Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik snap die posts van Diver écht niet hoor....

Niets tegen jou gericht hoor Diver, maar ik snap gewoon niet wat je bedoelt of waar je reactie op wilt. Maar het klinkt alsof jij happy wordt van hoe je het doet geloof ik, dus dat lijkt me prima dan zo.
Ik volg ook niet alles Puzzled, daar lees ik dus maar overheen. Laten we het op zuidelijk temperament houden, daar komen al die engelse termen ook vandaan waarschijnlijk
Ik vermaak me prima met de posts van diver.

Door ervaring met expats ben ik wel aardig gewend aan gebroken Nederlands. Een concrete vraag kan ik ook nog niet destilleren, maar dat (letterlijk) uitschakelen van je minnaar na een date vind ik clever. Hoewel dan eigenlijk meer sprake is van een sv dan een minnaar.

Maar het helpt natuurlijk echt wel om je focus op je dagelijkse leven te houden. Ik heb gisteren, nadat nr. 2 nog wat nageilde op de app over onze date, gezegd dat het voor nu goed is dat er weer afstand is. Back to basics. Het voelde fijn om zelf dat initiatief te pakken. Heb bij thuiskomst nr. 1 meteen gevraagd om een lange intieme hug en ook dat voelde goed. Nu aan het inpakken voor vertrek. Weekje zon, zwembad en sporadisch wifi. En héel af en toe een wijntje;-)
Klink goed Ano*k, op alle fronten.

Heel veel plezier!
quote:xpuzzledx schreef op 07 juni 2014 @ 13:53:

Klink goed Ano*k, op alle fronten.

Heel veel plezier!Dank je
Alle reacties Link kopieren
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 21:49:

[...]

Anouk, als dat stukje respect er straks niet is dan is het alsnog exit hoor.

Nee hoor, het zal nooit exit zijn.. Jij blijft hoe dan ook wanhopig vasthouden aan de jager en je zult altijd weer redenen bedenken om toch nog weer door te zetten. Wat hij ook doet, hoe hij ook met je omgaat, jij pikt het toch wel weer en past jouw grenzen aan.

Hij heeft er echt schijt aan, zegt wat jij wilt horen en dan weet hij dat hij wel weer een wip in de pocket heeft. 'Het moet spannend blijven' betekent dat hij je niet constant aan zijn broekspijp wil hebben hangen en hij weet dat je veel te veel aan hem gehecht bent geraakt. Hij is vrij en wil niet in een soort 'relatie' met jou belanden. Daarom zegt hij ook met wie hij neukt, daarmee creeert hij afstand tot jou.

Gisteravond had ik twee voetbalelftallen in mijn kroegje.. het was een enorme puinhoop, ze hebben bijna al mijn drank opgezopen en ze vonden het geweldig! Jaarlijkse traditie, alleen was dit de eerste keer bij mij natuurlijk. Een aantal kennen me wel van andere jaren, maar ze waren super tevreden en hebben enorm veel lol gehad.

Ik ook, bij het flirten en sjansen EN het zien van de omzet .

Guus heb ik gezegd dat hij maar eerst goed na moet gaan denken over hoe het er nu echt voor staat bij hem thuis en de seksstekker heb ik er uit getrokken. Hij maakt er een enorme puinhoop van en we zijn volgens mij dicht bij een ontploffing. Hij lijkt wel gek geworden, hij doet zo raar!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Goed zeg, Anouk!! Zelf aan het roer staan, geeft ook wel een soort van kick soms ;).

Zal ik je nog een handje voetballers sturen? Franzosen of Zwitsers? Een paar zijn Italiaans. De leukerds houd ik natuurlijk voor mezelf, dat lijkt me duidelijk! :-D
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Jeetje Heidi, Guus de wacht aangezet? Verstandig denk ik, maar die arme man. Nu moet hij de schellen afzetten, nadenken en knopen doorhakken... Hopelijk komt hij tot het inzicht dat er iets moet gebeuren voordat het gigantisch misgaat.

Twee elftallen, toe maar

Lotje, ik wou je een persoonlijk berichtje sturen maar dat heb jij niet open staan dus daarom maar zo. Met alle info die jij post ben je vreselijk herkenbaar. Je hebt afgelopen week je naam gepost, je geboortedatum, je woonplaats, je gezinssituatie, het feit dat je een zaak hebt, etc etc. Vergeet niet dat heel veel mensen hier lezen zonder te schrijven he. Ook mensen uit jouw woonplaats...
Scherp van je Dymo! Maar eeeeh, hoor jij niet gekneveld ergens in een bed te liggen?

Jeetje Heidi! Wauw, wat een krachtig besluit van je! En je hebt groot gelijk dat je nu even geen onderdeel wilt zijn van zijn puinhoop, laat hij nou eerst maar eens nadenken. Goed van je!

Je voetbal avond klinkt goeoeoed!! Als het tenminste geen enorme puinhoop was achteraf. Voetbalsupporters.. ik heb er een beeld bij

Dag lieve noekie! Zonzeeenstrandse en we zien je vast wel weer even opduiken hier of daar!
Jeej heidi, wat knap van je!

Waar het nu met jager naar toe gaat weet ik niet heidi, we zullen zien. Op dit moment sta ik er vrij luchtig in.

Anouk veel plezier! Geniet er van.

Lotje, kijk uit inderdaad! Je weet nooit wie er mee leest. Als een toevallige bekende het ziet is 1 en 1 al gauw 2.
quote:xpuzzledx schreef op 07 juni 2014 @ 11:52:

Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik snap die posts van Diver écht niet hoor....

Niets tegen jou gericht hoor Diver, maar ik snap gewoon niet wat je bedoelt of waar je reactie op wilt. Maar het klinkt alsof jij happy wordt van hoe je het doet geloof ik, dus dat lijkt me prima dan zo.

Mijn excuses voor als ik niet altijd even duidelijk mijn gedachten kan verwoorden. De ding is dat NL een van de 4 talen is, die ik dagelijks gebruik. Plus: ik verblijf nog regelmatig lange periodes buiten NL (4+wk). Dat helpt ook niet. In mijn hoofd zijn de grenzen tussen de talen vervaagd. En ja, beginnende dementie slaat ook toe (40) .

Helaas zie ik mijn eigen fouten niet meer en kan mezelf niet altijd even goed corrigeren. En toch, hoor ik nergens anders dan hier (qua taal).

Mijn vorige post verwachtte geen reactie. Ik heb maar omgeschreven wat voor mij het beste werkt. Mijn coping-strategie, om het zo te noemen. En heb het geschreven als reactie op Jane haar gesprek met de Jager. Zonder dat het als kritiek klinkt

Bedankt aan alle reacties, btw.

En Heidi: go girl! Ik hou van vrouwen met ballen!
Hoi dymo tnx for warning, gister toevallig ook al iemand tegen me gezegd. En joh, ik weet geeneens hoe ik berichtjes open moet zetten.. Lezen er zoveel mensen stiekem mee? Maar waarom zouden ze dat doen? Hebben toch niks met minnaars/minnaressen? Nieuwsgierigheid?

Zal ik mn berichtjes van van de week beter leeghalen. Jullie hebben t toch al gelezen. En ik zal er voortaan op letten... proberen..

en een relatie met weinig dates maar dan tussendoor ook geen contact, nee, dat vind ik persoonlijk niks.

Ga ik nu snel aan de bbq!
Anouk, have fun girl!
Heidi,hoe doet Guus raar? En hoe heb jij daar last van, zo erg dat je hem even op pauze zet? Let wel op jezelf, zo'n aanloop naar een ontploffing kan opeens meer van je vergen dan je voorziet. Ik denk dat de afstand nu wel verstandig is.

Anouk, ik ben een beetje de draad kwijt met alle heren

Lot, er lezen ontzettend veel mensen mee, dat moet je je echt realiseren. Dus pas goed op. Beetje lullig als je via het forum betrapt wordt. "Hey Piet, ik las op het minnaartopic op viva een verhaal en dacht: is dat niet jouw vrouw?" Lijkt me geen goed idee...
Mij lijkt dat Guus richting overspanning gaat. Puur uit hoe Heidi die situatie omschrijft (ik kan het ook verkeerd hebben).
Volgens mij heeft geen doorlopend topic zoveel meelezers als dit topic. Vreemdgaan veroordelen maar ondertussen smullen van "ons" wel en wee. Niks menselijks is me/ons vreemd hè?

Diver, je mag gewoon lekker op je eigen manier schrijven jôh, wat ik niet snap sla ik over
Lotje, dit topic is voor veel mensen een vorm van ramptoerisme.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik ben ook meelezer, maar ik merk dat het voor mij een andere rol vervult. Een hele tijd geleden stond ik op het punt om los te gaan met een minnaar. Geflirt was geëindigd in zoenen en had de belofte van nog veel meer.

Ik ben gelukkig getrouwd en ik mag van mijn man mijn uitspattingen hebben.

Maar door alles wat ik hier lees, realiseerde ik me dat zo'n minnaarschap heel gemakkelijk een grote rol in je leven kan gaan vervullen. Compleet met hartepijn en veel gedoe en drama. Ook als je denkt dat je alles prrrrrrima onder controle hebt. Of misschien wel juist dan.

Voor mij is het lezen hier ook een soort waarschuwing om het vooral niet te ver te laten gaan. Want waarom zou ik wel alles goed onder controle weten te houden als ik hier lees hoe vaak het misgaat? Het is voor mij een waarschuwingsspiegel. En soms kan ik me niet bedwingen en post ik toch iets.
Inderdaad een meelezer voor herkenning, heb ooit een topic geopend onder andere nickname maar werd met de grond gelijk gemaakt. Dat vond ik ongelofelijk kortzichtig en veel te kort door de bocht. Vraag me wel dingen af over mijn tweede relatie, hoop hier wat antwoorden te vinden. Niets met ramptoerisme te maken hoor.
Fijne vakantie Nouk !!!

Top dat je zo goed draait Heidi !!

Het zal thuis wellicht goed fout gaan bij Guus of is er een andere reden ?

Ik wil je toch een fijne date wensen Jane maar sta in vredesnaam op je strepen zeg !!!

Laat je niet in zijn hoekje drukken

Hier heerlijk lui en rustig weekend

Komende week 2 dates op de planning, met mijn heerlijke nr 2 en een nieuwe scharrel /nr 3...
Zo zo silver jij zet de bloemetjes lekker buiten. Geniet er schofterig van, maar heb jij dan nog wel tijd en energie voor je man? Neem aan dat dit toch wel begint op te vallen?
(Psst, na een half jaar toch weer gezoend met 'nr 2')
quote:divergentthinking schreef op 07 juni 2014 @ 17:49:

Mijn excuses voor als ik niet altijd even duidelijk mijn gedachten kan verwoorden. De ding is dat NL een van de 4 talen is, die ik dagelijks gebruik. Plus: ik verblijf nog regelmatig lange periodes buiten NL (4+wk). Dat helpt ook niet. In mijn hoofd zijn de grenzen tussen de talen vervaagd. En ja, beginnende dementie slaat ook toe (40) .

Het is ook niet erg hoor Diver, maar vroeg me gewoon af of het aan mij lag. Enne.... ik ben nog wat jaartjes ouder dan jij dus misschien is die 'dementie' dan bij mij ook wel van toepassing
Forbiddenfruit, het gesprek met jouw man over een open relatie (ook) weer op de kaart gezet?

Hoe gaat het nu met jou?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Guus werd deze week op een avond gebeld, terwijl wij met gasten op mijn terras zaten te borrelen.. Zijn vrouw. Ze was duidelijk boos, en hij zei dat hij nog bij 'naamkroeg' op het terras zat en zo naar huis zou komen. Binnen vijf minuten was hij naar huis.

Sinds die avond is zijn vrouw met de kinderen weg, is hij alleen thuis en doet hij raar. Hij zit uuuuuuren in mijn kroeg, maar speelt een soort negeer-spelletje. Praat met alles en iedereen, heeft lol en fun, en praat dan heel af en toe het hoognodige met mij. Ja, doei zeg. Dus doe ik lekker mijn werk en heb lol met alles en iedereen, behalve met hem. Gelukkig kwam er nog een bekende langs uit NL, een onwijs leuke vent, waar ik geanimeerd mee heb zitten kletsen (over zijn kroeg in NL, maar goed, dat verstaat Guus allemaal niet natuurlijk).

En toen hij me na zo'n halve dag half-negeer-modus (ga dan naar huis, als je afstand wilt, maar blijf niet uuuuren zitten).. 's avonds laat smste waar zijn huisdeursleutel lag en waar ik in huis hem kon vinden, was ik er helemaal klaar mee. Is hij helemaal besodemieterd? Hij weet dat ik dat niet wil, dat was ook altijd heel logisch, dat we dat nooit bij hem thuis zouden doen. En nu ineens kon het wel? Nadat hij amper een woord met me had gewisseld voorheen.

Dus heb ik hem gezegd dat ik dat niet doe, hij maar eens heel goed moet gaan nadenken over dat 'supergelukkige huwelijk' als hij ondertussen mij in het huis waar zijn vrouw ook woont, uitnodigt, en dat ik de seksstekker er uit trek.

Ben heel benieuwd hoe dat uitpakt! Ben er helemaal oke mee, er is een grens bereikt. Zo gaat het niet verder, hoe het dan ook uitpakt.

Ik heb het vermoeden dat zij niet zomaar nu weg is en er harde woorden zijn gevallen. Hij lijkt compleet in de war.

Diver, ik begrijp je teksten ook wel en als NL niet je moedertaal is, vind ik dat je ook nog eens uitstekend NL schrijft! Miss zit er idd een verschil in als je meertalig gewend bent. Ik geloof niet dat mijn Duitse schrift zo goed is iig, al snappen mijn vrienden/innen altijd wel wat ik bedoel.

Je strategie is geweldig! Volgens mij is dat de beste methode die er maar is. Alles wissen, weg ermee en je gewone leven weer in.

De kroeg moet nog wel wat beter gaan draaien, maar er zit een stijgende lijn in en dat is al super. Het was echt een beetje een verlopen bar, zie ik nu pas in, en als dit het begin is, dan heb ik er alle vertrouwen. Het was de rustigste maand van het jaar, zo ongeveer, en als die al goed genoeg was om uit de kosten te komen, dan kan het alleen maar beter worden!

En het is vooral zo leuk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven