Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
quote:theemok schreef op 16 september 2014 @ 12:25:

Het wordt hier steeds meer een ver-van-mijn-bed-show. Door al het gewauwel over gevoelens en wat zal hij gedacht hebben toen hij dit zei, navelstaarderij en andere wollige zaken. En omdat het hele minnaarschap niet meer op mij van toepassing is.

Ik ga maar weer eens in de meeleesstand. Have fun ladies!Ik merk dat het bij mij ook al zo gaat. Vind reageren lastig omdat ik zelf niet meer in die situatie zit en omdat ik verhalen wat door elkaar begin te halen. Ik blijf meelezen maar reageer ook niet veel meer, sorry dames.
Waarom sorry?

We kletsen hier gewoon door hoor, with or without you
Roos, het is zeker geen veroordeling. Ik begrijp heel goed waar het vandaan komt. Ik constateer alleen dat ik het niet kan en ook niet zou willen. En dat komt juist doordat elke situatie anders is, daarom valt voor eenieder die afweging anders uit.
Nee, las het ook niet als oordeel, meer als splitsing.

Ach.. het gaat hier gewoon best kut, dat zal in mijn berichten ook wel doordringen.

Ik mag jullie af en toe wel even gebruiken om mijn doorns/tanden/nagels in te zetten toch?
Hebben jullie ook dat je libido zo wisselend is? Van slapend naar zwaar onrustig , op dit moment wil ik losssss Met man maar ook met die ander.
Ja, dat is wel een beetje te lezen. Wat is er aan de hand Roos?

Mijn pincet ligt klaar, kom maar hier met die doorns.
@roos : idd niet fijn , is juist een verzetje niet helend ?
quote:Rooss4 schreef op 16 september 2014 @ 22:22:

Ach.. het gaat hier gewoon best kut, dat zal in mijn berichten ook wel doordringen.

Ik mag jullie af en toe wel even gebruiken om mijn doorns/tanden/nagels in te zetten toch?

Ik moet niet aan een kerel dénken, libido is ook nul.

Wat er aan de hand is. Nou poef en eeeh poef. Dat dus.
Wat lief Aleksiss,dank je wel. Ja, Leen, hou het pincet maar bij de hand!

Ik ga niet janken hoor, echt niet!!!
Soms is het gewoon ook ff allemaal teveel. Kan jij ook bij iemand terecht die er voor jou is? Heel veel sterkte.
..ik wilde het net vragen, wie is er voor jou?
Bah Roos , kut dus....

Soms is het gewoon teveel en toch moet je dan verder een zware verantwoordelijkheid voor jou.

Sterkte en pas goed op jezelf.
Hoe moet je dingen weghalen btw ?
Poef Zo dus
Even testen :-)
Nope, ik zei het verkeerd. Je moet op het pennetje met papier drukken.
Jullie zijn er toch voor me? En theemok die ik lastig val en Anouk. En mijn ouders en mijn kippenhokclubje.

Ik wil niet iemand waar ik tegen kan mekkeren over mijn sores, dat is niet ik. Ik wil iemand die een glas wijn voor me neerzet, vraagt of ik zin heb in een wandeling, iemand die me een keer voor kutwijf uitmaakt en ik wil gewoon lekker hobbyën en me ding doen. Jullie hoeven je postings niet weg te halen hoor, alleen is de mijne wat herkenbaar.

Al mag je het gerust testen natuurlijk
Had ik al verteld dat ik een issue heb met stoer en sterk?

Maar hee, back on topic hoor. Minnaarsssssssssssss!!
on-topic: ....ik heb gezegd tegen mijn nieuwe flirt/open relatie man, dat de borrel die hij in gedachte heeft met mij, ik uitsluitend samen mét mijn nr1 kan laten plaats vinden, of hij daar bezwaar tegen heeft. Toen was het even stil.....en zei hij toch dat dat ook goed is.
...je begrijpt, we hebben nog geen datum
Waarom is dat Aleksiss? Daten jullie niet apart?
Alle reacties Link kopieren
Soms gaan dingen vanzelf. Had spontaan een date met minnaar, vrij lang elkaar niet gezien en niet gevrijd. Had er best heel veel zin maar het was anders en niet bevredigend. Kan ik eindelijk als vrijgezel zonder gewetensbezwaar vrijen met minnaar is het helemaal niet super. Hoofdpijn en een kater. Hij heeft wel excuses gemaakt voor dat zijn algemene gedrag niet echt bevorderend is voor de verstandhouding. Dat hij een botte boer is omdat hij zich eigenlijk geen raad weet met de nieuwe situatie.

Nou zo voor mij liever niet, met mijn minnaar wil ik wel een echt goede date. Voel me nu vooral een beetje sukkel van mijn eigen lust.
...ik heb mijn lesje wel geleerd, ik heb geen open relatie, en ik wil niet vreemdgaan, ik heb het een halt toegeroepen... want natuurlijk is het leuk om te daten met deze man, maar er is te veel spanning.

Het blijft leuk te ervaren dat iemand me leuk vindt, ik wil er niets mee doen, vandaar de opmerking mag mijn man mee op de date.

Het wordt vervolgd, tot op heden ben ik best trots op mezelf, als ik dit meegemaakt had, voor mijn eerdere ervaring was ik er waarschijnlijk anders op in gegaan.
Wat rot Loui. Was dat vandaag?

Aleksiss, als je niet meer vreemd wil gaan, hoe kom je dan aan een nieuwe flirt? Laat je het stiekem toch niet iets te ver komen? You thrillseeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven