Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Ik snap ook wel dat het niet hetzelfde is maar soms vind ik het bes storend dat mensen zichzelf zo goed vinden dat ze niet vreemdgaan maar er wel steeds naar verlangen.
Ik zie mijn bootsman morgen waarschijnlijk weer, 90% zeker! Dat gaat zo leuk en relaxed, met passie maar tot nu toe zonder gedoe. En hij heeft vast weer allemaal stoere verhalen over zijn acties van de laatste weken...

En dan zijn er nog leuke dingen in de planning met het ruilstel, gloreert er in de verte nog een heel klein stipje op de horizon voor een spannend reisje en komen er de laatste tijd af en toe oude bekenden voorbij
Alle reacties Link kopieren
Hier op minnaargebied ook niet veel te melden. Appen en mailen en thats it. En dan een berichtje of 3 heen en weer over de dag, maar is wel even goed zo. Hij is druk, ms eind van de maand een hotelletje, maar is nog niet zeker. Hangt er van af hoever ie komt met t werk.

Ik ben t wel met roodkapje eens. Als je veel aan iemand denkt, er mee bezig bent in je hoofd, iemand anders dan je vaste partner, er graag mee naar bed wilt of daar naar verlangt, en zelfs met iemand tongzoent, dan ga je niet vreemd? Krom. idd in gradaties is dat ms veel minder, maar om nou te zeggen ik ben sterk ik ga niet vreemd... ? Bovendien: is tongzoenen niet meer intiem dan neuquen? (heb ik wel s gehoord...).
Veel plezier vandaag, oranje! Lekker, stoere verhalen luisteren, naast natuurlijk al dat andere goddelijks

Karamella, geinig, iemand anders ineens interesse. Misschien straal je iets uit. Temper je 'm op de app, of laat je t over je heen komen? Wel een gezellige afleiding. Niks meer van nr2 gehoord verder? Nog steeds rust ermee? X
OK, met voorbedachten rade tongzoenen is zeker een vorm van vreemdgaan.

Maar ik las het in eerste instantie als: joh, ga gewoon 'all the way', want je gaat allang vreemd. Ik denk dat Al er verstandig aan doet het hierbij te laten.

Want weet je: je denkt dat je sterk moet zijn om er niet aan te beginnen, maar je moet nog véél sterker zijn om er weer mee te stoppen.
quote:oranjexx schreef op 08 september 2014 @ 15:49:

Lookske, waarom ben je weer stuk? Minnaartechnisch of gezondheidstechnisch?

Lijftechnisch is het as good as it gets en qua minnaar mag ik ook niet klagen, ik heb nog steeds dezelfde leukerd en zelfs een date in het verschiet. Maar qua libido is het gewoon kut met peren.Ik heb geen zin, nul, nada. Terwijl ik echt nog wel kan herinneren hoe goed het voelt, hoe lekker het was. Maar ik vind het nu gewoon gedoe. Dus of minnaar weet het aan-knopje weer te vinden of we gaan thee drinken. Zoiets. Stom he?

Engel, ik denk ook zeker dat er een houdsbaarheidsdatum op zit. Ik heb een aantal hele fijne mannen als minnaar gehad. En we zijn ook nooit met problemen uit elkaar gegaan (op 1 na dan). Maar op een gegeven moment is het gheilige vuur een beetje op, wordt de moeite die je voor een date wilt nemen een beetje minder. Tot je op een gegeven moment er achter komt dat het alweer een tijdje rustig is, er af en toe nog gezellige appjes voorbij komen en dat je dat eigenlijk prima vindt. Zelfs een minnaarrelatie heeft een bepaalde levenscyclus, en bij de een duurt die cyclus wat langer dan bij de ander heb ik het idee.

Bella, als ik jou terug lees, dan heb ik je toch redelijk vaak de term 'klootzak' voorbij zien komen als je het over Bello had. Is er iets veranderd waardoor hij dat niet meer is? Of negeer je zijn klootzak-kwaliteiten gewoon zodat hij opeens relatiemateriaal is? Want eerlijk gezegd denk ik dat hij er nog steeds wel andere vrouwen op na houdt, alleen deelt hij dat niet meer met jou, conform jullie afspraak. Succes bij de psycholoog. Hoop dat je je er beter door gaat voelen.
Ik ben zeker van plan om nu geen stappen te ondernemen en mijn kinderen te laten voor gaan.

Nr2 vertrekt deze week op zakenreis en vroeg of hij toch nog eens mocht langs komen.

Ik heb na wat twijfels toch toegezegd en gisteren kwam hij langs.

Hij reageerde heel goed op mijn baby. Nam gelijk haar handje vast.

Wederom schrok ik een beetje van deze reactie, maar ging er niet verder op in.

Alhoewel hij aangeeft van zeker te zijn van mij en geen probleem heeft met mijn kinderen denk ik daar nu niet te veel over na.

En ik vind het best zo nu.
Ik heb het idee dat de houdbaarheidsdatum wel verlengd wordt wanneer er meer downs en wrijvingen zijn met de daarna natuurlijk de ups en verbondenheid. Die golfbewegingen doen het goed voor de lange termijn , kijk ook maar naar de ervaringen hier op dit topic
Waar ben je mee bezig nell?

Je zegt dat je geen stappen gaat ondernemen en laat dan wel je nr2 langs komen.... Hoe noem je dat dan? Een zuiver vriendschappelijke kraamvisite? Heeft je man nog beschuit met muisjes voor hem gemaakt of was die er niet?

Echt hoor. Laat die man erbuiten, totdat jij helder hebt wat je met je gezin gaat doen. Géén contact, zeker geen bezoekjes, als het echt wat wordt tussen jullie kan dat ook wel even wachten.

Maar goed, als jij het best vindt zo nu, moet je het vooral zo nu doen. Weet je nr1 inmiddels dat je het niet meer ziet zitten met hem?
Roodkapje, ghe, hier werkt het juist andersom. Degene met de meeste drama wilde zijn vrouw verlaten voor mij en met hem heb ik juist geen contact meer. Degene met wie ik nooit problemen heb gehad, ken ik nu al 10 jaar waarbij hij nog steeds wel op de juiste knoppen kan drukken (als hij eens tijd had wanneer ik ook tijd heb). Minnaar ken ik inmiddels ook alweer een tijdje, iets meer ups en downs mee gehad. Eens kijken of ik het record kan verbreken, jouw theorie volgende
quote:nellgwynn schreef op 09 september 2014 @ 10:40:

Ik ben zeker van plan om nu geen stappen te ondernemen en mijn kinderen te laten voor gaan.

Nr2 vertrekt deze week op zakenreis en vroeg of hij toch nog eens mocht langs komen.

Ik heb na wat twijfels toch toegezegd en gisteren kwam hij langs.

Hij reageerde heel goed op mijn baby. Nam gelijk haar handje vast.

Wederom schrok ik een beetje van deze reactie, maar ging er niet verder op in.

Alhoewel hij aangeeft van zeker te zijn van mij en geen probleem heeft met mijn kinderen denk ik daar nu niet te veel over na.

En ik vind het best zo nu.Eerder schreef je dat je er moeite mee hebt dat je man jullie kind (dus ook zijn bloedeigen kind) pakt en liefkoost. Maar je hebt er geen probleem mee dat nr 2 je kind aanhaalt?
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
@Look : shit daar gaat mijn theorie
quote:roodkapjeendewolf schreef op 09 september 2014 @ 11:21:

@Look : shit daar gaat mijn theorie

Sorry!
quote:blauwevrouw schreef op 09 september 2014 @ 09:22:

OK, met voorbedachten rade tongzoenen is zeker een vorm van vreemdgaan.

Ik besef dondersgoed dat ik vreemdga, laat daar aub geen twijfel over bestaan! Ik vind het echter -voor mezelf- nog te verantwoorden, ik schuif hem er immers niet in en ben zoals het er nu naar uitziet ook niet van plan om te gaan doen. Meer de spanning opbouwen, ergens gaan eten, het teruglopen naar de auto en elkaar terloops proberen aan te raken, een hand subtiel op een bil te leggen is voor mij nu al uitdaging genoeg. Goed, op het zoenen had ik stiekum wel een beetje gehoopt én gerekent, maar toen ze vroeg of ik bleef slapen was het net alsof ik al ineens op de plaats van bestemming was en dat was nou net niet de bedoeling !

Voor de hobby heb / doe en rij ik wat met oldtimers en daar geldt;

"It's not the destination that counts, but the journey to get there"
One life, live it !
Aha Al, maar je werkt er dus wel degelijk naartoe.

Ik snap het heel goed hoor, die fase van spanning opbouwen is heerlijk. Wees wel duidelijk naar haar over je uiteindelijke bedoelingen, dat vind ik wel zo eerlijk. Zowel over dat je probeert haar te verleiden, maar dan geleidelijk, als over dat je géén relatie met haar wilt omdat je niet van plan bent bij je vrouw weg te gaan.
Dat weet ze en tot nu toe heeft ze er geen problemen mee. Ik ben ook eerlijk naar haar toe dat ik haar niets kan bieden en dat ze nergens op hoeft te rekenen, maar als er dan ineens een gaatje in onze agenda's valt en we pas een paar dagen van te voren weten dat we 'op date' gaan is het des te spannender !

En wat die destination betreft... misschien ben ik wel het liefst altijd onderweg..
One life, live it !
@al bundy : laf , je durft in mijn ogen geen verantwoordelijkheid te nemen voor de echte neuk maar je gebruikt deze vrouw wel voor het hele spel....
Jij noemt het laf, ik een manier om het thuis vol te houden en de schaarse vrijpartijen die ik met mijn eigen vrouw heb ook exclusief te houden.

Maarre;

quote:Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.
One life, live it !
Waarom is dat laf? Wat is er mis mee om iemand in je leven te hebben waar je zo af en toe eens mee kan friemelen en zoenen zonder te neuken? Als dat met beider goedvinden is zie ik het probleem niet.

Ik denk wel dat het vreemdgaan is, in elk geval zou Als vrouw het vreemdgaan vinden en daar ligt mijn criterium.

Nell waarom schrik je van je minnaar die het handje van je baby vastpakt? Hij gaat jouw toekomstige partner worden toch? Als jullie straks samenwonen zal er wel vaker een handje gepakt worden denk ik zo.

Je man wist al van de scheiding toch? Tenminste, een tijdje geleden schreef je dat je je kindje zou krijgen en dan weg zou gaan met goedkeuring van je man. Hebben jullie al stappen gezet?
Ben je niet bang om ooit eens over die grens te gaan Al? Ik bedoel, ik ken het voorspel, ik heb het zelf ook heel lang gedaan met een sv. Heerlijk. Maar uiteindelijk ging ik voor de bijl, te nieuwsgierig hoe het zou zijn, of die weg nóg beter kon.
@Al bundy : sorry het komt idd oordelend over . @roos : niks mee om spanning te hebben zonder "het " te doen. Het is moeilijk uit te leggen waar mijn allergie zit. Wanneer je zover gaat, er naar verlangt en elkaar steeds opgeilt dan kun je in mijn ogen net zo goed de piemel erin stoppen, wat is het verschil dan nog ?
Wat dat betreft veranderd er voor mij niet veel hoor... mijn vrouw geilt me ook iedere dag op en daar heb ik tenslotte toch ook maar 1x in de 4 á 5 weken sex mee. Kleine moeite om die lijn ook voort te zetten met 'minnares'
One life, live it !
Ai ai ai. Het teasen, het voorspel. heel leuk. Maar op een gegeven moment wil ik toch echt all THE way met al dat gefriemel. Ik zou gefrustreerd raken als ik dan moet stoppen. Nee, friemel contacten zijn niks voor mij.
Het verschil zou voor mij kunnen zijn dat je zoenen en friemelen nog met kleren aan in het bos, in de auto, tijdens het jas aandoen in een restaurant zou kunnen doen, als terloops zeg maar. Om daadwerkelijk de daad te praktizeren is een bank, bed, keukentafel nodig en de kleren gaan uit, dan wordt het al een stuk geplander allemaal.

Ik zeg niet dat A goed is en B slecht, het is beiden vreemdgaan maar ik snap het gevoel van een grens wel.

Zo wilde mijn eerste minnaar beslist niet condoomloos na testen, het idee dat er iets tussen zat maakte het vreemdgaan in zijn beleving minder erg. *kierewiet*

Al, je klinkt verbitterd over je vrouw. Ben je nog wel blij met haar?
@al bundy : rare vergelijking? Straf je nu je minnares of jezelf dat je vrouw minder sex wilt dan jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven