Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:xxsilviaxx schreef op 02 juni 2012 @ 16:42:

Ik zal niet proberen te mailen..en hoop inderdaad 1 dag niet gemaild = 1 dag sterker...Volgens mij werkt dat uiteindelijk wel zo. Sterkte met loslaten...
Bedankt voor jullie rea's!

Het is hier inderdaad wat gecompliceerd geworden omdat ik met zijn partner ook weleens koffie drink... Ik ben begonnen als oppas van hun oudste kind.Na 3 jaar kregen we een relatie. Ik ben dus nauw verweven met hun leven.

Nadat t uitgekomen was 2,5 jaar geleden wilde zij zo snel mogelijk alles vergeten en gewoon verder leven. Mijn man heeft het hem niet vergeven en praat sindsdien niet meer tegen hem.

Alles om dat gezin ligt hier in huis dus gevoelig.

pfff, de hel breekt los als t uitkomt.

onze jongste dochters zijn 3, en spelen dus bijna dagelijks met elkaar. Als onze partners werken hebben wij dus gelegenheid voor koffie en meer .

We zouden een huis huren via de makelaar. Samen bezichtigd, maar de makelaar gaf t aan een hogere bieder... rot streek dus. Ik sa ingeschreven voor een huurhuis en kan zo ergens in als t moet (weet mn man niet).

Ik weet t, je moet niet van de ene in de andere relatie stappen, maar ik zie hem als meer dan een minnaar. Ons contact verloopt vooral via sms.

Shanna, jou situatie is ook niet makkelijk. Ik snap hoe moeilijk t is. En dat van energievreten en geven is mij zeer bekend!

Silvia, met jou voel ik ook mee hoor!! Loslaten is zo verschrikkelijk moeilijk....
quote:michaela74 schreef op 02 juni 2012 @ 22:12:

Alles om dat gezin ligt hier in huis dus gevoelig.Geeft dat niet ontzettend veel stress?? Alleen het lezen van je verhaal maakt me al onrustig, het lijkt me zo'n onmogelijke situatie... Na een jaar is het dus uitgekomen, en sindsdien gaat alles weer in het geheim?
quote:noppies schreef op 02 juni 2012 @ 16:27:

Ik ben een beetje gaan zweven, merk ik. Moet even weer mn hoofd laten spreken boven mn hart. Gisteravond stuurde minnaar een smsje, voordat hij ging slapen. Dat hij me mist en zoveel terugdenkt aan twee weken geleden... Pfff.. Ik heb dat meestal wel onder controle, maar zulke berichtjes raken me dan net iets te veel. Dit stuurt hij normaal ook nooit..

Noppies...kan me voorstellen! Superlief en leuk, zo'n berichtje... maar het wekt kriebels en gevoelens op.

Heel herkenbaar.......
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
quote:so-sophie schreef op 02 juni 2012 @ 22:37:

Noppies...kan me voorstellen! Superlief en leuk, zo'n berichtje... maar het wekt kriebels en gevoelens op.

Heel herkenbaar.......Poeh, ja.. lastig soms even. We hebben een tijdje over en weer gesmst. Hij lag alleen in bed en zo hebben we nog een tijdje gekletst. Hij begon zelf over onze laatste date en het was heerlijk om te lezen hoe lief hij er over sprak. Dus ik geniet, maar weet dat ik weer moet landen.. Ben mezelf streng aan het toespreken en probeer niet duizend keer terug te lezen..
Michaela, ik ben het wel eens met Shanna.. het klinkt allemaal zo gespannen en zo vol stress, dat het voor jou wel helemaal een soort hogedrukketel moet zijn.

Je zet wel heel veel op het spel, vind ik. Vooral juist ook voor je kinderen.

Ik weet niet of je het meelas, maar de man van mijn vriendin zocht toenadering tot mij. Ik heb het laten bezinken, maar bedacht me dat ik niet alleen mijn vriendin zou verliezen in het slechte geval, maar ook de vriendschap tussen mijn zoon en haar zoon op het spel zou zetten. Ze zijn elkaars 'beste' vrienden (voor zover dat kan als je 6 en 7 bent).

Jullie wonen ook nog naast elkaar.. alles zet je zo op scherp. Maar goed, de man van mijn vriendin liet mijn hormonen nu ook weer niet zooooo heftig vloeien, dus dat is ook anders. Ik weet niet of ik me anders had gedragen als hij bijv mijn vaste minnaar was geweest.
pff het is dus al uitgekomen en jullie wonen nog naast elkaar. Ik moet er niet aan denken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
In deel 16 mij al eens voorgesteld, maar jullie schrijven zoveel, ik hou het niet bij.

Nr.2 en ik hebben het erg leuk samen. Zien elkaar veel, eigenlijk veel te vaak. Nu afgesproken elkaar komende 2 weken niet te zien, en na die 2 weken gaan we los, hebben afgesproken in een hotel voor de eerste keer. Overige afspraken waren in garage, op mijn werk, buiten, in de auto.

Wat een kundige man, wat hij met vrouwen kan, whaa ik wordt er gewoon gek van!

@michaela, jeetje jullie wonen naast elkaar! Dat is toch niet te doen. Dat maakt het nog veel gecompliceerder allemaal, helemaal omdat de kinderen met elkaar spelen etc..
Michaela, naast elkaar wonen, da's heftig! Ik zou heel graag willen dat m'n minnaar dichterbij zou wonen, maar dit is wel heel close! Er zit nu ruim 200 km tussen ons, gelukkig is hij redelijk flexibel qua reizen.

Wdjk, hou je in die 2 weken wel contact of blijft het 2 weken helemaal stil?

Ik heb m'n minnaar de afgelopen 2 weken 3x gezien en de volgende date staat alweer gepland, er is een romantisch hotel geboekt. Nog anderhalve week geduld hebben... En er komen nu inderdaad gevoelens bij kijken... Zo heerlijk dat hij naast sex ook verder in me geïnteresseerd is. Als het lukt bellen we vanavond nog weer even, altijd fijn om z'n stem te horen.
pff..nee dat gaat mij zelfs te ver...

Vind het uit hetzelfde dorp al knap lastig nu het een ex is..laat staan een buren...!!
Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen, lees al wel een tijdje mee en misschien dat ik zelfs al een keer gereageerd heb. Hier hebben wij sinds kort een open relatie ( Ik schrijf ook op open relaties ) maar daar wil ik het meer hebben over hoe het in onze relatie gaat. Deze topic is voor mij meer hoe het gaat tussen mij en eventuele dates of minnaars ..

Mag ik als nog aansluiten?

Groetjes
Hey Labouche! Leuk je hier ook te zien! Ik klets ook op beide topics .
Michaela, heftig verhaal! Ontdekt en dan toch weer verder gaan, als buren, pfff... Maar wil jij eigenlijk sowieso bij je man weg? Of alleen als je zeker weet dat je lover meegaat?

Hey Labouche, welkom hier, leuk onderscheid. Tuurlijk mag je aansluiten, zoveel forummers zoveel manieren van minnen.
Meis34, we hebben wel digitaal contact;) afgelopen 2 maanden was dat elke dag, hele dag door bijna, nu gaan we wel iets minderen, als ons dat lukt, haha.

Maar vandaag nog geen berichtje gehad of gestuurd, al is dat op zondag altijd wat minder ivm familie etc.

Zo 200 km afstand is ook ver! Dat is wel weer iets anders dan buren zijn. Maar toch 3x gezien afgelopen 2 weken, fijn hoor.

Labouche, gezellig! Vertel maar wat je kwijt wil;)
Hoi dames,

buren zijn heeft zo zn voors en zn na's .

200km zou ik niet volhouden hoor.

Ik vind het zelf ook verbazenwekkend dat we al zolang een relatie hebben. Het is meer een soort van LATrelatie, hihi. Wij weten meer van elkaar dan dat onze partners van elkaar weten.

Zijn zo waanzinnig close.

Ik zou het liefst met hem verder gaan, en hij heeft me in t begin ook gouden bergen beloofd, maar toen de eerste verliefheid wat over was is hij dus van mening veranderd vanwege de kinderen.

Wat ik voor mijn man voel is alleen vriendschap. Prima vent hoor, maar de liefde is over. Ik ben te jong (21) en te snel (na 1,5jr) getrouwd. Ben nu "volwassen" en verwacht nog wel een beetje meer van het leven dan een ingekakt huwelijk op mn 38ste, pffff.

Alleen verder met 3 kids vind ik best heftig. Ik zou het fijn vinden als er iemand achter me zou staan, die me zou steunen in alles. Maar goed, die hoop is zo goed als vervlogen...

Maar zolang de relatie nog niet over is blijft er nog wel een sprankje hoop.

We hebben al verscheidene keren geprobeert te stoppen, maar na een week van stilte wordt die altijd snel weer verbroken...en gaan we weer op dezelfde voet verder.

Er zullen bij ons in de straat vast mensen zijn die wat vermoeden, maar zolang ze allemaal hun mond maar houden vind ik het best.

Wij hebben ook al een paar keer een nachtje samen gehad. Zelfs een heel weekend weg gehad. Dat was echt super!

Die spannende uitjes, daar leef je voor!!

En ja, het geeft ook veel gestress en irritatie. Sms is tenslotte niet de meest ideale vorm van communicatie.

Daarnaast ook nog de jaloezie als een van beide iets met t gezin onderneemt... Vakanties zijn ook echt een crime...

Tsja, ik zou het niet iedereen aanraden, maar als je een beetje spanning in je leven wilt .

wdjk88, waarom zien jullie elkaar 2 weken niet?

Noppies, ik snap jouw punt ook wel wbt die avances van de man van je vriendin. Lijkt mij ook niet makkelijk nee. Ik kan prima overweg met mn buurvrouw, maar het punt van schuldgevoel zijn we allang voorbij.

Shanna, alles gaat in principe geheim ja. Hoewel we naar de buitenwacht gewoon als buren met elkaar omgaan natuurlijk.

We waken er wel voor dat de partners geen argwaan krijgen hoewel ze nog weleens op scherp staan hoor. Vooral zij doet tegen mij heel aardig, maar ondertussen houdt ze ons wel in de gaten als we bij elkaar in de buurt zijn. Maar we zijn ondertussen ook heel goed in net als of doen en in elkaar negeren las het nodig is

groetjes maar weer!
Michaela, je schrijft dat het is uitgekomen, dus jullie beide partners weten er ondertussen van.. En dan nog naast elkaar blijven wonen? Ik krijg hier best de 'kriebels' van bij het lezen..

Bij mij is het ook uitgekomen, en ben toch wel heel blij dat mijn nr2 zo'n 50 km verderop woont. Ik hou zeker hier thuis mijn nr1 en 2 gescheiden.. En zorg dat ze elkaar nooit meer hoeven te zien.

Heb jij zelf al eens kritisch naar onderstaand stukje gekeken?

quote:michaela74 schreef op 03 juni 2012 @ 20:43: Ik zou het liefst met hem verder gaan, en hij heeft me in t begin ook gouden bergen beloofd, maar toen de eerste verliefheid wat over was is hij dus van mening veranderd vanwege de kinderen.
quote:michaela74 schreef op 03 juni 2012 @ 20:43:

Ben nu "volwassen" en verwacht nog wel een beetje meer van het leven dan een ingekakt huwelijk op mn 38ste, pffff.

Alleen verder met 3 kids vind ik best heftig. Ik zou het fijn vinden als er iemand achter me zou staan, die me zou steunen in alles.

Daarnaast ook nog de jaloezie als een van beide iets met t gezin onderneemt... Vakanties zijn ook echt een crime...

Tsja, ik zou het niet iedereen aanraden, maar als je een beetje spanning in je leven wilt .

Dat Sense, en van bovenstaande stukjes gaat het bij mij ook een beetje jeuken. Een ingekakt huwelijk. Alleen verder met 3 kids. Jaloezie als er met het gezin wat ondernomen gaat worden.

Michaela, kan jij jezelf in de spiegel bekijken en zeggen dat je een respectvolle echtgenote en buurvrouw bent?
@ aan alle nieuwlingen welkom!

Hoop bij te lezen ..

Heftige verhalen
Goedemorgen allemaal,

Wij houden hier de nr 2 ook echt gescheiden. Hebben zelfs twee telefoons, tja klinkt misschien erg maar zo kunnen we wel , of ons richten op ons eigen leven samen of aandacht besteden aan de andere kant.

As vrijdag een eerste date, zooo spannend ben ook erg benieuwd naar hem.

Fijne regenachtige dag allemaal!
quote:Rooss4 schreef op 04 juni 2012 @ 00:44:

[...]

Dat Sense, en van bovenstaande stukjes gaat het bij mij ook een beetje jeuken. Een ingekakt huwelijk. Alleen verder met 3 kids. Jaloezie als er met het gezin wat ondernomen gaat worden.

Helemaal mee eens, ik vind het echt niet voor te stellen hoe jij moet leven Michaela. Het lijkt me vreselijk moeilijk!

En persoonlijk heb ik niet zoveel respect voor iemand die alleen haar partner verlaat als er een andere partner klaar staat. Lang geleden heeft mijn man ook zo'n vrouw ontmoet, hij verbrak er bijna onze relatie voor, maar is achteraf zo blij dat hij dat niet gedaan heeft. Heel kort na zijn afwijzing had ze een andere man ontmoet waarvoor ze dan bij haar eigen partner weg ging. Mijn man kreeg echt zo het gevoel dat het vooral om onderdak en een inkomen ging, en niet om liefde... Maar misschien dat dat voor jullie heel anders is hoor, daar kan ik niet over oordelen.

quote:Michaela, kan jij jezelf in de spiegel bekijken en zeggen dat je een respectvolle echtgenote en buurvrouw bent?Tja, dat kan ik ook niet, en meerderen hier, dat is nou eenmaal zo als je stiekem vreemdgaat Roos...
[quote]michaela74 schreef op 03 juni 2012 @ 20:43:

Wij weten meer van elkaar dan dat onze partners van elkaar weten.

Zijn zo waanzinnig close.

Ik zou het liefst met hem verder gaan, en hij heeft me in t begin ook gouden bergen beloofd, maar toen de eerste verliefheid wat over was is hij dus van mening veranderd vanwege de kinderen.

Door jou in eerste instantie gouden bergen te beloven, heeft hij je in de zak. Je bent compleet ingepakt.

Zou me niets verbazen als hij zelf die makelaar af heeft gezegd eigenlijk, als ik je verhaal zo lees. Hij heeft het beste van twee werelden, naast de deur nog wel!

Wat ik voor mijn man voel is alleen vriendschap. Prima vent hoor, maar de liefde is over. Ik ben te jong (21) en te snel (na 1,5jr) getrouwd. Ben nu "volwassen" en verwacht nog wel een beetje meer van het leven dan een ingekakt huwelijk op mn 38ste, pffff.

Alleen verder met 3 kids vind ik best heftig. Ik zou het fijn vinden als er iemand achter me zou staan, die me zou steunen in alles. Maar goed, die hoop is zo goed als vervlogen...

Maar zolang de relatie nog niet over is blijft er nog wel een sprankje hoop.

He bah. Ik vind dat je heel naar over je man praat. Alleen verder zie je niet zitten, houd toch op. Je zou binnen een dag je man verlaten als je de zekerheid had als je minnaar met je verder zou gaan, als je echt zo klaar bent met je huwelijk, stap dan op. Je gebruikt je man nu alleen maar om een gegarandeerd luxe leven te hebben, zodra je hem in kan wisselen, doe je dat.

Wil je echt zo met mensen omgaan? Is dit wat jouw man verdiend? Gun je hem niet een vrouw die wel van hem houdt?

Er zullen bij ons in de straat vast mensen zijn die wat vermoeden, maar zolang ze allemaal hun mond maar houden vind ik het best.

Noppies, ik snap jouw punt ook wel wbt die avances van de man van je vriendin. Lijkt mij ook niet makkelijk nee. Ik kan prima overweg met mn buurvrouw, maar het punt van schuldgevoel zijn we allang voorbij.

Het gaat me niet eens om die buurvrouw in jouw situatie. Het gaat me om je kinderen. Jullie kind is goed bevriend met hun kind. Dat zet je ook op het spel. Hoe wil je jouw kind uitleggen als het uitkomt en ze niet meer samen mogen spelen? Als er praatjes in de buurt rondgaan over dat jij het met de vader van het vriendinnetje doet? Als die meiden er achter komen, als ze groter zijn?

Je man en de buurvrouw zijn in ieder geval dan nog volwassen en kunnen keuzes maken, mocht het uitkomen. Die kinderen hebben geen keuze. Het belang van jouw kind stel je achter op de jeuk in jouw kruis, daar gaat het mij om.

Hoewel we naar de buitenwacht gewoon als buren met elkaar omgaan natuurlijk.

We waken er wel voor dat de partners geen argwaan krijgen hoewel ze nog weleens op scherp staan hoor. Vooral zij doet tegen mij heel aardig, maar ondertussen houdt ze ons wel in de gaten als we bij elkaar in de buurt zijn. Maar we zijn ondertussen ook heel goed in net als of doen en in elkaar negeren las het nodig is.

Het is natuurlijk heel naief om te denken dat niemand dit weet. Als het ook al uitgekomen is, weet de hele buurt het ook. Er is altijd wel iemand die iets ziet of hoort en natuurlijk houdt niemand zijn mond.

Op een dag horen ook jouw kinderen dit, daar kun je op wachten. Boeit je dat dan helemaal niks?
quote:shannamoakler schreef op 02 juni 2012 @ 21:46:

@ Noppies en Doddie: bespreken met mijn man - wat dat betreft ben ik nog nauwelijks een stap verder dan twee of drie maanden geleden. Het idee staat me heel erg tegen, om verschillende redenen. Dat ik daardoor mogelijk het contact met "hem" definitief moet verbreken staat daarbij wel bovenaan.

Oh ja, nu weet ik het weer dat je het contact met deze kandidaatminnaar liever voor je zelf houdt. Op zich ook wel logisch als de bijbehorende fantasie je ook energie geeft.

Er is een spirituele wet die zegt dat alles dat je aandacht geeft, groeit of te wel... waar je tegen vecht, krijgt vanzelf spierballen. Ik denk dat je ergens wel voorvoelt wat de uitkomst gaat worden, toch?

@Labouche, welkom ! Wat apart dat je zelfs met een open relatie gebruik maakt van twee telefoons:) In ieder geval heel veel voorpret voor je eerste date, lekker aftellen !
@Allegaartje, ja is ook apart maar wel de enige manier om , ons eigen leventje te scheiden van onze fantasie wereld.
quote:vaintje schreef op 04 juni 2012 @ 09:53:

[...]

Tja, dat kan ik ook niet, en meerderen hier, dat is nou eenmaal zo als je stiekem vreemdgaat Roos...

Nee lieve schat, dat ben ik niet met je eens. Jij kan niet in de spiegel kijken en zeggen dat je 100% eerlijk bent, dat vind ik wat anders dan respectvol. Vreemdgaan an sich is geen respectvolle daad, liegen en bedriegen ook niet, dat klopt, alleen... hoe ga je daarmee om?

Ik heb jou niet zien schrijven dat je een vangnet ziet in je minnaar, dat je een ingekakt huwelijk hebt waar je eigenlijk wel klaar mee bent (ik weet dat jij ook strijdende bent op dit vlak maar je verwoordt het anders) en bij jou is niks uitgekomen wat je daarna weer op vrolijke voet doorzet onder het mom van "tja, als je een beetje spanning in je leven wilt"...

Ik zie verschillen
Voel me zoooo kut...

Ben nu al de halve morgen aan het janken....verdorie..

Moest ik ff kwijt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven