasting bij haar die me wat afwachtend en terughoudend deed opstellen? Ik die meestal het initiatief neemt bij vrouwen, en ze even dat gevoel kan geven dat ik de situatie in de hand heb, dit daardoor goed kan overzien en kan inschatten? Nee, dan Poeme, die me gelijk liet zien dat wie ze was. Ze keek me aan langer dan normaal, om me even te laten weten dat zij al wist hoe ze deze flirt ging aan pakken. Rustig pratend naar de anderen in ons gezelschap kreeg ik van haar allerlei erotische seintjes waar ik, die altijd de zaak onder controle had even aan moest wennen. Ik keek even naar haar en dan snel langs haar schouder naar de anderen.Ongemakkelijk? een ietsje wel denk ik nu vele ontmoetingen later.Maar wat was ze spannend....Poeme had haar aandacht gevestigd en ik was overduidelijk onder de indruk van haar. En zeker vanwege het feit dat ik wist via een korte briefwisseling met haar dat ze dit flirten heerlijk vond en dit ook tot in haar vingertoppen bleek te beheersen. Ik was dus vooraf op de hoogte van haar spel.Maar als iemand zo voor je zit is dit toch weer wat nieuws, althans voor mij dan. Zagen de anderen dit ook wat er tussen Tsar en Poeme gaande was? ik heb er later nog wel eens aan terug gedacht, en geloof niet dat deze tease door de toen aanwezige anderen als opvallend werd beschouwd

tot zover helaas, het was zo mooi verwoord hoe hij die eerste ontmoeting en onze verdere date omschreven had.

Wat ik aan hem spannend vond en vind is dat hij de controle houd en zich herpakt, hij laat een vrouw hem niet overbluffen en ik kan daarin mannen nog wel eens wat te slim af zijn. hij is adrem en zelfverzekerd genoeg om mij andersom net zo te verwarren. /we zijn dus aan elkaar gewaagd en weten de flirt goed uit te spelen.

ik vind hem daardoor sexy. Hij heeft hier ooit mee geforumd als James en een beetje james bond is het inderdaad wel in zijn houding naar vrouwen toe, charmant maar je kunt geen looptje met hem nemen,
Update dan Was een weekendje weg.

Ik heb gescholden, gevloekt, maar vooral hem laten praten en aangegeven wat er voor mij nodig was om het nog een kans te geven. Hij heeft uitgelegd waarom hij denkt dat het nu anders kan zijn, wat hij zich heeft beseft. En vooral ook waarom hij wel verder met me wil. Daarna eigenlijk blijven praten en ik merk dat er nog steeds vragen/opmerkingen door mijn hoofd schieten. Hij geeft mij de tijd en ruimte en ik neem die. Ik hoop echt dat we t gaan redden samen, want we zijn een mooi stel, maar ik ben wel op mijn hoede, dat heeft hij verpest, hopelijk niet voorgoed :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven