Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:area51 schreef op 30 april 2014 @ 21:19:

Ik zeg niet dat het hier in dit draadje gebeurd, maar vrouwen zijn altijd snoeihard in hun oordeel als het over een vreemdgaande man gaat, terwijl hier een eigen 'sister' met raad en daad wordt bijgestaan.

Heb ik nog niks van gemerkt, maar ben hier nog niet zo lang. Welkom alle nieuwe mannen en vrouwen... gezellig!

Ik hier een chagrijnige dag, begon helemaal leuk, een gezellige ochtend, thuis en op de app, tot ik wat later in de ochtend appte dat ik ergens zin in had en daar toch een mega-flauwe opmerking op terugkreeg die nog serieus was ook. Grmbl... ik was gelijk tot op het vriespunt, en niet meer in een warme bui geweest, laat staan in een hete. Hij bekijkt t maar even hoor... Wel jullie story's en adviezen zitten lezen en mikmak, wat een heerlijk ochtendje weer! Helemaal leuk!!
Ik zit hier nu een jaar mee te schrijven en

ik heb niets gemerkt van het afbranden van mannen.

Is dat iets speciaals voor alleen De Insiders?
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 30 april 2014 @ 21:46:

Is dat iets speciaals voor alleen De Insiders? Het afbranden van mannen gebeurd dan ook voornamelijk op de relatiepijler.
quote:highlander schreef op 30 april 2014 @ 21:46:

Is dat iets speciaals voor alleen De Insiders?

De Insiders? Hebben we die hier?

En jij hebt gewoon een dikke huid, ondanks alles blijf je hier komen ;)
Gadver lotje wat stom... Was dat bewust of heeft ie niet door hoe zijn opmerking op jou overkwam? Na de opmerking nog weer contact gehad? Geschreven tekst komt soms heel anders over dan het bedoeld is he...
En ja, ik besef me wel hoe ik het tref met hem samen zijn is altijd leuk en gezellig, nog nooit ongemakkelijk gevoeld, nog nooit woorden of vervelende situaties met elkaar gehad, niet irl maar ook niet op de app.

We zien elkaar zo'n drie à vier keer per week en geniet me iedere keer weer suf in onze bubbel.

Denk dat ik m hou
Heerlijk toch, gewoon houden die man
Mikmak, ik heb echt geen idee. Daarna nog wat neutraal geappt, maar ook daar kwamen een paar berichten voorbij waar ik niet blij van werd. Toen hij thuis was nog een 3 of 4 neutrale korte berichtjes en toen was t ineens: "... komt thuis, xx" en weg. Niks meer gehoord. Ik nog vanavond 2 berichtjes gedaan, doen we normaal altijd ff voor t slapen gaan, maar niks. Weet ik veel. Ik ga nu maar even in de stiltemodus. Niet plakken of beenhangen zoals hl zegt.

Heb trouwens bij onze eennalaatste date ook irl een aanvaring gehad... Toen wou ik m laten weten dat ik ging rijden, dus ik belde voor ik de weg op ging. Niks bijzonders lijkt me. Maar kreeg de voicemail. Dus ik zn 2e mobiel. Voicemail. Check ik mn mail, gelukkig bereik, want niet altijd en overal maar internet, en dus ook geen app, en hij houdt niet van smssen... had hij gemaild dat hij eerst zn advocaat moest bellen. Ivm de scheiding nog. Ja, oke, geen probleem, dus ik ga gewoon rijden. Belt ie terug, helemaal over de je weet wel, dat ik moet lezen en zo drammerig ben en weet ik veel. Pardon?? Die date was ook wat minder geslaagd moet ik zeggen. Woest was ik. Zijn reactie sloeg ook nergens op. Wel in t hotel uitgesproken, in die zin... hij zei zoiets van nou Lot, we kunnen hier ook de hele tijd ruzie gaan maken, waarop ik dacht van ja, je hebt gelijk, laat maar, maar toen wist ik gewoon dat dit irl dus never nooit wat wordt. Veel te verschillend. Soms denk ik, ik kap er mee. Maar toch is hij dan weer te lekker... de date erna, die in maart, was trouwens wel weer leuk, maar toch...

Maar jouw vriendje klinkt wel heeeeel leuk! Leuke tijd zo samen! Heerlijk mikmak, lekker genieten, en lekker vasthouden!!
@mikmak, fijn voor je! Zeker houden! Lotje, wat jammer! Laat hem maar even goed na denken!

Hier vanavond een goed gesprek gehad met mijn nr1 en we gaan er nog een keer voor! Hij gaat zelf e.e.a aan pakken en als ik een weekendje naar een vriendin wil om op adem te komen dan moet ik dat zeker doen zei hij! Het was zijn eigen voorstel en ik ben daar erg blij mee!

wat ik met jager doe weet ik nog niet. Jager inmiddels wel gevraagd of ef iets is, maar ik heb nog geen antwoord, geeft ook niet, komt vanzelf.

ik ga er over na denken of ik met jager nog verder ga of niet. In ieder geval heerst hier nu opluchting!
Goed zo Jane!
quote:de_ekte schreef op 30 april 2014 @ 20:45:

@Lookolook, als het klaar is dan is het klaar. En de een zijn dood is de ander zijn brood. En of ik mij aanbied, tja, als wij een beetje dezelfde ideeën en wensen hebben over het invullen van de vacature, waarom niet.

BTW was is SV?

Nah, da's te gemakkelijk. Je moet wel een beetje moeite willen doen hoor

Jane, wat goed! Succes! Pas je nu wel op dat je geen eren met appels gaat vergelijken?

Lot, wil hij jou wel net zo graag als jij hem? Het klinkt een beetje scheef...
Goed zo Jane! Zou goed zijn om nu ook met jager te kappen denk ik. Alleen dan kan je nr 1 een eerlijke kans geven.

Lotje: mannen kunnen erg vervelend zijn op de app. Hij heeft t waarschijnlijk niet eens door.

Mikmak, jouw vriendje klinkt eigenlijk te leuk. Echt een volwaardige schaduw relatie. Heeft het geen impact op thuis, dat intensieve contact dat je met nr 2 hebt?
Tja. Ik weet t soms ook niet. Soms he, is t net jeckyll & hyde. Maar voorheen was die verandering meer gelijk na een date. Voor even... nu krijg ik maandag allemaal leuke berichtjes, wat foto's en filmpjes, dinsdag ook leuk en gewoon hartstikke gezellig, en gister was hij ineens 100% anders. Hij hoeft voor mij echt niet altijd geil te schrijven want het gewone contact is normaliter ook hartstikke leuk, maar dit sloeg nergens op. Kan zijn hoor, annabel, op app of mail klinken dingen soms anders. Hebben we wel s vaker gehad. Vanmorgen had hij trouwens wel op mn laatste berichtje gereageerd zag ik toen ik wakker werd, maar ook weer zo'n flauwe opmerking dat ik dacht, ja. Wat moet ik hier nu weer mee. Mobiel voorlopig maar even aan de kant gelegd en terug in mn kussens gezakt. Nou ja, nieuwe dag nieuwe kansen... iemand nog wat leuks op de planning? Heidi, gaat alles nog volgens planning? Stay cool!
quote:annabel_k schreef op 01 mei 2014 @ 07:44:

Goed zo Jane! Zou goed zijn om nu ook met jager te kappen denk ik. Alleen dan kan je nr 1 een eerlijke kans geven.

Precies. Anders blijf je in twee werelden hangen. Doen, dus.
Gisteren nog contact gehad met jager en het lijkt er op dat hij het iets rustiger aan wil doen. Het hoe en wat en waarom is me niet helemaal duidelijk, ,maar ik denk dat ik te dichtbij begon te komen.

Toen ik hem vroeg of hij binnenkort nog eens af wilde spreken kreeg ik te horen dat het wel spannend moest blijven en hij het erg druk had de komemde tijd met de kinderen en jagen enz.

Ik vind het helemaal prima, die stap terug.

Misscien krijg ik het eea nog duidelijk in een goed gesprek als we elkaar weer in rl zien. Ik heb er een hekel aan om dingen uitge reid te bespreke via de app.

Maar voor nu is het helemaal prima zo.

Ik ga er maar gewoon van uit dat we niet eerder een date hebben als 6 juni. Mocht hij toch nog eerder willen dan hoor ik het wel en kijk ik tegen die tijd wel wat ik doe.

Voor nu wacht ik maar gewoon af hoe het verdrder zal gaan tussen jager en mij.

ik vind het goed zo, aan de ene kant jammer omdat ik ons uitgebreide geapp zal missen, aan de andere kant juist goed om die stap terug te doen, ook voor mijn gezin.
quote:barbarella70 schreef op 01 mei 2014 @ 08:17:

[...]

Precies. Anders blijf je in twee werelden hangen. Doen, dus.

Vandaar dus ook dat ik prima kan leven met die stap terug!

Hoe het na onze date in juni gaat zal ik zien, misschien wordt dat onze laatste date wel. Heb wel besloten om die date gewoon te laten staan.
Dat lijkt me dus niet verstandig, Jane. Weer zo'n roze bubbel creëren... stop er nu direct mee.
.
anoniem_199693 wijzigde dit bericht op 02-05-2014 14:00
Reden: Sorry, te herkenbaar
% gewijzigd
Hey lieffies,

Ik wilde nog even zeggen dat mijn date eerder deze week geweldig was.

Heerlijke zoenpartijen waarbij we helemaal de wereld om ons heen vergaten.

In zijn auto hebben we nog wat verder gezoend en verder ontdekt en heerlijk gekletst samen. We hebben niet gevreeën omdat ik ongesteld was. Ik vond dat vies, zeker voor de eerste x samen. Hij vond het geen probleem en gaf aan dat we gewoon nog even zouden wachten. Top idee iig.
Wat leuk Bella!

Jane, even helemaal afstand van jager lijkt me echt verstandig hoor. Ik denk niet dat hij afstand nam omdat je te dichtbij kwam, eerder omdat hij voelde dat het voor jou meer werd dan alleen seks. Dat was tenslotte niet de afspraak. Hij wil de dingen simpel houden, en dat gaat niet als er gevoelens in het spel zijn van 1 kant..

Marente, wat een heftig verhaal. Hoe is je relatie met je man? Zie je het serieus zitten om samen weer een toekomst te hebben? Nog even los van je gevoelens voor nr 2, voel je wel genoeg voor je man? Je hebt nr 2 nu een half jaar niet gezien of gesproken geloof ik, dus dan mag je wel aannemen dat het gevoel wat gesleten is. Bij jou lees ik dat echter helemaal niet.

Hier gaat het heel goed. De roze wolk is een beetje weg, of in elk geval een stuk minder fel roze. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel zo rustig. We appen vrolijk door, soms geil, soms over gewone dingen. Ik maak me in elk geval een stuk minder druk de laatste week over de contactfrequentie en het aantal lieve berichtjes. Het maakt me wat minder uit. Ik besef me de laatste week heel goed dat ik een fantastische nr 1 heb, die mijn aandacht en liefde verdient, dus er gaat wat minder aandacht naar nr. 2. Ondertussen laat ik de bal bij hem voor een volgende afspraak, ik verwacht hem in juni wel te zien, en dat zou ook super zijn (aaargh.. die mindblowing sex wil ik weer ), maar mocht dat niet lukken, ook goed.
Marente, idd heftig! En zo'n tweestrijd. En zo te lezen nog steeds. Weet je wel hoe het met nr2 gaat, of helemaal niet? (vrouw ms toch terug, andere relatie, nog aan t wachten?). En hoe gaat t nu thuis? Met je man en met de kinderen?

Bella, wat een leuke, lekkere eerste date! En tof dat hij er geen probleem van maakte! Wat kunnen onze minnaars trouwens toch lekker zoenen he! Hebben jullie dat ook?

Zo te lezen wordt er in juni trouwens lekker veel gedate...
Pffft, ok, ik weet dat jullie gelijk hebben, als ik dit alles goed wil doen dan moet ik stoppen. Maar tegelijk is het ook ohh zoo moeilijk. Mede omdat hij juist een gedeelte van mijn vlucht is. Ik moet nog maar eens even heel erg goed na denken.

Gelukig merk ik ondertssen ook hoe ontzettend erg nr1 nu zijn best doet! In plaats van verdriet brengt hij nu weer een glimlach op mij gezicht.

@lotje, jager zoende de eerste keer vreselijk haha. Om heel eerlijk te zijn kan mijn man dat beter.
Juist omdat hij een deel van je vlucht is, moet je dat nu afsluiten. Je verstand over je gevoel laten zegevieren, hoeveel pijn dat ook doet. Je hebt ervoor gekozen om met je nr 1 verder te gaan. Je vlucht moet je dus finaal afkappen, anders is die belofte niets waard.
Dat wat Barb zegt. Als je nr1 echt een kans wilt geven, moet je je bubbel met jager, je vlucht, vergeten.
En weet je, door het nu af te sluiten kun je de fijne herinneringen behouden. Als je het doorzet, gaat het geheid een keer fout. Dan vallen die leuke plaatjes weg tegen de ellende die je dan hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven