Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Jane: natuurlijk ben ik er niet bij en weet ik niet wat exact je besproken hebt, maar wat me opvalt is dat je iedere keer toegeeft aan je jager. Je wordt boos, hebt je 'eisen' maar als het erop aan komt wil je 'hem' niet kwijt. Laat je toch niet zo bespelen! Dit wordt van kwaad tot erger.

En geloof me, been there done that.
Ben opgelucht over dat hij er geen punt achter heeft gezet, maar ook zeker over dat ik op mijn strepen ben gaan staan. We hebben geen vaste date frequentie dus dat veranders niet, wel dat hij wat meer rekening houd met mijn gevoellens en ik dus niet hoef te weten met wie hij wanneer neukt.

Ikzelf ga echt proberen wat harder te zijn naar hem toe. Wil hij een keer een date en komt het mij niet zo uit dan ga ik ecnt niet meer mijn best doen om te zorgen dat het wel lukt. Dat deed ik voorheen wel omdat ik dan zelf ook graag wilde, maar niet meer dus.

En verder is het gewoon kijken of we een weg kunnen vinden in dit alles.

En, ik kan nu lamgzaam aan uit gaan kijken naar onze date van zondag.
Anouk, wat hij me bied is vriendschap en sex, zoals voorheen, alleen nu hopenlijk met een klein beetje meer respect.
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 20:32:

Anouk, wat hij me bied is vriendschap en sex, zoals voorheen, alleen nu hopenlijk met een klein beetje meer respect.Oww Jane.
quote:Rooss4 schreef op 06 juni 2014 @ 18:53:

Verder helemaal verschrikkelijk eens met de immer boeiende posting(s) van Madame Orange!
Hoi allemaal, lees al een tijdje met jullie mee. Ik heb geloof ik een minnaar, alhoewel ik niet goed weet hoe ik het moet noemen. Geniet van jullie verhalen, soms heel herkenbaar, soms niet. Hier in ieder geval warme gevoelens voor de lover, nu al moeilijk, want allebei een nr 1. Groetjes, een meelezer die zich een keer wilde melden!
O Jane. Lees nu eens eventjes; "ik ben blij dat hij er geen punt achter heeft gezet". Hij!? Waarom zou hij dat doen? Je geeft hem alle macht in handen. En jij bent opgelucht?

Meisje meisje, hou jezelf niet zo voor de gek! je laat je volledig inpalmen en blijft echt wel beschikbaar op afroep hoor.
Jane, hij gedraagt zich als een hork en jij bent bang hem te verliezen?!

Hij mag blij zijn dat jij er geen punt achter hebt gezet!

Heeft hij een lul van goud?!
volg je verstand, gebruik je gevoel
He ho even, ik heb hem gezecht wat ik wilde, waarop hij antwoord gaf en waarop ik weer antwoorde dat het echt anders moest, waarop hij melde dat hij na moest denken en dat vervolgens gedaan heeft en we (ok samen) besloten er geen punt achter te zetten.

Na zijn laatste berichtje was duidelijk dat hij na moest denken en dat hij moest bedenken wat hij wilde. Of gedeeltelijk akkoord gaan net als ik, of niet. Hij ging gedeeltelijk akkoord, ik ging dat en dus kijken we uit naar zondag.

ik snap dat het lijkt hier alsof ik hem weer alle macht in handen geef, maar geloof me alsjeblieft als ik zeg dat dit niet meer zo is!
quote:Ano*k schreef op 06 juni 2014 @ 20:56:

[...]

Oww Jane. Anouk, als dat stukje respect er straks niet is dan is het alsnog exit hoor.
Is zijn enige "water bij de wijn" dan het niet meer delen van dates met zijn andere dame? Of heb je ook iets besproken over tussendoor contact en het feit dat hij er niet meer regelmatig voor je lijkt te zijn?

Waarom wil hij eigenlijk geen date frequentie afspreken, hij is single toch?

Die datefrequentie.. dat was nou eigenlijk iets waar mijn mannen zelf altijd duidelijkheid over wilden hebben.
Welkom allyours, waarom weet je niet goed hoe je het moet noemen?
quote:Rooss4 schreef op 06 juni 2014 @ 21:50:

Is zijn enige "water bij de wijn" dan het niet meer delen van dates met zijn andere dame? Of heb je ook iets besproken over tussendoor contact en het feit dat hij er niet meer regelmatig voor je lijkt te zijn?

Waarom wil hij eigenlijk geen date frequentie afspreken, hij is single toch?

Die datefrequentie.. dat was nou eigenlijk iets waar mijn mannen zelf altijd duidelijkheid over wilden hebben.

Tussendoot contact is er altijd wel roos. We appen eigenlijk iedere dag wel even en zo niet, dan is het ook goed om een dagje niet te appen.

Hij wil dit niet omdat hij zegt het moet spannend blijven, hij heeft een ontzettende hekel aan afspraken en dinge plannen en ach, dat is iets waar ik wel mee kan leven, natuurlijk is het niet altijd leuk, maar ook in een relatie en ook in gewone vriendschappen moet je geven en nemen.

De andere dames en iets wat laatst voor gevallen is waar ik nu niet over wil uit wijken zal hij meer rekening houden met mijn gevoellens.

de dates zullen wat meer van twee kanten komen, het is niet hij roept en ik kom.
quote:highlander schreef op 06 juni 2014 @ 21:20:

Jane, hij gedraagt zich als een hork en jij bent bang hem te verliezen?!

Hij mag blij zijn dat jij er geen punt achter hebt gezet!

Heeft hij een lul van goud?!die opmerking had je ook naar mij kunnen plaatsen high.. en dat niet, maar hij is wel lekker in bed. Maar dat zullen er heel veel meer zijn. Hier nog niks gehoord en ook zelf niks geappt, maar ook druk geweest met 2 nieuwe klanten .. uh jemig dat staat ook stom.. bedrijfsmatig bedoel ik. En verder tandarts, schoolgesprek dat soort stuff, dus eigenlijk niet eens veel bij stilgestaan vandaag. En das wel een rare gewaarwording. Ook zit ik te denken wat nu? Morgen of zondag toch maar wat neutraals appen of gewoon niks. O my... was ik maar gewoon een bitch! En high heeft me niet in de pocket, haha lol, en ik ga ook niet rennen, maar ik vind t wel fijn dat hij en zoetje (en Al nu ook... join the club) vanuit een mans point of view mee kijken en advies geven. Of ik er wat mee doe? Maar gekke dingen hebben ze eerlijk gezegd niet gezegd.
Hoi Jane, dank je! Ik weet niet of we minnaars zijn. We hebben wel sex, maar ook bijna iedere dag de hele dag door contact. Heel lief. Hij is heel lief voor me bedoel ik, maar ik weet ook dat hij mijn voor 'erbij' wilt en dat vind ik prima. Ik denk dat dat een minnaar is toch? Niet zoveel ervaring hiermee zoals je ziet :-) Zelf dacht ik aan een uit de hand gelopen verliefdheidje (in ieder geval van mijn kant)

Ik zat jouw verhaal te lezen en dacht dat jouw minnaar dus ook een minnaar is, maar wel van een ander soort. Lijkt me heel moeilijk, want zoals ik het lees geef je wel iets om hem. Goed dat je op je strepen bent gaan staan. Veel plezier zondag :-)
Klopt Lotje, ik zit hier om ervaringen uit te wisselen.

Om te kunnen jagen heb ik geen internet nodig.

Doe even niets en kijk of er überhaupt nog initiatief van zijn kant komt.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 20:04:

Ik heb antwoord gehad en we gaan door, hij past zich een beetje aan en ik probeer dat ook te doen

Met alle respect hoe je het afgesproken / geregeld hebt, maar hij doet nu gewoon een stapje terug, zeg maar "hij stapt met één been vast uit bed'

Ik krijg er geen hoogte van hoe jij hem ziet, maar zijn stappen (tenminste, hoe jij ze beschrijft) begrijp ik maar als te goed. Hij is nu een stukje toeschietelijker omdat jouw 'uitval' en app'je naar hem, hem waarschijnlijk nogal koud op z'n dak vielen, maar ik vrees dat hij zijn zegeningen al geteld heeft... that is, hij gaat -bot gezegd- straks nog een paar keer over je heen en dan zal hij je toch mededelen dat het niet werkt en hij liever vrij wil zijn.

Heeft hij jouw de indruk gegeven dat hij het toch geprobeerd heeft (aan jouw wensen tegemoet te komen) en ben jij er daarna van overtuigd dat het toch maar beter is om allebei weer je eigen weg te gaan...
One life, live it !
We zullen zien al. In de toekomst kijken is nog nooit iemand gelukt.

En, hij is vrijgezel hoor, dus vrij zijn is hij zoizo
Ik wil wel graag nog even iedereen hier bedanken voor jullke steun en wijze woorden! Dat had ik in deze moeilijke dagen echt even nodig.

voor jullie allemaal.
Tnx high, ik wacht idd maar even af. Zondag op pinkpop, met mn zoon en 2 van zijn vrienden en een vriendin van me dus lekker geen tijd om na te denken. Maandag weer een dag...
Lief jane! Jij ook, want geldt net zo voor mij.

En zondag gewoon maar genieten...!

xx
Beste mensen ik heb mijn date WO op DO gehad. Het was heerlijk zoals altijd.

Bij mij gaat het ietsie-pietsie anders dan wat ik hier (sporadisch) lees, en er is een goede reden waarom het zo is. Na afspraak wis ik, namelijk, zijn naam uit mijn telefoon boek en verwijder ik de hele gesprek uit de app. Preventief. Uit zelfbescherming.

Al van het begin af heeft hij mijn normale gedrag afgeremd, door te zeggen dat hij geen relatie wilt (dus ik neem aan ook geen minaarsrelatie). Dat zei hij aan mij als getrouwde vrouw >.<. Ik snapte er geen moer van. Plus .... ik heb geen geduld voor zijn kinderachtige spelletjes, het doseren van de apps/tijd/aandacht en zo. Want (bewust of onbewust) dat deed hij wel.

Dus wat ik doe is: na elke date gedraag ik me alsof het het laatste date is. Ik blokkeer hem (nog net ) niet, maar verwijder verder alles uit mijn mobiel zodat ik niet voortduurend blijf kijken was hij wel of niet actief, wat ie doet enz. Brengt me rust in mijn hoofd en bespaart een hoop ergernis.

Er zou eerder mijn vinger eraf vallen dan dat ik eerst weer contact opzoek. Nee ik heb het niet zo gewild, maar dat heeft hij wel iin mij opgeroepem door zijn (op momenten) achterlijk gedrag. (Zo nodig kan ik het verder onderbouwen.)

In tegenstelling tot wat ik hier af en toe lees, heb ik geen twijfels of hij mij leuk vindt, moeite waard vindt of zo. Inclusief mijn 'soggy tits' en 'dril-bil' . Het is voor beiden supper sex en lekker genieten, laagdrempelig en zonder vragen of moeilijke gesprekken. So whats not to like???

Hij appt, vroeger of later, terug. Ik kijk of het me uitkomt. Als hij ooit niet meer terugappt, dan is dat een teken dat deze sex-relatie 'uitgedragen' is. Net als elke andere relatie zou zijn, waarin je verder niet investeert. En fin. Time to move on.

"C'est la vie" !
Diver, fijn dat je zo'-n heerlijke date hebt gehad!

Wat is zijn achterlijke gedrag?
Diver, fijn dat jullie zo genieten van de seks! En grappig dat het bij jou zo goed werkt, app gesprekken ed verwijderen. Zou voor mij geen donder uitmaken namelijk, hij zit in m'n hoofd, en dat staat los van m'n telefoon.

Ben ook wel benieuwd naar z'n achterlijke gedrag? Blijkbaar niet zo achterlijk dat hij niet meer de moeite waard is...
Diver, ik vind dat een hele goede, weg met die man, terug naar het echte leven. En het maakt natuurlijk wel uit, al zit iemand nog zo verankert in je hart of onder je huid.

Door constant contact te hebben blijf je ook constant in elkaars energie, je wordt als het ware uit het hier en nu getrokken met gemijmer en gedoe.

Diver, ik kan me zo voorstellen dat je hem niet vergeet, hij zal ongetwijfeld ergens op de achtergrond sluimeren maar ik kan me ook voorstellen dat je na een paar dagen geen contact de berusting voelt en de focus terugkrijgt naar het hier en nu.

Lotje, goed idee voor jou, als ik eerlijk ben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven