Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Secret, is het onmogelijk om nog seks te hebben met je zieke man of is dat niet de issue.

Ja, je hebt geheimen en ja, dat is rot. Ik denk dat we diep in ons hart allemaal vinden dat het hebben van geheimen en het liegen rot is. Ik kan dan ook nooit zo heel goed snappen als men beweert dat het lieg en bedrieg deel juist onderdeel is van dat heerlijke. Als ik een partner in crime wil ga ik wel gewapende overvallen plegen, dat levert ook nog wat op.

Fbf, ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat en dat vind ik knap, spanningzoeken omdat je je verdoofd voelt en wilt voelen dat je leeft. Juist een extra reden om hier (tijdelijk?) mee te kappen. Hij houdt je nl bij je ware gevoel vandaan en dat is dus verdoofd. Daar kan je mee aan de slag, je emoties lijken geblokkeerd. Over de therapie kan ik niet meepraten, dat doe ik dus ook niet.

Highlander, precies. Het lijkt wel alsof veel forummers een bepaalde reactie al onder hun "control alt" knop (of hoe dat ding ook heet) hebben zitten. Standaard wordt een ieder afgeknald, ongeacht reden of verhaal.
Ik las ergens dat het viva-forum 375000 unieke bezoekers per maand trekt. Die komen vast niet alleen voor de kinderen-pijler ;)
Alle reacties Link kopieren
Sinds twee weken lees ik hier ook mee, tijd dus om eens een berichtje te plaatsen . Ik volg nog niet alle verhaallijnen even goed en sommige afkortingen hier op het forum zijn me nog een raadsel dus nog wat leerwerk voor mij!

Een minnaar heb ik niet als daarmee bedoelt wordt dat er gezoend of gesekst wordt.

Wel is er iemand met wie ik veel app. We flirten over de app zeker wel en bespreken ook dingen als seks voorkeuren etc. Dit heb ik nooit eerder gedaan met iemand, vind het wel spannend maar kan het ook nog niet goed plaatsen. Ik kan niet goed inschatten waarom hij dit doet. Maar voor nu geniet ik er maar van. Inschattingen van jullie zijn welkom trouwens! Misschien dat hier mensen zijn die dit wel eens hebben meegemaakt?

En voor de nieuwsgierigen ja, mijn man en ik hebben een open relatie waarin we bij tijd en wijlen weer eens bespreken of we beide nog ok zijn met de afspraken die we hebben.
Over de anonimiteit op minnaartopic:

Een van de goede kanten van de berichten-vloed is dat de informatie al heel gauw oud wordt. En verdwijnt in de massa posts.

Er moet net de juiste persoon op het juiste moment/gedeelte lezen om link te kunnen maken. Is niet onmogelijk, maar mss is de kans toch kleiner dan sommigen denken.

Ik bedoel, wie weet nu wat er nog in deel 23 geschreven werd. Laatst zocht ik berichten met links hoe je een perfecte minnares moet zijn (de regels van het minnespel), lijst met excuses enz (beiden lachen ). Was stom genoeg om ze niet direct op te slaan. Onbegonnen werk...

Hoewel, wie helemaal geen risico wil lopen.... ;)
quote:Rooss4 schreef op 08 juni 2014 @ 15:35:

Secret, is het onmogelijk om nog seks te hebben met je zieke man of is dat niet de issue.

.

Rooss, idd, seks is onmogelijk geworden,

Ik heb zelf ook meer moeite met het liegen dan met het vreemdgaan, hoe onlogisch dat voor veel mensen ook zal zijn.
quote:divergentthinking schreef op 08 juni 2014 @ 21:01:

Over de anonimiteit op minnaartopic:

Een van de goede kanten van de berichten-vloed is dat de informatie al heel gauw oud wordt. En verdwijnt in de massa posts.

Er moet net de juiste persoon op het juiste moment/gedeelte lezen om link te kunnen maken. Is niet onmogelijk, maar mss is de kans toch kleiner dan sommigen denken.

Ik bedoel, wie weet nu wat er nog in deel 23 geschreven werd. Laatst zocht ik berichten met links hoe je een perfecte minnares moet zijn (de regels van het minnespel), lijst met excuses enz (beiden lachen ). Was stom genoeg om ze niet direct op te slaan. Onbegonnen werk...

Hoewel, wie helemaal geen risico wil lopen.... ;)

Ik heb wel eens hier gelezen van een forummer die alles van bepaalde forummers bijhield, dus het kan. Rooss kent hem vast nog wel.

Ik lees ook al heel wat delen mee, en ik ben echt niet de enige. Dus je waant je veilig, maar je verraders slapen nooit. Wijze les van mijn moeder.
Goedenavond *¥£$+#%# van het minnaartopic!

He wat fijn dat zelfs de meelezers zomaar neerdalen in het Sodom en Gomorra om de wijze les van moeders te komen vertellen!

Het is een openbaar forum, geen besloten theekransje, dus het is nooit wijs om hier het achterste van je tong te laten zien en al helemaal geen goed idee om herleidbare persoonlijke informatie te vermelden.

Heidi, is dat niet een wat primaire reactie, de seksstekker eruit trekken? Moeten jullie niet gewoon eens een heel goed gesprek hebben wat er hier nu gebeurt? Sterkte in ieder geval

Nouk, ik ben vast al te laat, maar fijne dagen! Even lekker quality time met je lief kan ook heel verhelderend werken.

Oranje, klinkt goehoed!

En wat betreft alles uit je telefoon wissen, ik vind het een beetje kunstmatig. Je kan toch ook gewoon even geen contact zoeken totdat het weer rustig in het hoofd is?
Even een zonnig berichtje: 24 uur in het Zuiden en de wereld ziet er al aardig anders uit. Ontspannen, slapen, zonnen, zwemmen en afstand, meer dan 1000 km;) Pablo, Arnie, de Hongaar...what was I thinking.

Zelfs nr. 2 lijkt ver weg en de piloot - absoluut een goeie gast, maar hij kikt na minder dan een week bijkans verliefde berichten.. Vleiend maar ik hoef het niet (meer), die ongefundeerde adoratie.

Vanavond samen met echtgenoot aan het water gegeten. Ik ben bijna ontroerd (lichtjes aangeschoten ook) hoe ver we het samen geschopt hebben, wat we getrotseerd hebben, hoe leuk onze kinderen zijn en functioneren "ondanks" ons;-)

Haaiii stille en minder stille meelezers! Geweldig topic dit nietwaar? HL en Rooss beschreven het beter dan ik nu zou kunnen, maar zowel de wijze ervaren schrijfsters/schrijvers als de struikelende en zoekende zijn hier ter aller lering (ende vermaak).
quote:solair schreef op 08 juni 2014 @ 20:12:

Een man die je aandacht geeft? Die wil neuken. Geen twijfel mogelijk of nodig.

Iedereen die beweert dat het anders is liegt tegen zichzelf of wil iemand anders laten denken dat het niet zo is.

Hij wil neuken. Dus, doe ermee wat je wilt.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:Lookolook schreef op 08 juni 2014 @ 22:12

En wat betreft alles uit je telefoon wissen, ik vind het een beetje kunstmatig. Je kan toch ook gewoon even geen contact zoeken totdat het weer rustig in het hoofd is?

Ooooh, je hebt gelijk maar ben nog niet zo ver geëvolueerd...

Ano*k veel plezier in de Zuiderstreken. Geniet van je vakantie en van je familie met de volle teugen. Zo een 'uitstapje' uit je reguliere leven kan je idd beter in perspectief zetten. Dat is nog een andere versie van minnaars 'kunstmatig wissen'. Even reset.
Gratis wifi en ff bijkomen en bijgelezen... nouk lekker genieten met je gezinnetje. Kan geen arnie, piloot of hongaar tegenop. Heb jij trouwens nog jonge kids dat je buiten t seizoen op vakantie kunt? Heerlijk hoor!

Hier nr2 last van de warmte bloedgeile berichtjes na een opening van kippetje, is er iets? Ik mis je? Is je verbinding slecht of wat? Dat is dan wel weer lief. Hotel had hij ook maar alvast geboekt. Huh? Oke. Normaal doe ik dat maar maakt niet uit...

Leuk dat wat stille meelezers nu ook reageren hier. Niet t idee kunnen hebben dat zoveel mensen met ons meelezen... alleen lezen, om wat voor reden dan ook.

Janeeee, hoe was je date?
Zo is het diver. Reset, en kan het aanraden. Nou ja vooruit, de week is nog jong; niet te hoog van die toren nu.

Wilde nog tegen Heidi zeggen dat ik het sh*t voor jou vindt, die de-weg-kwijt Guus. Seksstekker eruit betekent misschien ook gewoon even noodzakelijke rust en afstand voor jou?

Enneh.. ondanks alle rust en beschaving: die voetballers verdelen we, eerlijk
Ach, na de bubbel van die vakantie kom je toch weer in het echte leven terecht. Da's mijn ervaring dan toch ...
Ik snap je pessimistische opmerking seringetje, wilde mede daarom niet hoog van een toren blazen.

Maar voor mij is deze vakantie geen bubbel en zeker wel een reset. Want ik was doorgeslagen in het dates scoren, er is afstand ontstaan tot nr. 2 (toch een positief bij-effect), mijn focus komt nu mede daardoor terug op wat "echt" is...en dit alles draagt bij tot een helderder kijk op de voorbijgaande aard van verliefd/verlust gevoelens.
Ano*k, ik ben blij dat je zelf ziet dat je aan het doorslaan was. Ik begon echt een en ander te herkennen.

Update Appel: loop nog steeds bij psycholoog, gaat een stuk beter. Echter, heb nog steeds 2 minnaars. Twee compleet verschillende mannen. Een dominante die mij geiler dan geil krijgt maar het is gewoon geen leuke vent. En een hele vrolijke vent, zit goed in de slappe was en doet alles voor mij. Is alleen maar lief . Zit mij als een trofee. Beide heren en hun verschillende karakters leveren genoeg gesprekstof op bij de loog.....nog steeds seksverslaafd helaas...

.
Goed zo Anouk! Tijd voor een nieuwe hobby?
Jane, hoe was het gisteravond? Exit of sexit?

Anouk, klinkt heerlijk en vooral heel gezond! Geniet ervan. Hoe het loopt als je terug bent zie je dan wel weer toch?

Heidi, alweer contact gehad met Guus? Ik zou ook denken dat een open en verhelderend gesprek meer oplevert dan negeren en stekkers uittrekken... Ik vind het trouwens wel superleuk om te lezen hoe je passie en enthousiasme voor je kroeg eraf spat! Als iedereen zoveel plezier in z'n werk had zou de wereld er heel anders uitzien

Ik ben weer thuis, vreselijk genoten van een week zonnen en luieren. Geen moeder, huisvrouw of werknemer zijn, geen mannen en kinderen om me heen. Just me. Aanrader

Ook al had ik wel veel contact met nr2, het is me best gelukt om eea op een rijtje te zetten. Namelijk dat m'n gezin voorop staat, zij m'n toekomst zijn. Voor de time being geniet ik daarnaast wel vreselijk van (de aandacht van) nr2... Ik ga er daarom ook nog niet mee stoppen. Wel wil ik proberen om wat minder op hol te slaan... Sneller uit de bubbel te kunnen stappen, de beren (die er echt zijn, en groot ook!) helder voor ogen te houden. Die beren zijn in ons geval namelijk de grens, de reden waarom het niet meer kan zijn dan dit. Qua gevoel zijn we erover eens dat we heel gelukkig zouden zijn samen. Maar we doen er niks mee. door het flinke leeftijdsverschil, het niet kapot willen maken van twee gezinnen, én het feit dat we beide thuis òòk gelukkig zijn. In tegenstelling tot wat sommigen hier een paar weken geleden zeiden, de vakantie en het weer thuiskomen heeft me absoluut doen realiseren dat ik thuis gelukkig ben. En nr2 erbij in m'n leven maakt me nòg gelukkiger. Aanvulling, geen invulling, zoals ik hier wel eens lees. Das een mooie bewoording!
Diver, je hebt deels gelijk over het meelezen en de evt gevolgen maar helaas niet helemaal. Er zijn mensen die alle postings van één of meer schrijfsters echt scannen, vergeet niet dat iedereen geloept kan worden. Als jij iets leest waar je belletjes van gaan rinkelen kan je alle postings naast elkaar leggen en je conclusies trekken. Ik ben ontdekt, gevolgd en gescant. Nu is dat in mijn situatie niet zo erg maar als ik een vreemdgangster was geweest was ik dubbel en dwars in het kwadraat door de mand gevallen.

Look, het voordeel van blokken is dat je zijn activiteiten ook niet meer kan volgen. Hoe vaak lees je niet dat "hij ẃel online was en niet antwoordde" met alle meebrengende frustratie. Ik zie het voordeel wel.

Anouk, geniet er heerlijk van. Van de rust in je kop en je heerlijke gezin!
Bijgelezen.

Ik snap de seksstekker van Heidi heel goed, praten met Guus hierover doet de truc niet. Heidi heeft al meerdere malen geprobeerd te praten over zijn thuissituatie en hoe nu verder maar volgens Guus is thuis alles koek en ei en so be it. Door de seks te stoppen geeft Heidi een serieus signaal af.

Mikmakk, is er iemand hier die jou heeft verteld dat je vakantie je niet zou laten realiseren dat je thuis gelukkig bent? Dit klopt niet helemaal hè?

Het vele contact met 2 in je vakantie, daar is wel iets van gezegd. En als jij niet midden in de taart stond zou je dat zelf ook zien.

Ook het woord "aanvulling" impliceert dat je zelf niet heel bent en aangevuld/opgevuld (no pun) moet worden. Precies hetzelfde als invulling.
Mikmakk, is jouw minnaar voor jou een aanvulling van jouw seksleven?

Of van jouw liefdesleven?

Er zit een wezenlijk verschil tussen die twee perspectieven.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Lookolook schreef op 08 juni 2014 @ 22:12:

Goedenavond *¥£$+#%# van het minnaartopic!

Om deze moest ik nog even smakelijk lachen trouwens! Ik had 'm ook bijna ergens gekwoot!
quote:Rooss4 schreef op 09 juni 2014 @ 10:14:

[...]

Om deze moest ik nog even smakelijk lachen trouwens! +1
quote:Ano*k schreef op 09 juni 2014 @ 01:05:

Ik snap je pessimistische opmerking seringetje, wilde mede daarom niet hoog van een toren blazen.

Maar voor mij is deze vakantie geen bubbel en zeker wel een reset. Want ik was doorgeslagen in het dates scoren, er is afstand ontstaan tot nr. 2 (toch een positief bij-effect), mijn focus komt nu mede daardoor terug op wat "echt" is...en dit alles draagt bij tot een helderder kijk op de voorbijgaande aard van verliefd/verlust gevoelens.

Ik hoop het voor je Anouk. Het zou fijn zijn mocht je die rust kunnen vinden.

Heb trouwens vroeger een gelijkaardige dates-scoren-periode gehad om afstand te scheppen met een minnaar, dus ik snap dat volkomen. Het bracht ook geen soelaas... Maar als je een minnaar hebt omdat er iets mist in je huwelijk, blijft dat gemis meestal toch knagen. Ik weet ook helemaal niet wat daar de oplossing voor is hoor, wilde dat ik het had
Duh!! De oplossing is juist heel simpel. Beëindig je relatie en stop met liegen en bedriegen. Met name lieg je tegen jezelf!

Helaas, mag ik bepaalde woorden hier niet gebruiken, maar ik zie dat mijn tekens begrepen worden.
En welk woord had er op de plek van al die gekke tekens moeten staan dan viva2013?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven