Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
quote:meis34 schreef op 11 april 2013 @ 10:11:

Oeh, wielrenbenen zijn sexy! Behalve de kuiten dan...maar van heerlijke, harde en gespierde bovenbenen word ik heel blij! Als je klaar bent met de testrit Ien, laat 'm dan naar mij doorfietsen!

Dan hoop ik dat jij en Ien een beetje bij elkaar in de buurt wonen, anders heb ik geen puf meer als ik bij je aankom :-)

Als ik die berichten zo zie wordt het een (meerdaagse) Tour de Hollande
quote:evertl schreef op 11 april 2013 @ 11:07:

[...]

Dan hoop ik dat jij en Ien een beetje bij elkaar in de buurt wonen, anders heb ik geen puf meer als ik bij je aankom :-)Jij dacht dat je überhaupt nog puf hebt om te fietsen als je met mij klaar bent? Think again...
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 11:08:

[...]

Jij dacht dat je überhaupt nog puf hebt om te fietsen als je met mij klaar bent? Think again... Haha, ik durf de zeggen dat ik over een behoorlijke uithoudingsvermogen beschik, dus daag me niet uit!
quote:evertl schreef op 11 april 2013 @ 11:10:

[...]

Haha, ik durf de zeggen dat ik over een behoorlijke uithoudingsvermogen beschik, dus daag me niet uit! Ja, dat zijn mijn ex-sv ook. Laten we zeggen dat ik een rupsje nooitgenoeg ben en ik gewonnen heb
[...]

Haha, ik durf de zeggen dat ik over een behoorlijke uithoudingsvermogen beschik, dus daag me niet uit! X-D[/quote]

Als je dan nog puf hebt en binnen m'n 10jr regel zit, wil ik ook wel een testritje
Ow damn....

Tsja, er is maar een manier om er achter te komen hè

* bergt zijn hengel weer op in de schuur en is bang dat hij spijt gaat krijgen van zijn grote mond *
Ja, mobiel forummen is ruk! Nu via safari, maar ik kan m'n post niet wijzigen. Nou ja, jammer dan.

Ik heb 3 jongere minnaars gehad en 1 oudere, maar m'n voorkeur gaat toch naar jonger. Niet veel jonger, want dan voel ik me weer zo oud. JG weet dat dat gevoelig ligt en vindt het heerlijk om me daarmee te stangen.

Silver, ik heb ervaring met een jongere minnaar met ontwikkelde bovenbeenspieren. Je mag wel voor hoor! Maar daarna ben ik! Ik kan prima delen!

En Evert, het is mooi fietsen van Ien naar mij. Afstand valt reuze mee!
quote:evertl schreef op 11 april 2013 @ 11:15:

Ow damn....

Tsja, er is maar een manier om er achter te komen hè

* bergt zijn hengel weer op in de schuur en is bang dat hij spijt gaat krijgen van zijn grote mond *

Tja, praatjes vullen geen gaatjes he!

*zweeft met haar potlood boven het vakje "ongeschikt"*
Ien, schuif maar door! Ik neem deze wel voor m'n rekening! * legt spatel klaar om Evert weer ff op z'n plek te zetten *
ahhhh kijk eens aan !!

Volgens mij wonen Meis en ik in dezelfde regio ....

Evert wordt er druk mee
quote:SweetInez schreef op 11 april 2013 @ 11:18:

[...]

Tja, praatjes vullen geen gaatjes he!

*zweeft met haar potlood boven het vakje "ongeschikt"*True, wanneer zijn de testrit dagen? Mag je daarna het juiste vakje aanvinken
Gezellig! Evaluatie van Evert tijdens een fles rosé dan maar!
Dat wordt nog een gepuzzel ;) Hier in het zuiden is het in ieder geval gezellig en goed vertoeven
regio NL misschien haha. Zo groot is NL toch niet. afstanden zijn goed te doen. Ok op de fiets iets lastiger ;)
Evert, daar komen we wel uit!

Meis, ja leuk, de testcommissie weer eens bij elkaar met een fles rosé!
quote:marcello78 schreef op donderdag 11 april 2013 11:33 regio NL misschien haha. Zo groot is NL toch niet. afstanden zijn goed te doen. Ok op de fiets iets lastiger ;)Ook lastig als je in een koekblik rijdt dat soms nog langzamer is dan 45km wagentje.
Roept u maar waar en wanneer! We kunnen er een lekkere brownie bij doen!?
quote:meis34 schreef op 11 april 2013 @ 11:37:

[...]

Ook lastig als je in een koekblik rijdt dat soms nog langzamer is dan 45km wagentje.Waar zouden we zijn zonder de trein! Heb regelmatig met een gelukzalige glimlach in de trein gezeten, terug van een date, 1,5 uur bijkomen en landen. Heer-lijk.
quote:meis34 schreef op 11 april 2013 @ 11:38:

Roept u maar waar en wanneer! We kunnen er een lekkere brownie bij doen!? Brownie moet ik eerst nog met iemand anders eten. En dat combineert toch niet met wijn?! Lekkere hapjes, veel beter plan
Nog steeds die brownie niet gegeten?

Tapas bij de rosé...nice!

* heeft gelijk een goed idee voor het volgende restaurantbezoek met JG *
Nee, ook platonisch gaat meeten compleet ruk

Maar mijn agenda is leeg, dus wie weet!

Hoeveel jonger is die JG van jou eigenlijk?
Binnenkort wordt het teruggebracht naar 5 jaar.
Leeftijd maakt toch niet uit, gaat er toch om hoe oud of jong degene zich voelt en gedraagt.
quote:marcello78 schreef op donderdag 11 april 2013 11:48 Leeftijd maakt toch niet uit, gaat er toch om hoe oud of jong degene zich voelt en gedraagt.We merken niks van het leeftijdsverschil.
Nee vind ik ook, ja of het moet extreem zijn, maar daar ben je zelf bij toch ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven