Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Ja verdorie, dat stond in mijn eerste versie! Waar vloog die heen?
Die staat er gewoon hoor!

Hoe is het met jou? Ben je nog lekker en vacance? Hoe is het in de kop? En in je hart?
Het is hier bloedjeheet Roos. Klimaattechnisch dan hè;) Perfect om te relaxen want te warm voor iets anders. Echt vakantie dus.

Echtgenoot gisteravond vertrokken, moest weer aan het werk...jammer. Ik had liever de hele week hier samen gehad. Het hele Pinksterweekeinde was close, met hem en de kinderen.

Dus praat ik maar met de au pair over haar boyfriends. Gooi er af en toe een onschuldige tip in.

Nr. 2 appt meerdere keren per dag, die heeft natuurlijk ook beeld bij waar ik nu ben. En jaagt weer nadat ik gezegd heb wat afstand te willen. Niet erg succesvol omdat zijn berichtjes me (weer) niet in vuur en vlam zetten, maar voor mij prima. De band die we hebben is uiteraard niet verdwenen en ik zal niet beweren dat ik hem niet meer ga zien. Maar honger heb ik niet. Ook de piloot kikt dagelijks, pfff ik krijg jeuk van sommige HTK-berichtjes.

Nog even en ik ga je achterna met je minnaarloze bestaan! Nou, misschien sta ik mezelf één esveetje toe.
Haha!!

Zullen we ruilen? Ik heb een bijzonder aangenaam exemplaar aan mijn heeeeele lange hengel. Guitige kop, redelijk boeiende conversatie, geduld (heeeel belangrijk voor mij nu) en net voldoende happig.

Eigenlijk is het maar goed dat die 2 van jou niet al te boeiend appt. Anders had ie maar zo de perfecte man geleken!!

En als de piloot huistuinenkeukent kan je hem vriendelijk doch zeer dringend weer de goede kant op draaien toch? Even bij de les blijven vriend! Liever 2 keer per week en geil dan dagelijks saai!!
Roos schrijft wel goeie dingen en heeft ook wel vaak gelijk, maar ik luister eventjes niet deze man is te bijzonder, en dat vind hij van mij ook, dus we gaan t gewoon rustig aan proberen samen. Heel erg rustig aan, dat wel.
Het gaat mij niet zozeer om mijn gelijk Dymo. De meeste spiegels in mijn achterzak kan ik ook mezelf voorhouden. Eén grote therapie voor mij, dit topic!
Ik denk zeker dat er iets in zit, de post van roos over het alleen zijn. Ik ben ook nooit alleen geweest eigenlijk, ben vanuit huis bij man in getrokken en ben daar nu nog steeds. Maar ik merk het ook aan vrienden/familie in de omgeving, hoe veel Moeite ze hebben om na een langdurige relatie zichzelf te herpakken. Ik zou daar denk ik ook moeite mee hebben, hoewel ik wel binnen mijn relatie gewoon lekker mezelf kan zijn en mijn eigen dingen kan doen. Ik denk dat je jezelf pas echt goed tegen komt als je het daadwerkelijk een vrij lange tijd allemaal alleen moet doen.

ondertussen vanmiddag een lief berichtje van jager gehad.
quote:Rooss4 schreef op 10 juni 2014 @ 10:24:

Ga je de Twent ontmaagden Madame of hebben jullie al een keer een "echte date" gehad?

Ik lig helemaal dubbel hier, ja ik ga hem ontmaagden en oranje kleuren. From top to bottom (;)) en inside out

Alhoewel ik de touwtjes in zijn handen heb gelegd..... Allemaal net een beetje extra spannend dus. Hoop ik. Denk ik. Euh.

Stuiterdestuiter
Alle reacties Link kopieren
Wow!! Veel plezier, Oranje!! Als er morgen een oranje-geverfde-kerel door de straten loopt, weten wij van de hoed en de rand .

Alleen zijn is soms goed, maar niet broodnodig of van levensbelang. Soms loopt het nu eenmaal zo dat een nieuwe partner vrij snel of ongepland op de stoep staat. Moet je die dan weg sturen omdat je aan zelfontplooing moet gaan doen van jezelf? Mwah.

Dat het soms beter is om even een pas op de plaats te maken, geloof ik ook wel, dat je daarom maar alle mannen op afstand moet houden en zeker Die Ene Leuke, geloof ik niet zo in. Dymo is zich inmiddels ook wel bewuster geworden van de valkuilen en de gevaren.

Sinds veul jaren ben ik alleen en dat heeft mijn kansen op de mannenmarkt ernstig doen slinken. De gemiddelde Tiroler kan niks met een vrouw als ik. Ja, nu ik in de kroeg sta, vinden ze het massaal bloedjegeil dat ik de tent daar run. Doei!!

Allemaal komen ze op een bepaald moment met de vraag of ik single ben en of ik niet een keer met hun de bergen in wil naar bergtop X of wil genieten van het uitzicht bij restaurantje P. Flikker toch op. Alsof ik zit te wachten op een alcoholist die zijn hele loon omzet in bier. Prive gezien dan .

Er was wel een leuke voetballer uit de Elzas!! Wow!! Maar veel verder dan een paar gestolen kusjes en een knuffel en wat wodkaatjes, kwamen we niet. De spanning was er absoluut. Zal ook wel getrouwd zijn.

Hij deed in ieder geval normaal, toen ik zei dat hij zich had staan bezatten in mijn bar. Ik had hun bediend, maar kon niet afrekenen en toen dacht hij dat ik een soort hulpje was. Was ik ook :-).

Op naar volgend jaar!

Guus doet enorm zijn best, ik leun achterover. De seksstekker moest er wel uit, ik heb er even geen zin in ook en die boodschap is heel duidelijk aangekomen. Hij deed enorm stom ineens en ik was er nu eindelijk eens klaar mee.

Hij weet niet wat er speelt, hij snapt niet waarom hij zo raar doet, alles voelt voor hem als warrig en vreemd op dit moment. Hij vindt het moeilijk om open kaart te spelen, nou, dan zoekt hij het maar uit. Hij smst veel, stuurt veel fotos van waar hij is of wat hij doet, ik reageer weinig en lauw. Laat hij eerst alles maar eens op een rij zetten, dan praten we wel verder.

Jane, hoezo wacht jij af? Daarmee geef je hem nog steeds alle touwtjes in handen. Je bent afhankelijk van hem en stelt je nog steeds ook zo op. Er is niks veranderd, want dat deed je voorheen toch ook?

Wel leuk dat de date geslaagd was! Waarom zou je dat buitenlanduitje willen doen? Het gaat toch alleen om seks?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Oh ja, ik heb alle mannen op SF die ik heb afgewezen, verzocht om van die oranje vlaggetjes aan hun huis of hun auto te hangen. Ik kan het niet meer bijhouden momenteel...
quote:oranjexx schreef op 10 juni 2014 @ 17:30:

Oh ja, ik heb alle mannen op SF die ik heb afgewezen, verzocht om van die oranje vlaggetjes aan hun huis of hun auto te hangen. Ik kan het niet meer bijhouden momenteel...

Oei!

Logisch dus dat jij ze afwijst O.!

Edit: had je deze trouwens ook? "Ik ben een goeduitziende, sportieve en forsgeschapen man van 35 jaar...".

Rood vlaggetje.
Heidi, omdat het buitenland juist met meer dan alleen hem te maken heeft, maar ivm herkenbaarheid ga ik daar hier verder niet over uit wijken. Natuurlijk zullen we dan ook heerlijke sex hebben! En natuurlijk zullen we dan ook van elkaar genieten, maar ook van andere dingen!

Ik wilde nu zelf juist even af wachten of hij contact op zou nemen en dat heeft hij gedaan vandaag met een lief berichje, ik wilde zelf juist even wat afstand crieeren, of ik dan meteen hem de touwtjes in handen geef weet ik niet, dat hangt van meerdere dingen af. Ik wil zelf juist niet meer als een hondje achter hem aan lopen zoals ik dat voorheen wel eens deed.

En ja, het gaat om de sex, maar ik zal zeker niet ontkennen dat ik dasrnaast ook ern roze bril op heb en verliefd/verlust ben.
quote:Rooss4 schreef op 10 juni 2014 @ 17:37:

[...]

Oei!

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 9737_n.jpg[/img]

Voor het geval jullie het nog niet wisten: mijn invloed reikt ver. Heeeeeel ver....
quote:oranjexx schreef op 10 juni 2014 @ 18:36:

[...]

Voor het geval jullie het nog niet wisten: mijn invloed reikt ver. Heeeeeel ver....
Haha Oranje, lekker bezig!

Thanks voor de waarschuwing Oranje!
quote:dymo9 schreef op 10 juni 2014 @ 12:55:

Roos schrijft wel goeie dingen en heeft ook wel vaak gelijk, maar ik luister eventjes niet deze man is te bijzonder, en dat vind hij van mij ook, dus we gaan t gewoon rustig aan proberen samen. Heel erg rustig aan, dat wel.Dymo, alle geluk terwijl jullie het rustig opbouwen.
Dankjewel, harstikke lief van je

Ik merk trouwens dat het wel wat doet me, zijn scheidingsverhalen, komt weer een hoop boven bij mij, veel herkenning en zo.
quote:Ano*k schreef op 10 juni 2014 @ 17:46:

Edit: had je deze trouwens ook? "Ik ben een goeduitziende, sportieve en forsgeschapen man van 35 jaar...".

Rood vlaggetje.

Bedoel je 'oranje vlaggetje' ?

Ik had afgelopen week EN het nachtje minnaar EN het bijzondere nachtje dat mijn eigen man in beweging komt. Ik zweer het, nog steeds het beste sex. (Hoewel, dat laatste ging wat sneller dan ik wou. Maar dat is niet zo gek, aangezien hoeveel tijd er weer tussenin zat (bijna3wk :/ )).

Dus mijn geluk kan niet op. Voel me net alsof ik de Jackpot gewonnen heb!

Edit: Ik ben ook begonnen met het afschrijven van hoe het minnespel in mijn geval ontstaan en verlopen was. Voel dat ik het nodig heb. Om helemaal los te kunnen laten. Ik zal het in stukken copy/paste hier doen.
Diver, daarom houd ik al vanaf het begin een dagboek bij. Inderdaad heb ik het nodig om dingen van me af te schrijven, maar ook is het soms zeer verhelderend om terug te lezen.
Ik hield geen dagboek bij. Eigenlijk was ik helemaal onvoorbereid op wat zal komen, had het niet echt (zo) gepland. Heb toen niet stil bij gestaan of het verstandig was een dagboek te schrijven.

Een tijdje voordat het gebeurde, had ik een schommelige periode met mijn eigen man achter de rug. Schommelig in de zin dat we (alleen) op sexueel vlak steeds verder uit elkaar raakten. En ik al ong 2-3 JAAR(!) bezig was om hem te helpen, hem op gang te krijgen, met hem te praten, hem naar de HA sturen, op verschillende momenten relatietherapie voorstellen.... Is niets ervan gekomen.

Ooit haden we een goed, afwisselend sexleven. Geen idee waar dat verdwenen was. Vooral als ik terug van een langere reis ben, heb ik het moeilijk. Na 1-2 maanden afwezig te zijn heb ik 1-2 weken na terugkomst voortdurend behoefte asn sex en om aan hem te zitten, hem te kussen enz. Dit klinkt bijna als excuus, terwijl het eigenlijk heel normaal is, als je van iemand houdt. Hij, aan zijn part, kan me eenmalig sex geven. En thats it, voor de komende 2-3 weken, als ik mazzel heb (het kan makkelijk 1,5 maand tussen zitten). En wanneer we het op een dag 2x achter elkaar hebben gedaan, kan ik me echt niet meer herinneren.

Hij is een lieve en goede man. Maar!.... Waar hij master in is, is de dingen bagateliseren, relativeren. Hij heeft een goede stel hersenen en veel humor. Maar op een gegeven moment kan je het met humor en mantel der liefde niet meer bedekken. 'Progres' vanuit deze punt was om het verder te ontkennen en naar mij toe te verwijten: moet IK niet iets met mijn libido doen!? Want IK heb het probleem, hé?

Boven zijn hoofd hing een flietsend D E N I A L teken van gigantische proporties.

Ik heb het eerst geprobeerd met zachte hand en humor - hij nam me helemaal niet serieus. Daarna met serieus praten, hij gooide het verantwoordelijkheid naar mij toe. Er is iets met mij mis, niet met hem. Janken. Hij wist niet wat hij ermee moest.

Ook praktisch heb ik veel geprobeerd.

Ik heb, naast mijn bed, zo een hele grote ronde 'vaas' (eerdeer een ton). Met allemaal sexsspelletjes, eitjes, pluggetjes, veertjes, glijmiddeltjes en ander sensatie smeersel enz. Het is best grappig, nu ik erover denk, die (grabbel)ton: elke keer ik het zie moet ik lachend naar Forrest Gump denken. "Life is like a box of chocolates, you never know what youre gonna get! "

Al die spelletjes hebben wij in de loop der tijd verzameld. De meeste heeft hij aan mij gekocht om 'zo aan mijn trekken te komen'. En sommige heb ik gekocht, in hopeloze poging om hem/mezelf te animeren. Dus ook zonder succes.

Ik heb zelfs een 'reis-set', die ooit voor een hilarische situatie zorgde, op de veilgheids-controlepunt bij het vliegveld, toen ik de batterijen erin ben vergeten (rontgen, alles openen, uithalen ). Dus ook gezorgd dat ik op ofstand niet 'de mist in ga'.

De sex, als die dan wel gebeurde, is ook veranderd. We zijn minder gesynchroniseerd. Soms barstte ik midden in de sex in de tranen uit. Soms was ik totaal 'frigide', uit frustratie, boosheid en resentment. (In de zin: ik word dagelijks afgewezen, en nu 'de prins allmighty' had besloten om mij uiteindelijk te laten zien wat de 'familiejuwelen' nog in staat zijn, moet ik alles 1-2-3 kunnen. Instant cheyl zijn. Op de lopende lijn klaarkomen. Maakt niet uit of ik het op die moment kan, komt het wel of niet uit. Bekijk het maar!). En soms is het even goed als vroeger.

Tijdens deze hele proces ging het met mij erg afwisselend toe. Ik heb geprobeerd om mezelf te bevredigen, om me kapot te sporten (om niet alleen mijn sexuële, maar ALLE energie weg te werken), met dokter te praten, met psycholoog te praten, afleiding zoeken. De enige wat ik weigerde is de pillen slikken om mijn vrij normale libido te onderdrukken. Van geduld en hoop, over intens verdrit en (afwijzings)pijn, tot totale resignatie en pragmatisme (lees onverschilligheid) ben ik gegaan.

Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Heb hem gezegd dat ik voel dat ik 'beyond repair' ben. Dat er grenzen zijn overtreden waarvan niet meer terug te keren valt.

Ik vroeg hem wat hij wil. Of hij scheiden wil. Dat ik zo verder niet meer kan. Dat ik erg spijt heb dat ik, in paar eerder voorgekomen situaties, een bijna open aanbod van andere personen afgewezen had. En dat ik hem niet meer kan garanderen dat dat in toekomst ook zou zijn. En dat ik van hem hou. En wat hij daarmee gaat doen?

Hij vroeg mij of ik een open relatie wou? En moet hij hem uitkiezen?

Waarop ik wild was geworden. Zo boos! Want zelfs dat vindt hij eerder acceptabel dan dat hij ZELF uiteindelijk iets mee doet.

Ik heb hem gezegd dat, als hij met iemand anders sex kan hebben, hij dat ook met mij kan doen. Heb dan echt niemand nodig. En dat ik een andere vrouw zou vermoorden!

En zo is deze gekke, scheve situatie ontstaan. Dat hij zijn blinde oog draait. Geeft me alle ruimte, maar verder niets wil zien of zelf ondernemen. En ik mijn eigen gangetje ga.

Dit vond ik belangrijk om op te schrijven. Het was de 'intro' op alles wat later zou komen.
Wat een hoop pagina's geschreven weer. Sorry dat ik het soms allemaal niet bij kan houden. Jullie geven mij regelmatig raad, wil ik ook terug geven natuurlijk. Maar zit hier niet dagelijks.... haha, jullie typen te snel, hahaha.

Laatste tijd zit ik een beetje in de blue's.

Onzekerheid over mijn uiterlijk! Op zich ben ik altijd wel tevreden geweest over mijn uiterlijk maar ik ben een beetje slungelig, dunne armen en benen. Niet opvallend gezicht maar ook niet onaantrekkelijk. Maar de laatste tijd word ik steeds onzekerder, merk dat ik meer en meer focus op mijn uiterlijk.

Heeft te maken voor een groot deel met mijn sexmaatje. Ik ken zijn vriendin van zien, en ik ken ook een ex van hem. En die vrouwen zijn gewoon bloed mooi!!!! Vrouwen waar je je hoofd voor om draait, super figuurtje, een knap symmetrisch gezicht en allebei lange dik glanzende lokken.

Daarbij is op het werk is een nieuw meisje komen werken, bloed mooi ook. Lijkt wel een filmster. Iedere man draait zijn hoofd voor haar. Maar ik denk dat ik meer onzeker word van de mooie vriendin en exen van mijn sexmaatje dan mijn nieuwe collega.

Ik ben een beetje jaloers geworden. En dat vind ik zo'n oppervlakkige stomme reactie van mezelf. Ik moet even uit die vicieuze cirkel van onzekerheid over mijn uiterlijk. Ik merk dat het energie vreet en mij niet veel goede doet. Zucht......

Misschien niet heel passend bij deze minnaarstopic maar heeft toch allemaal ermee te maken.
Heb even wifi in een broodjeszaak:-/ en móet reageren op diver's post. Zij het kort.

Als het na het lezen van jouw "intro" mensen nog niet duidelijk is wat het door een partner ontkennen van je libido, je behoefte aan sex, met je kan doen dan weet ik het niet meer. De rauwe emotie spat van je bericht. Alle fases waar je doorheen ging herken ik in mindere of meerdere mate. En ik ben verre van de enige. Dank voor je openheid!

En heerlijk, dat blinde oog/blind eye
Krimp, waarom in vredesnaam kwel jij jezelf op deze manier? Waarom ga jij zijn exen bekijken en foto's van zijn vrouw? Je weet toch dat elk mens iets moois heeft (ik wilde gddmmnt dat ik dunne armen en benen had!!) en hij zal niet voor niks seks met jou hebben hè?

En die dame met dat perfecte figuurtje en weelderige lokken meurt misschien ontzettend uit haar straat, heeft een ontsierende moedervlek van 2,5 bij 3 cm op haar linkerheup of praat alleen maar poep.

Hou op zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven