Minnaar, deel 20

dinsdag 9 april 2013 om 09:41
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
donderdag 11 april 2013 om 11:07
quote:meis34 schreef op 11 april 2013 @ 10:11:
Oeh, wielrenbenen zijn sexy! Behalve de kuiten dan...maar van heerlijke, harde en gespierde bovenbenen word ik heel blij! Als je klaar bent met de testrit Ien, laat 'm dan naar mij doorfietsen!
Dan hoop ik dat jij en Ien een beetje bij elkaar in de buurt wonen, anders heb ik geen puf meer als ik bij je aankom
Als ik die berichten zo zie wordt het een (meerdaagse) Tour de Hollande
Oeh, wielrenbenen zijn sexy! Behalve de kuiten dan...maar van heerlijke, harde en gespierde bovenbenen word ik heel blij! Als je klaar bent met de testrit Ien, laat 'm dan naar mij doorfietsen!
Dan hoop ik dat jij en Ien een beetje bij elkaar in de buurt wonen, anders heb ik geen puf meer als ik bij je aankom

Als ik die berichten zo zie wordt het een (meerdaagse) Tour de Hollande

donderdag 11 april 2013 om 11:08
donderdag 11 april 2013 om 11:10

donderdag 11 april 2013 om 11:17
Ja, mobiel forummen is ruk! Nu via safari, maar ik kan m'n post niet wijzigen. Nou ja, jammer dan.
Ik heb 3 jongere minnaars gehad en 1 oudere, maar m'n voorkeur gaat toch naar jonger. Niet veel jonger, want dan voel ik me weer zo oud. JG weet dat dat gevoelig ligt en vindt het heerlijk om me daarmee te stangen.
Silver, ik heb ervaring met een jongere minnaar met ontwikkelde bovenbeenspieren. Je mag wel voor hoor! Maar daarna ben ik! Ik kan prima delen!
En Evert, het is mooi fietsen van Ien naar mij. Afstand valt reuze mee!
Ik heb 3 jongere minnaars gehad en 1 oudere, maar m'n voorkeur gaat toch naar jonger. Niet veel jonger, want dan voel ik me weer zo oud. JG weet dat dat gevoelig ligt en vindt het heerlijk om me daarmee te stangen.
Silver, ik heb ervaring met een jongere minnaar met ontwikkelde bovenbeenspieren. Je mag wel voor hoor! Maar daarna ben ik! Ik kan prima delen!
En Evert, het is mooi fietsen van Ien naar mij. Afstand valt reuze mee!

donderdag 11 april 2013 om 11:18
quote:evertl schreef op 11 april 2013 @ 11:15:
Ow damn....
Tsja, er is maar een manier om er achter te komen hè
* bergt zijn hengel weer op in de schuur en is bang dat hij spijt gaat krijgen van zijn grote mond *
Tja, praatjes vullen geen gaatjes he!
*zweeft met haar potlood boven het vakje "ongeschikt"*
Ow damn....
Tsja, er is maar een manier om er achter te komen hè
* bergt zijn hengel weer op in de schuur en is bang dat hij spijt gaat krijgen van zijn grote mond *
Tja, praatjes vullen geen gaatjes he!
*zweeft met haar potlood boven het vakje "ongeschikt"*

donderdag 11 april 2013 om 11:37

donderdag 11 april 2013 om 11:38