Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Tja sexymama, waarom zou hij exclusief met jou zijn, qua vreemdgaan? Had hij dat beloofd, ooit laten doorschemeren? Het is niet leuk misschien, je had andere verwachtingen, maar of die zo reëel waren...

Hallo bgentle, welkom hier. Wij gebruiken hier anonieme nicknames, en het is wel handig om elkaar zo te noemen toch?

Poef betekent dat er een bericht is weggehaald, wegens kans op herkenning of zo. Of soms zelfs dat degene zijn/haar account heeft laten anonimiseren.

Op welke manier gooi je het roer om? Welke andere koers ga je varen met je man? Weet hij dat je de koers wilt veranderen? Was het avontuur eenmalig?
Wat ik lees in het bericht van sexymama dat ze wellicht niet zo hard baalt van zijn meerdere scharrels maar wel over zijn non-eerlijkheid daarover.

Als ik een VVM trio had en hij laat mij daarna berichttechnisch in de kou staan maar hij heeft wel tijd om op een ander te jagen zou ik daar ook niet zo blij mee zijn.

Bgentle, Moks vragen zijn ook de mijne, heb je thuis wel eens open kaart gespeeld?

Blauwevrouw, ik weet niet welk idee je hebt maar ik weet zeker dat je als een aap met 7 staarten had liggen glimmen in mijn plaats hoor!
Alle reacties Link kopieren
bgentle: als je er zo in zit, lijkt het mij tijd om je man deelgenoot te maken van 'jouw' proces. Ik zet jouw tussen haakjes, want het zou imo ook zijn proces moeten zijn...

En in aanvulling op marana's laatste vraag: of is het avontuur nog gaande?

@Rooss: dan moet je toch wat meer info vrijgeven
quote:Rooss4 schreef op 09 oktober 2014 @ 16:37:

Wat ik lees in het bericht van sexymama dat ze wellicht niet zo hard baalt van zijn meerdere scharrels maar wel over zijn non-eerlijkheid daarover. Als ik een VVM trio had en hij laat mij daarna berichttechnisch in de kou staan maar hij heeft wel tijd om op een ander te jagen zou ik daar ook niet zo blij mee zijn.

Inderdaad Rooss......we hebben het over die exclusiviteit nooit gehad, maar had niet verwacht dat hij zo'n jager zou zijn, terwijl hij nog maar net getrouwd is en hij zijn vrouw volgens mij nog maar een paar jaar kent. Het gaat mij dan dus om het liegen over waarom hij weinig van zich laat horen, terwijl ik dus precies weet waar hij mee bezig is met z'n andere nr 2. Door zelf die trio voor te stellen heeft hij zich in feite ook in de vingers gesneden, want nu wist ik precies hoe het zat door contact met haar.
Nee niet besproken in die hoedanigheid, wel dat er teveel is gebeurt de laatste jaren. Wellicht dat bij sommige van jullie je partner werkeloos is geworden en dat extra spanningen veroorzaakt. Zo ook bij mij, hij wil wel werken maar is niet meer gedreven. Hij lijkt soms wel uitgeblust en vindt het goed zo. Ik heb hem echt de deur uit moeten werken om de draad weer op te pakken. Nu is dat eindelijk zover maar ik ben daardoor veranderd dat mijn interesse in hem is vervlogen. Ik vindt hem lief maar niet sexueel aantrekkelijk meer of zeker minder. Mijn hart zit er niet meer in. Daardoor is mijn interesse naar een ander steeds sterker geworden, van nieuwsgierig naar lust.
Dat is een heel logisch proces bgentle, hij is man-zijn kwijt in jouw ogen, jouw systeem. Hij kan je niet meer veroveren, zijn status is gezakt. En dat klinkt in het mensenbrein idioot maar we zijn nu eenmaal veel meer beest dan we willen toegeven.

Ik denk dat het niet meer goedkomt als ik eerlijk ben.
sexymama: nu snap ik het deels. Hoewel: ik snap het deel dat je het niet leuk vindt dat hij minder van zich laat horen dan je had gewild. Maar of hij dat nou niet doet omdat hij liever met andere vrouwen neukt of omdat hij in de kroeg zit met z'n vrienden of omdat hij liever kantklost met z'n vrouw, wat doet dát er nou toe?

Toch een vorm van jaloezie, denk ik dan... Of is je trots gekrenkt, dat hij niet al na 5 jaar met zijn vrouw vreemdgaat omdat hij uitgerekend jou niet kon weerstaan, maar omdat hij gewoon een enorme player is?

Of denk ik nou te simpel? Maar misschien doet het er ook niet meer toe, aangezien je inmiddels een andere SV op het oog hebt...

bgentle: het proces is an sich logisch, maar je hebt altijd een keuze. Wel of niet bespreken, wel of niet je relatie beëindigen, wel of niet vreemdgaan. Ik snap dat je lust voor je man is verdwenen, en dat je die wel voor een ander voelt. Kan ik me wel voorstellen, echt.

Wat ik niet zo goed snap is waarom je de relatie niet beëindigt, terwijl je er (zo te lezen) ook niets aan wilt doen om hem te verbeteren?
Roos@wat lekker dat je verliefd verlust en tevreden bent. Zou mooi zijn als ik zo met mijzelf in het reine kom , dat ik daar ook ooit nv eens geraak.

Bgentle@roos heeft een punt, nadat mijn ondertussen ex zijn positie/status kwijt was ( ik bedoel niet financieel) is mijn lust en verliefdheid en opzien beetje bij beetje verdwenen. Naarmate hij meer en meer zijn handicap werd taaie ik af. Door het aangaan van een buitenechtelijke verhouding welke twee jaar heeft geduurd was het helemaal op. Jammer dat ik niet gestopt ben met man voor de affaire.

Belle@wat rot voor je, je zit al zoveel in je hoofd en wil alles vooruit uitgedacht hebben, zo druk dat de realiteit je soms inhaalt. Sterkte en je kunt er alleen maar sterker van worden.
Bella.

Heel veel sterkte en kracht gewenst.

Ik hoop dat je over een tijdje ons iets kunt laten weten.
Roos en theemok. Nog steeds niet geland

Voor herhaling vatbaar denk ik zo.

Geniet er nog lekker van.
Mijn werkweek zit erop.

Nu voorbereiden op het weekend

Kreeg ik gisteren toch een beetje koudwatervrees.

Nr2 al eventjes niet meer gezien en gesproken en dan komen er toch twijfels. Grrr.

Maar vandaan voelt het toch weer goed. De spanning neemt toe
...
...
...
Loui, het heeft even geduurd voor ik weer toe kon laten maar ik kwam ook gewoon niet de juiste mensen tegen. Ik heb geleerd dat er heel veel lekkere mannen rondlopen en bij sommigen is het nét dat beetje meer. En ik ben niet verliefd op een man, ik ben verliefd op een situatie.

Ja vaag maar het is ook nieuw voor mij!

Natuurlijk gun ik jou ook het ooit weer ongeremd genieten en balans te ervaren, ik kan nu dus alleen maar zeggen uit ervaring, (wil iemand dat cliché even uit de gordijnen tillen?) geef het tijd...

Blauwevrouw, snap je het niet of wil je het niet snappen? Zou het je werkelijk stoïcijns laten of jouw minnaar contactstil is wegens neukerij met anderen of bier met vrienden in de kroeg?

Zou jij het pikken als hij zegt geen tijd te hebben en ondertussen de jacht op een ander geopend heeft?

Het zal ongetwijfeld te maken hebben met jaloezie en/of controledrang maar ik kan heel goed snappen dat je dat als minnares niet pikt.

Geen tijd is geen tijd, dan dus ook geen tijd om met anderen te sloeren.
quote:maeve_ schreef op 09 oktober 2014 @ 18:43:

Hoe vaak zien jullie je minnaar eigenlijk? Ben ik nieuwsgierig naar

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet vaak genoeg.

Maar dat dacht je waarschijnlijk al
O god de date gehad en het was supergeweldiglekker

Hele duidelijke afspraken gemaakt en gelukkig geen last van verliefde gevoelens, alleen maar verlust zoals hier zo mooi voorbij komt!

Bella: sterkte met alles

Roos en theemok, ook genoten?

Nieuwe Nick welkom!

Ik ga nog even nagenieten
Joos: geniet van de voorpret, en natuurlijk ban je weekend !

Maeve, dit was de eerste echte date na 4 maanden, zit een enorme afstand dus veel vaker zal het hier niet worden helaas.

Alhoewel ik hem toevallig volgende maand weer zie
Ik denk 4 x per jaar ongeveer.
Ah we hebben een Babaontminnaarmaagdjaga, ik ga je niet feliciteren dat gaat me te ver. Maar het was fijn dus?
Roos: hahaha, leuke naam.

Het was fijn, helemaal niet ongemakkelijk en een goede minnaar
Baba, jij maakte je toch ook sappel over je lijf en wat hij ervan zou vinden? Hoe heb je dat ervaren?
...
...
Er was toch iemand die afzag van seks door de feedback etc van hier.

Natuurlijk ben je sjagereinig of not amused als je na een date gedelete wordt, als het ware nouwnouw.

Rare mensen en rare reacties soms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven