Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 12:37:

Gaat helemaal goed komen Meis. Wachten = smachten en wie bewaart die heeft wat enzo. Nou, lang genoeg gewacht en bewaard, ik ben er klaar voor!

Blijkbaar weet Charlie dat ook, want ik krijg meteen bericht dat ik al heel lang niet meer ben geweest. Zouden ze meelezen? Heeee, Charlie is druk, ik trof 'm vandaag ook aan in de mail!
* geeft Lis een tissues *
quote:lisannez schreef op 11 april 2013 @ 12:37:

Ehh ja, of ik moet Lief gaan kloonen.....:-)

Het idee is een MVV maar geen idee hoe of wat verder. Ik weet vooral wat ik niet wil :-)

*Is stiekem beetje emo om Ien*

*doet stiekem beetje emo mee* Wie had dat gedacht he? Ik een half jaar geleden niet!

Ah ja, ken het probleem. Wil ik met deze minnaar een trio doen, dan wordt het ook een MVV. En dan weet ik inderdaad vooral wat ik niet wil. Ben toch meer van de MVM. Maar ja...
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 12:35:

Trio is toch ook seks met anderen? Mmmm. staat ook nog wel op mijn lijstje.. *klein zuchtje*

stiekem staat dit bij veel mensen op hun lijstje.

Behalve bij degene die het al gedaan hebben ;)
quote:meis34 schreef op 11 april 2013 @ 12:39:

* geeft Lis een tissues * Thanks!
* geeft Lis een tissue *
Nog steeds op mobiel, Meis ?
quote:marcello78 schreef op 11 april 2013 @ 12:40:

[...]

stiekem staat dit bij veel mensen op hun lijstje.

Behalve bij degene die het al gedaan hebben ;)Nee hoor, ik heb het al gedaan. En dat was zwaar voor herhaling vatbaar. Dus het staat nog steeds op mijn lijstje!
Geen stiekem verlangen hoor, gelukkig heel bespreekbaar.
* geeft Lis een tissue *
Is inmiddels bedolven onder de tissues :-)
.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Hahaha, ik had beter gelijk die hele doos kunnen geven!
quote:heeeidi schreef op 11 april 2013 @ 12:47:

[...]

En dan moet het ineens van je lijstje af? Sommige dingen staan op een eeuwig lijstje, ook na gedaan!

Jullie gaan hard zeg! Hebben jullie geen eigen leven ofsow?Nee, ik ben niet zo goed in het faken van een eigen leven. Maar ik ga al iets nuttigs doen, hoor. Tsssk.
1 keer was ook wel genoeg..
Valt het op dat ik een vrije dag heb? Moet dozen inpakken, maar heb gewoon zo geen zin!
[quote]heeeidi schreef op 11 april 2013 @ 12:47:

[...]

En dan moet het ineens van je lijstje af? Sommige dingen staan op een eeuwig lijstje, ook na gedaan!

Nee hoor dat niet (denk ik) maar misschien staat het dan wat lager op het lijstje
oh heerlijk ien... tjee een half jaar....

trio's blijven toch vaak staan op het lijstje, gewoon weer een paar nieuwe "slachtoffers "zoeken

betere ava Marcello !
Ken ik Heidi?
quote:marcello78 schreef op 11 april 2013 @ 12:51:

[quote]heeeidi schreef op 11 april 2013 @ 12:47:

[...]

Nee hoor dat niet (denk ik) maar misschien staat het dan wat lager op het lijstje

Nee hoor, het staat nog steeds hoog op mijn lijstje!

*doet net of ze wat nuttigs doet en even pauze heeft*
ohhhh ik ben ook vrij dus en loop dus mijn hele dag te verdoen op het forum...
quote:lisannez schreef op 11 april 2013 @ 12:52:

Ken ik Heidi?ja heel goed !!
quote:lisannez schreef op 11 april 2013 @ 12:52:

Ken ik Heidi?Ja, dat is dat wijf met die dikke harry's en d'r geile bloesje, je weet wel. Van die liters bier enzo.
Oeh rosé, lekker!

Afstanden in NL zijn inderdaad prima te doen, vandaag nog vanuit het hooghe noorden naar een van de zuidelijkste puntjes van ons land getoert (wel met de auto overigens :-D)
Lis raakt helemaal in de war zo

Ken ik jou dan ook Silver?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven