Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Setje? *trekt d'r blocnote weer tevoorschijn en zit klaar om lijntjes te trekken tussen namen* Kom maar door hoor!

Sense wat stom! Binnenkort eens kop koffie drinken, elkaar diep in de ogen kijken en uitspreken wat er dwars zit?

Of inderdaad, zoals Roos zei, misschien een beetje afstand?
Alle reacties Link kopieren
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 19:21:

Innote, op sf gebruik ik een nick ;).

Een nick, wat moet ik me daarbijvoorstellen?

(Krijg ik nu met de hengelzweep?)
Nr. 2 zit dagelijks twee verdiepingen lager in het gebouw. We zien elkaar regelmatig voor een kop koffie, bijpraten, of officiele vergadering. Toch blijft echt afspreken lastig.
De mannen die ik tot nu gedate heb woonde allemaal wel redelijk in de buurt of werkten dichtbij :D

De nr 2 (mag nu wel zeggen dat het echt mijn nr 2 is toch Silver?) woont redelijk in de buurt, maar werkt vlakbij mijn werk. Probeert echt tijd te maken, contact frequentie is prima (niet teveel, en niet te weinig) elke dag wel even iets.
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 19:21:

Innote, op sf gebruik ik een nick ;).Hier niet dan Anna?
A dirty mind is a joy forever
[quote]heeeidi schreef op 10 april 2013 @ 17:20:

Marcello, je hebt dringend een ava nodig

En wat voor ava had je dan in gedachten Heidi?
quote:DolceStrega schreef op 10 april 2013 @ 19:56:

[...]

Hier niet dan Anna? Neeeeeeuuh, jullie toch ook niet?
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 21:57:

[...]

Neeeeeeuuh, jullie toch ook niet?Dan was jij het dus niet, die ik net en berichtje stuurde ?
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 22:07:

[...]

Dan was jij het dus niet, die ik net en berichtje stuurde ?

Even inloggen....

Ik kreeg net wel een berichtje...
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 22:19:

[...]

Even inloggen....

Ik kreeg net wel een berichtje...Iets flirterigs?
Ik voel wat moois opbloeien! Een nieuw Viva-setje!
Mn minnaar is niet helemaal lekker, nu echt balen dat ik niet bij hem kan zijn :(
quote:stoutem schreef op woensdag 10 april 2013 22:28 Mn minnaar is niet helemaal lekker, nu echt balen dat ik niet bij hem kan zijn :(M'n minnaar wil me niet in de buurt hebben als ie ziek is! Dan is ie niet te genieten en dat sla ik graag over!
mijne wil het liefst wel dat ik bij hem was, hij miste me....niet leuk :(
quote:stoutem schreef op woensdag 10 april 2013 22:36 mijne wil het liefst wel dat ik bij hem was, hij miste me....niet leuk :(Ai, da's minder. Beterschap!
quote:innote schreef op 10 april 2013 @ 22:27:

[...]

Iets flirterigs?Nou, als dat flirten was, wordt het nooit wat tussen ons Innote
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 22:49:

[...]

Nou, als dat flirten was, wordt het nooit wat tussen ons Innote

*grinnik* ik baalde er al van dat de bouwjaren hier op Viva niet meer kloppen

Nee ik ben een waardeloze digitale flirter; snap ook niet waar ze zo'n dom knopje voor maken want als er -iets- niet opwindend is...
Ik heb mijn af account ook maar weer eens afgestoft , toch altijd wel leuk daar

Wie zit daar überhaupt allemaal, volgens mij meer van het forum dan ik dacht.

Jaaaaa noa ik vind het echt al wel een nr 2 !!!
quote:anna15 schreef op 10 april 2013 @ 22:49:

[...]

Nou, als dat flirten was, wordt het nooit wat tussen ons InnoteOf er is een klein Wondertje nodig...
Ik kom ook maar weer eens kijken hier. Veel nieuwe mensen.

*zwaait hello naar de oudere garde*

Hier gaat alles eigenlijk super. Nieuwe Sv sinds een week of 5. Leuke meid. Nu 3x gedate.... En in een straal van 20 km. Wel zo handig. Niet super veel contact tussendoor. Eigenlijk heel prettig. Rest van m'n leventje op de rit. Me happy
@ Ien en Roos.. de afstand heeft dit juist gecreëerd,.. we moeten hem juist kleiner laten worden.. weer tijd voor elkaar vinden

God,...het lijkt wel een nr 1 relatie :-) .... das ook wel een beetje het probleem denk ik.. :-)
Sense, is dat niet een logisch gevolg wanneer je van elkaar gaat houden/om elkaar gaat geven?
yep... iets met gatje en die vervelende blaren hè! :-)
I Know...

Dit doet zeer, maar had je jezelf voor kunnen stellen dat je nr2 alleen voor de seks had, just seks, zonder geven om, maar enkel lust?

Ik weet dat ik dat niet kan, en ja, als iemand dan bij je weggaat of het loopt (even) niet meer lekker dan heb ik daar verdriet van, en toch: ik zou niet anders willen dan leven met zoveel gevoel.
Ik vind een beetje reizigsters juist wel leuk. Dat je niet zomaar ieder moment af kan spreken, maar naar opties moet zoeken maakt het spannend. En dan is er altijd nog het elkaar opgeilen-in-de-auto-onderweg-naar-de-date Appjes.

Ach en aan de andere kant, afstand is maar relatief. Al zal een auto van de zaak het wel relatiever maken

Gelukkig ben ik redelijk flexibel in mijn tijd en kan ik toch vrij veel afspreken, dates hebben vaak meer moeite om een gaatje te vinden dan ik :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven