Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Wahaha, nownow, nu je het zegt inderdaaf erg lach wekkend! Jojo van emoties heb ik inderdaad ook wel.

Gelukkig leer ik zelf indrdaaf steeds beter om met mezelf happy te zijn! En mijn onvrede komt ook wel uit mijn eigen onzekerheid. Niet

zozeer jaloers. Maar als hij begint over verzorgde buitenlandse vrouwen dan gaat er mijn hoofd het volgende gebeuren, maar ik ben toch ook altijd op en top vrzorgd? Zou ik dan toch iets fout doen? Vind hij me niet meer leuk? Doe ik het niet goed meer enz.

Verhelderend stukje eerder van jou nownow! Dit is ook mijn hele val kuil hier in hoor! Mijn eigen onzekerheid.
Even wat anders.

Heeft iemand al op viva 18+ gekeken? (rechtsboven) Wat is daar te doen?
Alle reacties Link kopieren
Roos: dat wordt blijkbaar een door Pabo gesponsord Viva-onderdeel...
..
Myself, ik post vaak dingen en dan haal ik later de kenmerkende details weg. Het is nog best lastig om niet herkenbaar over je eigen situatie te schrijven. Dus soms verander je details die het kenmerkend maken maar de kern moet overeind blijven. Is best lastig soms.

Jane, heb je die bevestiging alleen nodig in liefdesrelaties of ook met familie, vrienden, werk etc?

Puzzled, lijkt me een scenario wat gegarandeerd misgaat. Dit vraagt er toch bijna om dat oude gevoelens weer oplaaien? Ik denk dat het alleen kan werken als je echt niets meer voor hem voelt maar gezien jullie voorgeschiedenis lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.

Hoe is het met onze bergdame Heidi en Guus?

Ben ook benieuwd hoe het met Lotje en haar nr. 1 is.

Diver, het lijkt me een ontzettend moeilijke situatie waarin je zit. Ik heb ook ff geen advies maar wil je wel sterkte wensen. Lijkt me heel moeilijk om continue te moeten vechten tussen je eigen behoeften en het gevoel van nr. 1.
Dymo, jij en minnaar zijn dus nu officieel samen begrijp ik? Heeft dat de verhouding tussen jullie veranderd? Is het zoals je verwachtte?
Hee Juf, hoe is het met jou?

Ik mis ook Anoukje! En Lot schiet me ook nog wel eens door het hoofd idd. En Mikmakk?
Nog niet bij de 18+ gekeken

juf, ik heb net met meer dingen hoor. Heb het ook al zo lang ik me kan herrinneren en ik leer gelukkog steeds beter zonder die bevestiging te kunnen, maar het is een lange weg.

Lotje en mikmak ben ik ook benieuwd naar. En, anouk idd mis ik ook al een tijdje. Almost, hoe is het met jou?

Hier vanavond gewerkt, nog even bij vrienden langs geweest, kortom, een heerlijk avondje gehad. Onderweg in de auto nog na gedacht dat het toch echt wel bij mijn eigen onzekerheid ligt.

@myself, ik kan zelf zo echt niemand bedenken die hier ook zou komen. Ik probeer het altijd zo raadsel achtig mogelijk te houden voor de buiten wereld. En inderdaad kun je net als juf hele herkenbare dingen later weg halen.
Roos, hier gaat het goed. Heb veel contact met BV en het voelt heel goed, door alles wat er gebeurd is zijn we gek genoeg alleen maar hechter geworden. Doen het wel rustig aan maar fijn is het absoluut.
Anouk was toch op vakantie dacht ik?
@Roos en @Juf

Mijn gevoel voor hem is inderdaad heel anders dan het toen was. Ik heb toen ook een kant van hem leren kennen die mijn verliefdheid als sneeuw voor de zon liet verdwijnen.

Nu weet ik al dat hij die kant heeft, dus ik denk niet dat ik weer verliefd op hem zal worden. Verlust wel, want de seks is altijd heerlijk geweest tussen ons.

Ik hoop dat ik inmiddels heb geleerd om die te scheiden. En ik ben er dit keer alert op dat als ik voel dat er gevoelens terugkomen, dat ik dan moet ingrijpen. Genoeg beton en prikkeldraad om het aan te kunnen denk ik.... hoop ik.
Ondertussen nog steeds onzekerheid. Nog steeds geen afspraak in het vooruitzicht. Dus nog geen gesprek kunnen voeren. Het zet me aan het twijfelen. Mss maak ik het allemaal wel wat erger dan het is.
Pompel, ik vind het allemaal wat moeilijk te begrijpen. Misschien mis ik dingen hoor, maar hij is gebonden en jij ook? En hij wil dat jij gaat scheiden en met hem verder gaat?
[quote]cljane schreef op 16 juli 2014 @ 09:31:

Pompel, ik vind het allemaal wat moeilijk te begrijpen. Misschien mis ik dingen hoor, maar hij is gebonden en jij ook? En hij wil dat jij gaat scheiden en met hem verder gaat?[/quot

Dat is het ook. HIj heeft relatie met gebonden vrouw. Ik ga scheiden maar ben niet van plan om onmiddellijk een nieuwe relatie te beginnen met hem of gelijk wie. Wellicht is hij een onverbeterlijke player en zie ik het alleen maar niet. Ingewikkeld en lastig allemaal. Het voelt slecht en de weet dat hij het ook nog met andere vrouwen doet is walgelijk.
quote:pompelmoesje123 schreef op 16 juli 2014 @ 09:41:

HIj heeft relatie met gebonden vrouw.Dat jij met hem vreemdgaat moet je zelf weten, maar hij zit dus in nóg een relatie te stoken..
One life, live it !
quote:al_bundy schreef op 16 juli 2014 @ 09:54:

[...]

Dat jij met hem vreemdgaat moet je zelf weten, maar hij zit dus in nóg een relatie te stoken..Klopt. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik besef wat een triestig figuur hij niet moet zijn
quote:jufmafkees schreef op 15 juli 2014 @ 22:07:

Dymo, jij en minnaar zijn dus nu officieel samen begrijp ik? Heeft dat de verhouding tussen jullie veranderd? Is het zoals je verwachtte?

Het wordt steeds officiëler ja. We gaan ervoor, hadden de intentie om het rustig op te bouwen maar we zien elkaar toch wel veel omdat we elkaar zo missen na een paar dagen. Het is zo fijn en zo goed, heerlijk.

We zijn heel open naar elkaar. We beseffen allebei dat we wel heel snel weer in een relatie zitten na onze scheiding, en dat eigenlijk een poosje single zijn en wat rondkijken verstandig zou zijn, maar ja...We flirten wel met anderen maar niet meer dan dat, en we zijn er open over naar elkaar. We vinden allebei aandacht en flirten leuk, maar we beseffen steeds dat we het liefst tijd in elkaar steken en niet in anderen. We claimen elkaar nu meer, we kunnen aangeven 'ik mis je en ik wil dat je komt', waar dat eerder niet kon omdat het stiekem moest. We brengen nachten samen door, we vertellen de mensen om ons heen over ons, we gaan samen uit. We kletsen over van alles, delen een hoop dagelijkse dingen met elkaar, vertellen over werk, familie, vrienden, wat ons bezighoudt. We zijn samen...
quote:jufmafkees schreef op 15 juli 2014 @ 23:14:

Roos, hier gaat het goed. Heb veel contact met BV en het voelt heel goed, door alles wat er gebeurd is zijn we gek genoeg alleen maar hechter geworden. Doen het wel rustig aan maar fijn is het absoluut.Maar BV is nog wel bij zijn vrouw, zijn gezin? Jullie contact blijft voor haar verborgen?
Volgens mij is het duidelijk vakantietijd zoveel dames (en heren) die we missen..

Hier gaan we een nieuw era in, of zijn we die al ingegaan.. LD heeft een nieuwe stap voor de (zijn) toekomst gezet en het wordt nu langzamerhand tijd om te kijken hoe ik daar in pas, en of ik er wel in wil passen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:pompelmoesje123 schreef op 16 juli 2014 @ 10:00:

Klopt. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik besef wat een triestig figuur hij niet moet zijn

Dan zou de volgende stap in jullie 'relatie' niet zo'n hele moeilijke moeten zijn, toch ?

Dumpen en een minnaar zoeken die je wel 'exclusief' hebt, nu ben je bezig met de minnaar van een andere gebonden vrouw
One life, live it !
Al bundy geloofd nog steeds in het sprookje van "er was eens een minnaar trouw in ontrouw"?

En mag pompel even zelf beslissen wat ze doet, wat is dat toch met dat superieure toontje. Lijkt wel man-eigen, ik lees dat meer hier. Je moet dit en je moet dat, dumpen en dan zus en zo. Vreemd, die gebiedende wijs, ik ga bijna denken dat je zelf thuis geen barst te vertellen hebt.

Sense, spannend, wil je meer kwijt?

Dymo, klinkt fijn!
Hij woont nu alleen, ik heb hem sindsdien nog niet gezien.. We proberen een date voor volgende week te plannen.. Zal vreemd zijn om een vrijgezellige minnaar te hebben
Oh, en de 18+ stelt nog niets voor.. Geen idee of we daar echt iets van moeten gaan verwachten..
Fijn voor hem, het zal rust geven. En inderdaad spannend voor jou, want hoe gaat dat eruit zien...
quote:Sense-1970 schreef op 16 juli 2014 @ 10:35:

Oh, en de 18+ stelt nog niets voor.. Geen idee of we daar echt iets van moeten gaan verwachten..

Ik heb er idd even op geklikt en vooralsnog lijkt het een webshop, gat in de markt want die hadden we nog niet!

Kom maar op dus met die geile blogs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven