Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Senna, waarom afspreken met een man die het steeds weer laat afweten? En dan ook nog bij jou thuis, waarom in hemelsnaam? Bang dat hij op een openbare plek betrapt kan worden?

Minnaars zijn er genoeg, dus wat maakt deze man zo speciaal dat jij hem nog wilt zien nadat hij je al meerdere keren heeft laten zitten?
Als je toch perse met hem wil afspreken laat hem dan een hotel regelen .

Komt hij niet dan is het zijn probleem.

Ik ging er geen moeite voor doen , laat hem maar zien dat hij je graag wil

Zeker niet thuis uitnodigen !!
waarom ik nog contact heb, weet ik niet. Ik wil t afsluiten nu, ik vertrouw m niet meer. Nee, ik heb altijd gezegd nooit thuis voor sex. Ik blijf erbij. Bedankt iedereen voor een heldere blik.
@Retsina: je schrijft dat onze verhalen bijna hetzelfde zijn, behalve dan dat jij degene bent die geen sex wil? Bedoel je dat je man dat wel wil, maar dat jij dat tegenhoudt? En waarom wil je geen sex? Is dat, net als bij ons, iets waar je man altijd om moet vragen (lees: zeuren)? Vind je hem niet aantrekkelijk, of heb je gewoon geen behoefte? Bij jullie dus ook kinderen, koophuis, etc.?
Hoi allemaal, na wat posts te hebben gelezen in minnaartopic 21 kom ik hier ook mijn (begin)verhaal doen.

Sinds een tijdje heb ik nieuw werk. Daar is dus een zeer interessante collega die ik 1 keer per week zie op het werk. Hij heeft een vriendin en 2 kinderen. We hadden laatst een borrel en heb alleen maar met hem staan praten. Ook over seks, vreemdgaan e.d. Hij is Surinaams en in zijn cultuur is het normaal om meerdere vrouwen te hebben. Maar hij heeft geen open relatie en zijn vriendin weet ook niet dat hij die wens heeft volgens mij. Zij is gewoon Nederlands.

Maar goed. Na die borrel zijn we gaan chatten. Hij begon hiermee en hij zit overduidelijk achter me aan. Hij stuurt op het werk ook berichtjes. En die berichtjes gaan niet zozeer plat over seks maar veel "plaag"berichtjes. Beetje teasen dus. Van beide kanten. Hij weet precies wat hij moet zeggen en doen en ik vind het nog leuk ook. Heerlijk een man die extravert is en grappig. Al lange tijd heb ik geen goede seks gehad en ook geen mannen ontmoet met een sprankelend karakter. Dus dit is allemaal erg interessant. Ik denk namelijk dat hij wel goed zal zijn in bed. Als ik aan hem denk of als we op het werk flirten, krijg ik al behoorlijk zin. Nu heeft hij zelfs voorgesteld om binnenkort wat te gaan drinken....
Tja .... en wat nu? Je weet wel wat er gaat gebeuren als je er mee verder gaat. Je hebt hem in no time in je bed. Waarbij ik nu aanneem dat jij vrijgezel bent. Hij niet. Dat weet je dus al.

Hoe sta jij er in? Is hij gewoon lekker voor de sex? Of voel je meer voor hem en gaat het heel ingewikkeld worden? Vind je dat handig om elkaar te zien op het werk, ongeacht welke kant het opgaat? Ik oordeel niet, hoor. Ik ben wel de laatste persoon die mag oordelen.

Overdenk goed wat je er mee wil, want hoe langer je wacht en hoe verder je gaat, des te moeilijker het wordt om hem los te laten.
Ik wil inderdaad voor het lekkere en leuke gaan. Ik vind hem niet leuk op een manier dat ik een relatie met hem zou willen. Ik zou hem sowieso nooit kunnen vertrouwen dus dat betekent dat het geen relatiemateriaal is. Naast het feit dat hij kinderen heeft en een vriendin. Ik heb zin in een spannend avontuur. De rest van mijn leven is het behoorlijk saai op het moment en ik vind het heerlijk zoals hij doet. Veel complimenten, achter mij aan gaan, grapjes, flirten enz.

Het scheelt dat ik hem maar 1 keer per week af en toe zie op het werk. Als ik hem elke dag meerdere keren zou zien, zou ik het zeker niet doen. Dat is dan iets te confronterend.
Oh RodeRoosje, weet waar je aan begint. Ik zou zelf nooit met iemand van mijn werk het bed induiken, ook al zie je elkaar maar eens per week. Al helemaal niet als 1 van beiden vreemdgaat (jij bent vrijgezel?).

Als je zin hebt in een avontuur, dan zijn er zoveel mogelijkheden.
Ik ben vrijgezel inderdaad.

Het probleem is dat ik geen mogelijkheid tot avontuur tegenkom. Heb al in tijden geen interessante man ontmoet. Nu is hij op mijn pad gekomen.

Het liefst date ik met iemand die vrijgezel is en waar mogelijk een leuke relatie uit kan komen. Maar goed, die kom ik zo'n 2 jaar niet tegen. Daarnaast voel ik me ook niet snel aangetrokken tot een man en met deze man is er juist heel veel aantrekkingskracht.
catootje68 Ik vind mijn man niet meer aantrekkelijk.

Het is altijd het zelfde ik wil heel graag wat spannends maar voor hem is het zo goed.

Ik heb het er heel vaak met hem erover gehad hij zegt dat ik wel een minnaar mag als ik dat wil.

En ja wij hebben kinderen maar die zijn groot tieners en ook een eigen koophuis.
geniet van het leven
@roderoosje. Elke dummy kan lichaamstaal lezen en wie van de collega's aangetrokken is tot elkaar word zeker weten besproken wanneer de betreffende collega's afwezig zijn. Zulke smeuïge verhalen zijn de jus tussen mensen. Mijn minnaar en ik zijn ook achter onze rug om besproken door onze andere collega's. Hij is vrijgezel en ik in een open relatie, niks aan de hand, zij kletsen maar. Dat is in het geval van jouw geheime minnaar wel anders. Zijn vriendin, de moeder van zijn kinderen etc weet niets van zijn werkethos. Kwestie van aftellen tot de collega opstaat die zich moreel verplicht voelt haar anoniem in te lichten over jullie avontuur. Pas op hoor, deze affaire kan heel snel heel hard in jouw gezicht gaan ontploffen.

@retsina, dus eigenlijk heb jij nu een open relatie?
quote:roderoosje85 schreef op 22 december 2013 @ 21:37:

Ik ben vrijgezel inderdaad.

Het probleem is dat ik geen mogelijkheid tot avontuur tegenkom. Heb al in tijden geen interessante man ontmoet. Nu is hij op mijn pad gekomen.

Het liefst date ik met iemand die vrijgezel is en waar mogelijk een leuke relatie uit kan komen. Maar goed, die kom ik zo'n 2 jaar niet tegen. Daarnaast voel ik me ook niet snel aangetrokken tot een man en met deze man is er juist heel veel aantrekkingskracht.Volgens mij hoef je als vrouw maar een avondje kroeg te doen om een avontuurtje te krijgen. Of anders zijn er heel veel sites, chatboxen, etc om een man te scoren. Ik zou het echt niet met een collega doen, kijk heel goed uit wat je doet!
Roderoosje, als het alleen voor de spanning, de leuk en de lekker gaat, zou ik iig niet kiezen voor een collega.

Een spannend avontuur kan er ook anders uitzien en dat je nu eenmaal in het wild geen andere leuke kerels tegenkomt, is natuurlijk geen excuus.

Je lijkt het voor jezelf goed te praten dat je wel iets met hem kunt beginnen, omdat er geen andere mogelijke mannen in je leven zijn.

Bedenk alleen wel dat het voor echt grote problemen kan zorgen. Wat Kip zegt, er kan een collega zijn die het moreel niet vindt kunnen en zich geroepen voelt om zijn vrouw bijvoorbeeld in te lichten. Wat zeg je dan tegen je baas als je op het matje moet komen? En als het fout gaat, om welke reden dan ook, blijf je nog wekelijks met hem geconfronteerd worden (want of het nou dagelijks is of wekelijks, dat is natuurlijk ook slechts een miniem detail, ook daarmee probeer je het te 'verzachten').

Weet waar je aan begint! Ik zou iig mijn baan belangrijker vinden dan mijn jeuk en dat ook niet op het spel willen zetten.

Er zijn echt wel meer mogelijkheden als je single bent, om een leuke scharrel op te doen. Het is onzin dat dit nu net je enige kans is.

Edit: Wat Dymo ook zegt - ik had mijn scherm heel lang open laten staan. Er zijn zoveel mogelijkheden! Alleen een spelletje Wordfeud kan al zorgen voor een leuke fling en ik heb sinds twee dagen Tinder op mijn telefoon gezet en dat is ook onwijs leuk en levert veel contacten op, als je wilt.

Je praat het voor jezelf nu recht, terwijl het zo krom is als het maar kan.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ik zal me even netjes voorstellen, mijn naam is Richard en ik lees hier al een jaar of drie mee, en plaats zo af en toe eens wat.

Ik ben getrouwd, maar om met de deur in huis te vallen, met een a-seksuele vrouw.Dit wist ik toen we gingen trouwen en heb dit ook nooit als bezwaar gezien, ondanks dat ikzelf een stuk "actiever" wens te zijn.

Ik heb gekozen voor de liefde, en niet voor de lust.

Echter (ja, er is een "echter") ik merk al geruime tijd aan mezelf dat ik de seks mis. Niet de affectie, want die krijg ik genoeg, maar plat gezegd, goeie stomende sex!

Voor mezelf ben ik eruit dat ik het minnaar/minnaressen pad wil gaan volgen. Zonder mijn partner daar van op de hoogte te stellen. Het heeft even geduurd om op dit punt te komen. Maar ik weiger langer een stuk van mijzelf voor de rest van mijn leven weg te cijferen, hoeveel ik ook van haar hou. Ik weet inmiddels dat Sex en de liefde bedrijven 2 verschillende dingen zijn, maar dat ik ze allebei wil!

Ik heb wat ervaring in het betaalde circuit, maar dat is té plat en té onpersoonlijk. De spanning en chemie die ik zoek, zal ik daar ook niet vinden en wat mij betreft is dat ook een afgesloten hoofdstuk.

Ik lees ook al wat langer mee in dit topic en wil vanaf nu wat actiever mee gaan posten. Zit zelf met wat vragen, en heb af en toe ook wel wat nuttigs bij te dragen in deze discussie denk ik. Vandaar deze voorstel post ;)

Roderoosje heeft mij min of meer overgehaald hier te gaan posten (onbewust waarschijnlijk, maar toch). Ik zit/zat namelijk in dezelfde situatie. Knetterende chemie, en ook gelegenheid, maar toch... Het risico betrapt te worden is altijd aanwezig, je zet al zoveel op het spel. Om dan ook nog je baan op het spel te zetten, nee... We hebben 1 keer gezoend, daarna lang gepraat en besloten dat het beter is het daarbij te laten. (zij was ook niet vrij)

Dus ik zou zeggen, niet doen...
@Richard. Ik weet ook wel dat een geheim seksleven lekker makkelijk is; geen lastige gesprekken over verschil in behoeftes thuis en een partner die in de leugen leeft dat het allemaal pais en vree is in zo'n affectieve stoomloze relatie. Samen kop in het zand en vervreemden maar tot je nietszeggend/nietswetend naast elkaar op de bank zit elke avond en elkaar als luie stoel gaat behandelen. Aan de buitenkant ziet de relatie er zo gemoedelijk uit en ondertussen zit je daarin met al je onderdrukte behoefte aan iets wat je niet krijgt. Elke dag weer raast deze drang door je lijf, ze vreet, ze jeukt, ze knaagt en je kan met deze lust niet naar het bed waar je geliefde in ligt. Om gek van te worden. Tot je iemand tegen komt die een geile snaar raakt en het hek van de dam vliegt met alle gevolgen van dien. Dat heb ik mij jaren terug laten overkomen bij mijn eerste minnares en tijdens die periode ben ik mij enorm te buiten gegaan aan handenvol 'snoepseks' met vreemde venten ook nog eens.

Is het lastig voor jou om tegen haar te zeggen dat jij wel stomende seks wilt?

Jouw vrouw weet niet dat seks en de liefde bedrijven twee verschillende dingen zijn?
@heeeide ik weet dat het sowieso krom is hoor. Maar het is best lastig. Als ik hem zie en hij zit weer gigantisch met me te flirten dan vind ik dat geweldig. En er is een bepaalde klik die ik echt niet met iemand snel heb. De laatste was alweer 3 jaar geleden. Ik ben namelijk best lastig met mannen en ze leuk vinden.

Maar zou het niet kunnen dat het gewoon goed geheim blijft? Ik bedoel, ik zou niks op het werk zeggen en hij ook niet. Wat zouden de risico's dan zijn op het werk? Kan je echt door zoiets worden ontslagen? Word je echt voor zoiets op het matje geroepen door je baas? En hoe zit het met die collega dan? Zou hij ook op het matje moeten komen?

Hij is geen directe collega. Hij heeft een andere functie en komt daardoor 1 keer per week bij ons waar hij zijn functie uitvoert. En ja, ik zou het wel heel erg vinden als iemand er achter zou komen, want ik zou het niet fijn vinden als men mij met de nek gaat aan kijken.
Roderoosje, zolang alles goed gaat, en je heel goed bent in jezelf beheersen als je hem op je werk ziet, wie weet, misschien lukt het je.

Maar ooit krijg je ruzie, of ben je boos omdat hij niets van zich laat horen, of wat dan ook... en dan?

Ik denk dat de kans dat het uitkomt erg groot is.
quote:kipkluifje2 schreef op 23 december 2013 @ 16:42:

@Richard. Ik weet ook wel dat een geheim seksleven lekker makkelijk is, geen lastige gesprekken over verschil in behoeftes thuis en een partner die in de leugen leeft dat het allemaal pais en vree is in zo'n affectieve stoomloze relatie. Samen kop in het zand en vervreemden maar tot je nietszeggend naast elkaar op de bank zit elke avond en elkaar als luie stoel gaat behandelen. Aan de buitenkant ziet de relatie er zo gemoedelijk uit en ondertussen zit je daarin met al je onderdrukte behoefte aan iets wat je niet krijgt. Elke dag weer raast deze drang door je lijf, ze vreet, ze jeukt, ze knaagt en je kan met deze lust niet naar het bed waar je geliefde in ligt. Om gek van te worden. Tot je iemand tegen komt die een geile snaar raakt en het hek van de dam vliegt met alle gevolgen van dien.

Is het lastig voor jou om tegen haar te zeggen dat jij wel stomende seks wilt?

Jouw vrouw weet niet dat seks en de liefde bedrijven twee verschillende dingen zijn?

Ten eerste denk ik dat een geheim seksleven allesbehalve makkelijk is. Een goede oefening voor de geest, dat misschien wel, want je moet de nodige halve waarheden uit elkaar kunnen houden. Maar makkelijk?

Daarnaast is ons huwelijk eigenlijk wel goed, we houden van elkaar, het is echt geen broer/zus verhouding. Maar elke poging om het in de slaapkamer spannender/geiler of langduriger te maken lopen op niets uit. Sex is voor haar niet wat het voor mij is. Ik ben ook anders gewend vanuit voorgaande relaties, misschien dat dat deel van de oorzaak is. Sex is voor haar vooral voor de voortplanting, zo zou ik het haast willen omschrijven, al ligt het wel genuanceerder.

Ik ben zover dat ik naar mijn idee alles heb gedaan om de situatie te veranderen, en ik weet nu dat haar grenzen niet zo ver gaan als de mijne. Door verder te gaan zou ik haar misschien dingen laten doen die ze echt niet wilt. We zijn op heel veel punten elkaars evenbeeld, maar op seksueel gebied absoluut niet. Ik kan daar vrede mee hebben, en wil graag met haar oud worden.

Dat wil niet zeggen dat ik de behoeftes die ik heb ga onderdrukken. Ik hou ook van mezelf, en mijn seksuele aard, waarin ik zo van haar verschil, is niet iets wat ik wil of kan negeren.

Zoals zoveel posters hier wil ik een punt bereiken waar aan al mijn behoeftes wordt voldaan. Uiteraard gaat dat nooit lukken, maar ik wil niet stoppen met proberen.

De hamvraag: Vind ik het niet erg dat ik mijn vrouw zal bedriegen?

Ik vind het erg om haar te kwetsen, op wat voor manier dan ook. Ik weet zeker dat wanneer ik deze kant van mezelf negeer ik haar ook zal gaan kwetsen. Eer ik 10 jaar verder ben zie ik dan echt een zeer gefrustreerde man, dat kan ook niet goed zijn.

En mocht het ooit uitkomen, dan zal ik mezelf waarschijnlijk ook wel voor mijn kop slaan. Maar waarschijnlijk alleen omdat het uitgekomen is, en niet omdat ik het gedaan heb, een cruciaal verschil.

(een statement waar menig viva lezer me graag per direct af zou knallen, ik hoop hier op wat meer begrip/bijval)
quote:roderoosje85 schreef op 23 december 2013 @ 17:12:

@heeeide ik weet dat het sowieso krom is hoor. Maar het is best lastig. Als ik hem zie en hij zit weer gigantisch met me te flirten dan vind ik dat geweldig. En er is een bepaalde klik die ik echt niet met iemand snel heb. De laatste was alweer 3 jaar geleden. Ik ben namelijk best lastig met mannen en ze leuk vinden.

Maar zou het niet kunnen dat het gewoon goed geheim blijft? Ik bedoel, ik zou niks op het werk zeggen en hij ook niet. Wat zouden de risico's dan zijn op het werk? Kan je echt door zoiets worden ontslagen? Word je echt voor zoiets op het matje geroepen door je baas? En hoe zit het met die collega dan? Zou hij ook op het matje moeten komen?

Hij is geen directe collega. Hij heeft een andere functie en komt daardoor 1 keer per week bij ons waar hij zijn functie uitvoert. En ja, ik zou het wel heel erg vinden als iemand er achter zou komen, want ik zou het niet fijn vinden als men mij met de nek gaat aan kijken.

Het is moeilijk te voorspellen hoe het zal gaan als het uitkomt.

Hij kan wel eens een enorme eikel blijken te zijn, die loopt te pochen dat hij jou heeft veroverd. de vraag is of je het risico wil lopen?

Kan je baas je ontslaan omdat je iets krijgt met een collega? Nee. Kan een baas ervoor zorgen dat iemand hoe dan ook uit het bedrijf verdwijnt omdat de werksfeer dusdanig is verpest dat het geen werken meer is? Jazeker!
@Richard, jij beschrijft mijn thuissituatie zoals deze jaren geleden was. Mijn man staat er hetzelfde in als jouw vrouw. Ik weet hoe het is om hemel en aarde te proberen te bewegen om er uiteindelijk achter te komen dat er maar beperkte rek in zit. Die toestand zul je moeten accepteren, hoe moeilijk het ook is om een echt stomend seksleven met je geliefde vaarwel te zeggen.

De weg van het bedrog is een hele makkelijke, want zolang je partner niets ziet is er nog geen relatieprobleem. Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd, deed mij geen goed. Het is niet leuk om een behoefte die zo natuurlijk is geheim te maken. Het verschil in behoefte thuis is door het geheim niet weg, je gaat alleen meer en meer ondergronds. Tot je thuis komt en je partner niks meer te vertellen hebt want het geheime leven is zo diepgaand geworden. Het is fijn dat ik nu niks meer geheim hoef te houden, ook al verschillen man en ik in seksuele behoeftes nog steeds als dag en nacht.

@Roderoosje. Je hoeft op het werk niks te zeggen. Je hoeft maar bij hem te zijn in één ruimte en de goede verstaander kan al op afstand aan jullie lichaamshoudingen zien wat er speelt. De tamtam doet de rest. Natuurlijk kan een geheime affaire de werksfeer zo nadelig beïnvloeden dat een van jullie het veld moet ruimen. De banen liggen tegenwoordig niet voor het oprapen.
quote:roderoosje85 schreef op 23 december 2013 @ 17:12:

Ik heb het laatst van zeer dichtbij geobserveerd en nee, dit is niet te verbergen. De snuitjes spraken boekdelen maar dan echt, daar waren alle collegaas dan ook op de hoogte.

Of jullie op het matje moeten komen ligt natuurlijk compleet aan waar je werkt en wat jullie functies zijn. Er zijn ook meer dan genoeg bazen/managers die zich hier totaal niet mee zullen bemoeien.
Richard, welkom hier.

Om het "mijn vrouw heeft geen baat bij een sjagrijnige man die gefrustreerd rondloopt" moet ik stiekem wel even grinniken. Ben je je bewust van het feit dat je excuses aan het bedenken bent? Je vreemdgaan nu al goedpraat? En dat is prima hoor maar wees je ervan bewust.

Waar jouw vrouw wel of niet blij van wordt weet ze vooral zelf en ik denk zomaar dat ze liever iemand heeft die zich "inhoudt" voor haar relatie dan iemand die het buiten de deur zoekt zodat hij thuis zo leuk vrolijk is.

Ik ben het met je eens dat het geen makkelijke keuze is, leven in 2 werelden waarvan er 1 totaal verborgen moet blijven is zwaar. Het kan behoorlijk bezit van je nemen en als je dat dan niet kan delen is dat aardig pittig.

Ik snap iets niet.

Je schreef dat je al wist dat je vrouw a-seksueel was toen je met haar trouwde. Dat vond je toen geen probleem want je ging voor de liefde ipv de lust.

Is het eerlijk om dit verbond nu eenzijdig op te zeggen, na zoveel jaren waarin je haar voorhield dat je tevreden en gelukkig was?

Jij houdt van jezelf en wil jezelf niet veroordelen tot een seksloos leven maar dat deed je zeer bewust op het moment dat je met deze vrouw trouwde.

Waar is het mis gegaan?
@ roderoosje hoe iets gaat verlopen op de werkvloer mocht het uitkomen is nooit te voorspellen.

Maar de kans dar het uitkomt is zo groot dathetvoor mij een absolute no-go zou zijn.

Ik ben zowiezo erg voorzichtig in mijn eigen omgeving.

Ooit gehoord van de 50km regel die hier nog wel eens genoemd wordt.... ?

Ik zou hier niet aan beginnen, echt niet..

Net wat Heidi zegt, probeer wordfeud, tinder, de gangbare sites en geniet van je tijd ipv onnodig risico te lopen op je werk.

Welkom Richard, heb je het ooit besproken met je vrouw, keer een balletje laten vallen mbt open relatie of iets dergelijks.. ?

Waarom kun je nu niet meer leven met haar sexuele behoefte en toen wel ?
Richard, ik weet niet of jouw nick en geboortejaar echt zijn, maar anders kun je misschien beter een andere nick nemen. Het vivaforum is makkelijk vindbaar en je vrouw zou je zo herkennen.

Verder, waarom bespreek je dit niet met je vrouw? Dat het voor jou nu toch niet meer houdbaar is en je je er lang bij neer hebt kunnen leggen dat jullie seksleven nu eenmaal treurig is, maar je nu toch daar iets aan wilt veranderen.

Je hebt toch gewoon een heel goed punt? Zij kiest voor een seksloos bestaan, maar voor jou werkt dat niet meer. Natuurlijk wil jouw vrouw een goed gehumeurde man naast haar op de bank, maar bereik je dat nu echt door haar te bedriegen?

Er is trouwens een topic over: Laag libido partner

Roderoosje, oooooooooh, je hebt al drie jaar geen leuke man gezien tot wie je je aangetrokken voelde en nu heb je deze gevonden en MOET deze het worden. Nou, dan heb je je beslissing al genomen toch? Dan begin je er toch gewoon mee? En dan zie je vanzelf wat het voor effect heeft op de werkvloer.

Natuurlijk zien mensen het. Het is de enige reden waardoor mijn vriendinnen mij en mijn minnaar gelinkt hebben, ze zagen het aan ons als we samen waren. We waren een tijdje terug onder zakelijke contacten van mijn minnaar, een van die contacten heeft hem al gevraagd hoe we elkaar kennen. Hij vond de manier waarop wij met elkaar omgingen opvallend vertrouwd, die zag het. Terwijl wij ons best gedaan hebben heel neutraal met elkaar om te gaan en we daar ook vooral met verschillende mensen gepraat hebben.

Twee weken geleden vroeg een nieuwe collega me er nog naar, want 'minnaar straalt altijd zo als jullie samen zijn of als het over jou gaat'.. tja.

Hoe het verder op je werk ontwikkelt, kan niemand van tevoren raden natuurlijk, maar dat je er een puinhoop door kan krijgen, lijkt me wel duidelijk. Ook dat heb ik van dichtbij meegemaakt. Wat een gedoe. Wil je dat? Wil je dat collega's achter je rug om zo over je praten? Echt?

Edit: Hoe groot is bovendien het gevaar dat je gevoelens juist wel met je aan de haal gaan? Als je al zo weinig mannen leuk vindt en hij nu eindelijk na al die jaren wel leuk is… hoe kun jij het dan houden bij leuk en spannend? Dat gaat toch nooit werken?

Als je hier wat langer leest, zul je wel gezien hebben dat het helemaal niet zo makkelijk is om je hart binnen boord te houden. Denk je serieus dat jij dat in dit geval wel kunt? Als hij je nu al zo raakt? Dat hele verhaal van spanning&leuk is grote onzin, maar daar sluit jij nu nog je ogen voor.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Even een update.

Nog steeds heb ik het moeilijk een eind te maken aan de relatie met mijn minnaar. Toch moet ik van hem los want ik verwacht teveel van die relatie. Heb hem onlangs nog gezien, we hadden seks met veel geknuffel, hebben wat gepraat. Ik kreeg ook een leuke attentie voor kerstmis. Toch kan ik er niet mee verder om slechs een heel klein deeltje van zijn tijd te krijgen. En dat kwetst me te veel. Normaal krijg ik achteraf wel een berichtje met het was leuk maar nu helemaal niets. En dan ga ik piekeren en analyseren en dat wil ik niet meer.

Daardoor komt mijn onzekerheid nog meer terug.

Thuis heb ik nog geen beterschap in zicht. Ik probeer het gezellig en leuk te maken voor de kinderen.

Iedereen een vrolijk kerstfeest met veel liefde en aandacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven