Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Oh Prior vond het allemaal niet zo leuk meer volgens mij, al het commentaar. Ze is anoniem gegaan...
O zo flauw vind ik dat, valt me nog mee dat ze niet alles weggehaald heeft. Naja, hopelijk doet ze er iets mee... Recept voor een puinhoop was het wel.
quote:oranjexx schreef op 15 augustus 2014 @ 15:22:

Ze is anoniem gegaan...Heel verstandig, ze had allerlei privé details op het wonderschoone worldwideweb geplempt, leeftijd, leeftijd man, leeftijd kindjes. Heel herkenbaar.
Echt? Da's niet slim, zeg...
Alle reacties Link kopieren
Het doet me goed te voelen dat ik steun uit onverwachte hoek krijg. Dus dank jullie wel.

Ik ga het vanavond vertellen, nou zo direct na het werk. Ga niet nog 5 weken wachten . Ben wel bang maar weet het ook zeker dat dit niet zo verder gaat. Bang voor zijn reactie , depressie paniekaanvallen enzovoort van hem bedoel ik.

Met mijn minnaar, ja die hoort het wel als ik terug ben of niet. Ga ik ook rustig over nadenken is nu niet zo belangrijk. Officieel heb ik de relatie met hem verbroken. Is natuurlijk de vraag of ik het echt voor me kan houden. Maar weet ook dat hij dan weer gaat denken dat ik meer van hem wil dan hij wil. Heb ik ook geen zin meer in, het is maar een man ( ha ha)

Voel me nu nog stoer en sterk zal me benieuwen hoe dat straks is, een ander verdrietig maken is vreselijk.
ja het www is soms toch zeer doorzichtig. Ik probeer vreselijk voorzichtig te zijn maar heb ( omdat ik dat niet wist) soms ook stomme fouten gemaakt. Zoals op linked in iemand checken en diegene ziet dan wie zijn profiel bekeken heeft. Ik wist dat niet bijvoorbeeld, maar had zo wel mijn eigen identiteit blootgegeven aan minnaar terwijl ik dat toen nog helemaal niet van plan was. Is door die stommiteit van mij in een sneltreinvaart gegaan.
quote:louiloui schreef op 15 augustus 2014 @ 17:19:

Het doet me goed te voelen dat ik steun uit onverwachte hoek krijg. Dus dank jullie wel.

Ik ga het vanavond vertellen, nou zo direct na het werk. Ga niet nog 5 weken wachten . Ben wel bang maar weet het ook zeker dat dit niet zo verder gaat. Bang voor zijn reactie , depressie paniekaanvallen enzovoort van hem bedoel ik.

Met mijn minnaar, ja die hoort het wel als ik terug ben of niet. Ga ik ook rustig over nadenken is nu niet zo belangrijk. Officieel heb ik de relatie met hem verbroken. Is natuurlijk de vraag of ik het echt voor me kan houden. Maar weet ook dat hij dan weer gaat denken dat ik meer van hem wil dan hij wil. Heb ik ook geen zin meer in, het is maar een man ( ha ha)

Voel me nu nog stoer en sterk zal me benieuwen hoe dat straks is, een ander verdrietig maken is vreselijk.Uiteraard is dat verdrietig, maar de pijn van leugens en bedrog is vele malen groter. Stoer dat je eerlijk gaat zijn!
Dapper van je, Loui! Heel dapper om het nu gelijk te vertellen. Heel veel sterkte
Dat zal geen fijn gesprek worden Loui, maar vind het enorm dapper van je. Sterkte!

@ Myself: weet jouw nr1 van de twijfels die je over jullie relatie hebt? Of vermoedt hij wellicht iets?

Mikka, zou je eventueel iets kunnen vertellen over je ervaring met de peut? Of mag ik je pb'en? Ben zelf nog steeds aan het overwegen ook hulp te zoeken omdat ik in soortgelijke situatie zit, maar zou graag eerst willen weten of men er echt ook wat aan heeft en wat er besproken wordt enzo.

@ Highlander: geniet van jullie vakantie!
Spijt is zo zinloos.

Je leert hiermee beter je grenzen te bepalen maar om er nu zo gebukt onder te gaan heeft niemand wat aan. Mensen maken nu eenmaal fouten.
succes loui! hoop dat het mee gaat vallen

ik heb net per ongeluk een foto van tangoman op tango geliked en krijg mijn like niet verwijderd, oepssss
les jeux sont faits..
Sterkte hoor Loui, bij zoiets moeilijks in je leven. Ik ben benieuwd wat de reactie zal zijn.
Hoi hoi allemaal!

Ik kom even dag zeggen op de late avond. Heb niet alles bij gelezen.

@louli, heel veel sterkte gewenst.

@mikka, hoe ben jij ineens tot dit inzicht gekomen? Heb je nr 2 al weer irl gezien?

Ego post. Het gaat hier nog steeds op en neer. Zowel met jager als in mijn relatie. Met jager vorige week vrij veel app contact gehad. Hij is nu in het buitenland, dus amper contact. Ik hoop dat we aankomende week een date gaan hebben. Meestal wel nadat hij uit het buitenland is en heeft nog nooit langer dan 3 weken tussen gezeten, dus ik hoop. Zo niet, dan hele grote pech en gaat het nog lamger duren ivm mijn eigen vakantie.

Verder wel besloten om jager te gaan vragen hoe het met de verliefdheid is. Ik hoef geen relatie met hem, ik veracht niks van hem. Maar zijn onduidelijkheid maakt mij af en toe heeelemaal gek. Dan weer noemt hij wat we hebben een relatie, dan weer appt hij een mooi liedje door met lieve smily, dan weer wel een date, dan weer niet, dan weer dagenlang stilte, dan weer na een date meteen de dag er op appen. Om gek van te worden. Tegelijk, als hij niets om me zou geven dan zou hij zich heel anders op stellem dan hij nu doet lijkt mij. Dan zou hij geen rekening houden met mijn gevoellens enz. Maar toch, ik kam slecht tegen onduidelijkheid en ik wil dus gewoon wel weten wat hij nu wel en niet voelt.
Loui, hoe is het gegaan?

Jane, gevoelens (met werkelijk waar maar 1L) zijn er in gradaties, maten en vormen. Hij zal op een bepaalde manier om je geven, zuinig op je zijn, jij vervult immers een verlangen, maar verliefd? Don't think so!

Maar als je duidelijkheid wilt is het natuurlijk goed om ernaar te vragen. Ik hoop voor jou dat hij zich niet het rambam schrikt en in zijn schulp kruipt.
..
@ Jane, ik denk ook zeker dat hij om je geeft. Maar op wat voor manier weet ik natuurlijk niet. Wat mij grounded houdt is het nuchter bekijken..... Zie zijn romantische uitspattingen als iets wispelturigs, hij is niet constant in zijn gedrag, het is maar net hoe zijn pet staat. Neem het met de nodige relativering dat het maar momentopnames zijn..... Wat niet wil zeggen dat hij op dat moment geen grote affectie heeft. Ik hoop dat hij je duidelijkheid wil geven. Succes!!
@ Jane, als zijn ''romantische gedrag'' jou te veel van de waps brengt. Is het ook te overwegen om jullie afspraken/tijd/contact/e.d. anders in de vullen.
Goedemorgen, ik leef nog. Het ging wel, moeilijk en pijnlijk maar het is gezegd. Het viel uiteindelijk mee, hij snapt en voelt ook dat we op deze manier wel het einde hebben bereikt.

Met elkaar afgesproken om alles rustig te gaan ontmantelen, stap voor stap.
Sterkte Loui, dappere dame!
@louli, knap hoor! Bij dat het je mee viel.

@roos en krimp. Inderdaad, gevoellens zijn er in verschillende mate. Ik geloof ook niet dat hij constand aan me denkt, hotel de botel verliefd is. Maar ik geloof wel dat er meer is dan alleen, goh, wat ben je een lekker neukertje. Inderdaad, door zijn romantische uitspattingen en door meer. Hier in de huishouding draait werkeljjk alles op mij. Jager kon daar laatst heel slecht mee om gaan omdat hij dingen ziet. Het irriteert hem dat ik alles doe en man languit op de bank ligt tv te kijken. Als je niet wat meer om iemand geeft dan kunnen dat soort dingen je niets schelen.

Echt verliefd is hij miss niet, maar ik wil geen super zwaar gesprek aan gaan en ik vind het een mooie in steek om het gesprek te beginnen. Miss is er tegen die tijd een andere insteek mogelijk. Dwt zullen we dan wel zien
Goed van je, Loui. Fijn dat je man begrip toont. Heel erg veel sterkte de komende tijd.
Jane, als ik mijn buurvrouw zie zwoegen terwijl die lapzwans van een kerel van haar geen reet uitvreet word ik ook pissed, dat heeft toch niks met gevoelens te maken? Hij leert je beter kennen, hij ziet dingen en verwondert zich.

Wat wil je precies bereiken met je gesprek? Wat verwacht je van hem? Moet alles anders worden, zo ja wat dan? Of wil je diep in je hart eigenlijk zijn nummer 1 worden?

Anders snap ik het uitspitten niet zo erg denk ik.

Loui, en als alles ontmantelt is, wat dan? Wat zijn de stappen? De scheiding doorzetten, huisje zoeken?
Goed zo Louilou, eerste zet is gedaan, nu komt er nog veel moeilijks maar je redt het wel

Tijd voor een nieuwe nick voor mij, ik heb gisteren teveel gezegd elders wat mijn anonimiteit in gevaar brengt, dag dames!
Heel verstandig Dymo!

Anonimiseren die hap.
Roos, ik verwacht eigenlijk niet heel veel bijzonders van het gesprek. Alleen eem stukje duidelijkheid. Ik heb een hoofd dat nogal eens op hol slaat. Vb. Zie je wel, hij geeft niets om me, ah, toch wel, anders doet hij niet dit em dat, zou hij toch weer haar in zijn leven hebbrn? Ik hoop zo op een date, date gaat niet door, ik wordt onzeker, tjah en dat en dan nog 100 andere dingen op een dag er bij, puur in mijn hoofd hoor. Maar vandaar dat ik denk ik hunker naar een stukje duidelijkheid. Naar wat hij nu wel en niet voelt.

En, nee, ik verwacht niet dat ik met dit gesprek bereik dat hij zal zeggen, Jane, ik ben stapelgek op je en kom bij me wonen. Ik geloof dat ik hem dan nog zou uit lachen ook. Maar, ik wil wel graag weten wwt hij voelt. Gewoon puur omdat ik er niet tegen kan dat het zo o duidelijk is. Ik denk dat als hij zegt, Jane, ik ben gek op je, je zit ietsje dieper dan alleen een neuk dat ik er meer vrede mee heb dat hij ook eens een paar dage niets laat horen. Als het puur voor de neuk is, tjah, wat dan.

En, ergens heb ik mijn antwoord ook heus wel. Natuurlijk is hij gek op me. Maar het is de bevestiging die ik zoek. En dat komt voort uit mijn eigen onzekerheid.,

En ja, miss heel erg diep van binnen wil ik wel dat hij mijn nr1 wordt. Maar ik weet ook dat dat nooit zal gaan gebeuren.

En wat je zegt van dat hij zich daar aan irriteerd klopt ergens ook wel weer. Maar, hij is niet het type dat zich daar gauw druk om maakt. En, dit vb is eem van de meerdere. Hij krijgt inderdaad dingen mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven