Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Mooie ontwikkelingen eigenlijk, flamenco, je nummer 1 weer bijna opnieuw ontdekken en het goed hebben met elkaar. Zeker met een redelijk inactieve nummer 2 lijkt me dat erg fijn. Ik verwacht ook wel een beetje initiatief van zijn kant hoor. Als het steeds bij mij vandaan moet komen ga ik toch wel denken dat de interesse minimaal is.
Hoe is het met alle maisjes hier? Feestdagen weer voorbij, de saaie maanden komen er aan. Ik merk weinig actie, zin en passie... het vuurtje mag weer even opgestookt worden. Gelukkig zie ik dinsdag eindelijk deFries weer. Het wordt tijd. Onze o&n date is vreselijk in het water gevallen en het was 2e kd dat ik hem voor het laatst zag. Het is vreselijk voel-tijd. Op alle vlakken.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier is het vreselijk tijd om weer lekker tegen elkaar aan te kunnen kruipen, ik mis hem verschrikkelijk en heel stom misschien, niet eens als ergste de steamy seks.

Maar gewoon even samen zijn, even mijn hart kunnen luchten, zijn armen om me heen voelen...

Mijn leven staat steeds op zijn kop en ik wil gewoon even niet alleen, even mijn ei kwijt, even weten dat ik niet alleen ben.

Er is zoveel gebeurd in de 6 weken elkaar niet zien,

dat ik me afvraag of we dit samen nog wel kunnen verwerken.
Jaaaaaaa!! Hier is het ook weer ernstig tijd!! Voor ons allebei, blijkt. Gelukkig . Kan bijna niet wachten.

Vorige week had ik de man van mijn vriendin op bezoek, met kind, en toen merkte ik weer hoe heerlijk het is om samen te zijn. Om dingen te kunnen delen, om taken te kunnen delen, om te kunnen kletsen, om 's avonds te borrelen, om samen te koken en eten.. alleen is toch maar weer alleen nu..

Dus ik merk dat ik nu ook wel gevoelig ben voor berichtjes van Guus, dat hij zou willen dat we bij elkaar zouden zijn nu. Samen op de bank met een wijntje en onder een deken.

Bedoel je dat je van elkaar verwijderd bent geraakt door die 6 weken, Sam? Waarom? Jullie hebben tussendoor toch wel contact gehad?

Hey, lieve Roos! Watskebeurt? Word je oud en gezapig??
Wel contact gehad noppies, maar per tel en mail is anders dan in armen kunnen kruipen. In mijn priveleven is nogal wat gebeurd de afgelopen weken, en ik voel dat ik terug in mijn schulp begin te kruipen tegenover vriendje, terwijl ik bij hem juist alles kwijt kon.

Geen positieve ontwikkeling in mijn ogen...
Hier ook ernstig behoefte aan contact, heerlijk in zijn armen liggen...

Begin december elkaar voor het laatst echt gezien en gevoeld pffff.

Heerlijk family time gehad maar nu wil ik ook heel graag even nr 2 time
Same here, al een tijdje elkaar niet gezien door feestdagengedoe. Wel veel emailcontact en bellen. Maar mis hem vreselijk :(
@sam ik wil ons gesprek weer oppakken. Het is een broos evenwicht tussen je eigen verlangen kenbaar maken en de gevoelens van je partner in het oog houden. Althans, zo ervaar ik het.

Ik ben heel bang dat als ik hem zou vertellen over mijn minnaars ik zaken onherstelbaar beschadig en dit onderwerp in de toekomst een no go wordt......als we dan nog überhaupt bij elkaar zijn na zo'n bekentenis.....

Nee wovi hij wil geen open relatie, wat ik opvat als apart van elkaar dinhen ondernemen. Waar hij wel voor openstond was indd samen dingen ontdekken.

Inmiddels wel weer voorzichtig het onderwerp aangesneden, maar mijn nr1 is geestelijk moeilijk bereikbaar op het moment. Is dus helaas geen echt gesprek hierover geworden.

Ondertussen heeft 1 minnaar opgebiecht gevoelens voor me te hebben. Gevoelens die ik overigens niet deel.

Kortom het voelt momenteel als een achtbaan voor me.
Officediva, ik snap dat het balanceren is tussen je eigen verlangens en de gevoelens van je man, zeker nu hij niet lekker in zijn vel zit...

Wat ik wel jammer vind is dat jullie op het punt stonden samen dingen te gaan ontdekken maar dat dit even (?) op een laag pitje staat, ik snap het wel, maar ik weet niet of je door i.p.v op je man te wachten en de vele mogelijkheden die je had kunnen hebben (want god weet waar jullie 'swingavonturen' naar geleid zouden hebben) niet naast een goed huwelijk veel meer bereikt zou hebben.
Officediva, wat vervelend dat je man nu niet lekker in zijn vel zit. Ik ben het wel met Sam haar post eens. Jij ontwikkelt je nu los van hem verder, terwijl er best een opening is naar meer, op een andere manier.

Sam, ik zit er even op te broeden. Ik herken het ook wel een beetje, maar krijg het niet zo goed onder woorden.

Ik denk dat dat in je schulp kruipen een stukje zelfbescherming is. De veilige modus. Juist omdat hij er fysiek nu niet kan zijn of is geweest.

Ben wel benieuwd hoe het zal zijn als je hem weer ziet. En hoe jullie vervolg eruit gaat zien. Het is ook wel een beetje typisch voor het minnaarsschap, het er alleen voor staan als je het moeilijk hebt en een minnaar die er wel voor je zou willen zijn, maar het niet kan om praktische redenen. Juist dat deel geeft het minnares zijn een donkergrijs randje, omdat juist op de moeilijke momenten, je meestal alsnog alleen staat en de steun niet verder reikt dan een telefoontje of een lief berichtje.
Dat dus noppies...

Hij wil niets liever dan er zijn, maar het gaat even niet.

Wel grote kans dat het vanaf deze week weer gaat lukken!

En het ligt niet alleen aan hem dat we elkaar niet gezien hebben,

maar ook aan mijn moordende werktijden, hij heeft zijn uiterste best gedaan en alles op alles gezet.

Eigenlijk kan ik hem niets kwalijk nemen, doe ik ook niet.

En als hij er weer is? Dan denk ik dat ik me vol in zijn armen stort...

Ik mis hem gewoon...
Ingewikkeld is dat he? Het allebei zo ontzettend graag willen, maar het door de omstandigheden niet kunnen, maar het ook zo ontzettend nodig hebben.

Feit blijft wel dat hij er niet altijd zal kunnen zijn.

Hier wordt het lastiger. Mijn gevoel is te sterk, ik kan het niet meer bedwingen en wil het ook niet. Het is wederzijds, hij heeft het ook. We hebben het er niet over met zoveel woorden, ik denk heel bewust, want dat heeft consequenties. Nu kunnen we nog doen alsof alles is zoals het was, maar onze berichtjes over en weer laten wel zien dat we al een paar stations verder zijn..
Vrees dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten Noppies.

Ook hier het stadium, het is leuk als het kan al lang voorbij...

Toch te gehecht geraakt aan elkaar vrees ik.
Vriendje is nu op weg naar hier...

Dat had ik nu ook weer niet verwacht, maar god wat ben ik blij dat ik hem zo zie...
quote:officediva schreef op 06 januari 2013 @ 04:58:

@sam ik wil ons gesprek weer oppakken. Het is een broos evenwicht tussen je eigen verlangen kenbaar maken en de gevoelens van je partner in het oog houden. Althans, zo ervaar ik het.

Ik ben heel bang dat als ik hem zou vertellen over mijn minnaars ik zaken onherstelbaar beschadig en dit onderwerp in de toekomst een no go wordt......als we dan nog überhaupt bij elkaar zijn na zo'n bekentenis.....

Nee wovi hij wil geen open relatie, wat ik opvat als apart van elkaar dinhen ondernemen. Waar hij wel voor openstond was indd samen dingen ontdekken.

Inmiddels wel weer voorzichtig het onderwerp aangesneden, maar mijn nr1 is geestelijk moeilijk bereikbaar op het moment. Is dus helaas geen echt gesprek hierover geworden.

Ondertussen heeft 1 minnaar opgebiecht gevoelens voor me te hebben. Gevoelens die ik overigens niet deel.

Kortom het voelt momenteel als een achtbaan voor me.

OfficeDiva ik hoop voor je dat jullie hier samen gaan uitkomen.

wil je nog wel verder met je minaars, of wil je toch proberen om eerst samen met je man kijken wat er allemaal mogelijk is ?

ook al zal dit waarschijnlijk pas over een tijdje als je man weer 100% is.

waar je wel erg voor moet oppassen is dat je jezelf blijft, op moment ziet je man mischien niet alles 100% helder.

Maar als ik naar mezelf kijk viel het me meteen op dat mijn vrouw zich anders gedroeg en ben naar aanleiding daarvan (nadat ze ontkende) zelf op onderzoek uit gegaan met alle gevolge van dien.

ook was bij ons was wat mij betreft vanalles mogelijk geweest maar niet door liegen en alles achter je rug om doen zonder hier over te praten.

denk er dus nog eens goed over na wat je wilt en op welke manier je op dat punt wilt komen.

in ieders geval veel sterke het is lastig helder te blijven als je in een emotionele achtbaan zit
Denk het ook, Sam, dat we in hetzelfde schuitje zitten. Ik weet nog niet wat ik er mee wil of moet. Of ik er wel iets mee moet ook vooral.

Nou ja, genoeg afleiding in huis op dit moment. Dat scheelt.

Veel plezier iig! Laat je weten hoe het ging?
quote:wovi12 schreef op 07 januari 2013 @ 09:55:

[...]

waar je wel erg voor moet oppassen is dat je jezelf blijft, op moment ziet je man mischien niet alles 100% helder.

Jezelf blijven? Wat bedoel je hiermee? Ik hoor deze opmerking heel vaak en ik heb hem nooit begrepen. Ik ben op 7 manieren Roos maar immer mezelf.

Nops, oei. Wat nu? Jij bent best een rationeel mens, hebt je minnaar relaties meestal aardig rationeel kunnen bekijken. Als er een tegenslag is, even tranen en weer door. Dit kon nog wel eens een aardige impact op jou kunnen hebben. Ik lees dat je hem wil, als nummer 1. Klopt dat? En hij wil dat op een bepaalde manier wellicht ook maar dan krijgen we het aloude riedeltje van het thuisfront niet willen verlaten en kindertjes en de hele rambam. Kan jij dit, in deze minnaar relatie blijven zonder zicht op een "echte" relatie?

Morgen zie ik eindelijk deFries weer, dan is het 2 weken geleden. Dat is op zich niet lang maar voor ons wel. Ik moet letterlijk voelen, voelen hoe het voelt. Is er nog genoeg of zijn we uitgeblust, doodgebloed?

Het voelt een beetje als d'r op of d'r onder.
Jeetje Roos, ik hoop dat het goed uitpakt voor jullie!

Hier was het onverwacht ineens al vanmorgen daten,

en ik had ook een erop of een eronder gevoel.

Ten onrechte, want toen ik hem zag, hem weer rook, zijn adem tegen mijn nek voelde wist ik meteen dat al die onzekerheid in mij zit en het niet aan hem of aan ons ligt.

Het gevoel is er nog, we hebben goed kunnen praten en zitten gewoon weer op 1 lijn. Elkaar niet kwijt willen en er zal gewoon goed gekeken moeten worden na hoe we dit vorm gaan geven,

het begint nl best lastig te worden, zo veel gevoel is eigenlijk not done in een minnaarrelatie...
quote:xsxaxmx schreef op 07 januari 2013 @ 13:11:

............zo veel gevoel is eigenlijk not done in een minnaarrelatie...

Wie bepaald er hoeveel gevoel er done or not done is in een minnaar relatie? Zo iets is toch ook niet 'meetbaar'.

Het gaat er niet om hoeveel gevoel je voor de ander hebt, maar wel hoe je daar mee omgaat. Hoe je dat gaat 'handelen'
@ Roos, mijn vrouw ging zich anders gedragen dan dat ik van haar gewend was.

Als je al 17 jaar bij elkaar bent vallen somige dingen echt wel op als ze die ineens anders gaan doen.

altijd of FB scherm uit als ik binnen kwam ineens alles met wachtwoorden beveiligen telefoon altijd bij zich terwijl deze eerst op de kast lag.

zich in bed ineens heel anders gedragen
quote:Rooss4 schreef op 05 januari 2013 @ 12:33:

Mooie ontwikkelingen eigenlijk, flamenco, je nummer 1 weer bijna opnieuw ontdekken en het goed hebben met elkaar. Zeker met een redelijk inactieve nummer 2 lijkt me dat erg fijn. Ik verwacht ook wel een beetje initiatief van zijn kant hoor. Als het steeds bij mij vandaan moet komen ga ik toch wel denken dat de interesse minimaal is.

@Rooss. Bedankt voor dit berichtje! Ik was eigenlijk een beetje down omdat ik baalde van nr. 2, waardoor ik al weer een beetje was vergeten dat het vooral heel fijn is dat het met nr. 1 goed gaat. Je hebt me weer even met beide benen op de grond gezet :-)

In de vakantie in ieder geval erg genoten van nr. . Gisteren een goed gesprek met nr. 2 gehad. Het blijkt dat onze verwachtingen wat betreft contactfrequentie nogal uit elkaar liggen. Nr. 2 zegt dat dit vooral ligt aan zijn angst om betrapt te worden en dat hij vooral wel met mij door wil gaan, maar ik vermoed nog steeds dat zijn interesse aan het afnemen is of in ieder geval zijn bereidheid om tijd te steken in mij. Ik heb aangegeven even tijd nodig te hebben om te besluiten wat ik hier verder mee wil. Voorlopig dus even het contact op een laag pitje.
quote:wovi12 schreef op 07 januari 2013 @ 14:00:

@ Roos, mijn vrouw ging zich anders gedragen dan dat ik van haar gewend was.

Natuurlijk, ze ging immers vreemd. En ook al ging ze zich anders gedragen, betekend dat dan dat ze zichzelf niet was? Ben ik niet met je eens, ze was gewoon wie ze was maar je zag een kantje dat je nog niet kende. En wat je nu voor advies geeft aan Officediva is dat ze zich niet anders moet gaan gedragen, ook al gaat ze vreemd. Een non advies want de situatie is anders dus gedraagt ze zich ook anders. Met andere woorden, ik kan helemaal niks met het advies van "vooral jezelf blijven".
quote:Sensual_D schreef op 07 januari 2013 @ 13:24:

[...]

Wie bepaald er hoeveel gevoel er done or not done is in een minnaar relatie? '

Dat bepaalt ieder voor zich. Als Sam vindt dat er teveel gevoel is dan zal dat zo zijn.

En natuurlijk is de manier waarop je ermee omgaat belangrijk maar gevoel dient zich aan, je kan niet altijd een rationele manier bedenken om er even mee om te gaan. Dat is de emotie achtbaan, die iedereen wel kent op het moment dat je gevoel er met je vandoor dreigt te gaan.
quote:vivaflamenco schreef op 07 januari 2013 @ 15:10:

[...]

@Rooss. Bedankt voor dit berichtje! Ik was eigenlijk een beetje down omdat ik baalde van nr. 2, waardoor ik al weer een beetje was vergeten dat het vooral heel fijn is dat het met nr. 1 goed gaat. Je hebt me weer even met beide benen op de grond gezet :-)

Graag gedaan! Koesteren wat je hebt, het mooie ervan zien.. het blijven levenskunsten en aandachtspunten!

, maar ik vermoed nog steeds dat zijn interesse aan het afnemen is of in ieder geval zijn bereidheid om tijd te steken in mij. Ik heb aangegeven even tijd nodig te hebben om te besluiten wat ik hier verder mee wil. Voorlopig dus even het contact op een laag pitje.

Ik haspel een beetje raar door mekaar hè, sorry hoor.

Ik snap je onrust wel, vooral als het contact tussendoor eerst veel meer was, angst betrapt te worden vind ik zelf ook een beetje een non reden, bij elk berichtje, mailtje enz bestaat die kans en je hebt daarvoor gekozen, deal daar dan mee. Als je angst zo groot is moet je niet vreemd gaan.

De tijd zal zijn werk wel doen!
toch best heftig Noppies.. wanneer denken jullie elkaar weer te kunnen zien ?

Onverwachte afspraak Sam, wat zal het heerlijk zijn geweest om hem te zien en dan ook nog best onverwacht ineens.

Is het bij jou ook alweer 2 weken geleden rooss, wat denk je zelf, zit het gevoel er van jouw kant nog ?

Tja die gevoelskwestie, wanneer is er teveel gevoel naar elkaar, dat is voor ieder natuurlijk anders.

Maar het is wel een achtbaan waar je als je eenmaal instapt slecht weer uit kan daar ben ik al wel achter...

Hier op zijn vroegst een afspraak voor over 2 weken, moet nog wel het een en ander zien te regelen maar ik hoop het echt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven