Minnaar, deel 20

dinsdag 9 april 2013 om 09:41
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

donderdag 11 april 2013 om 13:03
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 12:57:
Hoeveel wijntjes heb jij al op Lis? Moeten we ons zorgen maken?
Dat zou té schokkend zijn, nu al aan de wijn Lis is gewoon een beetje moehoehoe....
Volgens mij gaat t niet meer over minnaars....... Lis gaat wat nuttigs doen, kan er hier weer gewoon over het minnaarschap gekletst worden.
Hoeveel wijntjes heb jij al op Lis? Moeten we ons zorgen maken?
Dat zou té schokkend zijn, nu al aan de wijn Lis is gewoon een beetje moehoehoe....
Volgens mij gaat t niet meer over minnaars....... Lis gaat wat nuttigs doen, kan er hier weer gewoon over het minnaarschap gekletst worden.

donderdag 11 april 2013 om 13:04
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 12:56:
*schudt ook meewarig het hoofd samen met meis, die leeftijd he*
Nee, Evert denk dat hij gewoon mee mag zuipen. Die heeft nog niet door dat hij niet welkom is bij de nabespreking
Na de evaluatie volgt toch altijd de terugkoppeling naar de kandidaat? Althans bij al die talentenjachten op TV wel.
Zie het al voor me, Hollands Next ToyBoys, of The SEX Faxtor...
*schudt ook meewarig het hoofd samen met meis, die leeftijd he*
Nee, Evert denk dat hij gewoon mee mag zuipen. Die heeft nog niet door dat hij niet welkom is bij de nabespreking
Na de evaluatie volgt toch altijd de terugkoppeling naar de kandidaat? Althans bij al die talentenjachten op TV wel.
Zie het al voor me, Hollands Next ToyBoys, of The SEX Faxtor...
donderdag 11 april 2013 om 13:06
quote:meis34 schreef op 11 april 2013 @ 13:04:
Jij bent te traag. Dit wordt niet wat, alvast een minpunt op je beoordelingsformulier!
Temporiseringen was toch een van de beoordelingscriteria, maar ik zal een stapje harder lopen.
Nu heb ik eerst recht op pauze... Lamme vingers van het tikken op de iPad...
Jij bent te traag. Dit wordt niet wat, alvast een minpunt op je beoordelingsformulier!
Temporiseringen was toch een van de beoordelingscriteria, maar ik zal een stapje harder lopen.
Nu heb ik eerst recht op pauze... Lamme vingers van het tikken op de iPad...

donderdag 11 april 2013 om 13:09
donderdag 11 april 2013 om 13:28
donderdag 11 april 2013 om 13:30