Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
quote:lisannez schreef op 11 april 2013 @ 12:13:

Met 35 ben je rijper? Wat ben je dan met 45 ?Hoogbejaard. Jij hoort allang opgedroogd te zijn joh! Bah, bejaardenseks!
Van Gelijke Leeftijd. Oftewel, verschil in leeftijd < 5 jr.

Oh, mag ik even, voor old time's sake?

IK HEB EEN KRUIS!!!
Alle reacties Link kopieren
Kruis op je PAK?!
Ja! Heb hem net verteld dat ik na afloop niet meer fatsoenlijk wil kunnen zitten. Dus de toon is gezet. My god, I feel alive!
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 12:16:

[...]

Hoogbejaard. Jij hoort allang opgedroogd te zijn joh! Bah, bejaardenseks! Maar, maar, maar, het werd pas echt leuk na mijn 40ste
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 12:23:

Ja! Heb hem net verteld dat ik na afloop niet meer fatsoenlijk wil kunnen zitten. Dus de toon is gezet. My god, I feel alive! Yessss, het is je héél erg gegund!
quote:lisannez schreef op 11 april 2013 @ 12:23:

[...]

Maar, maar, maar, het werd pas echt leuk na mijn 40ste Ja, ga dat ook nog even roepen zeg.. Dan gaan al die knulletje toch helemaal lopen milfen en rijperen! Dat is gewoon een groot geheim van de rijpere vrouw. Ok?
quote:lisannez schreef op 11 april 2013 @ 12:24:

[...]

Yessss, het is je héél erg gegund!

Dank je!

Het is serieus ruim een half jaar geleden dan. Ik hoop dat ik het nog kan
Ok ,ok, ik kruip terug onder mijn stoeptegeltje waar ik in stilte geniet van stomende bejaardenseks :-)
Heerlijk Ien!

Hier nog 2 streepjes op de PAK en dan mag ik weer.
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 12:26:

[...]

Dank je!

Het is serieus ruim een half jaar geleden dan. Ik hoop dat ik het nog kan In mijn ouderlijk huis staat nog wel een nuttig boek dat je mag leven: Seksspel. Wat heb ik daar vaak als 12 jarige toch stiekem in zitten grasduinen. Tssss, sentiment. De leeftijd zeker
quote:lisannez schreef op 11 april 2013 @ 12:27:

Ok ,ok, ik kruip terug onder mijn stoeptegeltje waar ik in stilte geniet van stomende bejaardenseks :-)

Neeeee, hier blijven! *grijpt lis bij d'r lurven* Veel te gezellig zo!

Meis, ehm. Ja. Hier nog veel te veel streepjes. Ik ga eerst nog even op vakantie. Maar toch, ruim een maand and he's all mine.. Mjam.
Ik zie hier door de strepen het bos niet meer ;)
Een half jaar? * schaamt zich diep... * Ik mopper al na 4 dagen
Ach meis, ik had eigenlijk niet durven dromen dat ik dit ooit nog zou gaan doen. Dus dat half jaartje neem ik voor lief hoor. Hopelijk gebeurt dat niet nog eens!
Lekker vooruitzicht toch? Genieten van vakantie en daarna knallende seks!
Hahahaha, Lis heeft al heul lang geen minnaar meer. Dus ook geen PAK's maar laatst wel een spannend pc bezoek. Telt dat?
Yes! Life is good.. *zucht*
Tuurlijk telt dat Lis! Heb je dan ook seks met anderen gehad? Dan telt het natuurlijk helemaal!
Neeee, Lis wil helemaal geen seks met anderen meer. Gek hé? Maar wel een trio, dat staat nog wel op het verlanglijstje.
Ga schofterig genieten Ien! Het is je gegund!
Trio is toch ook seks met anderen? Mmmm. staat ook nog wel op mijn lijstje.. *klein zuchtje*
Schoftig natuurlijk...voordat Roos boos wordt

Gaat helemaal goed komen Meis. Wachten = smachten en wie bewaart die heeft wat enzo. Nou, lang genoeg gewacht en bewaard, ik ben er klaar voor!

Blijkbaar weet Charlie dat ook, want ik krijg meteen bericht dat ik al heel lang niet meer ben geweest. Zouden ze meelezen?
Ehh ja, of ik moet Lief gaan kloonen.....:-)

Het idee is een MVV maar geen idee hoe of wat verder. Ik weet vooral wat ik niet wil :-)

*Is stiekem beetje emo om Ien*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven