Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Nee Sam, dat zou ik ook niet kunnen. Enkel zagen wij voor af niet in hoeveel we voor elkaar zouden gaan betekenen

De afgelopen jaren konden we er voor elkaar zijn, sleepten elkaar door de moeilijke dingen heen die op ons padje komen. Echter zitten we nu beide in een moeilijke situatie en hebben elkaar nodig.. maar kunnen er niet genoeg voor elkaar zijn.. Het er niet voor hem kunnen zijn, vreet meer dan hij die er voor mij niet kan zijn... stom hè!
Sommige dingen zijn van tevoren niet in te schatten Sense...

En dan doet het extra zeer als je er voor iemand die je aan het hart gaat wilt zijn, maar het niet kan. Komt dat alleen door gebrek aan tijd of verwijdering van elkaar in het algemeen?

Snappen jullie elkaar nog of ben je het samengevoel kwijt?
yep, we snappen elkaar wel.. maar 'het geheime', ... niet matchende agenda's en te veel werk aan mijn kant maakt het lastig.. En zijn oesteren had ook wel een goede reden, hij oesterde niet alleen naar mij. En gezien de situatie best begrijpelijk.
Gelukkig snappen jullie elkaar nog Sense, dat is al een heel fijn iets, die niet matchende agenda's zijn gewoon klote...

Dat oesteren daar denk ik allemaal over, volgens mij snap ik niet zo goed wat dat nu eigenlijk is...
Oesteren ( zoals LD dat doet..) minder tijd voor aandacht -> mopperende sense -> meer afsluiten omdat je geen zin hebt in gemopper :-)

haha klinkt wat crux ,... daarbij zijn er wat zaken gaande in zijn leven waar hij mee moet leren omgaan, hij heeft het daar best moeilijk mee, en sluit zich af om te voorkomen dat hij niet meer tot 10 kan tellen (wat hij normaal kan doen als ik weer eens een emo bui heb) Ik ben erg begaan met de dingen die zich bij hem afspelen, en kan er niet goed mee omgaan dat ik hem niet kan steunen...
Ah, op die manier, het is me nu in elk geval wel duidelijk wat je bedoelt met oesteren!

Lastig is het wel, en herkenbaar ook...
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 22:58:

[...]

Of er is een klein Wondertje nodig........
Sense, dat "er voor hem zijn" hoe zie je dat voor je? Hoe deed je dat vroeger, is dat echt een kwestie van tijd? Als nummer 2 kan je er toch maar beperkt voor iemand zijn, denk ik. Als een "gewone" vriend issues heeft ga je er naartoe, je zet een kop koffie en slaat een arm om diegene of je laat hem even lekker uitrazen. Als minnaars kun je in die zin vrij weinig voor elkaar betekenen.

Ik heb het wel geprobeerd, er zijn voor mijn minnaar. Een schouder, een oor.. en oeoa manier ging dat bijna altijd over exgedoe. En ik heb gemerkt dat het me niks brengt. En dat hij dwars door alles heen zijn plan volgde en het ongetwijfeld ook wel zonder me had gered.
Sense, ik ben tot de conclusie gekomen dat "in voor- en tegenspoed" in een geheime minnaarsrelatie met beperkte tijd met elkaar niet werkt. Want inderdaad, dan gaat iets wat leuk moet zijn, lijken op een slecht huwelijk: weinig seks en veel gezeik.

Je kan hem aanhoren, maar er echt zijn voor hem, dat wil niet als het allemaal stiekem moet in zo weinig beschikbare tijd. Ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk voor jullie is, omdat jullie elkaar schouder heel erg nodig hebben omdat je dat in je nr1 relatie niet hebt. Maar ik hoop dat dit voor jullie niet de nekslag gaat betekenen. Misschien toch een stapje terug, eerst je eigen sores oplossen en proberen in ieder geval het positieve bij elkaar te vinden?
quote:evertl schreef op 10 april 2013 @ 23:35:

Ik vind een beetje reizigsters juist wel leuk. Dat je niet zomaar ieder moment af kan spreken, maar naar opties moet zoeken maakt het spannend. En dan is er altijd nog het elkaar opgeilen-in-de-auto-onderweg-naar-de-date Appjes.

Ach en aan de andere kant, afstand is maar relatief. Al zal een auto van de zaak het wel relatiever maken

Gelukkig ben ik redelijk flexibel in mijn tijd en kan ik toch vrij veel afspreken, dates hebben vaak meer moeite om een gaatje te vinden dan ik :-)Dit + die wielrennersbenen, screw de papierwinkel, let's go voor de testrit! Dat beoordelingslijstje vind ik wel ergens in mijn mailbox dan
quote:tasje69 schreef op 10 april 2013 @ 23:05:

Ik kom ook maar weer eens kijken hier. Veel nieuwe mensen.

*zwaait hello naar de oudere garde*

Hier gaat alles eigenlijk super. Nieuwe Sv sinds een week of 5. Leuke meid. Nu 3x gedate.... En in een straal van 20 km. Wel zo handig. Niet super veel contact tussendoor. Eigenlijk heel prettig. Rest van m'n leventje op de rit. Me happy

Hey hallo! Ja, inderdaad veel nieuwe mensen. Maar ik mis toch ook nog wel een paar nieuwe van het vorige deel..

Een sv dit keer, een minnares is toch niet zo goed bevallen? Of wat niet is kan nog komen?
@inez. Ik denk dat ook in een geheime minnaarrelatie je er best voor elkaar kan zijn in voor- en tegenspoed. Als vrienden deel je toch immers dingen? Soms is een objectieve blik misschien juist fijn en kan het de band alleen maar versterken?

@Roos je hebt mail.
Oeh, wielrenbenen zijn sexy! Behalve de kuiten dan...maar van heerlijke, harde en gespierde bovenbenen word ik heel blij! Als je klaar bent met de testrit Ien, laat 'm dan naar mij doorfietsen!
Ik ga vanavond toch naar minnaar toe om hem te knuffelen nu hij niet zo lekker is, zo blij
Is iedereen hier nog testritjes met elkaar aan het maken ??

Nou dat afstoffen van mijn SF account was ook een desillusie zeg, blijk nogal geliefd bij de generatie 60 + hahahah

laat maar dan maar een minnaar op afstand......

Moeilijke situatie Sense voor jullie..hopelijk komen jullie nu na je date toch weer iets nader tot elkaar en zit er niet weer zoveel tijd tussen een nieuwe face tot face afspraak.
Silver, je weet toch dat we hier alles eerlijk delen?

Misschien kan 60+ lekker zijn, maar dat zou ik ook liever aan iemand anders overlaten.

Ik heb ooit gezegd max 10 jr. jonger en ouder, maar dat stel ik bij. Een vent van 25 is me iets te jong. En ouder, dat beviel wel goed qua seks maar er was toch een soort van generatiekloofje.
quote:SweetInez schreef op donderdag 11 april 2013 09:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="tasje69 in "Minnaar, deel 20"" class="messagelink">tasje69 schreef op 10 april 2013 @ 23:05</a>:</b>

Hier gaat alles eigenlijk super. Nieuwe Sv sinds een week of 5. Leuke meid. Nu 3x gedate.... En in een straal van 20 km. Wel zo handig. Niet super veel contact tussendoor. Eigenlijk heel prettig. Rest van m'n leventje op de rit. Me happy </div></blockquote>

Hey hallo! Ja, inderdaad veel nieuwe mensen. Maar ik mis toch ook nog wel een paar nieuwe van het vorige deel..

Een sv dit keer, een minnares is toch niet zo goed bevallen? Of wat niet is kan nog komen?
quote:SweetInez schreef op donderdag 11 april 2013 09:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="tasje69 in "Minnaar, deel 20"" class="messagelink">tasje69 schreef op 10 april 2013 @ 23:05</a>:</b>

Hier gaat alles eigenlijk super. Nieuwe Sv sinds een week of 5. Leuke meid. Nu 3x gedate.... En in een straal van 20 km. Wel zo handig. Niet super veel contact tussendoor. Eigenlijk heel prettig. Rest van m'n leventje op de rit. Me happy </div></blockquote>

Een sv dit keer, een minnares is toch niet zo goed bevallen? Of wat niet is kan nog komen? "quote: tasje69 schreef op 10 april 2013 @ 23:05 :

Hier gaat alles eigenlijk super. Nieuwe Sv sinds een week of 5. Leuke meid. Nu 3x gedate.... En in een straal van 20 km. Wel zo handig. Niet super veel contact tussendoor. Eigenlijk heel prettig. Rest van m'n leventje op de rit. Me happy

Hey hallo! Ja, inderdaad veel nieuwe mensen. Maar ik mis toch ook nog wel een paar nieuwe van het vorige deel.. "

Waarschijnlijk achtergebleven in deel 19...
quote:engel68 schreef op 11 april 2013 @ 10:11:

@inez. Ik denk dat ook in een geheime minnaarrelatie je er best voor elkaar kan zijn in voor- en tegenspoed. Als vrienden deel je toch immers dingen? Soms is een objectieve blik misschien juist fijn en kan het de band alleen maar versterken?

.Dat kan, maar niet als je elkaar te weinig in de ogen kunt kijken/tijd voor elkaar kunt hebben. Mijn ervaring is dat de communicatie die je dan wel hebt, vaak alleen maar gaat over de problemen die er zijn. En omdat je elkaar dan te weinig ziet en kunt ondersteunen, vind ik het verdomde moeilijk om een minnaarsrelatie dan draaiende te houden. Dan liggen oesteren en lastige communicatie op de loer. En als je dat ok vind, dan kan dat. Maar voor mij werkt dat in ieder geval niet. Ik wil niet zo'n minnaarsrelatie hebben. Ik heb geen zin in drama en gezeik. Dus persoonlijk, in voor- en tegenspoed werkt maar in beperkte mate als je elkaar maar beperkt kunt zien/spreken.
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 09:40:

[...]

Dit + die wielrennersbenen, screw de papierwinkel, let's go voor de testrit! Dat beoordelingslijstje vind ik wel ergens in mijn mailbox dan Ik doe niet aan benen scheren hoor als dat je fetisj is .
Drukke agenda's is echt t grootste probleem hier.. Denk bij de meeste wel!

Haha die 10 jr regel had ik ook voor mezelf bedacht.. Maar dan niet 10 jr jonger (15?!:)) Maar jongere mannen vind ik bijna nooit aantrekkelijk op de een of andere reden..
Quoten gaat niet echt super he Meis? Zit je mobiel toevallig?

Ja, gespierde bovenbenen zijn lekker!!! En doorgeven? Ehm... als ie bevalt? Zal er over nadenken Heb nog nooit een JG gehad, dus eerst eens zien of dat bevalt.

60+? Ieuw.. Ik geloof niet dat ik dat sexy vind. Doe mij maar een paar jaartjes ouder. Nu ik er over nadenk... Al mijn mannen zijn van hetzelfde bouwjaar volgens mij Erg goed bouwjaar
quote:evertl schreef op 11 april 2013 @ 10:57:

[...]

Ik doe niet aan benen scheren hoor als dat je fetisj is .

Och, kan niet zeggen dat ik bij de tour die bruine, gladde benen lelijk vind. Maar nee hoor, je mag je haar laten staan. Als je maar ontwikkelde bovenbeenspieren hebt!
nou ik ga ook echt voor max + 10 hoor.

Ik krijg de kriebels van de foto's , strakke speedo en een forse buik...bluh

Ik heb vrijwel nooit jonger, ja hooguit een jaar of 3...

Mischien toch eens een JG proberen maar ik zit geloof aan het einde van het testbankje... Ien is nog niet klaar en Meis wil nog tssss
Mannen met onthaarde benen mogen van mij ook wegblijven, maar ontwikkelde spieren... Mmhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven