Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
...
quote:Ano*k schreef op 08 oktober 2014 @ 17:25:

[...]

Uiteraard.

+1

Bovendien, het heeft zo weinig zin om te wensen dat je elkaar in een andere tijd of eerder had ontmoet. Je bent in het hier en nu, daar moet je het mee doen.

Dat je eigenlijk wel zou willen dat het klapt, doet me schrikken. Dat vind ik nogal een uitspraak!

Waarom zou je dan niet gewoon thuis vertellen hoe het zit en waar je mee rondloopt?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Diver: o ja die naam van mij

Toen ik me hier speciaal voor dit onderwerp aanmelde, zocht ik iets wat bij mijn humeur paste. Slecht enzo

Schuldig en slecht voel ik me momenteel niet, maar dat zou kunnen komen door de date die eindelijk morgen doorgaat...

Lena:

Ik heb als een malle gesport de afgelopen dagen en een mooi setje gekocht. Maar heb wel erg de kriebels! Een ander lijf, hij is een halve vreemde en misschien die gevoelens

Nou ja we gaan het beleven
Lena: fijn dat het zo lekker loopt !

Bella: wauw, heel sterk van je!

Ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal op zijn plaats valt en goed voelt.
Ben ook wel benieuwd naar de rest, nav Roodkapje haar vraag : lijk je op de partner van je minnaar?

Ik niet, zij is puur natuur, mooie meid, wat voller.

Ik ben minder puur highlights, lange nagels,strak in de make up en altijd op hakken.

Goh, wat zou fouteman toch zoeken bij mij
**
anoniem_208556 wijzigde dit bericht op 27-10-2014 16:09
Reden: p
% gewijzigd
Ik lijk ook totaal niet op vrouw van minnaar. Zij is model, blond, slank. Nou, en ik niet Maar wel superlekker ;) En hij ook mmm! Misschien dat ik volgende week weer eens lekker van hem ga genieten... Ben er best wel aan toe, ineens, eigenlijk :p
Zoekt een minnaar naar een gelijk type of juist tegenovergestelde? Bij mij speelt het laatste, dat vind ik best fascinerend.
Als ik kijk mij vergelijk.... Que uiterlijke details lijken we niet op elkaar. Maar ik moet wel zeggen, we hebben beiden een hele rustige zachte uitstraling, gaan allebei naar de zonnebankstudio, delen ook de kledingsmaak, dezelfde stem, lief, allebei onafhankelijk, nuchter. Zij is wel wat volgzamer en vind alles snel best. Ik ben wat eigenzinniger en uitgesproken. Ik vind niet dat je jezelf moet vergelijken of je leuker bent. Iemand is anders. Niet slechter of beter.
@ Roodkapje

Mijn seksvriend viel vooral op mijn karakter. Maar wat hij waardeert aan mij... daar heeft zij ook veel van. Maar die peper in mijn kont die zij niet heeft gaf de doorslag om met mij iets te beginnen...
Hier totaal tegenovergesteld. Enige overeenkomsten zijn dat we allebei een sterke eigen mening hebben en bruine ogen.

Vooral qua karakter en levensinstelling konden we niet verder uit elkaar liggen. En humor heb ik haar nog niet op kunnen betrappen.

Ze is wel enorm slim, maar ik uiteraard ook
*
@hint : wat zou je ervan vinden als zijn relatie stuk loopt ? Zie je dan kansen ?

Ik denk dat andere mensen hier slecht over kunnen oordelen. Sommige relaties lijken voor een ander niks maar dan is er toch nog genoeg wat wel bind. In langdurige relaties gaat het vaker ook periodes wat minder maar meestal hersteld dat weer. Meestal zit een van de twee dan slecht in zijn vel wat invloed heeft op de relatie.
@hint : ben jij degene met kunsnagels
@ Roodkapje

Zal ik het verklappen, welke ik ben, whoehahaha.
Hint, je kan toch ook naar een parenclub die niet in de buurt ligt? Dat verkleind de kans op bekenden.

Mensen in de omgeving die dingen zien, mijn ervaring is juist dat als je iemand vaak ziet of een stel vaak ziet, je heel veel mee kan krijgen, soms niet eens bewust.
*
*
poef
Bella is gepoeft.
quote:maeve_ schreef op 08 oktober 2014 @ 16:13:

Hier geen open relatie, ik ga dus vreemd. Afschuwelijk, maar eigenlijk voel ik me er momenteel niet eens slecht over. Dat is nog erger dus.

Eigenlijk hoop ik stiekem dat het binnenkort klapt ofzo, ik weet niet..

Ik heb George vanmiddag even gezien, flink gezoend en gevoeld, meer gelegenheid was er niet helaas .

Mijn god, wat ben ik verliefd op die man. Ik wilde eigenlijk dat ik hem in een ander leven of andere tijd ontmoet had

Als je alleen voor de lust vreemd gaat lijkt het me makkelijker dan knetter verliefd zijn op iemand...zucht...

Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Hoe liep het af?

Ik vind dat best heftig hoor dat je dus eigenlijk zit te wachten tot je relatie klapt. Zou je dat dan niet zelf meer in de hand willen hebben? Als je relatie niet meer de moeite waard is en al op klappen staat......waarom laat je dat dan afhangen van tot het uitkomt dat je vreemdgaat?

Ik heb het even niet meer helder of jullie ook kids hebben. Met alle schrijvers hier is dat bijna niet te volgen. Kunnen we niet de nickname + huidige relatiestatus + kids ja/nee + wel/niet nr 2 bovenaan in de OP zetten haha....dan is het voor iedereen duidelijk.
Hier een totaal andere situatie trouwens. Ik heb (helaas) geen open relatie, maar heb in in een paar jaar tijd maar een paar keer 1 op 1 afgesproken met de man van een trio-date. Puur voor lust dus. Ik ben nooit verliefd op hem geworden en hij niet op mij. Beetje jammer dat hij nog een andere 'scharrel' uit zijn omgeving er ook op na hield. Het contact is eigenlijk een beetje doodgebloed.

Sinds kort contact met een nieuwe SV, maar ook nu puur voor de spanning & lust. (ik zal de details over hoe ik hem heb leren kennen achterwege laten, maar dit forum heeft er wel mee te maken )

Ik heb er wel een schuldgevoel over hoor richting mn man. Maar ik hou ook nog echt van hem en wil hem niet kwijt. we hebben het goed samen en zijn een team en ouders voor onze kids.

Mijn ervaring is dat als er veel contact met je SV is, dat het overal begint te kriebelen van lust en spanning. Dat je bespreekt wat je wilt en lekker vind en elkaar opgeilt. Je wilt graag afspreken en kan niet wachten tot je weer heerlijk kunt genieten. Vlak na een date zit je even op een roze wolk en duurt het even voordat je weer op beide benen landt. Even later denk je, waar ben ik toch mee bezig, waarom ga ik vreemd....want thuis heb ik het toch ook goed. Er is een tijdje geen contact met je SV en die lust en spanning ebt weg en je bedenkt dat je er eigenlijk maar beter mee kunt stoppen. Totdat je terugdenkt aan die geile ontmoeting met hem, je daar weer naar verlangt en tijdens contact met hem het weer begint te kriebelen.

Nou, zo werkt dat ongeveer bij mij......vast niet herkenbaar voor één van jullie
quote:hint schreef op 08 oktober 2014 @ 22:15:

Bella is gepoeft. Bella heeft me gevraagd te zeggen dat ze een goede reden hiertoe heeft. Ze kan niet meer veilig vrijuit op het forum posten.
O, dat klinkt niet best, Lena. Hopelijk is alles goed met haar.

Ik weet niet of er verder nog wat zinnigs uit me gaat komen vandaag. Ik duik maar even in de meeleesstand.
Ik vind je verbazend vroeg wakker mok...

Hoop dat jullie een top-avond gehad hebben, is jullie meer dan gegund.

Bella, je zal vast nog wel meelezen..

Klinkt alsof er heftige ontwikkelingen weer zijn geweest

Blijf sterk en vertrouw op jezelf, dan heb je niemand anders nodig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven